Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Το «καλό» μέσα στο σενάριο… καταστροφής του γαλλικού ποδοσφαίρου
Το ποσό αν μη τι άλλο προκαλεί ίλιγγο. Σ’ ένα έγγραφο που παραδόθηκε στις ομάδες της γαλλικής πρώτης κατηγορίας του ποδοσφαίρου, πριν από μερικές ημέρες, η λίγκα προβλέπει τις συνολικές απώλειες 1,314 δισεκατομμυρίων ευρώ μέχρι τις 31 Ιουνίου 2021. Το ποσό είναι κατά μισό δισεκατομμύριο μεγαλύτερο από τις εκτιμήσεις…
Το ποσό αν μη τι άλλο προκαλεί ίλιγγο. Σ’ ένα έγγραφο που παραδόθηκε στις ομάδες της γαλλικής πρώτης κατηγορίας του ποδοσφαίρου, πριν από μερικές ημέρες, η λίγκα προβλέπει τις συνολικές απώλειες 1,314 δισεκατομμυρίων ευρώ μέχρι τις 31 Ιουνίου 2021. Το ποσό είναι κατά μισό δισεκατομμύριο μεγαλύτερο από τις εκτιμήσεις που έκαναν οι παράγοντες ένα μήνα πριν.
Το γεγονός πως δεν αναμένεται η επιστροφή των θεατών, η πτώση της μεταγραφικής αγοράς και φυσικά τα προβλήματα με τα τηλεοπτικά δικαιώματα, λαμβάνονται υπόψη πλέον. Λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, η λίγκα εκτιμά πως έχουν χαθεί σχεδόν 400 εκατομμύρια από τα εισιτήρια. Αλλα τόσα είναι και οι απώλειες από τις μεταγραφές. Τα τηλεοπτικά έχασαν τη μισή αξία τους. Περίμεναν πως θα έπαιρναν παραπάνω από ένα δισεκατομμύριο, τώρα, ελπίζουν σε 500 εκατομμύρια.
Ωστόσο, υπάρχουν και παράγοντες που βλέπουν την αισιόδοξη πλευρά σ’ αυτό το καταστροφικό σενάριο. Οι γαλλικές ομάδες είναι από εκείνες που πουλάνε παίκτες. Η οικονομική κρίση, μαζί με τις αλλαγές στους κανονισμούς μετά το Brexit, ίσως τους βοηθήσει να κρατήσουν για περισσότερο καιρό τα ταλέντα που παράγει το ποδόσφαιρό τους. Αυτό, λένε, πως θα βοηθήσει το πρωτάθλημα να γίνει πιο ανταγωνιστικό – κάτι που, υπογραμμίζουν, φαίνεται ήδη μια και για τον τίτλο παλεύουν τρεις ομάδες: η Παρί Σεν Ζερμέν, η Λιλ και η Λιόν.
Ο ανταγωνισμός θα κάνει το προϊόν πιο… ελκυστικό ώστε να μπορέσουν ν’ ανακτήσουν μέρος της αξίας των τηλεοπτικών δικαιωμάτων, ενώ θα μπορέσουν να πουλήσουν αργότερα πιο ακριβά τους ποδοσφαιριστές που πρωταγωνιστούν.
Πηγή: liberal.gr