Συμφώνησε με το Facebook Watch για τις περιλήψεις των αγώνων
To NBA έφτασε κατέληξε σε συμφωνία με το Facebook Watch, προκειμένου να παρουσιάζονται οι περιλήψεις των αγώνων πρωταθλήματος, όπως επίσης και αυτών της WNBA, της G League και της NBA 2K League. Οι όροι της συμφωνίας δεν έχουν δημοσιοποιηθεί ακόμη
Γενικώς, ολοένα περισσότερες διοργανώτριες πρωταθλημάτων έρχονται σε συμφωνίες με εταιρείες που δραστηριοποιούνται στα social media, ώστε να προβάλλεται το προϊόν τους. Το ίδιο έχει γίνει με το Youtube και την Amazon.
Όπως έγινε γνωστό, το NBA θα διοργανώνει μία εβδομαδιαία γιορτή στο Facebook, επιτρέποντας σε φιλάθλους από όλο τον κόσμο να αλληλεπιδρούν, βλέποντας περιλήψεις παιχνιδιών και βίντεο σε πραγματικό χρόνο.
Σύμφωνα με τα ρεπορτάζ, για το NBA αυτή η συμφωνία είναι μια ευκαιρία, αφού θα επιδιώξει να επωφεληθεί από την ευρεία κοινότητα των οπαδών του σε αυτό το κοινωνικό δίκτυο, όπου έχει περισσότερους από 400 εκατομμύρια ακολούθους.
Ο Σαμ Φάρμπερ, αντιπρόεδρος των ψηφιακών μέσων στο ΝΒΑ, σημείωσε ότι «μέσω καινοτόμων εμπειριών, όπως αυτή του Facebook, οι φίλαθλοι του μπάσκετ σε όλο τον κόσμο μπορούν να αλληλεπιδρούν σε πραγματικό χρόνο. Και να μοιράζονται το πάθος τους για το παιχνίδι».
Σημειωτέον ότι μέσω της τηλεόρασης του YouTube θα προβληθούν οι τελικοί του NBA, WNBA και G-League, μετά από την υπογραφή πολυετούς συμφωνίας της υπηρεσίας του YouTube με το κανάλι ABC, η οποία περιλαμβάνει τα δικαιώματα χορηγίας της σειράς των τελικών.
Επίσης, σε συμφωνία ορόσημο έχει έρθει η ισπανική Laliga με το Facebook για δωρεάν προβολή των αγώνων στην Ασία ενώ η Amazon αγόρασε ένα από τα δύο πακέτα των τηλεοπτικών δικαιωμάτων που είχαν απομείνει στην Premier League για να μεταδώσει 20 αγώνες της ζωντανά τη σεζόν 2018-19.
Τέλος, η Μπέτις καινοτόμησε και έγινε η πρώην ισπανική ομάδα, και ο δεύτερη παγκοσμίως, που δημιουργεί τα δικά της καταστήματα στο Amazon. Συγκεκριμένα, ο σύλλογος της Σεβίλλης θα δημιουργήσει καταστήματα στα Amazon.es, Amazon.it, Amazon.fr, Amazon.de και Amazon.co.uk.