Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
3 Φεβρουαρίου 2025 11:36
3 Φεβρουαρίου 2025 11:05
3 Φεβρουαρίου 2025 11:01
3 Φεβρουαρίου 2025 10:58
3 Φεβρουαρίου 2025 10:28
3 Φεβρουαρίου 2025 10:11
3 Φεβρουαρίου 2025 10:08
3 Φεβρουαρίου 2025 10:05
16 Μαΐου 2011 21:53
Τόνωση στις πεσμένες διαφημιστικές αγορές ο τελικός του Champions League
Γράφει: Nick D.
Το ITV από τη ζωντανή μετάδοση του μεγάλου τελικού του Champions League, μεταξύ της Μάντσεστερ Γιουναίτεντ και της Μπαρτσελόνα υπολογίζει να συγκεντρώσει το ποσό των £8 εκατομμυρίων λιρών σε διαφημιστικά έσοδα. Τα διάρκειας 30 δευτερολέπτων διαφημιστικά σποτ που θα προβληθούν κατά τη διάρκεια του τελικού τιμολογούνται από το ITV στις £200,000. Την ίδια στιγμή το συνδρομητικό BSkyB υπολογίζει πως τη βραδιά του τελικού της 28ης Μαΐου τα δικά του διαφημιστικά έσοδα θα φτάσουν τις 2 εκατομμύρια λίρες. Η είδηση αυτή έρχεται σε μια εποχή που τα διαφημιστικά έσοδα του ITV έχουν μειωθεί κατά 9% αυτό το μήνα, ενώ η πτώση σύμφωνα με υπολογισμούς αναμένεται μέχρι τον Ιούνιο να φτάσει και το 20% λόγω της γενικότερης οικονομικής αβεβαιότητας που υπάρχει στις αγορές. Εν τω μεταξύ, το «αντίπαλο» του ITV κανάλι , το Channel 4, ανακοίνωσε πως τα κέρδη του αυξήθηκαν κατά περίπου £ 300.000 και συνολικά έφτασαν τα £ 4 εκατομμύρια λίρες το 2010, αλλά προειδοποίησε ότι πως οι προοπτικές για μεγαλύτερα έσοδα το προσεχές έτος είναι μάλλον ουτοπικές.
Το ITV από τη ζωντανή μετάδοση του μεγάλου τελικού του Champions League, μεταξύ της Μάντσεστερ Γιουναίτεντ και της Μπαρτσελόνα υπολογίζει να συγκεντρώσει το ποσό των £8 εκατομμυρίων λιρών σε διαφημιστικά έσοδα. Τα διάρκειας 30 δευτερολέπτων διαφημιστικά σποτ που θα προβληθούν κατά τη διάρκεια του τελικού τιμολογούνται από το ITV στις £200,000. Την ίδια στιγμή το συνδρομητικό BSkyB υπολογίζει πως τη βραδιά του τελικού της 28ης Μαΐου τα δικά του διαφημιστικά έσοδα θα φτάσουν τις 2 εκατομμύρια λίρες. Η είδηση αυτή έρχεται σε μια εποχή που τα διαφημιστικά έσοδα του ITV έχουν μειωθεί κατά 9% αυτό το μήνα, ενώ η πτώση σύμφωνα με υπολογισμούς αναμένεται μέχρι τον Ιούνιο να φτάσει και το 20% λόγω της γενικότερης οικονομικής αβεβαιότητας που υπάρχει στις αγορές. Εν τω μεταξύ, το «αντίπαλο» του ITV κανάλι , το Channel 4, ανακοίνωσε πως τα κέρδη του αυξήθηκαν κατά περίπου £ 300.000 και συνολικά έφτασαν τα £ 4 εκατομμύρια λίρες το 2010, αλλά προειδοποίησε ότι πως οι προοπτικές για μεγαλύτερα έσοδα το προσεχές έτος είναι μάλλον ουτοπικές.