Οι τηλεθεατές προτίμησαν την εκπομπή του OPEN για την ενημέρωσή τους τόσο για το τρίτο ημίχρονο του αγώνα στο «Γ. Καραϊσκάκης» όσο και για τις εξελίξεις στο ελληνικό ποδόσφαιρο.
Με όπλα το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, την άποψη και τις εναλλαγές θεματολογίας το Total Football κατάφερε να νικήσει στο… ντέρμπι της Κυριακής, με διαφορά άνω των 2 μονάδων στο δυναμικό κοινό, παρότι ειδικά η Super Μπάλα Live απολαμβάνει προνομιακής «μεταχείρισης» από τον βέβαιο πρωταθλητή Ολυμπιακό με live αποκλειστικές συνεντεύξεις.
Στο δυναμικό/εμπορικό κοινό 18-54 το Total Football τερμάτισε πρώτο στην κούρσα, καταγράφοντας μέσο όρο 5,3%. Δεύτερη ήταν η Super Μπάλα του Mega με μ.ό. 3%, αφού ξεπέρασε οριακά την Αθλητική Κυριακή της ΕΡΤ που έκανε 2,8%.
Στο ανδρικό κοινό, εκεί δηλαδή όπου κατεξοχήν απευθύνονται οι αθλητικές εκπομπές, το Total Football κατέγραψε μ.ό. 5,8% (με peak τετάρτου 8,7%) και ακολούθησε η Αθλητική Κυριακή (που άρχισε και τελείωσε περίπου μία ώρα νωρίτερα από τις άλλες δύο εκπομπές) με 5%. Η Super Μπάλα του Mega τερμάτισε τρίτη με 4,2% (και peak τετάρτου 5,6%).
Όσο για το γενικό σύνολο, η ποδοσφαιρική εκπομπή του Open και η αντίστοιχη του Mega τερμάτισαν ισόπαλες με μ.ό. 5%, ενώ η Αθλητική Κυριακή έκανε 4,5%. Ωστόσο και στο γενικό σύνολο η δυναμική του Total Football ήταν μεγαλύτερη, αφού κατέγραψε δύο τέταρτα άνω του 6%, ενώ η Super Μπάλα είχε ως peak το 5,6%.
Πηγή: sdna.gr