Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Οι ταινίες της ημέρας
Σάββατο, 28 Ιουλίου
- STEPPING OUT 2 αστεράκια 13.30 ANT1
- ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ, ΜΙΑ ΖΩΗ 2 αστεράκια 23.00 ALPHA
- ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΚΑΙ ΤΖΕΝΤΛΕΜΕΝ 2½ αστεράκια 01.45 STAR
- ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΧΤΥΠΗΜΑ 2 αστεράκια CINEMA ON DEMAND OTE TV
ANT1 13.30
Μιούζικαλ, 1991 (Έγχρ.), 106′
Αμερικανική ταινία του Λιούις Γκίλμπερτ με τις Λάιζα Μινέλι, Σέλι Γουίντερς, Τζούλι Γουόλτερς.
Οι μεσόκοπες μαθήτριες μιας ερασιτεχνικής σχολής χορού κλακετών προετοιμάζονται για να ανεβάσουν ένα μιούζικαλ.
Κινηματογραφική μεταφορά ενός θεατρικού μιούζικαλ, με συγκινητικές στιγμές και τη Μινέλι να μπορεί ακόμα να χορέψει και να τραγουδήσει.
STAR 13.30
Κοινωνική, 2000 (Έγχρ.), 100′
PAY IT FORWARD. Αμερικανική ταινία της Μίμι Λέντερ, με τους Κέβιν Σπέισι, Έλεν Χαντ, Χάλεϊ Τζόελ Όσμεντ.
Με αφορμή μια εργασία με θέμα «Πώς μπορείτε να αλλάξετε τον κόσμο», ο μικρός Τρέβορ ξεκινάει ένα παιχνίδι όπου κάποιος καλείται να κάνεις τρεις φορές μια καλή πράξη χωρίς να περιμένει αντάλλαγμα.
Στην εποχή μας αυτό θα ονομαζόταν spam e-mail. Λίγο απλοϊκή, αλλά βαθιά χριστιανική η αντίληψη περί του καλού που διαποτίζει την ταινία. Έχοντας ωραιοποιήσει πολλές πτυχές του μυθιστορήματος στο οποίο βασίζεται, κινείται σε πολλά επίπεδα, αλλά δεν προχωρά εις βάθος, πέρα από το προφανές σλόγκαν «κάνε το καλό και ρίξ’ το στο γιαλό».
ΝΕΤ 18.15
Περιπέτεια, 2003 (Έγχρ.), 94′
BULLETPROOF MONK. Αμερικανική ταινία του Πολ Χάντερ, με τους Τσόου Γιουν Φατ, Σον Γουίλιαμ Σκοτ, Τζέιμι Κινγκ.
Ένας θιβετιανός καλόγερος, φύλακας μιας πανάρχαιας περγαμηνής που χαρίζει στον κάτοχό της υπεράνθρωπες δυνάμεις, χρίζει ως διάδοχό του ένα νεαρό μικροκακοποιό του Σαν Φρανσίσκο, τον οποίο και εκπαιδεύει κατάλληλα.
Αποτυχημένη περιπέτεια πολεμικών τεχνών με στοιχεία κωμωδίας. Βασίζεται σε κόμικ, δηλαδή το πολύ να ερεθίσει τις απωθημένες φαντασιώσεις ανδρών που έχουν μείνει παιδιά.
STAR 21.00
Κομεντί, 2007 (Έγχρ.), 105′
NO RESERVATIONS. Αμερικανική ταινία του Σκοτ Χικς, με τους Κάθριν Ζέτα Τζόουνς, Άαρον Έκχαρτ, Αμπιγκέιλ Μπρέσλιν.
Μια ταινία βασισμένη στη χιλιοδοκιμασμένη συνταγή του ρομάντζου και της εύκολης, ανώδυνης συγκίνησης. Τα πάντα φαντάζουν προμελετημένα στις σχέσεις της πρωταγωνίστριας, μιας τελειομανούς σεφ, τόσο με την εννιάχρονη ορφανή ανιψιά της όσο και με το γοητευτικό σεφ που έρχεται ν’ ανατρέψει τις ισορροπίες στην κουζίνα του εστιατορίου όπου εκείνη βασιλεύει.
Κλισέ συμπεριφορές και στερεότυπες απεικονίσεις του άντρα, της γυναίκας και του παιδιού καμουφλάρονται κάτω από την ικανότητα των Αμερικανών να φτιάχνουν γοητευτικούς κόσμους, υπαρκτούς μόνο στο κινηματογραφικό πανί. Αδιάφορη έως και προβληματική η επιλογή της Κάθριν Ζέτα Τζόουνς στο ρόλο της σεφ που έχει μάθει να ελέγχει τη ζωή της όπως τα υλικά στην κουζίνα της, καθώς θεωρεί ερμηνεία την ανέκφραστη περιφορά της από σκηνή σε σκηνή. Συμπαθής ο Άαρον Έκχαρτ, αλλά μόνος. Η χημεία μεταξύ των δύο είναι ανύπαρκτη.
ALPHA 23.00
Δραματική, 2001 (Έγχρ.), 118′
LIFE AS A HOUSE. Αμερικανική ταινία του Ίρβιν Γουίνκλερ, με τους Κέβιν Κλάιν, Κριστίν Σκοτ Τόμας, Χέιντεν Κρίστενσεν.
Ένας χωρισμένος σχεδιαστής αρχιτεκτονικών μοντέλων χάνει τη δουλειά του και μαθαίνει ότι πάσχει από καρκίνο. Πριν από το τέλος αναλαμβάνει να γκρεμίσει το σπίτι του και με τη βοήθεια του επαναστατημένου έφηβου γιου του να χτίσει το σπίτι των ονείρων του.
Ο Γουίνκλερ πασπαλίζει τις πιο συγκινητικές στιγμές με ειρωνεία, σαρκασμό και χιούμορ που φέρνουν αληθοφάνεια στους χαρακτήρες, κι εκμεταλλεύεται πολύ έξυπνα τους δεύτερους ρόλους.
STAR 23.15
Θρίλερ, 2007 (Έγχρ.), 123′
THE BRAVE ONE. Αμερικανική ταινία του Νιλ Τζόρνταν, με τους Τζόντι Φόστερ, Τέρενς Χάουαρντ, Νίκι Κατ.
Μια ραδιοφωνική εκπομπή που συλλέγει ήχους και ιστορίες της Νέας Υόρκης, που μιλάει για την ιστορία και την καθημερινότητά της. Η Έρικα είναι η ζωντανή μνήμη μιας πόλης που αλλάζει, αφήνει το παρελθόν της στην άκρη και, μετά την 11η Σεπτεμβρίου, παραδίδεται στη μισαλλοδοξία και το φόβο. Έτσι, ακόμα και αυτή, μια μορφωμένη, ψύχραιμη γυναίκα που συζεί με κάποιον ασιατικής καταγωγής, «αναγκάζεται» να καταφύγει στη βία για να υπερασπιστεί τα βασικά δικαιώματά της. Από εκεί και πέρα το επόμενο βήμα είναι πολύ μικρό και σχεδόν αναπόφευκτο διαπιστώνει η Έρικα/Τζόντι Φόστερ, η οποία επιστρέφει στον προ τριακονταετίας «Ταξιτζή», αυτή τη φορά στο ρόλο του άγγελου εξολοθρευτή.
Η προβληματική της ταινίας του Μάρτιν Σκορσέζε, μια μητρόπολη που γεννά τη βία και την ανακυκλώνει στρέφοντάς την προς τον εαυτό της, παραμένει απόλυτα επίκαιρη, εξαιρετικά επικίνδυνη όμως ως προς το χειρισμό της. Το κρίσιμο στοιχείο ήταν και είναι ακόμα η σωστή απόσταση ανάμεσα στην κάμερα και τους ήρωες, ο τρόπος δηλαδή με τον οποίο θα αναδειχθούν οι γκρίζες ζώνες (ηθικές αλλά και ψυχολογικές) στις οποίες κινούνται και οι μαύρες τρύπες στις οποίες βουλιάζουν οι χαρακτήρες, κι εδώ ο Τζόρνταν χάνει κάθε έλεγχο σ’ αυτό το κινηματογραφικό χαρακίρι.
ALPHA 01.30
Περιπέτεια, 2006 (Έγχρ.), 96′
STRIKING RANGE. Αμερικανική ταινία του Ντάνιελ Μίλικαν, με τους Λου Ντάιαμοντ Φίλιπς, Γιάνσι Μπάτλερ, Γκλεν Μορσάουερ.
Ένας μισθοφόρος προσλαμβάνεται από έναν πλούσιο επιχειρηματία που έχει πολλούς εχθρούς κι ένα προηγμένο όπλο στην κατοχή του.
Η «υπαρξιακή» ανατροπή είναι ότι ο μισθοφόρος δεν πολυγουστάρει το αφεντικό του. Σε ψήνει αυτό να το δεις;
STAR 01.45
Κομεντί, 1988 (Έγχρ.), 110′
DIRTY ROTTEN SCOUNDRELS. Αμερικανική ταινία του Φρανκ Οζ, με τους Στιβ Μάρτιν, Μάικλ Κέιν, Μπάρμπαρα Χάρις.
Ένας ψευτοαριστοκράτης απατεώνας, ο οποίος έχει ως έδρα των επιχειρήσεών του την κοσμική Ριβιέρα, μυεί στα κόλπα της δουλειάς έναν νεοφερμένο Αμερικανό, ο οποίος φιλοδοξεί να τον παραγκωνίσει.
Ριμέικ του «Ιστορίες του Κρεβατιού», όπου τους κεντρικούς ρόλους είχαν ο Ντέιβιντ Νίβεν και ο Μάρλον Μπράντο. Αλλά και οι αντικαταστάτες τους επιδίδονται απολαυστικά σε φάρσες, σοφιστικέ καλαμπούρια και μεγαλοφυείς σε σύλληψη απάτες.
ΑΝΤ1 03.20
Κωμωδία, 2000 ( Έγχρ.), 84′
Αμερικανική ταινία του Ρέτζιναλντ Χάντλιν, με τους Τιμ Μίντοους, Κάριν Πάρσονς, Γουίλ Φέρελ.
Ένας ερωτιάρης παρουσιαστής του ραδιοφώνου αντιμετωπίζει τους οργισμένους συντρόφους των γυναικών που έχει ξελογιάσει.
Άλλος ένας χαρακτήρας από το «Saturday Night Live» (που καθόλου αξέχαστο δεν τον λες) περνάει στον κινηματογράφο κάνοντας θόρυβο με πικάντικα αστεία (που πάντα καλόγουστα δεν τα λες), αλλά χαριτωμένους δεύτερους χαρακτήρες και cameo εμφάνιση της Τζούλιαν Μουρ.
OTE TV Cinema on Demand
Περιπέτεια, 2012 (Έγχρ.), 109′
CONTRABAND. Αμερικανική ταινία του Μπαλτάσαρ Κορμακούρ, με τους Μαρκ Γουόλμπεργκ, Κέιτ Μπέκινσεϊλ, Τζιοβάνι Ριμπίζι.
Ο Κρις προσπαθεί να αφήσει πίσω το παράνομο παρελθόν του, αλλά μια απερισκεψία του μικρού αδερφού της γυναίκας του θα τον αναγκάσει να στήσει μια τελευταία δουλειά με πλαστά δολάρια.
Από την πρώτη μέχρι την τελευταία σκηνή, η κάμερα του Κορμακούρ (πρωταγωνιστής στην πρωτότυπη ταινία που εδώ διασκευάζει ως σκηνοθέτης για την αμερικανική αγορά) σκύβει πάνω από τη δράση και δεν σηκώνει κεφάλι. Αυτή δεν είναι συσκευασίας multiplex, όσο δεμένη σφιχτά με την πλοκή, η οποία δεν παίρνει ανάσα ούτε καν για να δώσει χώρο και χρόνο στους χαρακτήρες. Οι συνοπτικές σεναριακές διαδικασίες είναι ένα από τα προβλήματα –ίσως το μόνο μεγάλο– αυτού του προσηλωμένου στους κανόνες του είδους b movie, το οποίο μπολιάζει το καθαρόαιμο περιπετειώδες θρίλερ με το ελαφρύ σαν πούπουλο οικογενειακό δράμα για να δώσει κίνητρο κι ένα στοιχειώδες συναισθηματικό βάθος στους ήρωές του.
athinorama.gr
Σάββατο, 28 Ιουλίου
- STEPPING OUT 2 αστεράκια 13.30 ANT1
- ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ, ΜΙΑ ΖΩΗ 2 αστεράκια 23.00 ALPHA
- ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΚΑΙ ΤΖΕΝΤΛΕΜΕΝ 2½ αστεράκια 01.45 STAR
- ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΧΤΥΠΗΜΑ 2 αστεράκια CINEMA ON DEMAND OTE TV
ANT1 13.30
Μιούζικαλ, 1991 (Έγχρ.), 106′
Αμερικανική ταινία του Λιούις Γκίλμπερτ με τις Λάιζα Μινέλι, Σέλι Γουίντερς, Τζούλι Γουόλτερς.
Οι μεσόκοπες μαθήτριες μιας ερασιτεχνικής σχολής χορού κλακετών προετοιμάζονται για να ανεβάσουν ένα μιούζικαλ.
Κινηματογραφική μεταφορά ενός θεατρικού μιούζικαλ, με συγκινητικές στιγμές και τη Μινέλι να μπορεί ακόμα να χορέψει και να τραγουδήσει.
STAR 13.30
Κοινωνική, 2000 (Έγχρ.), 100′
PAY IT FORWARD. Αμερικανική ταινία της Μίμι Λέντερ, με τους Κέβιν Σπέισι, Έλεν Χαντ, Χάλεϊ Τζόελ Όσμεντ.
Με αφορμή μια εργασία με θέμα «Πώς μπορείτε να αλλάξετε τον κόσμο», ο μικρός Τρέβορ ξεκινάει ένα παιχνίδι όπου κάποιος καλείται να κάνεις τρεις φορές μια καλή πράξη χωρίς να περιμένει αντάλλαγμα.
Στην εποχή μας αυτό θα ονομαζόταν spam e-mail. Λίγο απλοϊκή, αλλά βαθιά χριστιανική η αντίληψη περί του καλού που διαποτίζει την ταινία. Έχοντας ωραιοποιήσει πολλές πτυχές του μυθιστορήματος στο οποίο βασίζεται, κινείται σε πολλά επίπεδα, αλλά δεν προχωρά εις βάθος, πέρα από το προφανές σλόγκαν «κάνε το καλό και ρίξ’ το στο γιαλό».
ΝΕΤ 18.15
Περιπέτεια, 2003 (Έγχρ.), 94′
BULLETPROOF MONK. Αμερικανική ταινία του Πολ Χάντερ, με τους Τσόου Γιουν Φατ, Σον Γουίλιαμ Σκοτ, Τζέιμι Κινγκ.
Ένας θιβετιανός καλόγερος, φύλακας μιας πανάρχαιας περγαμηνής που χαρίζει στον κάτοχό της υπεράνθρωπες δυνάμεις, χρίζει ως διάδοχό του ένα νεαρό μικροκακοποιό του Σαν Φρανσίσκο, τον οποίο και εκπαιδεύει κατάλληλα.
Αποτυχημένη περιπέτεια πολεμικών τεχνών με στοιχεία κωμωδίας. Βασίζεται σε κόμικ, δηλαδή το πολύ να ερεθίσει τις απωθημένες φαντασιώσεις ανδρών που έχουν μείνει παιδιά.
STAR 21.00
Κομεντί, 2007 (Έγχρ.), 105′
NO RESERVATIONS. Αμερικανική ταινία του Σκοτ Χικς, με τους Κάθριν Ζέτα Τζόουνς, Άαρον Έκχαρτ, Αμπιγκέιλ Μπρέσλιν.
Μια ταινία βασισμένη στη χιλιοδοκιμασμένη συνταγή του ρομάντζου και της εύκολης, ανώδυνης συγκίνησης. Τα πάντα φαντάζουν προμελετημένα στις σχέσεις της πρωταγωνίστριας, μιας τελειομανούς σεφ, τόσο με την εννιάχρονη ορφανή ανιψιά της όσο και με το γοητευτικό σεφ που έρχεται ν’ ανατρέψει τις ισορροπίες στην κουζίνα του εστιατορίου όπου εκείνη βασιλεύει.
Κλισέ συμπεριφορές και στερεότυπες απεικονίσεις του άντρα, της γυναίκας και του παιδιού καμουφλάρονται κάτω από την ικανότητα των Αμερικανών να φτιάχνουν γοητευτικούς κόσμους, υπαρκτούς μόνο στο κινηματογραφικό πανί. Αδιάφορη έως και προβληματική η επιλογή της Κάθριν Ζέτα Τζόουνς στο ρόλο της σεφ που έχει μάθει να ελέγχει τη ζωή της όπως τα υλικά στην κουζίνα της, καθώς θεωρεί ερμηνεία την ανέκφραστη περιφορά της από σκηνή σε σκηνή. Συμπαθής ο Άαρον Έκχαρτ, αλλά μόνος. Η χημεία μεταξύ των δύο είναι ανύπαρκτη.
ALPHA 23.00
Δραματική, 2001 (Έγχρ.), 118′
LIFE AS A HOUSE. Αμερικανική ταινία του Ίρβιν Γουίνκλερ, με τους Κέβιν Κλάιν, Κριστίν Σκοτ Τόμας, Χέιντεν Κρίστενσεν.
Ένας χωρισμένος σχεδιαστής αρχιτεκτονικών μοντέλων χάνει τη δουλειά του και μαθαίνει ότι πάσχει από καρκίνο. Πριν από το τέλος αναλαμβάνει να γκρεμίσει το σπίτι του και με τη βοήθεια του επαναστατημένου έφηβου γιου του να χτίσει το σπίτι των ονείρων του.
Ο Γουίνκλερ πασπαλίζει τις πιο συγκινητικές στιγμές με ειρωνεία, σαρκασμό και χιούμορ που φέρνουν αληθοφάνεια στους χαρακτήρες, κι εκμεταλλεύεται πολύ έξυπνα τους δεύτερους ρόλους.
STAR 23.15
Θρίλερ, 2007 (Έγχρ.), 123′
THE BRAVE ONE. Αμερικανική ταινία του Νιλ Τζόρνταν, με τους Τζόντι Φόστερ, Τέρενς Χάουαρντ, Νίκι Κατ.
Μια ραδιοφωνική εκπομπή που συλλέγει ήχους και ιστορίες της Νέας Υόρκης, που μιλάει για την ιστορία και την καθημερινότητά της. Η Έρικα είναι η ζωντανή μνήμη μιας πόλης που αλλάζει, αφήνει το παρελθόν της στην άκρη και, μετά την 11η Σεπτεμβρίου, παραδίδεται στη μισαλλοδοξία και το φόβο. Έτσι, ακόμα και αυτή, μια μορφωμένη, ψύχραιμη γυναίκα που συζεί με κάποιον ασιατικής καταγωγής, «αναγκάζεται» να καταφύγει στη βία για να υπερασπιστεί τα βασικά δικαιώματά της. Από εκεί και πέρα το επόμενο βήμα είναι πολύ μικρό και σχεδόν αναπόφευκτο διαπιστώνει η Έρικα/Τζόντι Φόστερ, η οποία επιστρέφει στον προ τριακονταετίας «Ταξιτζή», αυτή τη φορά στο ρόλο του άγγελου εξολοθρευτή.
Η προβληματική της ταινίας του Μάρτιν Σκορσέζε, μια μητρόπολη που γεννά τη βία και την ανακυκλώνει στρέφοντάς την προς τον εαυτό της, παραμένει απόλυτα επίκαιρη, εξαιρετικά επικίνδυνη όμως ως προς το χειρισμό της. Το κρίσιμο στοιχείο ήταν και είναι ακόμα η σωστή απόσταση ανάμεσα στην κάμερα και τους ήρωες, ο τρόπος δηλαδή με τον οποίο θα αναδειχθούν οι γκρίζες ζώνες (ηθικές αλλά και ψυχολογικές) στις οποίες κινούνται και οι μαύρες τρύπες στις οποίες βουλιάζουν οι χαρακτήρες, κι εδώ ο Τζόρνταν χάνει κάθε έλεγχο σ’ αυτό το κινηματογραφικό χαρακίρι.
ALPHA 01.30
Περιπέτεια, 2006 (Έγχρ.), 96′
STRIKING RANGE. Αμερικανική ταινία του Ντάνιελ Μίλικαν, με τους Λου Ντάιαμοντ Φίλιπς, Γιάνσι Μπάτλερ, Γκλεν Μορσάουερ.
Ένας μισθοφόρος προσλαμβάνεται από έναν πλούσιο επιχειρηματία που έχει πολλούς εχθρούς κι ένα προηγμένο όπλο στην κατοχή του.
Η «υπαρξιακή» ανατροπή είναι ότι ο μισθοφόρος δεν πολυγουστάρει το αφεντικό του. Σε ψήνει αυτό να το δεις;
STAR 01.45
Κομεντί, 1988 (Έγχρ.), 110′
DIRTY ROTTEN SCOUNDRELS. Αμερικανική ταινία του Φρανκ Οζ, με τους Στιβ Μάρτιν, Μάικλ Κέιν, Μπάρμπαρα Χάρις.
Ένας ψευτοαριστοκράτης απατεώνας, ο οποίος έχει ως έδρα των επιχειρήσεών του την κοσμική Ριβιέρα, μυεί στα κόλπα της δουλειάς έναν νεοφερμένο Αμερικανό, ο οποίος φιλοδοξεί να τον παραγκωνίσει.
Ριμέικ του «Ιστορίες του Κρεβατιού», όπου τους κεντρικούς ρόλους είχαν ο Ντέιβιντ Νίβεν και ο Μάρλον Μπράντο. Αλλά και οι αντικαταστάτες τους επιδίδονται απολαυστικά σε φάρσες, σοφιστικέ καλαμπούρια και μεγαλοφυείς σε σύλληψη απάτες.
ΑΝΤ1 03.20
Κωμωδία, 2000 ( Έγχρ.), 84′
Αμερικανική ταινία του Ρέτζιναλντ Χάντλιν, με τους Τιμ Μίντοους, Κάριν Πάρσονς, Γουίλ Φέρελ.
Ένας ερωτιάρης παρουσιαστής του ραδιοφώνου αντιμετωπίζει τους οργισμένους συντρόφους των γυναικών που έχει ξελογιάσει.
Άλλος ένας χαρακτήρας από το «Saturday Night Live» (που καθόλου αξέχαστο δεν τον λες) περνάει στον κινηματογράφο κάνοντας θόρυβο με πικάντικα αστεία (που πάντα καλόγουστα δεν τα λες), αλλά χαριτωμένους δεύτερους χαρακτήρες και cameo εμφάνιση της Τζούλιαν Μουρ.
OTE TV Cinema on Demand
Περιπέτεια, 2012 (Έγχρ.), 109′
CONTRABAND. Αμερικανική ταινία του Μπαλτάσαρ Κορμακούρ, με τους Μαρκ Γουόλμπεργκ, Κέιτ Μπέκινσεϊλ, Τζιοβάνι Ριμπίζι.
Ο Κρις προσπαθεί να αφήσει πίσω το παράνομο παρελθόν του, αλλά μια απερισκεψία του μικρού αδερφού της γυναίκας του θα τον αναγκάσει να στήσει μια τελευταία δουλειά με πλαστά δολάρια.
Από την πρώτη μέχρι την τελευταία σκηνή, η κάμερα του Κορμακούρ (πρωταγωνιστής στην πρωτότυπη ταινία που εδώ διασκευάζει ως σκηνοθέτης για την αμερικανική αγορά) σκύβει πάνω από τη δράση και δεν σηκώνει κεφάλι. Αυτή δεν είναι συσκευασίας multiplex, όσο δεμένη σφιχτά με την πλοκή, η οποία δεν παίρνει ανάσα ούτε καν για να δώσει χώρο και χρόνο στους χαρακτήρες. Οι συνοπτικές σεναριακές διαδικασίες είναι ένα από τα προβλήματα –ίσως το μόνο μεγάλο– αυτού του προσηλωμένου στους κανόνες του είδους b movie, το οποίο μπολιάζει το καθαρόαιμο περιπετειώδες θρίλερ με το ελαφρύ σαν πούπουλο οικογενειακό δράμα για να δώσει κίνητρο κι ένα στοιχειώδες συναισθηματικό βάθος στους ήρωές του.
athinorama.gr