Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Οι ταινίες της ημέρας
Τετάρτη, 18 Ιουλίου
- ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ 2½ αστεράκια 02.30 STAR
STAR 22.00
Περιπέτεια, 1997 (Έγχρ.), 101′
THE JACKAL. Αμερικανική ταινία του Μάικλ Κέιτον-Τζόουνς, με τους Μπρους Γουίλις, Ρίτσαρντ Γκιρ, Σίντνεϊ Πουατιέ.
Ένας πρώην Ιρλανδός τρομοκράτης συνεργάζεται με το FBI ώστε να συλληφθεί ένας επικίνδυνος διεθνής εγκληματίας που αλλάζει συνεχώς ταυτότητα.
Ριμέικ του πολύπλοκου πολιτικού θρίλερ «Η Ώρα του Τσακαλιού» του Φρεντ Τσίνεμαν. Η υποτονική δράση και το γεμάτο κραυγαλέες αναληθοφάνειες σενάριο οδηγούν σε ένα εξοργιστικά κακό φινάλε.
ΕΤ1 22.00
Σινεφίλ, 2006 (Έγχρ.), 110′
QUELQUES JOURS EN SEPTEMBRE. Γαλλο-ιταλική ταινία του Σαντιάγκο Αμιγκορένα, με τους Ζιλιέτ Μπινός, Τζον Τορτούρο, Σάρα Φορεστιέ.
Το Σεπτέμβριο του 2001, η Ιρέν, μια πρώην κατάσκοπος, αναλαμβάνει να φέρει σε επαφή τον Έλιοτ, έναν πράκτορα με σκοτεινές διασυνδέσεις, με την κόρη του Ορλάντο, την οποία έχει να δει δέκα χρόνια. Στο κατόπι τους είναι ένας δολοφόνος, πρώην βοηθός του Έλιοτ, που θέλει να τον εξοντώσει.
Κι επειδή αυτά συμβαίνουν τις πρώτες ημέρες του Σεπτεμβρίου του 2001, όλο και κάποια σχέση θα αποκαλυφθεί με τα γεγονότα της 11ης του μήνα. Παρότι θα ήθελε να είναι μια πιο ιντελεκτουέλ εκδοχή του «Τρίτου Ανθρώπου», η ταινία έχει όλα τα κουσούρια της γαλλικής φλυαρίας αλλά κι ένα ιδιαίτερο, προσωπικό στίγμα.
ΝΕΤ 00.30
Θρίλερ, 2007 (Έγχρ.), 95′
THE PASSAGE. Αμερικανική ταινία του Μαρκ Χέλερ, με τους Στίβεν Ντορφ, Σαράι Γκιβάτι, Νιλ Τζάκσον.
Ένας Αμερικανός που επισκέπτεται το Μαρόκο με ένα φίλο του ερωτεύεται μια ντόπια μυστηριώδη γυναίκα.
Ένα σχετικά αναίμακτο «Hostel» για τα κακά που περιμένουν τους Αμερικανούς τουρίστες σε εξωτικούς προορισμούς. Διασώζεται μόνο χάρη στα γυρίσματα στο πραγματικό Μαρόκο.
STAR 02.30
Επιστημονικής φαντασίας, 2008 (Έγχρ.), 85′
ALIEN RAIDERS. Αμερικανική ταινία του Μπεν Ροκ, με τους Κάρλος Μπέρναρντ, Κούρτνι Φορντ, Ρόκμοντ Ντάνμπαρ.
Μια ομάδα ένοπλων εισβάλλει σε ένα σούπερ μάρκετ μιας μικρής πόλης και αρχίζει να εξολοθρεύει όσους είναι ύποπτοι για εξωγήινη μόλυνση.
Από τους δημιουργούς του «The Blair Witch Project», μια b-movie που παρακάμπτει με έξυπνους τρόπους τον χαμηλό προϋπολογισμό της για να προσφέρει απενοχοποιημένα δράση, αγωνία και τρόμο.
novacinema1-HD 22.00
Θρίλερ, 2011 (Έγχρ.), 106′
THE ADJUSTMENT BUREAU. Αμερικανική ταινία του Τζορτζ Νόλφι, με τους Ματ Ντέιμον, Έμιλι Μπλαντ, Άντονι Μακί.
Ένας ανερχόμενος πολιτικός γνωρίζει μια νεαρή κοπέλα τη νύχτα που αποτυγχάνει να εκλεγεί γερουσιαστής. Όταν θα προσπαθήσει να την ξανασυναντήσει, μια ομάδα μυστηριωδών αντρών που ελέγχουν το μέλλον θα επιχειρήσει να τον εμποδίσει με κάθε τρόπο.
Σ’ αυτήν τη διασκευή ενός ενός διηγήματος του Φίλιπ Ντικ, η αρχική παρουσία των Ρυθμιστών, ντυμένων σαν πράκτορες του FBI της μακαρθικής περιόδου, εισάγει ένα γοητευτικό σασπένς, το οποίο αδυνατίζει έως και εξαφανίζεται άμα τη εμφανίσει των εύκολων εξηγήσεων και της ελάχιστα πειστικής ρομαντικής εμμονής των δύο πρωταγωνιστών. Το πράγμα προχωρά πολύ στο κουβεντιαστό, τα κίνητρα του κομβικού χαρακτήρα του Άντονι Μακί παραμένουν αδιευκρίνιστα, ενώ το φινάλε δεν είναι παρά μια μελοδραματική και αφελέστατη απογοήτευση.
novacinema1-HD 02.10
Δραματική, 2010 (Έγχρ.), 100′
KVINTEN DER DROMTE OM EN MAND. Δανέζικη-τσέχικη ταινία του Περ Φλι, με τους Σόνια Ρίχτερ, Μαρσίν Ντοροσίνσκι, Μίκαελ Νίκβιστ.
Από τους δυναμικότερους σύγχρονους Δανούς δημιουργούς, ο Περ Φλι εγκαταλείπει εδώ το σκηνοθετικό ρεαλισμό και τον πολιτικό στοχασμό της τριλογίας του πάνω στις κοινωνικές τάξεις και αφηγείται μια ερωτική ιστορία που φλερτάρει με το σινεμά του φανταστικού. Μια επιτυχημένη φωτογράφος μόδας με ήσυχη οικογενειακή ζωή συναντά έναν άγνωστο άντρα, τον οποίο βλέπει συχνά στα όνειρά της, και ξεκινά μαζί του μια παθιασμένη σχέση.
Αντίθετα ο Φλι, με πολύ στιλ, αλλά χωρίς πάθος, πελαγοδρομεί ανάμεσα στη φαντασία και την πραγματικότητα, θυσιάζοντας μεγάλο μέρος της δραματουργικής και της ψυχολογικής αλήθειας όλων αυτών που συμβαίνουν για χάρη μιας φλου αρτιστίκ, «σαγηνευτικής» ατμόσφαιρας.
athinorama.gr
Τετάρτη, 18 Ιουλίου
- ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ 2½ αστεράκια 02.30 STAR
STAR 22.00
Περιπέτεια, 1997 (Έγχρ.), 101′
THE JACKAL. Αμερικανική ταινία του Μάικλ Κέιτον-Τζόουνς, με τους Μπρους Γουίλις, Ρίτσαρντ Γκιρ, Σίντνεϊ Πουατιέ.
Ένας πρώην Ιρλανδός τρομοκράτης συνεργάζεται με το FBI ώστε να συλληφθεί ένας επικίνδυνος διεθνής εγκληματίας που αλλάζει συνεχώς ταυτότητα.
Ριμέικ του πολύπλοκου πολιτικού θρίλερ «Η Ώρα του Τσακαλιού» του Φρεντ Τσίνεμαν. Η υποτονική δράση και το γεμάτο κραυγαλέες αναληθοφάνειες σενάριο οδηγούν σε ένα εξοργιστικά κακό φινάλε.
ΕΤ1 22.00
Σινεφίλ, 2006 (Έγχρ.), 110′
QUELQUES JOURS EN SEPTEMBRE. Γαλλο-ιταλική ταινία του Σαντιάγκο Αμιγκορένα, με τους Ζιλιέτ Μπινός, Τζον Τορτούρο, Σάρα Φορεστιέ.
Το Σεπτέμβριο του 2001, η Ιρέν, μια πρώην κατάσκοπος, αναλαμβάνει να φέρει σε επαφή τον Έλιοτ, έναν πράκτορα με σκοτεινές διασυνδέσεις, με την κόρη του Ορλάντο, την οποία έχει να δει δέκα χρόνια. Στο κατόπι τους είναι ένας δολοφόνος, πρώην βοηθός του Έλιοτ, που θέλει να τον εξοντώσει.
Κι επειδή αυτά συμβαίνουν τις πρώτες ημέρες του Σεπτεμβρίου του 2001, όλο και κάποια σχέση θα αποκαλυφθεί με τα γεγονότα της 11ης του μήνα. Παρότι θα ήθελε να είναι μια πιο ιντελεκτουέλ εκδοχή του «Τρίτου Ανθρώπου», η ταινία έχει όλα τα κουσούρια της γαλλικής φλυαρίας αλλά κι ένα ιδιαίτερο, προσωπικό στίγμα.
ΝΕΤ 00.30
Θρίλερ, 2007 (Έγχρ.), 95′
THE PASSAGE. Αμερικανική ταινία του Μαρκ Χέλερ, με τους Στίβεν Ντορφ, Σαράι Γκιβάτι, Νιλ Τζάκσον.
Ένας Αμερικανός που επισκέπτεται το Μαρόκο με ένα φίλο του ερωτεύεται μια ντόπια μυστηριώδη γυναίκα.
Ένα σχετικά αναίμακτο «Hostel» για τα κακά που περιμένουν τους Αμερικανούς τουρίστες σε εξωτικούς προορισμούς. Διασώζεται μόνο χάρη στα γυρίσματα στο πραγματικό Μαρόκο.
STAR 02.30
Επιστημονικής φαντασίας, 2008 (Έγχρ.), 85′
ALIEN RAIDERS. Αμερικανική ταινία του Μπεν Ροκ, με τους Κάρλος Μπέρναρντ, Κούρτνι Φορντ, Ρόκμοντ Ντάνμπαρ.
Μια ομάδα ένοπλων εισβάλλει σε ένα σούπερ μάρκετ μιας μικρής πόλης και αρχίζει να εξολοθρεύει όσους είναι ύποπτοι για εξωγήινη μόλυνση.
Από τους δημιουργούς του «The Blair Witch Project», μια b-movie που παρακάμπτει με έξυπνους τρόπους τον χαμηλό προϋπολογισμό της για να προσφέρει απενοχοποιημένα δράση, αγωνία και τρόμο.
novacinema1-HD 22.00
Θρίλερ, 2011 (Έγχρ.), 106′
THE ADJUSTMENT BUREAU. Αμερικανική ταινία του Τζορτζ Νόλφι, με τους Ματ Ντέιμον, Έμιλι Μπλαντ, Άντονι Μακί.
Ένας ανερχόμενος πολιτικός γνωρίζει μια νεαρή κοπέλα τη νύχτα που αποτυγχάνει να εκλεγεί γερουσιαστής. Όταν θα προσπαθήσει να την ξανασυναντήσει, μια ομάδα μυστηριωδών αντρών που ελέγχουν το μέλλον θα επιχειρήσει να τον εμποδίσει με κάθε τρόπο.
Σ’ αυτήν τη διασκευή ενός ενός διηγήματος του Φίλιπ Ντικ, η αρχική παρουσία των Ρυθμιστών, ντυμένων σαν πράκτορες του FBI της μακαρθικής περιόδου, εισάγει ένα γοητευτικό σασπένς, το οποίο αδυνατίζει έως και εξαφανίζεται άμα τη εμφανίσει των εύκολων εξηγήσεων και της ελάχιστα πειστικής ρομαντικής εμμονής των δύο πρωταγωνιστών. Το πράγμα προχωρά πολύ στο κουβεντιαστό, τα κίνητρα του κομβικού χαρακτήρα του Άντονι Μακί παραμένουν αδιευκρίνιστα, ενώ το φινάλε δεν είναι παρά μια μελοδραματική και αφελέστατη απογοήτευση.
novacinema1-HD 02.10
Δραματική, 2010 (Έγχρ.), 100′
KVINTEN DER DROMTE OM EN MAND. Δανέζικη-τσέχικη ταινία του Περ Φλι, με τους Σόνια Ρίχτερ, Μαρσίν Ντοροσίνσκι, Μίκαελ Νίκβιστ.
Από τους δυναμικότερους σύγχρονους Δανούς δημιουργούς, ο Περ Φλι εγκαταλείπει εδώ το σκηνοθετικό ρεαλισμό και τον πολιτικό στοχασμό της τριλογίας του πάνω στις κοινωνικές τάξεις και αφηγείται μια ερωτική ιστορία που φλερτάρει με το σινεμά του φανταστικού. Μια επιτυχημένη φωτογράφος μόδας με ήσυχη οικογενειακή ζωή συναντά έναν άγνωστο άντρα, τον οποίο βλέπει συχνά στα όνειρά της, και ξεκινά μαζί του μια παθιασμένη σχέση.
Αντίθετα ο Φλι, με πολύ στιλ, αλλά χωρίς πάθος, πελαγοδρομεί ανάμεσα στη φαντασία και την πραγματικότητα, θυσιάζοντας μεγάλο μέρος της δραματουργικής και της ψυχολογικής αλήθειας όλων αυτών που συμβαίνουν για χάρη μιας φλου αρτιστίκ, «σαγηνευτικής» ατμόσφαιρας.
athinorama.gr