Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 197
TM 672
SECREP 159
satpraxis 2022
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

22 Φεβρουαρίου 2013 10:55

Οι ταινίες της ημέρας σε ελεύθερα και συνδρομητικά κανάλια

Γράφει: N.D
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2F67dcc46237b8f15ce4fdbadcc79dc8ea XL

Παρασκευή, 22 Φεβρουαρίου

Αξίζει να δείτε
  • BIUTIFUL 2½ αστεράκια 21.00 OTE Cinema1/OTE TV
  • IL DIVO 3½ αστεράκια 22.00 ΕΤ1
  • Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΤΩΝ ΠΙΘΗΚΩΝ: Η ΕΞΕΓΕΡΣΗ 2½ αστεράκια 22.00 novacinema1/HD
  • OFFSIDE 3½ αστεράκια 22.10 ΒΟΥΛΗ
  • CARLOS 3½ αστεράκια 23.15 Village Cinema/OTE TV
  • ΤΟ ΞΕΣΠΑΣΜΑ 2½ αστεράκια 23.50 STAR
  • 13 ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ 2 αστεράκια 01.15 MEGA
Όλες οι ταινίες της ημέρας
transparent listΟ ΔΥΝΑΣΤΕΙΑΣ 0 αστεράκια

ΑΝΤ1 18.00

Κωμωδία, 1985 (Έγχρ.), 80′

Ελληνική ταινία του Όμηρου Ευστρατιάδη, με τους Σωτήρη Μουστάκα, Ρένα Παγκράτη, Νανά Βενέτη.

Ο Μουστάκας περνάει από τη στρατιωτική θητεία σε ένα νησί ανθρωποφάγων και στη συνέχεια, ασπρομάλλης πια, στα σαλόνια ως αρχηγός μιας δυναστείας, ενώ η μουσική παίζει από Ζαν Μισέλ Ζαρ στους τίτλους μέχρι το «Θα νικήσεις» (γραμμένο από τους… ανορθόγραφους Next of Kint) που ερμηνεύει σε μια ντισκοτέκ η Ρένα Παγκράτη.

Μιλάμε για τόση αθλιότητα, ώστε δεν μπορείς καν να ψελλίσεις κάτι για το σπαταλημένο ταλέντο του Μουστάκα.

transparent listΦΟΥΣΚΟΘΑΛΑΣΣΙΕΣ 0 αστεράκια

ΕΤ3 20.00

Κωμωδία, 1966 (Α/Μ), 81′

Ελληνική ταινία του Ορέστη Λάσκου, με τους Μαίρη Αρώνη, Διονύση Παπαγιαννόπουλο, Ανδρέα Ντούζο.

Ένας καπετάνιος επιστρέφει μετά από χρόνια στο σπίτι του και προσπαθεί να ξαναφτιάξει τις σχέσεις με τις κόρες και τη γυναίκα του.

Χωρίς σενάριο μια Αρώνη, ένας Παπαγιαννόπουλος και η απείραχτη ομορφιά της Άνδρου δεν μπορούν να κάνουν τίποτα.

transparent listΕΝΑΣ ΓΕΙΤΟΝΑΣ ΜΠΕΛΑΣ 1 αστεράκι

ALPHA 21.00

Κομεντί, 2007 (Έγχρ.), 98′

THE NEIGHBOR. Αμερικανική ταινία του Έντι Ο’Φλάχερτι, με τους Μάθιου Μοντίν, Μισέλ Λαρόκ, Κέιτι Γουάλντερ.

Ο Τζεφ (Μοντίν) όχι μόνο μαθαίνει ότι η πρώην σύζυγός του ετοιμάζεται να παντρευτεί έναν καλό του φίλο, αλλά και δέχεται πόλεμο από τη γειτόνισσα μεσίτρια (η σταρ της γαλλικής κομεντί Λαρόκ) η οποία θέλει να τον διώξει από το διαμέρισμά του.

Σιγά-σιγά και αναμενόμενα, τα μεσιτικά συμφέροντα μπαίνουν στην άκρη για να φτάσουμε σε άλλο ένα happy end.

transparent listIL DIVO 3½ αστεράκια

ΕΤ1 22.00

Πολιτική, 2008 (Έγχρ.), 110′

Ιταλική ταινία του Πάολο Σορεντίνο, με τους Τόνι Σερβίλο, Άννα Μποναγιούτο, Πάολο Γκρατσιόζι.

Φαντάζομαι πώς θα είναι να παίζεις πόκερ με τον Τζούλιο Αντρεότι. Δεν υπάρχει σίγουρα πιο ανέκφραστος αντίπαλος, ούτε πιο πονηρός και απρόβλεπτος. Πώς αλλιώς θα κυριαρχούσε στην ιταλική πολιτική σκηνή για μισό αιώνα – υφυπουργός ήδη από το 1947; Μ’ αυτά και με τις διασυνδέσεις του με τη μαφία, το Βατικανό, τους μασόνους, τους τραπεζίτες, τους βιομηχάνους και φυσικά τους Αμερικανούς – θ’ απαντούσε κάποιος.

Ο Πάολο Σορεντίνο καταφέρνει να μετατρέψει τη βιογραφία του σε γουστόζικη κι αποκαλυπτική διαδρομή στους σκοτεινούς διαδρόμους όπου γράφεται η σύγχρονη ευρωπαϊκή ιστορία. Σε μια ανατρεπτική σάτιρα, ένα απολαυστικό πολιτικό θρίλερ, μια μαύρη, σουρεαλιστική κωμωδία με βιτριολικό χιούμορ, επιθετικό μοντάζ, οπερατικές διαθέσεις και πανκ τραγούδια των Cassius, τα οποία εναλλάσσονται διασκεδαστικά με μελωδίες του Σεν-Σαένς. Κι όλος αυτός ο θίασος που παρελαύνει εμπρός μας πρωταγωνιστεί άραγε σε τραγωδία ή φάρσα; Κρυμμένος πίσω από ένα ασυγκίνητο προσωπείο, στημένος και κινούμενος όπως ο Νοσφεράτου (ανεπανάληπτος ο Σερβίλο), ο μεγάλος σταρ αυτής της παράστασης αποκαλύπτεται τελικά ως ο μοναχικός επιζών ενός διαρκούς, απολύτως απαραίτητου όσο και εντελώς ανεπιθύμητου πολέμου. Η απόλυτη εξουσία είναι βρόμικη δουλειά, αλλά κάποιος πρέπει να την κάνει.

transparent listOFFSIDE 3½ αστεράκια

ΒΟΥΛΗ 22.10

Κοινωνική, 2006 (Έγχρ.), 93′

Ιρανική ταινία του Τζαφάρ Παναχί, με τις Σίμα Μομπάρακ-Σάχι, Σαγιεστέ Ιρανί, Γκολνάζ Φαρμανί.

Εξαιτίας της απαγόρευσης εισόδου των γυναικών στα γήπεδα στο Ιράν, πέντε κορίτσια-φίλαθλοι που αδημονούν να παρακολουθήσουν τον κρίσιμο προκριματικό αγώνα για το Μουντιάλ μεταξύ Ιράν και Μπαχρέιν, αναγκάζονται να μεταμφιεστούν σε αγόρια, αλλά συλλαμβάνονται.

Έξι χρόνια μετά τον «Κύκλο» ο Τζαφάρ Παναχί επιστρέφει στη θεματολογία των δικαιωμάτων της γυναίκας στη σημερινή ιρανική κοινωνία. Πηγαίνει ένα βήμα πιο πέρα από το θέμα-ταμπού του τσαντόρ για να απασχοληθεί και πάλι όμως με την ιδέα της αμφίεσης – εν προκειμένω της μεταμφίεσης. Αν και περιορισμένος στο πάνω διάζωμα του σταδίου, πίσω από το κιγκλίδωμα όπου κρατούνται τα πέντε κορίτσια, και χωρίς καμία οπτική επαφή (παρά μονάχα ηχητική) με τον αγωνιστικό χώρο, ο Παναχί ενορχηστρώνει ένα συναρπαστικό «ματς» ανθρώπινης συμπεριφοράς των δυο φύλων: πυρετικοί διάλογοι, χιούμορ, οργή και σπιρτάδα από τα τετραπέρατα κορίτσια και εξανθρωπισμός των στρατιωτών, έρμαιων του καθήκοντος, σ’ έναν μικρόκοσμο εύρυθμων εντάσεων. Κάποια γυρίσματα έγιναν ζωντανά στη διάρκεια του αγώνα, προσδίδοντας –σε συνδυασμό και με τους ερασιτέχνες ηθοποιούς– μια ημι-ντοκιμαντερίστικη ποιότητα στην αφήγηση. Αν έχανε το Ιράν, ο Παναχί δεν θα είχε τους πανηγυρισμούς που χρειαζόταν για το φινάλε: το τραγούδι του τέλους είναι ένα λαϊκό άσμα εξήντα ετών που ο ιρανικός λαός αγαπά περισσότερο κι από τον εθνικό ύμνο.

transparent listCARLOS 3½ αστεράκια

Village Cinema/OTE TV 23.15

Βιογραφική, 2010 (Έγχρ.), 165′

Γαλλο-γερμανική ταινία του Ολιβιέ Ασαγιάς, με τους Έντγκαρ Ραμίρεζ, Κριστόφ Μπαχ, Νόρα φον Βαλντστάτεν.

Ο Ολιβιέ Ασαγιάς πρέπει να λατρεύει τον Μάρτιν Σκορσέζε. Για τη μεταφορά των έργων και των ημερών του διάσημου τρομοκράτη Κάρλος αρχικά στη μικρή και κατόπιν στη μεγάλη οθόνη, ο Γάλλος δημιουργός υιοθετεί μια σκορσεζική μέθοδο προσέγγισης, υπογράφοντας μια συναρπαστική, πολυσύνθετη βιογραφία η οποία (με εξαιρετική αναπαράσταση της εποχής) ακτινογραφεί πολλά από τα καυτά πολιτικά ερωτήματα (και αδιέξοδα) ολόκληρου του προηγούμενου αιώνα.

«Οδηγός μας ήταν ο “Μυστικός πράκτορας” του Κόνραντ και οι “Δαιμονισμένοι” του Ντοστογιέφσκι», λέει ο ίδιος ο σκηνοθέτης. Πράγματι, σαν νέος Βέρλοκ, ο Κάρλος του έρχεται αντιμέτωπος με το βάρβαρο πρόσωπο της ένοπλης πάλης και σαν άλλος Σταβρόγκιν μάχεται για το κοινωνικό καλό ταυτιζόμενος με το απόλυτο κακό. Αλλά μήπως η ελευθερία στέκεται πέρα από το καλό και το κακό; Ο Ολιβιέ Ασαγιάς φέρνει στο προσκήνιο όλα τα ηθικά, φιλοσοφικά και πολιτικά διλήμματα που αφορούν την επαναστατική πρακτική χωρίς ίχνος διδακτισμού ή προκατάληψης. Το μεγαλύτερο επίτευγμά του, ωστόσο, είναι ότι περνά από την πολιτική κριτική στον υπαρξιακό στοχασμό με μια ακαταμάχητη αφηγηματική δεξιοτεχνία (σκορσεζικής ακρίβειας) που δεν λοξοδρομεί χιλιοστό και δεν πλατειάζει δευτερόλεπτο.

transparent listΤΟ ΞΕΣΠΑΣΜΑ 2½ αστεράκια

STAR 23.50

Θρίλερ, 1995 (Έγχρ.), 127′

OUTBREAK. Αμερικανική ταινία του Βόλφγκανγκ Πέτερσεν, με τους Ντάστιν Χόφμαν, Ρενέ Ρούσο, Μόργκαν Φρίμαν.

Ένας θανατηφόρος ιός αποδεκατίζει μια αμερικανική κωμόπολη και το Πεντάγωνο αποφασίζει να την εξαφανίσει από το χάρτη.

Υπερκινητικό θρίλερ αγωνίας από έναν σκηνοθέτη που για χάρη του «Das Boot» θα του συγχωρήσουμε την αφέλεια της επανάστασης ενός αξιωματικού ενάντια στον παραλογισμό των ανωτέρων του ως δείγμα του παλιού ατομιστικού πνεύματος, που οικοδόμησε –υποτίθεται– την Αμερική.

transparent listΤΟ ΞΕΣΠΑΣΜΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ 2 αστεράκια

ΝΕΤ 01.00

Δραματική, 2003 (Έγχρ.), 113′

ONDSKAN. Σουηδο-δανέζικη ταινία του Μίκαελ Χάφστρομ, με τους Αντρέας Γουίλσον, Χένρικ Λάντστρομ, Γκούσταφ Σκάρσγκαρντ.

Ένας νεαρός που μεταφέρεται σε συντηρητικό οικοτροφείο εναντιώνεται στην ιεραρχία και τη σκληρή συμπεριφορά των παλιών μαθητών του σχολείου.

Υποψήφια για ξενόγλωσσο Όσκαρ σκληρή παραλλαγή του «Κύκλου των Χαμένων Ποιητών», που δεν είναι παρά ένα κοινότοπο δράμα για το bullying.

transparent listΟ ΒΑΡΟΝΟΣ 2 αστεράκια

ΝΕΤ 01.00

Αστυνομική, 2010 (Έγχρ.), 94′

ACROSS THE LINE: THE EXODUS OF CHARLIE WRIGHT. Αμερικανική ταινία του Ρ. Έλις Φρέιζερ, με τους Έινταν Κουίν, Άντι Γκαρσία, Μάριο Βαν Πιμπλς.

Ένας απατεώνας επενδυτής το σκάει στην Τιχουάνα του Μεξικού για να γλιτώσει από τους διώκτες του από τους οποίους έχει αποσπάσει δισεκατομμύρια δολάρια.

Μπορεί να μην έχει σοβαρό λόγο ύπαρξης αυτό το αστυνομικό θριλεράκι, όμως το αποπνικτικό τοπίο της Τιχουάνας και η συγκέντρωση πολλών ηθοποιών «δράσης» συνθέτουν ένα ενεργητικό δίωρο που θα ικανοποιήσει τους φίλους του είδους.

transparent list13 ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ 2 αστεράκια

MEGA 01.15

Θρίλερ, 2001 (Έγχρ.), 91′

THIRTEEN GHOSTS. Αμερικανο-καναδική ταινία του Στιβ Μπεκ, με τους Τόνι Σαλούμπ, Έμπεθ Ντάβιτζ, Μάθιου Λίλαρντ.

Ένας εκκεντρικός συλλέκτης φαντασμάτων αφήνει κληρονομιά στους συγγενείς του ένα καταπληκτικό οίκημα. Μόνο που το σπίτι αποδεικνύεται παγίδα και οι κληρονόμοι βρίσκονται φυλακισμένοι μέσα σ’ αυτό συντροφιά με 13 αιμοβόρικα φαντάσματα.

Δεύτερη παραγωγή της εταιρείας Dark Castle των Ρόμπερτ Ζεμέκις και Τζόελ Σίλβερ (δικά της, μεταξύ άλλων, τα «Splice» και «Orphan»). Η πρωτότυπη ταινία του 1960 ήταν μια ασπρόμαυρη b-movie του Γουίλιαμ Κασλ, που αναμείγνυε την αστυνομική ίντριγκα με τα κλασικά μοτίβα της στοιχειωμένης έπαυλης. Σ’ αυτό το ριμέικ, την παράσταση κλέβει η αρχιτεκτονική του στοιχειωμένου σπιτιού, ένα υπερμοντέρνο γυάλινο κτίριο με διαδρόμους-λαβύρινθους, δωμάτια παγίδες κ.λπ., που απομακρύνεται από τη γοτθική διακόσμηση των παραδοσιακών «στοιχειωμένων» σπιτιών. Μόνο που σ’ ένα τέτοιο οικοδόμημα τα πάντα είναι υπερβολικά φανερά και δεν λειτουργεί ο τρόμος του απροσδόκητου. Από τη στιγμή που η ταινία φανερώνει όλα τα χαρτιά της ίντριγκας (ποιος και γιατί παγίδευσε τους ήρωες στο στοιχειωμένο σπίτι), η δράση αναλώνεται σ’ ένα μονότονο κυνηγητό μέσα στους γυάλινους διαδρόμους. Ωστόσο η ταινία, σκηνοθετημένη με ταλέντο από τον Στιβ Μπεκ, πρώην ειδικό οπτικών εφέ («Άβυσσος», «Το Κυνήγι του Κόκκινου Οκτώβρη»), καταφέρνει να αφήσει μια γεύση πρωτοτυπίας σε μια μάλλον μπανάλ ιστορία φαντασμάτων.

transparent listΒΑΠΤΙΣΜΑ ΠΥΡΟΣ 1 αστεράκι

STAR 02.15

Περιπέτεια, 1990 (Έγχρ.), 115′

THE ROOKIE. Αμερικάνικη ταινία του Κλιντ Ίστγουντ, με τον ίδιο και τους Τσάρλι Σιν, Ραούλ Τζούλια, Σόνια Μπράγκα.

Ένας βετεράνος αστυνομικός και ένας νεοφερμένος στο Σώμα προσπαθούν να εξαρθρώσουν μια επικίνδυνη συμμορία.

Από τον Κλιντ Ίστγουντ, ως σκηνοθέτη, περιμέναμε κάτι πιο προσωπικό από μια αναληθοφανή περιπέτεια – ευτυχώς δύο χρόνια μετά ήρθαν οι «Ασυγχώρητοι» και η ωρίμανση. Highlight η σκηνή όπου η Σόνια Μπράγκα βιάζει τον δεμένο Κλιντ!

transparent listΧΡΗΣΙΜΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ 1 αστεράκι

MEGA 03.15

Τρόμου, 1993 (Έγχρ.), 120′

NEEDFUL THINGS. Αμερικανική ταινία του Φρέιζερ Κλαρκ Ίστον, με τους Μαξ Φον Σίντοφ, Εντ Χάρις, Μπόνι Μπεντέλια.

Ένας ξένος έρχεται σε μια κωμόπολη και ανοίγει ένα κατάστημα στο οποίο ο καθένας βρίσκει σε προσιτή τιμή το μικροαντικείμενο που επιθυμεί περισσότερο. Μόνο που το πραγματικό τίμημα είναι τρομακτικό.

Ο γιος του Τσάρλτον Ίστον εικονογραφεί το ομώνυμο μυθιστόρημα του Στίβεν Κινγκ, χωρίς ωστόσο να λύνει το πρόβλημα της μονοδιάστατης δράσης του. Επιπλέον, προσθέτει ένα ηθοπλαστικό λογύδριο που απουσιάζει από το βιβλίο, φοβούμενος προφανώς να υιοθετήσει την απαισιόδοξη οπτική του Κινγκ, ο οποίος σε αντίθεση με την ταινία κλείνει το μυθιστόρημά του με την κυριαρχία του διαβόλου.

transparent listΟΤΑΝ ΕΦΥΓΕ Η ΓΚΡΕΪΣ 2 αστεράκια

ΑΝΤ1 03.30

Δραματική, 2007 (Έγχρ.), 85′

GRACE IS GONE. Αμερικανική ταινία του Τζέιμς Στράουζε, με τους Τζον Κιούζακ, Σέλαν Ο’Κίφι, Γκρέισι Μπέντναρτσικ.

Μετά την «Κοιλάδα του Ήλα», το «Όταν Έφυγε η Γκρέις» είναι μία ακόμη ταινία με ήρωα έναν τραγικό πατέρα που πρέπει να διαχειριστεί το θάνατο της συζύγου του, η οποία υπηρετούσε στο Ιράκ, αποσιωπώντας το γεγονός από τις δυο ανήλικες κόρες τους. Για να θολώσει τα νερά, μάλιστα, ξεκινάει μαζί τους ένα ταξίδι με προορισμό τη Φλόριντα.

Είναι μετρημένος, σεμνός και ταγμένος ευλαβικά στο στόχο του ο Τζον Κιούζακ, ως φιλεύσπλαχνος πατριώτης αλλά μάλλον άβουλος πατέρας (με παλιομοδίτικα μυωπικά γυαλιά, ελαφριά αναπηρία στο βάδισμα κ.ο.κ.) σε μια μεσανατολική πολιτεία των ΗΠΑ. Η ιστορία δεν έχει την πολυεπίπεδη εμβάθυνση που παρουσίαζε η «Κοιλάδα του Ήλα» και κρατάει τη δραματουργία σε ένα πρώτο επίπεδο. Βραβείο Κοινού στο Sundance.

Επιλογές από την συνδρομητική
transparent listBIUTIFUL 2½ αστεράκια

OTE Cinema1/OTE TV 21.00

Δραματική, 2010 (Έγχρ.), 147′

Ισπανο-μεξικανική ταινία του Αλεχάντρο Γκονζάλες Ινιάριτου, με τους Χαβιέρ Μπαρδέμ, Μαριθέλ Άλβαρεζ, Ρουμπέν Οτσαντιάνο.

Ο Ουξμπάλ, ένας μικροαπατεώνας, χωρισμένος πατέρας δύο μικρών παιδιών που μεγαλώνει ο ίδιος, μαθαίνει πως έχει μπροστά του μόνο λίγους μήνες ζωής. Έτσι, έστω και την τελευταία στιγμή, αποφασίζει να βάλει σε τάξη τη χαοτική ζωή του.

Χωρίς τη σεναριακή υποστήριξη του Γκιγέρμο Αριάγα πλέον, ο Μεξικανός δημιουργός χειρίζεται με αέρινη κομψότητα αντιφατικά συναισθήματα, αλλάζει αφηγηματικές ταχύτητες και αποφεύγει (σχεδόν) όλες τις ευκολίες του παραδοσιακού κοινωνιολογικού σινεμά. Αλλά εκεί που θα χρειαζόταν να μείνει πιστός σε μια νεο-ρεαλιστική απλότητα (το σενάριο αγγίζει από μόνο του το μελόδραμα), υπερτονίζει τη δεξιοτεχνία του και παρασύρεται από τη γοητεία της ασχήμιας και της οδύνης. Από την άλλη, με στοιχειωμένο βλέμμα κι εσωτερική απόγνωση, σφιγμένος σωματικά, μα τόσο χαλαρός ερμηνευτικά, ο Χαβιέρ Μπαρδέμ υποδεικνύει πως μπορεί να αναδειχτεί κινηματογραφικά η (ανορθόγραφη) ομορφιά μέσα από το αποτρόπαιο, κερδίζοντας με την ερμηνεία του βραβείο στο Φεστιβάλ Κανών.

transparent listΟ ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΤΩΝ ΠΙΘΗΚΩΝ: Η ΕΞΕΓΕΡΣΗ 2½ αστεράκια

novacinema1/HD 22.00

Φαντασίας, 2011 (Έγχρ.), 106′

RISE OF THE PLANET OF THE APES. Αμερικανική ταινία του Ρούπερτ Γουάιατ, με τους Τζέιμς Φράνκο, Φρίντα Πίντο, Άντι Σέρκις.

Ένας νεαρός επιστήμονας προσπαθεί να βρει τη θεραπεία για τη νόσο Αλτσχάιμερ κάνοντας πειράματα σε πίθηκους. Αυτά όμως θα έχουν ως αποτέλεσμα την ταχεία νοητική εξέλιξη του υποτελούς ζωικού είδους, το οποίο θα εξεγερθεί ενάντια στους κυρίαρχους ανθρώπους.

Οι σεναριογράφοι παίρνουν την ιστορία από την αρχή, καταφέρνοντας παράλληλα να μην ακυρώσουν την πλούσια κινηματογραφική κληρονομιά του «Πλανήτη των Πιθήκων». Επιπλέον, κρατούν ζωντανές τις αλληγορίες του original story των ’60s, θέτοντας με χολιγουντιανή φειδώ ερωτήματα για τη σκοτεινή φύση του ανθρώπινου είδους, το φόβο για τη διαφορετικότητα, ακόμη και για την αλαζονεία της εξουσίας, με θολές σαιξπηρικές αναφορές. Κι ο νιόφερτος στο Χόλιγουντ Βρετανός Ρούπερτ Γουάιατ διαχειρίζεται αυτό τo blockbuster με ιδιαίτερη σκοτεινή ωριμότητα –ειδικότερα τις σεκάνς στο άσυλο πιθήκων–, ρίχνοντας παράλληλα τη διάρκεια της περιπέτειας πολύ κάτω από το δίωρο, αλλά κρατώντας στα χέρια του και το μεγάλο ερμηνευτικό ατού του Άντι Σέρκις.

athinorama.gr
Παρασκευή, 22 Φεβρουαρίου

Αξίζει να δείτε
  • BIUTIFUL 2½ αστεράκια 21.00 OTE Cinema1/OTE TV
  • IL DIVO 3½ αστεράκια 22.00 ΕΤ1
  • Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΤΩΝ ΠΙΘΗΚΩΝ: Η ΕΞΕΓΕΡΣΗ 2½ αστεράκια 22.00 novacinema1/HD
  • OFFSIDE 3½ αστεράκια 22.10 ΒΟΥΛΗ
  • CARLOS 3½ αστεράκια 23.15 Village Cinema/OTE TV
  • ΤΟ ΞΕΣΠΑΣΜΑ 2½ αστεράκια 23.50 STAR
  • 13 ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ 2 αστεράκια 01.15 MEGA
Όλες οι ταινίες της ημέρας
transparent listΟ ΔΥΝΑΣΤΕΙΑΣ 0 αστεράκια

ΑΝΤ1 18.00

Κωμωδία, 1985 (Έγχρ.), 80′

Ελληνική ταινία του Όμηρου Ευστρατιάδη, με τους Σωτήρη Μουστάκα, Ρένα Παγκράτη, Νανά Βενέτη.

Ο Μουστάκας περνάει από τη στρατιωτική θητεία σε ένα νησί ανθρωποφάγων και στη συνέχεια, ασπρομάλλης πια, στα σαλόνια ως αρχηγός μιας δυναστείας, ενώ η μουσική παίζει από Ζαν Μισέλ Ζαρ στους τίτλους μέχρι το «Θα νικήσεις» (γραμμένο από τους… ανορθόγραφους Next of Kint) που ερμηνεύει σε μια ντισκοτέκ η Ρένα Παγκράτη.

Μιλάμε για τόση αθλιότητα, ώστε δεν μπορείς καν να ψελλίσεις κάτι για το σπαταλημένο ταλέντο του Μουστάκα.

transparent listΦΟΥΣΚΟΘΑΛΑΣΣΙΕΣ 0 αστεράκια

ΕΤ3 20.00

Κωμωδία, 1966 (Α/Μ), 81′

Ελληνική ταινία του Ορέστη Λάσκου, με τους Μαίρη Αρώνη, Διονύση Παπαγιαννόπουλο, Ανδρέα Ντούζο.

Ένας καπετάνιος επιστρέφει μετά από χρόνια στο σπίτι του και προσπαθεί να ξαναφτιάξει τις σχέσεις με τις κόρες και τη γυναίκα του.

Χωρίς σενάριο μια Αρώνη, ένας Παπαγιαννόπουλος και η απείραχτη ομορφιά της Άνδρου δεν μπορούν να κάνουν τίποτα.

transparent listΕΝΑΣ ΓΕΙΤΟΝΑΣ ΜΠΕΛΑΣ 1 αστεράκι

ALPHA 21.00

Κομεντί, 2007 (Έγχρ.), 98′

THE NEIGHBOR. Αμερικανική ταινία του Έντι Ο’Φλάχερτι, με τους Μάθιου Μοντίν, Μισέλ Λαρόκ, Κέιτι Γουάλντερ.

Ο Τζεφ (Μοντίν) όχι μόνο μαθαίνει ότι η πρώην σύζυγός του ετοιμάζεται να παντρευτεί έναν καλό του φίλο, αλλά και δέχεται πόλεμο από τη γειτόνισσα μεσίτρια (η σταρ της γαλλικής κομεντί Λαρόκ) η οποία θέλει να τον διώξει από το διαμέρισμά του.

Σιγά-σιγά και αναμενόμενα, τα μεσιτικά συμφέροντα μπαίνουν στην άκρη για να φτάσουμε σε άλλο ένα happy end.

transparent listIL DIVO 3½ αστεράκια

ΕΤ1 22.00

Πολιτική, 2008 (Έγχρ.), 110′

Ιταλική ταινία του Πάολο Σορεντίνο, με τους Τόνι Σερβίλο, Άννα Μποναγιούτο, Πάολο Γκρατσιόζι.

Φαντάζομαι πώς θα είναι να παίζεις πόκερ με τον Τζούλιο Αντρεότι. Δεν υπάρχει σίγουρα πιο ανέκφραστος αντίπαλος, ούτε πιο πονηρός και απρόβλεπτος. Πώς αλλιώς θα κυριαρχούσε στην ιταλική πολιτική σκηνή για μισό αιώνα – υφυπουργός ήδη από το 1947; Μ’ αυτά και με τις διασυνδέσεις του με τη μαφία, το Βατικανό, τους μασόνους, τους τραπεζίτες, τους βιομηχάνους και φυσικά τους Αμερικανούς – θ’ απαντούσε κάποιος.

Ο Πάολο Σορεντίνο καταφέρνει να μετατρέψει τη βιογραφία του σε γουστόζικη κι αποκαλυπτική διαδρομή στους σκοτεινούς διαδρόμους όπου γράφεται η σύγχρονη ευρωπαϊκή ιστορία. Σε μια ανατρεπτική σάτιρα, ένα απολαυστικό πολιτικό θρίλερ, μια μαύρη, σουρεαλιστική κωμωδία με βιτριολικό χιούμορ, επιθετικό μοντάζ, οπερατικές διαθέσεις και πανκ τραγούδια των Cassius, τα οποία εναλλάσσονται διασκεδαστικά με μελωδίες του Σεν-Σαένς. Κι όλος αυτός ο θίασος που παρελαύνει εμπρός μας πρωταγωνιστεί άραγε σε τραγωδία ή φάρσα; Κρυμμένος πίσω από ένα ασυγκίνητο προσωπείο, στημένος και κινούμενος όπως ο Νοσφεράτου (ανεπανάληπτος ο Σερβίλο), ο μεγάλος σταρ αυτής της παράστασης αποκαλύπτεται τελικά ως ο μοναχικός επιζών ενός διαρκούς, απολύτως απαραίτητου όσο και εντελώς ανεπιθύμητου πολέμου. Η απόλυτη εξουσία είναι βρόμικη δουλειά, αλλά κάποιος πρέπει να την κάνει.

transparent listOFFSIDE 3½ αστεράκια

ΒΟΥΛΗ 22.10

Κοινωνική, 2006 (Έγχρ.), 93′

Ιρανική ταινία του Τζαφάρ Παναχί, με τις Σίμα Μομπάρακ-Σάχι, Σαγιεστέ Ιρανί, Γκολνάζ Φαρμανί.

Εξαιτίας της απαγόρευσης εισόδου των γυναικών στα γήπεδα στο Ιράν, πέντε κορίτσια-φίλαθλοι που αδημονούν να παρακολουθήσουν τον κρίσιμο προκριματικό αγώνα για το Μουντιάλ μεταξύ Ιράν και Μπαχρέιν, αναγκάζονται να μεταμφιεστούν σε αγόρια, αλλά συλλαμβάνονται.

Έξι χρόνια μετά τον «Κύκλο» ο Τζαφάρ Παναχί επιστρέφει στη θεματολογία των δικαιωμάτων της γυναίκας στη σημερινή ιρανική κοινωνία. Πηγαίνει ένα βήμα πιο πέρα από το θέμα-ταμπού του τσαντόρ για να απασχοληθεί και πάλι όμως με την ιδέα της αμφίεσης – εν προκειμένω της μεταμφίεσης. Αν και περιορισμένος στο πάνω διάζωμα του σταδίου, πίσω από το κιγκλίδωμα όπου κρατούνται τα πέντε κορίτσια, και χωρίς καμία οπτική επαφή (παρά μονάχα ηχητική) με τον αγωνιστικό χώρο, ο Παναχί ενορχηστρώνει ένα συναρπαστικό «ματς» ανθρώπινης συμπεριφοράς των δυο φύλων: πυρετικοί διάλογοι, χιούμορ, οργή και σπιρτάδα από τα τετραπέρατα κορίτσια και εξανθρωπισμός των στρατιωτών, έρμαιων του καθήκοντος, σ’ έναν μικρόκοσμο εύρυθμων εντάσεων. Κάποια γυρίσματα έγιναν ζωντανά στη διάρκεια του αγώνα, προσδίδοντας –σε συνδυασμό και με τους ερασιτέχνες ηθοποιούς– μια ημι-ντοκιμαντερίστικη ποιότητα στην αφήγηση. Αν έχανε το Ιράν, ο Παναχί δεν θα είχε τους πανηγυρισμούς που χρειαζόταν για το φινάλε: το τραγούδι του τέλους είναι ένα λαϊκό άσμα εξήντα ετών που ο ιρανικός λαός αγαπά περισσότερο κι από τον εθνικό ύμνο.

transparent listCARLOS 3½ αστεράκια

Village Cinema/OTE TV 23.15

Βιογραφική, 2010 (Έγχρ.), 165′

Γαλλο-γερμανική ταινία του Ολιβιέ Ασαγιάς, με τους Έντγκαρ Ραμίρεζ, Κριστόφ Μπαχ, Νόρα φον Βαλντστάτεν.

Ο Ολιβιέ Ασαγιάς πρέπει να λατρεύει τον Μάρτιν Σκορσέζε. Για τη μεταφορά των έργων και των ημερών του διάσημου τρομοκράτη Κάρλος αρχικά στη μικρή και κατόπιν στη μεγάλη οθόνη, ο Γάλλος δημιουργός υιοθετεί μια σκορσεζική μέθοδο προσέγγισης, υπογράφοντας μια συναρπαστική, πολυσύνθετη βιογραφία η οποία (με εξαιρετική αναπαράσταση της εποχής) ακτινογραφεί πολλά από τα καυτά πολιτικά ερωτήματα (και αδιέξοδα) ολόκληρου του προηγούμενου αιώνα.

«Οδηγός μας ήταν ο “Μυστικός πράκτορας” του Κόνραντ και οι “Δαιμονισμένοι” του Ντοστογιέφσκι», λέει ο ίδιος ο σκηνοθέτης. Πράγματι, σαν νέος Βέρλοκ, ο Κάρλος του έρχεται αντιμέτωπος με το βάρβαρο πρόσωπο της ένοπλης πάλης και σαν άλλος Σταβρόγκιν μάχεται για το κοινωνικό καλό ταυτιζόμενος με το απόλυτο κακό. Αλλά μήπως η ελευθερία στέκεται πέρα από το καλό και το κακό; Ο Ολιβιέ Ασαγιάς φέρνει στο προσκήνιο όλα τα ηθικά, φιλοσοφικά και πολιτικά διλήμματα που αφορούν την επαναστατική πρακτική χωρίς ίχνος διδακτισμού ή προκατάληψης. Το μεγαλύτερο επίτευγμά του, ωστόσο, είναι ότι περνά από την πολιτική κριτική στον υπαρξιακό στοχασμό με μια ακαταμάχητη αφηγηματική δεξιοτεχνία (σκορσεζικής ακρίβειας) που δεν λοξοδρομεί χιλιοστό και δεν πλατειάζει δευτερόλεπτο.

transparent listΤΟ ΞΕΣΠΑΣΜΑ 2½ αστεράκια

STAR 23.50

Θρίλερ, 1995 (Έγχρ.), 127′

OUTBREAK. Αμερικανική ταινία του Βόλφγκανγκ Πέτερσεν, με τους Ντάστιν Χόφμαν, Ρενέ Ρούσο, Μόργκαν Φρίμαν.

Ένας θανατηφόρος ιός αποδεκατίζει μια αμερικανική κωμόπολη και το Πεντάγωνο αποφασίζει να την εξαφανίσει από το χάρτη.

Υπερκινητικό θρίλερ αγωνίας από έναν σκηνοθέτη που για χάρη του «Das Boot» θα του συγχωρήσουμε την αφέλεια της επανάστασης ενός αξιωματικού ενάντια στον παραλογισμό των ανωτέρων του ως δείγμα του παλιού ατομιστικού πνεύματος, που οικοδόμησε –υποτίθεται– την Αμερική.

transparent listΤΟ ΞΕΣΠΑΣΜΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ 2 αστεράκια

ΝΕΤ 01.00

Δραματική, 2003 (Έγχρ.), 113′

ONDSKAN. Σουηδο-δανέζικη ταινία του Μίκαελ Χάφστρομ, με τους Αντρέας Γουίλσον, Χένρικ Λάντστρομ, Γκούσταφ Σκάρσγκαρντ.

Ένας νεαρός που μεταφέρεται σε συντηρητικό οικοτροφείο εναντιώνεται στην ιεραρχία και τη σκληρή συμπεριφορά των παλιών μαθητών του σχολείου.

Υποψήφια για ξενόγλωσσο Όσκαρ σκληρή παραλλαγή του «Κύκλου των Χαμένων Ποιητών», που δεν είναι παρά ένα κοινότοπο δράμα για το bullying.

transparent listΟ ΒΑΡΟΝΟΣ 2 αστεράκια

ΝΕΤ 01.00

Αστυνομική, 2010 (Έγχρ.), 94′

ACROSS THE LINE: THE EXODUS OF CHARLIE WRIGHT. Αμερικανική ταινία του Ρ. Έλις Φρέιζερ, με τους Έινταν Κουίν, Άντι Γκαρσία, Μάριο Βαν Πιμπλς.

Ένας απατεώνας επενδυτής το σκάει στην Τιχουάνα του Μεξικού για να γλιτώσει από τους διώκτες του από τους οποίους έχει αποσπάσει δισεκατομμύρια δολάρια.

Μπορεί να μην έχει σοβαρό λόγο ύπαρξης αυτό το αστυνομικό θριλεράκι, όμως το αποπνικτικό τοπίο της Τιχουάνας και η συγκέντρωση πολλών ηθοποιών «δράσης» συνθέτουν ένα ενεργητικό δίωρο που θα ικανοποιήσει τους φίλους του είδους.

transparent list13 ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ 2 αστεράκια

MEGA 01.15

Θρίλερ, 2001 (Έγχρ.), 91′

THIRTEEN GHOSTS. Αμερικανο-καναδική ταινία του Στιβ Μπεκ, με τους Τόνι Σαλούμπ, Έμπεθ Ντάβιτζ, Μάθιου Λίλαρντ.

Ένας εκκεντρικός συλλέκτης φαντασμάτων αφήνει κληρονομιά στους συγγενείς του ένα καταπληκτικό οίκημα. Μόνο που το σπίτι αποδεικνύεται παγίδα και οι κληρονόμοι βρίσκονται φυλακισμένοι μέσα σ’ αυτό συντροφιά με 13 αιμοβόρικα φαντάσματα.

Δεύτερη παραγωγή της εταιρείας Dark Castle των Ρόμπερτ Ζεμέκις και Τζόελ Σίλβερ (δικά της, μεταξύ άλλων, τα «Splice» και «Orphan»). Η πρωτότυπη ταινία του 1960 ήταν μια ασπρόμαυρη b-movie του Γουίλιαμ Κασλ, που αναμείγνυε την αστυνομική ίντριγκα με τα κλασικά μοτίβα της στοιχειωμένης έπαυλης. Σ’ αυτό το ριμέικ, την παράσταση κλέβει η αρχιτεκτονική του στοιχειωμένου σπιτιού, ένα υπερμοντέρνο γυάλινο κτίριο με διαδρόμους-λαβύρινθους, δωμάτια παγίδες κ.λπ., που απομακρύνεται από τη γοτθική διακόσμηση των παραδοσιακών «στοιχειωμένων» σπιτιών. Μόνο που σ’ ένα τέτοιο οικοδόμημα τα πάντα είναι υπερβολικά φανερά και δεν λειτουργεί ο τρόμος του απροσδόκητου. Από τη στιγμή που η ταινία φανερώνει όλα τα χαρτιά της ίντριγκας (ποιος και γιατί παγίδευσε τους ήρωες στο στοιχειωμένο σπίτι), η δράση αναλώνεται σ’ ένα μονότονο κυνηγητό μέσα στους γυάλινους διαδρόμους. Ωστόσο η ταινία, σκηνοθετημένη με ταλέντο από τον Στιβ Μπεκ, πρώην ειδικό οπτικών εφέ («Άβυσσος», «Το Κυνήγι του Κόκκινου Οκτώβρη»), καταφέρνει να αφήσει μια γεύση πρωτοτυπίας σε μια μάλλον μπανάλ ιστορία φαντασμάτων.

transparent listΒΑΠΤΙΣΜΑ ΠΥΡΟΣ 1 αστεράκι

STAR 02.15

Περιπέτεια, 1990 (Έγχρ.), 115′

THE ROOKIE. Αμερικάνικη ταινία του Κλιντ Ίστγουντ, με τον ίδιο και τους Τσάρλι Σιν, Ραούλ Τζούλια, Σόνια Μπράγκα.

Ένας βετεράνος αστυνομικός και ένας νεοφερμένος στο Σώμα προσπαθούν να εξαρθρώσουν μια επικίνδυνη συμμορία.

Από τον Κλιντ Ίστγουντ, ως σκηνοθέτη, περιμέναμε κάτι πιο προσωπικό από μια αναληθοφανή περιπέτεια – ευτυχώς δύο χρόνια μετά ήρθαν οι «Ασυγχώρητοι» και η ωρίμανση. Highlight η σκηνή όπου η Σόνια Μπράγκα βιάζει τον δεμένο Κλιντ!

transparent listΧΡΗΣΙΜΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ 1 αστεράκι

MEGA 03.15

Τρόμου, 1993 (Έγχρ.), 120′

NEEDFUL THINGS. Αμερικανική ταινία του Φρέιζερ Κλαρκ Ίστον, με τους Μαξ Φον Σίντοφ, Εντ Χάρις, Μπόνι Μπεντέλια.

Ένας ξένος έρχεται σε μια κωμόπολη και ανοίγει ένα κατάστημα στο οποίο ο καθένας βρίσκει σε προσιτή τιμή το μικροαντικείμενο που επιθυμεί περισσότερο. Μόνο που το πραγματικό τίμημα είναι τρομακτικό.

Ο γιος του Τσάρλτον Ίστον εικονογραφεί το ομώνυμο μυθιστόρημα του Στίβεν Κινγκ, χωρίς ωστόσο να λύνει το πρόβλημα της μονοδιάστατης δράσης του. Επιπλέον, προσθέτει ένα ηθοπλαστικό λογύδριο που απουσιάζει από το βιβλίο, φοβούμενος προφανώς να υιοθετήσει την απαισιόδοξη οπτική του Κινγκ, ο οποίος σε αντίθεση με την ταινία κλείνει το μυθιστόρημά του με την κυριαρχία του διαβόλου.

transparent listΟΤΑΝ ΕΦΥΓΕ Η ΓΚΡΕΪΣ 2 αστεράκια

ΑΝΤ1 03.30

Δραματική, 2007 (Έγχρ.), 85′

GRACE IS GONE. Αμερικανική ταινία του Τζέιμς Στράουζε, με τους Τζον Κιούζακ, Σέλαν Ο’Κίφι, Γκρέισι Μπέντναρτσικ.

Μετά την «Κοιλάδα του Ήλα», το «Όταν Έφυγε η Γκρέις» είναι μία ακόμη ταινία με ήρωα έναν τραγικό πατέρα που πρέπει να διαχειριστεί το θάνατο της συζύγου του, η οποία υπηρετούσε στο Ιράκ, αποσιωπώντας το γεγονός από τις δυο ανήλικες κόρες τους. Για να θολώσει τα νερά, μάλιστα, ξεκινάει μαζί τους ένα ταξίδι με προορισμό τη Φλόριντα.

Είναι μετρημένος, σεμνός και ταγμένος ευλαβικά στο στόχο του ο Τζον Κιούζακ, ως φιλεύσπλαχνος πατριώτης αλλά μάλλον άβουλος πατέρας (με παλιομοδίτικα μυωπικά γυαλιά, ελαφριά αναπηρία στο βάδισμα κ.ο.κ.) σε μια μεσανατολική πολιτεία των ΗΠΑ. Η ιστορία δεν έχει την πολυεπίπεδη εμβάθυνση που παρουσίαζε η «Κοιλάδα του Ήλα» και κρατάει τη δραματουργία σε ένα πρώτο επίπεδο. Βραβείο Κοινού στο Sundance.

Επιλογές από την συνδρομητική
transparent listBIUTIFUL 2½ αστεράκια

OTE Cinema1/OTE TV 21.00

Δραματική, 2010 (Έγχρ.), 147′

Ισπανο-μεξικανική ταινία του Αλεχάντρο Γκονζάλες Ινιάριτου, με τους Χαβιέρ Μπαρδέμ, Μαριθέλ Άλβαρεζ, Ρουμπέν Οτσαντιάνο.

Ο Ουξμπάλ, ένας μικροαπατεώνας, χωρισμένος πατέρας δύο μικρών παιδιών που μεγαλώνει ο ίδιος, μαθαίνει πως έχει μπροστά του μόνο λίγους μήνες ζωής. Έτσι, έστω και την τελευταία στιγμή, αποφασίζει να βάλει σε τάξη τη χαοτική ζωή του.

Χωρίς τη σεναριακή υποστήριξη του Γκιγέρμο Αριάγα πλέον, ο Μεξικανός δημιουργός χειρίζεται με αέρινη κομψότητα αντιφατικά συναισθήματα, αλλάζει αφηγηματικές ταχύτητες και αποφεύγει (σχεδόν) όλες τις ευκολίες του παραδοσιακού κοινωνιολογικού σινεμά. Αλλά εκεί που θα χρειαζόταν να μείνει πιστός σε μια νεο-ρεαλιστική απλότητα (το σενάριο αγγίζει από μόνο του το μελόδραμα), υπερτονίζει τη δεξιοτεχνία του και παρασύρεται από τη γοητεία της ασχήμιας και της οδύνης. Από την άλλη, με στοιχειωμένο βλέμμα κι εσωτερική απόγνωση, σφιγμένος σωματικά, μα τόσο χαλαρός ερμηνευτικά, ο Χαβιέρ Μπαρδέμ υποδεικνύει πως μπορεί να αναδειχτεί κινηματογραφικά η (ανορθόγραφη) ομορφιά μέσα από το αποτρόπαιο, κερδίζοντας με την ερμηνεία του βραβείο στο Φεστιβάλ Κανών.

transparent listΟ ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΤΩΝ ΠΙΘΗΚΩΝ: Η ΕΞΕΓΕΡΣΗ 2½ αστεράκια

novacinema1/HD 22.00

Φαντασίας, 2011 (Έγχρ.), 106′

RISE OF THE PLANET OF THE APES. Αμερικανική ταινία του Ρούπερτ Γουάιατ, με τους Τζέιμς Φράνκο, Φρίντα Πίντο, Άντι Σέρκις.

Ένας νεαρός επιστήμονας προσπαθεί να βρει τη θεραπεία για τη νόσο Αλτσχάιμερ κάνοντας πειράματα σε πίθηκους. Αυτά όμως θα έχουν ως αποτέλεσμα την ταχεία νοητική εξέλιξη του υποτελούς ζωικού είδους, το οποίο θα εξεγερθεί ενάντια στους κυρίαρχους ανθρώπους.

Οι σεναριογράφοι παίρνουν την ιστορία από την αρχή, καταφέρνοντας παράλληλα να μην ακυρώσουν την πλούσια κινηματογραφική κληρονομιά του «Πλανήτη των Πιθήκων». Επιπλέον, κρατούν ζωντανές τις αλληγορίες του original story των ’60s, θέτοντας με χολιγουντιανή φειδώ ερωτήματα για τη σκοτεινή φύση του ανθρώπινου είδους, το φόβο για τη διαφορετικότητα, ακόμη και για την αλαζονεία της εξουσίας, με θολές σαιξπηρικές αναφορές. Κι ο νιόφερτος στο Χόλιγουντ Βρετανός Ρούπερτ Γουάιατ διαχειρίζεται αυτό τo blockbuster με ιδιαίτερη σκοτεινή ωριμότητα –ειδικότερα τις σεκάνς στο άσυλο πιθήκων–, ρίχνοντας παράλληλα τη διάρκεια της περιπέτειας πολύ κάτω από το δίωρο, αλλά κρατώντας στα χέρια του και το μεγάλο ερμηνευτικό ατού του Άντι Σέρκις.

athinorama.gr

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Infomir MAG555
Πρόκειται για μια ευέλικτη συσκευή που μετατρέπει οποιαδήποτε τηλεόραση σε κόμβο ψυχαγωγίας. Με υποστήριξη για 4K HDR στα 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο και ήχο Dolby Digital 8 καναλιών, προσφέρει ένα απα…
TP-Link Omada EAP650-Desktop
Η TP-Link παρουσιάζει το νέο EAP650-Desktop, ένα επιτραπέζιο Access Point για συνδεσιμότητα υψηλής ταχύτητας με ευέλικτη ανάπτυξη. Προσφέρει εξαιρετικά γρήγορες ταχύτητες Wi-Fi 6 και είναι ιδανικό γ…
Audien BT-525TB & BT-525TW
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή των νέων ηχείων BT-525TB (μαύρου χρώματος) και BT-525TW (λευκού χρώματος) της Audien. Πρόκειται για αδιάβροχα πλαστικά ηχεία 2 δρόμων ισχύος 50W m…
Ekselans ODU LTE 4G router
Στην Ελλάδα υπάρχουν πολυάριθμα μικρά ξενοδοχεία, αλλά και ενοικιαζόμενα δωμάτια για τις περιόδους των διακοπών και όχι μόνο. Μία ιδιαίτερα σημαντική υπηρεσία που πρέπει να παρέχει κάθε μικρό ξενοδο…
Ruijie-Reyee AI Heatmap
Για την υλοποίηση μίας εξαιρετικής δικτυακής υποδομής σε εταιρικό περιβάλλον, υπάρχουν πολλές επιλογές στην αγορά, όμως το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι οι περισσότερες συνοδεύονται από μεγάλο κόστο…
Τηλεχειριστήρια αντικατάστασης από την STAM Electronics
Για όσους χρειάζονται να αντικαταστήσουν το παλιό τους τηλεχειριστήριο, η εταιρεία STAM Electronics έχει τη λύση! Διαθέτει τεράστια γκάμα τηλεχειριστηρίων HUAYU, τα οποία είναι συμβατά με τα περισσό…
Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Θωρακισμένοι ενισχυτές κεραίας
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Ενισχυτές με ακροδέκτες χωρίς θωράκιση, οι οπ…
TP-Link Omada EAP723
Το EAP723 είναι ένα επαγγελματικό, BE3600 Access Point οροφής της TP-Link, με θύρα Ethernet 2,5 Gigabit και compact σχεδιασμό, το οποίο προσφέρει αξιοσημείωτη απόδοση πολλαπλών Gigabit για μεγαλύτερ…
Audien SM-5115A6
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου ηχείου Audien SM-5115A6. Πρόκειται για ένα φορητό ενεργό ηχείο ισχύος 360W RMS, με woofer 15”, tweeter 44 χιλ., δύο ασύρματα μικρόφωνα χε…
Ο νέος τιμοκατάλογος της Promax για το 2025
Είναι πλέον διαθέσιμος ο νέος τιμοκατάλογος για τα προϊόντα της Promax, π.χ. τα κορυφαία πεδιόμετρα της σειράς Ranger Neo και HD Ranger, της ναυαρχίδας ATLaS NG και φυσικά, όλων των άλλων οργάνων μέ…
Grandstream GWN7820
Η σειρά GWN7820 από την Grandstream εισάγει μια νέα εποχή για τα επιχειρηματικά δίκτυα. Αποτελεί Layer 3 managed network switches, περιλαμβάνοντας μοντέλα με PoE, που επιτρέπουν σε μεσαίες και μεγάλ…
ANGA Master
Η εταιρεία STAM Electronics ανακοινώνει την παραλαβή της σειράς ενισχυτών Master της ANGA, που μπορούν να καλύψουν διάφορες ανάγκες διανομής επίγειου τηλεοπτικού σήματος. Όλοι οι ενισχυτές έχουν ενσ…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Φεβρουάριος 2025
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Φεβρουαρίου 2025 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Φεβρουαρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το…
Managed vs Unmanaged Switch
Οι μεταγωγείς δικτύου, που είναι γνωστοί διεθνώς ως Network ή Ethernet Switch, αποτελούν σημαντικά στοιχεία της υποδομής δικτύου επειδή συνδέουν συσκευές (στις οποίες μπορεί να περιλαμβάνονται και τ…