Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Οι ταινίες της ημέρας -Τι αξίζει να δείτε
Δευτέρα, 18 Ιουνίου
- Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ 2½ αστεράκια 21.00 ALPHA
- ΤΟ ΧΑΡΙΣΜΑ 2 αστεράκια 22.00 STAR
- BLITZ 2 αστεράκια 22.00 novacinema1-HD
- ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΕΣ ΚΟΛΛΗΤΕΣ ΜΟΥ 3 αστεράκια 23.00 novacinema4
- Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ 2½ αστεράκια 01.15 ALPHA
- ΕΞΑΧΝΩΣΗ 2 αστεράκια 02.15 STAR
- I’M A CYBORG, BUT THAT’S ΟΚ 2½ αστεράκια 02.45 ΕΤ1
- HUGO 3½ αστεράκια CINEMA ON DEMAND OTE TV
ALPHA 21.00
Δραματική, 2006 (Έγχρ.), 116′
THE HOAX. Αμερικανική ταινία του Λάσε Χάλστρομ, με τους Ρίτσαρντ Γκιρ, Χόουπ Ντέιβις, Άλφρεντ Μολίνα.
Η πραγματική ιστορία ενός συγγραφέα που όταν ισχυρίστηκε ότι τον προσέλαβε ο Χάουαρντ Χιουζ για να γράψει την αυτοβιογραφία του, προκάλεσε άνευ προηγουμένου πόλεμο μεταξύ των εκδοτικών οίκων.
Πάντα επίκαιρη αυτή η κατασκευή και η αποκαθήλωση ενός ψέματος, που προστίθεται στις ταινίες αναπάντεχου ξαναδιαβάσματος της πρόσφατης αμερικανικής Ιστορίας (π.χ. «Zodiac»). Ο Ρίτσαρντ Γκιρ πλάθει έναν σύνθετο χαρακτήρα που ξεχωρίζει στην ιλουστρασιόν σκηνοθεσία του Χάλστρομ.
STAR 22.00
Θρίλερ, 2000 (Έγχρ.), 112′
THE GIFT. Αμερικανική ταινία του Σαμ Ράιμι, με τους Κέιτ Μπλάνσετ, Κιάνου Ριβς, Χίλαρι Σουάνκ.
Παραψυχολογικό θρίλερ μυστηρίου, που στηρίζεται περισσότερο στη σκιαγράφηση χαρακτήρων, παρά σε εφέ τρόμου. Το σενάριο που έγραψε ο ηθοποιός Μπίλι Μπομπ Θόρντον (πολύ πριν γίνει διάσημος) επικεντρώνεται στην Άνι, μια γυναίκα των λαϊκών τάξεων της Σαβάνα η οποία έχει το χάρισμα του μέντιουμ, μια ευλογία που πολύ σύντομα αποδεικνύεται κατάρα, αφού το να είσαι διαφορετικός και κυρίως αγγελιοφόρος κακών μαντάτων είναι κάτι που τρομάζει τους γύρω σου.
Ο Σαμ Ράιμι διατηρεί ένα στρωτό σκηνοθετικό ύφος, αποφεύγοντας τις κακοτοπιές των παραψυχολογικών θρίλερ, αν και προς το τέλος η αστυνομική έκβαση της ιστορίας είναι κοινότοπη (και προβλέψιμη). Γύρω από την όπως πάντα μοναδική Κέιτ Μπλάνσετ περιφέρεται ένα αξιόλογο καστ: ο Κιάνου Ριβς στον δευτερεύοντα ρόλο ενός αγροίκου επαρχιώτη, η βραβευμένη με Όσκαρ Χίλαρι Σουάνκ στο ρόλο της κακοποιημένης συζύγου του, ο Τζιοβάνι Ρίμπιζι στο ρόλο ενός ψυχοπαθή μηχανικού αυτοκινήτων με τραυματικό οιδιπόδειο σύμπλεγμα. Υποβλητική η φωτογραφία με τα εκπληκτικά δένδρα της Σαβάνα, ατμοσφαιρική η μουσική του Κρίστοφερ Γιανγκ.
ΝΕΤ 00.30
Θρίλερ, 1999 (Έγχρ.), 100′
AFTER ALICE. Αμερικανική ταινία του Πολ Μάρκους, με τους Κίφερ Σάδερλαντ, Χένρι Τσέρνι, Πόλι Γουόκερ.
Ένας αλκοολικός ντετέκτιβ αναλαμβάνει να διαλευκάνει μια δολοφονία με αφορμή την εμφάνιση ενός serial killer.
Τυπικό serial killer θρίλερ με μεταφυσικές επιπλοκές. Ευτυχώς, το «24» ήρθε λίγο αργότερα για να σώσει την καριέρα του Κίφερ Σάδερλαντ.
ALPHA 01.15
Δραματική, 2006 (Έγχρ.), 116′
THE HOAX. Αμερικανική ταινία του Λάσε Χάλστρομ, με τους Ρίτσαρντ Γκιρ, Χόουπ Ντέιβις, Άλφρεντ Μολίνα.
Η πραγματική ιστορία ενός συγγραφέα που όταν ισχυρίστηκε ότι τον προσέλαβε ο Χάουαρντ Χιουζ για να γράψει την αυτοβιογραφία του, προκάλεσε άνευ προηγουμένου πόλεμο μεταξύ των εκδοτικών οίκων.
Πάντα επίκαιρη αυτή η κατασκευή και η αποκαθήλωση ενός ψέματος, που προστίθεται στις ταινίες αναπάντεχου ξαναδιαβάσματος της πρόσφατης αμερικανικής Ιστορίας (π.χ. «Zodiac»). Ο Ρίτσαρντ Γκιρ πλάθει έναν σύνθετο χαρακτήρα που ξεχωρίζει στην ιλουστρασιόν σκηνοθεσία του Χάλστρομ.
STAR 02.15
Θρίλερ, 2007 (Έγχρ.), 113′
SUBLIME. Αμερικανική τηλεταινία του Τόνι Κραντς, με τους Τομ Κάβανο, Κάθλιν Γιόρκ, Κας Άνβαρ.
Ένας άντρας ξυπνά από τη νάρκωση μετά από μια μικροεπέμβαση και ανακαλύπτει ότι κάτι περίεργο συμβαίνει.
Αν και διαρκεί λίγο παραπάνω απ’ όσο θα έπρεπε, αυτό το θρίλερ είναι αρκετά πρωτότυπο για να ξυπνήσει τους φόβους σας για την επίσκεψη στο γιατρό.
ΕΤ1 02.45
Σινεφίλ, 2007 (Έγχρ.), 105′
Νοτιοκορεατική ταινία του Παρκ Τσαν-Γουκ, με τους Λιμ Σου-Γεόνγκ, Τζουνγκ Τζι-Χουν.
Αν ο Παρκ Τσαν-Γουκ έκανε την τριλογία της εκδίκησης («Η Τελευταία Εκδίκηση», «Old Boy», «Η Εκδίκηση μιας Κυρίας») για να ξορκίσει το θυμό που συσσώρευε μέσα του, εδώ θέλησε να μιλήσει για τη θεραπευτική ιδιότητα της αγάπης, εντάσσοντάς τη σ’ έναν θεοπάλαβο, σουρεαλιστικό κόσμο. Η κεντρική ηρωίδα, μια λεπτεπίλεπτη κοπέλα που νομίζει ότι είναι ένα είδος ρομποτικής μηχανής (η γιαγιά της πίστευε ότι είναι ποντικίνα…), μεταφέρεται ξαφνικά από το απαιτητικό εργοστάσιο όπου δουλεύει ακατάπαυστα, σ’ ένα ψυχιατρείο περισσότερο… ποπ, παρά καταθλιπτικό. Ο ερχομός της διασαλεύει την καθημερινότητα των έγκλειστων, καθώς αρνείται πεισματικά να φάει, πιστεύοντας πως μπορεί να διατηρηθεί στη ζωή με μπαταρίες.
Κάποιες ιδέες από κλασικές στιγμές του κινηματογράφου (από το «Blade Runner» μέχρι τη «Φωλιά του Κούκου») αλλά και από τον κόσμο των manga και των παραμυθιών μιλούν με παιγνιώδη διάθεση για την αθωότητα της τρέλας, το φόβο του θανάτου, την αγωνία της ύπαρξης, τη σπουδαιότητα της συγγένειας αλλά και τη λύτρωση που φέρνει η φαντασία. Βέβαια, με φορμαλισμό και αισθητικό στιλιζάρισμα άψογο, που λειτουργεί εις βάρος της συγκίνησης.
novacinema1-HD 22.00
Περιπέτεια, 2011 (Έγχρ.), 97′
Αγγλική ταινία του Έλιοτ Λέστερ, με τους Τζέισον Στέιθαμ, Πάντι Κονσιντάιν, Έινταν Γκίλεν.
Ένας –αμφιλεγόμενων μεθόδων– σκληροτράχηλος αστυνομικός και ο γκέι προϊστάμενός του αναζητούν έναν serial killer συναδέλφων τους.
Χωρίς παρεκκλίσεις από τη συνταγή, με την ταυτότητα του δολοφόνου (ο τηλεοπτικός Έινταν Γκίλεν σε αβανταδόρικο ρόλο) γνωστή εξαρχής και το βάρος της πλοκής στον τρόπο εντοπισμού του, το φιλμ του έμπειρου βιντεοκλιπά Έλιοτ Λέστερ παραμένει αφηγηματικά συγκεντρωμένο, πιστό στα δραματουργικά και τα σεναριακά κλισέ του είδους. Οι ευκολίες (ο ρόλος του ασυνείδητου δημοσιογράφου, ο τρόπος που «διαφεύγει» νομικά ο δολοφόνος) δεν βάζουν φρένο στο ρυθμό του, ενώ οι χαρακτήρες περιγράφονται απλά και άμεσα. Δεν είναι το εγγλέζικο «Seven», αλλά μια by the book καλογυρισμένη αστυνομική περιπέτεια, η οποία θα έκανε τη διαφορά χωρίς αυτό το φτηνό και ανέμπνευστο (διπλό) φινάλε.
novacinema4 23.00
Κομεντί, 2006 (Έγχρ.), 88′
FRIENDS WITH MONEY. Αμερικανική ταινία της Νικόλ Χολοφσένερ, με τις Τζένιφερ Άνιστον, Φράνσις ΜακΝτόρμαντ, Κάθριν Κίνερ.
Μια καθηγήτρια που αναγκάζεται να γίνει υπηρέτρια αντιμετωπίζει τα μειονεκτικά της συναισθήματα απέναντι στις τρεις παντρεμένες και πλούσιες φίλες της, οι οποίες αντιμετωπίζουν τη δική τους έλλειψη αυτοπεποίθησης.
Μια γυναικεία ταινία με ανοιχτές τις κεραίες της στην ψυχοσύνθεση της σύγχρονης γυναίκας, όπως και οι προηγούμενες ταινίες της Νικόλ Χολοφσένερ («Lovely and Amazing», «Walking and Talking»). Η Τζένιφερ Άνιστον όπως δεν την έχεις ξαναδεί από το «Σαν Καλό Κορίτσι» και η Φράνσις ΜακΝτόρμαντ όπως τη βλέπεις σε κάθε της εμφάνιση.
OTE TV Cinema on Demand
Δραματική, 2011 (Έγχρ.), 126′
Aμερικανική ταινία του Μάρτιν Σκορσέζε, με τους Έιζα Μπάτερφιλντ, Μπεν Κίνγκσλεϊ, Σάσα Μπάρον Κοέν.
Στο Παρίσι του ’30 ο ορφανός Χιούγκο, ο οποίος ζει στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό, προσπαθεί να λύσει το μυστήριο που συνοδεύει ένα ρομπότ το οποίο του άφησε ο πατέρας του. Μια δυναμική νεαρή κι ένας πιονέρος του σινεμά θα του προσφέρουν την πολύτιμη βοήθειά τους.
Νοσταλγικός και ταυτόχρονα μοντέρνος, ο Μάρτιν Σκορσέζε συνδυάζει τις πλουσιότερες σινεφίλ αναφορές με το θεαματικότερο 3D από την εποχή του «Avatar» (να το έχετε υπόψη όταν θα μπορείτε να δείτε την ταινία σε 3D). Λίγο πιο παιδικός απ’ όσο θα θέλαμε, αλλά πάντα ευρηματικός και για πρώτη φορό τόσο συγκινητικός, επιστρέφει στη χαμένη κινηματογραφική μαγεία και με ένα διαχρονικό παραμύθι κερδίζει 11 υποψηφιότητες για Όσκαρ – για να φύγει τελικά με πέντε, καλλιτεχνικά και τεχνικά.
athinorama.gr
Δευτέρα, 18 Ιουνίου
- Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ 2½ αστεράκια 21.00 ALPHA
- ΤΟ ΧΑΡΙΣΜΑ 2 αστεράκια 22.00 STAR
- BLITZ 2 αστεράκια 22.00 novacinema1-HD
- ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΕΣ ΚΟΛΛΗΤΕΣ ΜΟΥ 3 αστεράκια 23.00 novacinema4
- Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ 2½ αστεράκια 01.15 ALPHA
- ΕΞΑΧΝΩΣΗ 2 αστεράκια 02.15 STAR
- I’M A CYBORG, BUT THAT’S ΟΚ 2½ αστεράκια 02.45 ΕΤ1
- HUGO 3½ αστεράκια CINEMA ON DEMAND OTE TV
ALPHA 21.00
Δραματική, 2006 (Έγχρ.), 116′
THE HOAX. Αμερικανική ταινία του Λάσε Χάλστρομ, με τους Ρίτσαρντ Γκιρ, Χόουπ Ντέιβις, Άλφρεντ Μολίνα.
Η πραγματική ιστορία ενός συγγραφέα που όταν ισχυρίστηκε ότι τον προσέλαβε ο Χάουαρντ Χιουζ για να γράψει την αυτοβιογραφία του, προκάλεσε άνευ προηγουμένου πόλεμο μεταξύ των εκδοτικών οίκων.
Πάντα επίκαιρη αυτή η κατασκευή και η αποκαθήλωση ενός ψέματος, που προστίθεται στις ταινίες αναπάντεχου ξαναδιαβάσματος της πρόσφατης αμερικανικής Ιστορίας (π.χ. «Zodiac»). Ο Ρίτσαρντ Γκιρ πλάθει έναν σύνθετο χαρακτήρα που ξεχωρίζει στην ιλουστρασιόν σκηνοθεσία του Χάλστρομ.
STAR 22.00
Θρίλερ, 2000 (Έγχρ.), 112′
THE GIFT. Αμερικανική ταινία του Σαμ Ράιμι, με τους Κέιτ Μπλάνσετ, Κιάνου Ριβς, Χίλαρι Σουάνκ.
Παραψυχολογικό θρίλερ μυστηρίου, που στηρίζεται περισσότερο στη σκιαγράφηση χαρακτήρων, παρά σε εφέ τρόμου. Το σενάριο που έγραψε ο ηθοποιός Μπίλι Μπομπ Θόρντον (πολύ πριν γίνει διάσημος) επικεντρώνεται στην Άνι, μια γυναίκα των λαϊκών τάξεων της Σαβάνα η οποία έχει το χάρισμα του μέντιουμ, μια ευλογία που πολύ σύντομα αποδεικνύεται κατάρα, αφού το να είσαι διαφορετικός και κυρίως αγγελιοφόρος κακών μαντάτων είναι κάτι που τρομάζει τους γύρω σου.
Ο Σαμ Ράιμι διατηρεί ένα στρωτό σκηνοθετικό ύφος, αποφεύγοντας τις κακοτοπιές των παραψυχολογικών θρίλερ, αν και προς το τέλος η αστυνομική έκβαση της ιστορίας είναι κοινότοπη (και προβλέψιμη). Γύρω από την όπως πάντα μοναδική Κέιτ Μπλάνσετ περιφέρεται ένα αξιόλογο καστ: ο Κιάνου Ριβς στον δευτερεύοντα ρόλο ενός αγροίκου επαρχιώτη, η βραβευμένη με Όσκαρ Χίλαρι Σουάνκ στο ρόλο της κακοποιημένης συζύγου του, ο Τζιοβάνι Ρίμπιζι στο ρόλο ενός ψυχοπαθή μηχανικού αυτοκινήτων με τραυματικό οιδιπόδειο σύμπλεγμα. Υποβλητική η φωτογραφία με τα εκπληκτικά δένδρα της Σαβάνα, ατμοσφαιρική η μουσική του Κρίστοφερ Γιανγκ.
ΝΕΤ 00.30
Θρίλερ, 1999 (Έγχρ.), 100′
AFTER ALICE. Αμερικανική ταινία του Πολ Μάρκους, με τους Κίφερ Σάδερλαντ, Χένρι Τσέρνι, Πόλι Γουόκερ.
Ένας αλκοολικός ντετέκτιβ αναλαμβάνει να διαλευκάνει μια δολοφονία με αφορμή την εμφάνιση ενός serial killer.
Τυπικό serial killer θρίλερ με μεταφυσικές επιπλοκές. Ευτυχώς, το «24» ήρθε λίγο αργότερα για να σώσει την καριέρα του Κίφερ Σάδερλαντ.
ALPHA 01.15
Δραματική, 2006 (Έγχρ.), 116′
THE HOAX. Αμερικανική ταινία του Λάσε Χάλστρομ, με τους Ρίτσαρντ Γκιρ, Χόουπ Ντέιβις, Άλφρεντ Μολίνα.
Η πραγματική ιστορία ενός συγγραφέα που όταν ισχυρίστηκε ότι τον προσέλαβε ο Χάουαρντ Χιουζ για να γράψει την αυτοβιογραφία του, προκάλεσε άνευ προηγουμένου πόλεμο μεταξύ των εκδοτικών οίκων.
Πάντα επίκαιρη αυτή η κατασκευή και η αποκαθήλωση ενός ψέματος, που προστίθεται στις ταινίες αναπάντεχου ξαναδιαβάσματος της πρόσφατης αμερικανικής Ιστορίας (π.χ. «Zodiac»). Ο Ρίτσαρντ Γκιρ πλάθει έναν σύνθετο χαρακτήρα που ξεχωρίζει στην ιλουστρασιόν σκηνοθεσία του Χάλστρομ.
STAR 02.15
Θρίλερ, 2007 (Έγχρ.), 113′
SUBLIME. Αμερικανική τηλεταινία του Τόνι Κραντς, με τους Τομ Κάβανο, Κάθλιν Γιόρκ, Κας Άνβαρ.
Ένας άντρας ξυπνά από τη νάρκωση μετά από μια μικροεπέμβαση και ανακαλύπτει ότι κάτι περίεργο συμβαίνει.
Αν και διαρκεί λίγο παραπάνω απ’ όσο θα έπρεπε, αυτό το θρίλερ είναι αρκετά πρωτότυπο για να ξυπνήσει τους φόβους σας για την επίσκεψη στο γιατρό.
ΕΤ1 02.45
Σινεφίλ, 2007 (Έγχρ.), 105′
Νοτιοκορεατική ταινία του Παρκ Τσαν-Γουκ, με τους Λιμ Σου-Γεόνγκ, Τζουνγκ Τζι-Χουν.
Αν ο Παρκ Τσαν-Γουκ έκανε την τριλογία της εκδίκησης («Η Τελευταία Εκδίκηση», «Old Boy», «Η Εκδίκηση μιας Κυρίας») για να ξορκίσει το θυμό που συσσώρευε μέσα του, εδώ θέλησε να μιλήσει για τη θεραπευτική ιδιότητα της αγάπης, εντάσσοντάς τη σ’ έναν θεοπάλαβο, σουρεαλιστικό κόσμο. Η κεντρική ηρωίδα, μια λεπτεπίλεπτη κοπέλα που νομίζει ότι είναι ένα είδος ρομποτικής μηχανής (η γιαγιά της πίστευε ότι είναι ποντικίνα…), μεταφέρεται ξαφνικά από το απαιτητικό εργοστάσιο όπου δουλεύει ακατάπαυστα, σ’ ένα ψυχιατρείο περισσότερο… ποπ, παρά καταθλιπτικό. Ο ερχομός της διασαλεύει την καθημερινότητα των έγκλειστων, καθώς αρνείται πεισματικά να φάει, πιστεύοντας πως μπορεί να διατηρηθεί στη ζωή με μπαταρίες.
Κάποιες ιδέες από κλασικές στιγμές του κινηματογράφου (από το «Blade Runner» μέχρι τη «Φωλιά του Κούκου») αλλά και από τον κόσμο των manga και των παραμυθιών μιλούν με παιγνιώδη διάθεση για την αθωότητα της τρέλας, το φόβο του θανάτου, την αγωνία της ύπαρξης, τη σπουδαιότητα της συγγένειας αλλά και τη λύτρωση που φέρνει η φαντασία. Βέβαια, με φορμαλισμό και αισθητικό στιλιζάρισμα άψογο, που λειτουργεί εις βάρος της συγκίνησης.
novacinema1-HD 22.00
Περιπέτεια, 2011 (Έγχρ.), 97′
Αγγλική ταινία του Έλιοτ Λέστερ, με τους Τζέισον Στέιθαμ, Πάντι Κονσιντάιν, Έινταν Γκίλεν.
Ένας –αμφιλεγόμενων μεθόδων– σκληροτράχηλος αστυνομικός και ο γκέι προϊστάμενός του αναζητούν έναν serial killer συναδέλφων τους.
Χωρίς παρεκκλίσεις από τη συνταγή, με την ταυτότητα του δολοφόνου (ο τηλεοπτικός Έινταν Γκίλεν σε αβανταδόρικο ρόλο) γνωστή εξαρχής και το βάρος της πλοκής στον τρόπο εντοπισμού του, το φιλμ του έμπειρου βιντεοκλιπά Έλιοτ Λέστερ παραμένει αφηγηματικά συγκεντρωμένο, πιστό στα δραματουργικά και τα σεναριακά κλισέ του είδους. Οι ευκολίες (ο ρόλος του ασυνείδητου δημοσιογράφου, ο τρόπος που «διαφεύγει» νομικά ο δολοφόνος) δεν βάζουν φρένο στο ρυθμό του, ενώ οι χαρακτήρες περιγράφονται απλά και άμεσα. Δεν είναι το εγγλέζικο «Seven», αλλά μια by the book καλογυρισμένη αστυνομική περιπέτεια, η οποία θα έκανε τη διαφορά χωρίς αυτό το φτηνό και ανέμπνευστο (διπλό) φινάλε.
novacinema4 23.00
Κομεντί, 2006 (Έγχρ.), 88′
FRIENDS WITH MONEY. Αμερικανική ταινία της Νικόλ Χολοφσένερ, με τις Τζένιφερ Άνιστον, Φράνσις ΜακΝτόρμαντ, Κάθριν Κίνερ.
Μια καθηγήτρια που αναγκάζεται να γίνει υπηρέτρια αντιμετωπίζει τα μειονεκτικά της συναισθήματα απέναντι στις τρεις παντρεμένες και πλούσιες φίλες της, οι οποίες αντιμετωπίζουν τη δική τους έλλειψη αυτοπεποίθησης.
Μια γυναικεία ταινία με ανοιχτές τις κεραίες της στην ψυχοσύνθεση της σύγχρονης γυναίκας, όπως και οι προηγούμενες ταινίες της Νικόλ Χολοφσένερ («Lovely and Amazing», «Walking and Talking»). Η Τζένιφερ Άνιστον όπως δεν την έχεις ξαναδεί από το «Σαν Καλό Κορίτσι» και η Φράνσις ΜακΝτόρμαντ όπως τη βλέπεις σε κάθε της εμφάνιση.
OTE TV Cinema on Demand
Δραματική, 2011 (Έγχρ.), 126′
Aμερικανική ταινία του Μάρτιν Σκορσέζε, με τους Έιζα Μπάτερφιλντ, Μπεν Κίνγκσλεϊ, Σάσα Μπάρον Κοέν.
Στο Παρίσι του ’30 ο ορφανός Χιούγκο, ο οποίος ζει στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό, προσπαθεί να λύσει το μυστήριο που συνοδεύει ένα ρομπότ το οποίο του άφησε ο πατέρας του. Μια δυναμική νεαρή κι ένας πιονέρος του σινεμά θα του προσφέρουν την πολύτιμη βοήθειά τους.
Νοσταλγικός και ταυτόχρονα μοντέρνος, ο Μάρτιν Σκορσέζε συνδυάζει τις πλουσιότερες σινεφίλ αναφορές με το θεαματικότερο 3D από την εποχή του «Avatar» (να το έχετε υπόψη όταν θα μπορείτε να δείτε την ταινία σε 3D). Λίγο πιο παιδικός απ’ όσο θα θέλαμε, αλλά πάντα ευρηματικός και για πρώτη φορό τόσο συγκινητικός, επιστρέφει στη χαμένη κινηματογραφική μαγεία και με ένα διαχρονικό παραμύθι κερδίζει 11 υποψηφιότητες για Όσκαρ – για να φύγει τελικά με πέντε, καλλιτεχνικά και τεχνικά.
athinorama.gr