Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Οι ταινίες της ημέρας – Βαθμολογία και κριτική
Δευτέρα, 21 Μαΐου
- Ο ΧΑΣΑΠΗΣ 3½ αστεράκια 22.00 ΕΤ1
- ΑΜΑΡΤΩΛΗ ΠΟΛΗ 2½ αστεράκια 22.00 novacinema2
ALPHA 21.00
Κωμωδία, 2008 (Έγχρ.), 84′
MEET THE SPARTANS. Αμερικανική ταινία των Άαρον Σέλτζερ και Τζέισον Φρίντμπεργκ, με τους Σον Μαγκουάιρ, Κάρμεν Ιλέκτρα, Κέβιν Σόρμπο.
Ο Λεωνίδας αφήνει πίσω του τη Σπάρτη και τη γυναίκα του, τη βασίλισσα Μαργκό, και αντιμετωπίζει μαζί με άλλους… 13 πολεμιστές το στράτο των Περσών στις Θερμοπύλες.
Μετά την επιτυχία των «300», ήταν θέμα χρόνου η spoof εκδοχή τους, διά χειρός μάλιστα των εξπέρ του είδους Σέλτζερ και Φρίντμπεργκ. Σεναριογράφοι του «Με το Δάχτυλο στο Μπουκάλι» και του «Scary Movie», οι δύο Καλιφορνέζοι φίλοι ανέλαβαν και καθήκοντα σκηνοθέτη στα «Date Movie» και «Epic Movie», επαναλαμβάνοντας σε κάθε νέα ταινία την ίδια ακριβώς συνταγή. Έτσι, τα χοντροκομμένα, γυμνασιακά αστεία για τους γκέι Σπαρτιάτες πάνε κι έρχονται χωρίς ειρμό και, κυρίως, χωρίς την παραμικρή έμπνευση – εκτός ίσως της σκηνής του «I will survive». Πέραν τούτου, υπάρχουν αναφορές σε μπλοκμπάστερ, στις Πάρις Χίλτον, Μπρίτνεϊ Σπίαρς και Λίντσεϊ Λόχαν αλλά και στο «American Idol» – όλες τόσο σαχλές και κρυόπλαστες, που κι ίδιοι οι εμπνευστές τους καταλαβαίνουν ότι δεν αντέχουν ούτε για 75 λεπτά καθαρή διάρκεια ταινίας. Με διαφορά (!) η πιο ηλίθια και «ξεπέτα» παρωδία της σειράς.
STAR 22.00
Περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας, 2007 (Έγχρ.), 101′
I AM LEGEND. Αμερικανική ταινία του Φράνσις Λόρενς, με τους Γουίλ Σμιθ, Άλις Μπράγκα, Τσάρλι Τάχαν.
Ο βιολόγος Ρόμπερτ Νέβιλ είναι ο μοναδικός επιζών σε μια Νέα Υόρκη που έχει πληγεί από έναν θανατηφόρο ιό. Προσπαθώντας να μένει μακριά από την απειλή των νυχτόβιων μεταλλαγμένων, συνεχίζει να αναζητά το αντίδοτο.
Η τρίτη μεταφορά της νουβέλας του Ρίτσαρντ Μάθισον, μιας κορυφαίας στιγμής της λογοτεχνίας του φανταστικού, χαρακτηρίζεται από επιβλητική σκηνογραφία, σκηνοθετικό νεύρο και ατμόσφαιρα απειλής. Προδίδεται, ωστόσο, από τη σεναριακή της αμηχανία, που καταλήγει σε απροκάλυπτη, αντιδραστική προπαγάνδα.
ΕΤ1 22.00
Θρίλερ, 1970 (Έγχρ.), 93′
LE BOUCHER. Γαλλο-ιταλική ταινία του Κλοντ Σαμπρόλ, με τους Ζαν Γιάν, Στεφάν Οντράν, Μάριο Μπεκάρα.
Μια ενάρετη και σεξουαλικά καταπιεσμένη δασκάλα υποπτεύεται ότι ο χασάπης που τη φλερτάρει είναι υπεύθυνος για μια σειρά σαδιστικών εγκλημάτων.
Μία από τις καλύτερες ταινίες του Σαμπρόλ, η οποία στιγματίζει τη μικροαστική υποκρισία, ενώ ταυτόχρονα μας εισάγει στη χιτσκοκική προβληματική της μετάθεσης της ενοχής.
ALPHA 00.30
Κωμωδία, 2008 (Έγχρ.), 84′
MEET THE SPARTANS. Αμερικανική ταινία των Άαρον Σέλτζερ και Τζέισον Φρίντμπεργκ, με τους Σον Μαγκουάιρ, Κάρμεν Ιλέκτρα, Κέβιν Σόρμπο.
Ο Λεωνίδας αφήνει πίσω του τη Σπάρτη και τη γυναίκα του, τη βασίλισσα Μαργκό, και αντιμετωπίζει μαζί με άλλους… 13 πολεμιστές το στράτο των Περσών στις Θερμοπύλες.
Μετά την επιτυχία των «300», ήταν θέμα χρόνου η spoof εκδοχή τους, διά χειρός μάλιστα των εξπέρ του είδους Σέλτζερ και Φρίντμπεργκ. Σεναριογράφοι του «Με το Δάχτυλο στο Μπουκάλι» και του «Scary Movie», οι δύο Καλιφορνέζοι φίλοι ανέλαβαν και καθήκοντα σκηνοθέτη στα «Date Movie» και «Epic Movie», επαναλαμβάνοντας σε κάθε νέα ταινία την ίδια ακριβώς συνταγή. Έτσι, τα χοντροκομμένα, γυμνασιακά αστεία για τους γκέι Σπαρτιάτες πάνε κι έρχονται χωρίς ειρμό και, κυρίως, χωρίς την παραμικρή έμπνευση – εκτός ίσως της σκηνής του «I will survive». Πέραν τούτου, υπάρχουν αναφορές σε μπλοκμπάστερ, στις Πάρις Χίλτον, Μπρίτνεϊ Σπίαρς και Λίντσεϊ Λόχαν αλλά και στο «American Idol» – όλες τόσο σαχλές και κρυόπλαστες, που κι ίδιοι οι εμπνευστές τους καταλαβαίνουν ότι δεν αντέχουν ούτε για 75 λεπτά καθαρή διάρκεια ταινίας. Με διαφορά (!) η πιο ηλίθια και «ξεπέτα» παρωδία της σειράς.
STAR 02.00
Τρόμου, 2007 (Έγχρ.), 103′
SPECIES 4: THE AWAKENING. Αμερικανική ταινία του Νικ Λάιον, με τους Μπεν Κρος, Έλενα Μάτσον, Έντι Αρελάνο.
Μαντέψτε την υπόθεση όσοι έχετε δει τις τρεις προηγούμενες ταινίες: μια κουκλάρα μισή άνθρωπος-μισή εξωγήινος το σκάει από το εργαστήριο επιδιώκοντας να αναπαραχθεί.
Χωρίς σεξ και τις b-αρετές των προκατόχων του, αυτό το «θανάσιμο είδος» θα έπρεπε να φέρει υπότιτλο «ο ύπνος»!
novacinema2 22.00
Περιπέτεια, 2005 (Έγχρ.), 124′
SIN CITY. Αμερικανική ταινία των Ρόμπερτ Ροντρίγκεζ, Φρανκ Μίλερ και Κουέντιν Ταραντίνο, με τους Μπρους Γουίλις, Μίκι Ρουρκ, Κλάιβ Όουεν.
Ένας αδιάφθορος μπάτσος προσπαθεί να σώσει μια 11χρονη από τις σαδιστικές ορέξεις του γιου ενός γερουσιαστή· ο πανάσχημος Μαρβ κατηγορείται για το φόνο μιας πόρνης, ενώ ψάχνει να εκδικηθεί τον πραγματικό δολοφόνο της· ένας ιδιωτικός ντετέκτιβ γίνεται ο φύλακας άγγελος των κοριτσιών της νύχτας.
Φιλμο-απόδοση τριών graphic novels του Φρανκ Μίλερ από τη σειρά «Sin City», με ασπρόμαυρη εικόνα με έντονα κοντράστ, μικρές πινελιές χρώματος, αφαιρετικό ντεκόρ, κοφτούς διαλόγους και χαρακτήρες που δεν κρύβουν την κόμικ καταγωγή τους. Όσο όμως κι αν η ατμόσφαιρα είναι υπνωτιστική, υπάρχει μια ομοιομορφία με την οποία πλέον νιώθεις άβολα. Ως πείραμα, ωστόσο, η «Αμαρτωλή Πόλη» παρουσιάζει μέγιστο ενδιαφέρον και σίγουρα άνοιξε μια νέα εποχή στην αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας ή τη σχέση κόμικς και σινεμά.
athinorama.grΔευτέρα, 21 Μαΐου
- Ο ΧΑΣΑΠΗΣ 3½ αστεράκια 22.00 ΕΤ1
- ΑΜΑΡΤΩΛΗ ΠΟΛΗ 2½ αστεράκια 22.00 novacinema2
ALPHA 21.00
Κωμωδία, 2008 (Έγχρ.), 84′
MEET THE SPARTANS. Αμερικανική ταινία των Άαρον Σέλτζερ και Τζέισον Φρίντμπεργκ, με τους Σον Μαγκουάιρ, Κάρμεν Ιλέκτρα, Κέβιν Σόρμπο.
Ο Λεωνίδας αφήνει πίσω του τη Σπάρτη και τη γυναίκα του, τη βασίλισσα Μαργκό, και αντιμετωπίζει μαζί με άλλους… 13 πολεμιστές το στράτο των Περσών στις Θερμοπύλες.
Μετά την επιτυχία των «300», ήταν θέμα χρόνου η spoof εκδοχή τους, διά χειρός μάλιστα των εξπέρ του είδους Σέλτζερ και Φρίντμπεργκ. Σεναριογράφοι του «Με το Δάχτυλο στο Μπουκάλι» και του «Scary Movie», οι δύο Καλιφορνέζοι φίλοι ανέλαβαν και καθήκοντα σκηνοθέτη στα «Date Movie» και «Epic Movie», επαναλαμβάνοντας σε κάθε νέα ταινία την ίδια ακριβώς συνταγή. Έτσι, τα χοντροκομμένα, γυμνασιακά αστεία για τους γκέι Σπαρτιάτες πάνε κι έρχονται χωρίς ειρμό και, κυρίως, χωρίς την παραμικρή έμπνευση – εκτός ίσως της σκηνής του «I will survive». Πέραν τούτου, υπάρχουν αναφορές σε μπλοκμπάστερ, στις Πάρις Χίλτον, Μπρίτνεϊ Σπίαρς και Λίντσεϊ Λόχαν αλλά και στο «American Idol» – όλες τόσο σαχλές και κρυόπλαστες, που κι ίδιοι οι εμπνευστές τους καταλαβαίνουν ότι δεν αντέχουν ούτε για 75 λεπτά καθαρή διάρκεια ταινίας. Με διαφορά (!) η πιο ηλίθια και «ξεπέτα» παρωδία της σειράς.
STAR 22.00
Περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας, 2007 (Έγχρ.), 101′
I AM LEGEND. Αμερικανική ταινία του Φράνσις Λόρενς, με τους Γουίλ Σμιθ, Άλις Μπράγκα, Τσάρλι Τάχαν.
Ο βιολόγος Ρόμπερτ Νέβιλ είναι ο μοναδικός επιζών σε μια Νέα Υόρκη που έχει πληγεί από έναν θανατηφόρο ιό. Προσπαθώντας να μένει μακριά από την απειλή των νυχτόβιων μεταλλαγμένων, συνεχίζει να αναζητά το αντίδοτο.
Η τρίτη μεταφορά της νουβέλας του Ρίτσαρντ Μάθισον, μιας κορυφαίας στιγμής της λογοτεχνίας του φανταστικού, χαρακτηρίζεται από επιβλητική σκηνογραφία, σκηνοθετικό νεύρο και ατμόσφαιρα απειλής. Προδίδεται, ωστόσο, από τη σεναριακή της αμηχανία, που καταλήγει σε απροκάλυπτη, αντιδραστική προπαγάνδα.
ΕΤ1 22.00
Θρίλερ, 1970 (Έγχρ.), 93′
LE BOUCHER. Γαλλο-ιταλική ταινία του Κλοντ Σαμπρόλ, με τους Ζαν Γιάν, Στεφάν Οντράν, Μάριο Μπεκάρα.
Μια ενάρετη και σεξουαλικά καταπιεσμένη δασκάλα υποπτεύεται ότι ο χασάπης που τη φλερτάρει είναι υπεύθυνος για μια σειρά σαδιστικών εγκλημάτων.
Μία από τις καλύτερες ταινίες του Σαμπρόλ, η οποία στιγματίζει τη μικροαστική υποκρισία, ενώ ταυτόχρονα μας εισάγει στη χιτσκοκική προβληματική της μετάθεσης της ενοχής.
ALPHA 00.30
Κωμωδία, 2008 (Έγχρ.), 84′
MEET THE SPARTANS. Αμερικανική ταινία των Άαρον Σέλτζερ και Τζέισον Φρίντμπεργκ, με τους Σον Μαγκουάιρ, Κάρμεν Ιλέκτρα, Κέβιν Σόρμπο.
Ο Λεωνίδας αφήνει πίσω του τη Σπάρτη και τη γυναίκα του, τη βασίλισσα Μαργκό, και αντιμετωπίζει μαζί με άλλους… 13 πολεμιστές το στράτο των Περσών στις Θερμοπύλες.
Μετά την επιτυχία των «300», ήταν θέμα χρόνου η spoof εκδοχή τους, διά χειρός μάλιστα των εξπέρ του είδους Σέλτζερ και Φρίντμπεργκ. Σεναριογράφοι του «Με το Δάχτυλο στο Μπουκάλι» και του «Scary Movie», οι δύο Καλιφορνέζοι φίλοι ανέλαβαν και καθήκοντα σκηνοθέτη στα «Date Movie» και «Epic Movie», επαναλαμβάνοντας σε κάθε νέα ταινία την ίδια ακριβώς συνταγή. Έτσι, τα χοντροκομμένα, γυμνασιακά αστεία για τους γκέι Σπαρτιάτες πάνε κι έρχονται χωρίς ειρμό και, κυρίως, χωρίς την παραμικρή έμπνευση – εκτός ίσως της σκηνής του «I will survive». Πέραν τούτου, υπάρχουν αναφορές σε μπλοκμπάστερ, στις Πάρις Χίλτον, Μπρίτνεϊ Σπίαρς και Λίντσεϊ Λόχαν αλλά και στο «American Idol» – όλες τόσο σαχλές και κρυόπλαστες, που κι ίδιοι οι εμπνευστές τους καταλαβαίνουν ότι δεν αντέχουν ούτε για 75 λεπτά καθαρή διάρκεια ταινίας. Με διαφορά (!) η πιο ηλίθια και «ξεπέτα» παρωδία της σειράς.
STAR 02.00
Τρόμου, 2007 (Έγχρ.), 103′
SPECIES 4: THE AWAKENING. Αμερικανική ταινία του Νικ Λάιον, με τους Μπεν Κρος, Έλενα Μάτσον, Έντι Αρελάνο.
Μαντέψτε την υπόθεση όσοι έχετε δει τις τρεις προηγούμενες ταινίες: μια κουκλάρα μισή άνθρωπος-μισή εξωγήινος το σκάει από το εργαστήριο επιδιώκοντας να αναπαραχθεί.
Χωρίς σεξ και τις b-αρετές των προκατόχων του, αυτό το «θανάσιμο είδος» θα έπρεπε να φέρει υπότιτλο «ο ύπνος»!
novacinema2 22.00
Περιπέτεια, 2005 (Έγχρ.), 124′
SIN CITY. Αμερικανική ταινία των Ρόμπερτ Ροντρίγκεζ, Φρανκ Μίλερ και Κουέντιν Ταραντίνο, με τους Μπρους Γουίλις, Μίκι Ρουρκ, Κλάιβ Όουεν.
Ένας αδιάφθορος μπάτσος προσπαθεί να σώσει μια 11χρονη από τις σαδιστικές ορέξεις του γιου ενός γερουσιαστή· ο πανάσχημος Μαρβ κατηγορείται για το φόνο μιας πόρνης, ενώ ψάχνει να εκδικηθεί τον πραγματικό δολοφόνο της· ένας ιδιωτικός ντετέκτιβ γίνεται ο φύλακας άγγελος των κοριτσιών της νύχτας.
Φιλμο-απόδοση τριών graphic novels του Φρανκ Μίλερ από τη σειρά «Sin City», με ασπρόμαυρη εικόνα με έντονα κοντράστ, μικρές πινελιές χρώματος, αφαιρετικό ντεκόρ, κοφτούς διαλόγους και χαρακτήρες που δεν κρύβουν την κόμικ καταγωγή τους. Όσο όμως κι αν η ατμόσφαιρα είναι υπνωτιστική, υπάρχει μια ομοιομορφία με την οποία πλέον νιώθεις άβολα. Ως πείραμα, ωστόσο, η «Αμαρτωλή Πόλη» παρουσιάζει μέγιστο ενδιαφέρον και σίγουρα άνοιξε μια νέα εποχή στην αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας ή τη σχέση κόμικς και σινεμά.
athinorama.gr