Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Πέμπτη 2 Αυγούστου : Οι ταινίες της ημέρας
Πέμπτη, 2 Αυγούστου
- Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ 2½ αστεράκια 18.15 ΝΕΤ
- ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ 3 αστεράκια 21.00 novacinema4
- ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ 2½ αστεράκια 23.00 novacinema4
- ΥΣΤΕΡΙΑ 2 αστεράκια 01.45 STAR
- ΦΑΡΣΑ Η ΚΕΡΑΣΜΑ 2 αστεράκια 04.00 STAR
- MONEYBALL 3 αστεράκια CINEMA ON DEMAND OTE TV
ΝΕΤ 18.15
Κομεντί, 2008 (Έγχρ.), 93′
LAST CHANCE HARVEY. Αμερικανική ταινία του Τζόελ Χόπκινς, με τους Ντάστιν Χόφμαν, Έμα Τόμσον, Αϊλίν Άτκινς.
Οι μεσήλικοι πρωταγωνιστές της ταινίας απλά δανείζονται ή μάλλον αφομοιώνουν τα εγγενή χαρακτηριστικά της σκιώδους λονδρέζικης ατμόσφαιρας, για να παρουσιαστούν στους θεατές. Ο Χάρβεϊ είναι ένας συνθέτης μουσικής για τηλεοπτικά σποτ, αποτυχημένος όχι τόσο γιατί δεν πραγματοποίησε τις μουσικές φιλοδοξίες του, αλλά γιατί κατάφερε –με απόλυτα προσωπική ευθύνη– να αποστασιοποιηθεί πλήρως από το ρόλο του πατέρα. Από την άλλη η Κέιτ βιώνει την ανασφάλεια μιας μεσήλικης ανύπαντρης γυναίκας, που επωμίζεται συγχρόνως και τις υπερβολές της φαντασιόπληκτης μητέρα της.
Ο σκηνοθέτης-σεναριογράφος Τζόελ Χόπκινς («Jump Tomorrow») τέμνει λοιπόν τις παράλληλες ζωές των δύο μοναχικών αντι-ηρώων, ξαναενώνοντας το σπουδαίο ερμηνευτικό ζευγάρι Ντάστιν Χόφμαν-Έμα Τόμσον, μετά το πρόσφατο «Πιο Παράξενο και από Παράξενο!». Συγγενεύοντας –έστω και μακρινά– με τη γοητευτική διαλογική αφήγηση των «Πριν το Ξημέρωμα» και «Πριν το Ηλιοβασίλεμα» του Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ και διαθέτοντας εξαιρετική φωτογραφία για το είδος της, «Η Τελευταία Ευκαιρία» μοιάζει αρχικά να πρωτοτυπεί. Όσο όμως η σεναριακή και σκηνοθετική ατολμία αρχίζει να γίνεται ενοχλητικά ορατή, οι δύο ερμηνευτικά παντοδύναμοι πρωταγωνιστές αναλαμβάνουν αυτοβούλως να ανυψώσουν το φιλμ στα επίπεδα του –τουλάχιστον– ευχάριστου.
STAR 22.00
Αστυνομική, 2007 (Έγχρ.), 93′
Αμερικανική ταινία του Ρένι Χάρλιν, με τους Σάμιουελ Τζάκσον, Εντ Χάρις, Εύα Μέντες.
Ένας πρώην αστυνομικός που καθαρίζει τόπους εγκλημάτων μπλέκει άθελά του σ’ ένα κύκλωμα συγκάλυψης βρόμικων υποθέσεων.
Ο Ρένι Χάρλιν σκηνοθετεί ταινίες δράσης για χάρη της δράσης και το ίδιο κάνει εδώ συγκαλυμμένα, αν και διαθέτει εξαιρετικό καστ κι ένα κλασικό κεντρικό θέμα για μια ένοχη συνείδηση που πρέπει –μεταφορικά– να καθαριστεί.
ΝΕΤ 01.00
Περιπέτεια, 2005 (Έγχρ.), 122′
LORD OF WAR. Αμερικανική ταινία του Άντριου Νίκολ, με τους Νίκολας Κέιτζ, Τζάρεντ Λίτο, Μπρίτζετ Μόιναχαν.
Οι περιπέτειες και οι υπαρξιακές αναζητήσεις ενός Ρωσοαμερικανού ο οποίος, εκμεταλλευόμενος το τέλος της Σοβιετικής Ένωσης και την πληθώρα των συγκρούσεων στην Αφρική, αναδεικνύεται σε μεγαλο-λαθρέμπορο όπλων.
Έχοντας ως πρότυπο τις μαφιόζικες ταινίες του Σκορσέζε, ο Νίκολ πάει να στήσει έναν bigger than life χαρακτήρα, απόλυτα κυνικό και αμοραλιστή, ο οποίος απολαμβάνει ως ναρκωτικό το επάγγελμά του. Ωστόσο, το στήσιμο αυτού του χαρακτήρα έχει κάτι το υπερβολικά ρητορικό και δημαγωγικό (αίσθηση που εντείνει το παίξιμο του συμπαραγωγού Νίκολας Κέιτζ), ενώ η ταινία διστάζει μεταξύ μυθοπλαστικού ντοκιμαντέρ καταγγελίας, μαύρης σάτιρας και γκανγκστερικής περιπέτειας.
STAR 01.45
Δραματική, 2007 (Έγχρ.), 116′
BLACK AUGUST. Αμερικανική ταινία του Σαμ Στάιλς, με τους Γκάρι Ντάουρνταν, Έζρα Στάνλεϊ, Γκρεγκ Γκιμπς.
«Υστερία» με πιάνει όταν βλέπω τόσο άκυρες μεταφράσεις αγγλικών τίτλων. Εδώ, ας πούμε, η υπόθεση περιστρέφεται γύρω από τον Τζορτζ Τζάκσον, που για μια κλοπή με λεία 71 δολαρίων φυλακίστηκε και εκτίοντας την ποινή του έγινε ακτιβιστής και εξέδωσε ένα σημαδιακό βιβλίο του αφροαμερικανικού αγώνα με επιστολές στους δικούς του.
Ο Γκάρι Ντάουρνταν του «CSI» σε one-man show δίνει βαρύτητα σε αυτήν την ανεξάρτητης παραγωγής και μειονεκτημάτων βιογραφία.
STAR 04.00
Κωμωδία τρόμου, 2007 (Έγχρ.), 82′
TRICK ’R TREAT. Αμερικανική ταινία του Μάικλ Ντάχερτι, με τους Άννα Πάκουιν, Μπράιν Κοξ, Λέσλι Μπιμπ.
Το Χάλογουιν είναι τα νέα… Χριστούγεννα ως προς την έμπνευση που προσφέρει για την παραγωγή ταινιών. Σαν μια αλά «Tales from the Crypt» ανθολογία, η συγκεκριμένη ταινία διασταυρώνει πέντε ιστορίες που συμβαίνουν κατά η διάρκεια του Χάλογουιν σε μια μικρή πόλη, χωρίς να αναπτύσσει καμιά απ’ αυτές ολοκληρωμένα, αλλά πετυχαίνοντας να σε τρομάξει αρκετά.
Η φωτογραφία και το σκηνογραφικό στήσιμο είναι υποβλητικά, οι χαρακτήρες μεταπηδούν ομαλά από τη μια ιστορία στην άλλη, αλλά τα υλικά του μείγματος δεν είναι πρωτόγνωρα.
novacinema4 21.00
Βιογραφική, 1999 (Έγχρ.), 118′
MAN ON THE MOON. Αμερικανική ταινία του Μίλος Φόρμαν με τους Τζιμ Κάρεϊ, Ντάνι ΝτεΒίτο, Κόρτνεϊ Λαβ.
Η σύντομη ζωή και καριέρα του αντι-σταρ κωμικού Άντι Κάουφμαν (1949-1984), για τον οποίο η κωμωδία ήταν μια προέκταση της προσωπικής ζωής του, ένα συνεχές στοίχημα ότι θα προκαλέσει το θεατή, θα τον φέρει σε αμηχανία ή και θα τον εξοργίσει με τα καμώματά του.
Ομολογώντας εκ των προτέρων ότι η ζωή του Κάουφμαν ήταν ένα μυστήριο που μόνο ο ίδιος γνώριζε, ο Μίλος Φόρμαν μετέφερε στην οθόνη μικρό μέρος της πολύπλευρης προσωπικότητάς του, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον του στο έργο του ως κωμικού. Η ταινία του, πέρα από τα βιογραφικά στοιχεία, είναι ένας στοχασμός πάνω στη φύση του κωμικού, αλλά και τα όρια της πρόκλησης που μπορεί να ανεχτεί μια συντηρητική κοινωνία σαν την αμερικανική.
novacinema4 23.00
Κομεντί, 2010 (Έγχρ.), 104′
THE KIDS ARE ALL RIGHT. Αμερικανική ταινία της Λίζα Τσολοντένκο, με τους Ανέτ Μπένινγκ, Τζούλιαν Μουρ, Μαρκ Ράφαλο.
Η Νικ και η Τζουλς είναι ένα ερωτευμένο ζευγάρι με δύο νεαρά παιδιά, την Τζόνι και τον Λέιζερ. Όταν ο τελευταίος αποφασίζει να βρει τον βιολογικό τους πατέρα, η γνωριμία της οικογένειας με τον Πολ θα αναστατώσει τη ζωή όλων των μελών της.
«Το θέμα της ταινίας είναι η οικογένεια», δηλώνει η ανοιχτά γκέι σκηνοθέτις Λίζα Τσολοντένκο κι έχει απόλυτο δίκιο. Οι αξίες που κυριαρχούν δεν είναι πολύ διαφορετικές από εκείνες μιας οικογενειακής κωμωδίας της Disney, αλλά η διαδρομή μέχρι το θρίαμβο είναι πραγματικά απολαυστική. Η Τσολοντένκο ξέρει καλά πότε πρέπει να ανεβάσει και πότε να χαμηλώσει την ένταση, ξέρει όμως ακόμα καλύτερα πώς να καθοδηγήσει τις ηθοποιούς σε ένα μικρό ερμηνευτικό θαύμα (υποψήφιοι για Όσκαρ ήταν ο Ράφαλο και η Μπένινγκ). Απίστευτη φυσικότητα, αστραπιαίο πέρασμα από το ανάλαφρο στο δραματικό και από το ζεστό στο κρύο, ψυχολογική «κόντρα» που πετάει σπίθες και από μόνη της απογειώνει το φιλμ σε ένα θερμό, ξεκαρδιστικό και φιλικό προς τον (κάθε) θεατή δίωρο.
OTE TV Cinema on Demand
Δραματική, 2011 (Έγχρ.), 133′
Αμερικανική ταινία του Μπένετ Μίλερ, με τους Μπραντ Πιτ, Τζόνα Χιλ, Φίλιπ Σέιμουρ Χόφμαν.
Η αληθινή ιστορία του Μπίλι Μπιν, του μάνατζερ της ομάδας μπέιζμπολ του Όκλαντ που αποφασίζει να στήσει με μικρό προϋπολογισμό μια ομάδα εμπιστευόμενος τις αναλύσεις ενός εξπέρ των κομπιούτερ, δίνει στους σεναριογράφους Στίβεν Ζαΐλιαν και Άαρον Σόρκιν την ευκαιρία να ρίξουν μια λοξή ματιά και να πάρουν μια γλυκόπικρη γεύση από το αμερικανικό όνειρο μέσα από ένα σπορ που έχει συνδεθεί άρρηκτα μαζί του.
Με αντι-δραματική λιτότητα, ο σκηνοθέτης του «Truman Capote» περιγράφει τη μονομαχία ενός μοναχικού ήρωα με τον ίδιο του τον εαυτό, αφηγείται την ιστορία μιας απρόσμενης αθλητικής επιτυχίας και παγώνει την εικόνα τη στιγμή του τελικού εσωτερικού απολογισμού. Στην ίδια χαμηλότονη οκτάβα ο Μπραντ Πιτ, ερμηνεύει με ωριμότητα τον παραδομένο στις αντιφάσεις του Μπιν, κερδίζοντας το βραβείο πρώτου αντρικού ρόλου της Ένωσης Κριτικών Νέας Υόρκης και μια από τις έξι οσκαρικές υποψηφιότητες της ταινίας.
athinorama.grΠέμπτη, 2 Αυγούστου
- Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ 2½ αστεράκια 18.15 ΝΕΤ
- ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ 3 αστεράκια 21.00 novacinema4
- ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ 2½ αστεράκια 23.00 novacinema4
- ΥΣΤΕΡΙΑ 2 αστεράκια 01.45 STAR
- ΦΑΡΣΑ Η ΚΕΡΑΣΜΑ 2 αστεράκια 04.00 STAR
- MONEYBALL 3 αστεράκια CINEMA ON DEMAND OTE TV
ΝΕΤ 18.15
Κομεντί, 2008 (Έγχρ.), 93′
LAST CHANCE HARVEY. Αμερικανική ταινία του Τζόελ Χόπκινς, με τους Ντάστιν Χόφμαν, Έμα Τόμσον, Αϊλίν Άτκινς.
Οι μεσήλικοι πρωταγωνιστές της ταινίας απλά δανείζονται ή μάλλον αφομοιώνουν τα εγγενή χαρακτηριστικά της σκιώδους λονδρέζικης ατμόσφαιρας, για να παρουσιαστούν στους θεατές. Ο Χάρβεϊ είναι ένας συνθέτης μουσικής για τηλεοπτικά σποτ, αποτυχημένος όχι τόσο γιατί δεν πραγματοποίησε τις μουσικές φιλοδοξίες του, αλλά γιατί κατάφερε –με απόλυτα προσωπική ευθύνη– να αποστασιοποιηθεί πλήρως από το ρόλο του πατέρα. Από την άλλη η Κέιτ βιώνει την ανασφάλεια μιας μεσήλικης ανύπαντρης γυναίκας, που επωμίζεται συγχρόνως και τις υπερβολές της φαντασιόπληκτης μητέρα της.
Ο σκηνοθέτης-σεναριογράφος Τζόελ Χόπκινς («Jump Tomorrow») τέμνει λοιπόν τις παράλληλες ζωές των δύο μοναχικών αντι-ηρώων, ξαναενώνοντας το σπουδαίο ερμηνευτικό ζευγάρι Ντάστιν Χόφμαν-Έμα Τόμσον, μετά το πρόσφατο «Πιο Παράξενο και από Παράξενο!». Συγγενεύοντας –έστω και μακρινά– με τη γοητευτική διαλογική αφήγηση των «Πριν το Ξημέρωμα» και «Πριν το Ηλιοβασίλεμα» του Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ και διαθέτοντας εξαιρετική φωτογραφία για το είδος της, «Η Τελευταία Ευκαιρία» μοιάζει αρχικά να πρωτοτυπεί. Όσο όμως η σεναριακή και σκηνοθετική ατολμία αρχίζει να γίνεται ενοχλητικά ορατή, οι δύο ερμηνευτικά παντοδύναμοι πρωταγωνιστές αναλαμβάνουν αυτοβούλως να ανυψώσουν το φιλμ στα επίπεδα του –τουλάχιστον– ευχάριστου.
STAR 22.00
Αστυνομική, 2007 (Έγχρ.), 93′
Αμερικανική ταινία του Ρένι Χάρλιν, με τους Σάμιουελ Τζάκσον, Εντ Χάρις, Εύα Μέντες.
Ένας πρώην αστυνομικός που καθαρίζει τόπους εγκλημάτων μπλέκει άθελά του σ’ ένα κύκλωμα συγκάλυψης βρόμικων υποθέσεων.
Ο Ρένι Χάρλιν σκηνοθετεί ταινίες δράσης για χάρη της δράσης και το ίδιο κάνει εδώ συγκαλυμμένα, αν και διαθέτει εξαιρετικό καστ κι ένα κλασικό κεντρικό θέμα για μια ένοχη συνείδηση που πρέπει –μεταφορικά– να καθαριστεί.
ΝΕΤ 01.00
Περιπέτεια, 2005 (Έγχρ.), 122′
LORD OF WAR. Αμερικανική ταινία του Άντριου Νίκολ, με τους Νίκολας Κέιτζ, Τζάρεντ Λίτο, Μπρίτζετ Μόιναχαν.
Οι περιπέτειες και οι υπαρξιακές αναζητήσεις ενός Ρωσοαμερικανού ο οποίος, εκμεταλλευόμενος το τέλος της Σοβιετικής Ένωσης και την πληθώρα των συγκρούσεων στην Αφρική, αναδεικνύεται σε μεγαλο-λαθρέμπορο όπλων.
Έχοντας ως πρότυπο τις μαφιόζικες ταινίες του Σκορσέζε, ο Νίκολ πάει να στήσει έναν bigger than life χαρακτήρα, απόλυτα κυνικό και αμοραλιστή, ο οποίος απολαμβάνει ως ναρκωτικό το επάγγελμά του. Ωστόσο, το στήσιμο αυτού του χαρακτήρα έχει κάτι το υπερβολικά ρητορικό και δημαγωγικό (αίσθηση που εντείνει το παίξιμο του συμπαραγωγού Νίκολας Κέιτζ), ενώ η ταινία διστάζει μεταξύ μυθοπλαστικού ντοκιμαντέρ καταγγελίας, μαύρης σάτιρας και γκανγκστερικής περιπέτειας.
STAR 01.45
Δραματική, 2007 (Έγχρ.), 116′
BLACK AUGUST. Αμερικανική ταινία του Σαμ Στάιλς, με τους Γκάρι Ντάουρνταν, Έζρα Στάνλεϊ, Γκρεγκ Γκιμπς.
«Υστερία» με πιάνει όταν βλέπω τόσο άκυρες μεταφράσεις αγγλικών τίτλων. Εδώ, ας πούμε, η υπόθεση περιστρέφεται γύρω από τον Τζορτζ Τζάκσον, που για μια κλοπή με λεία 71 δολαρίων φυλακίστηκε και εκτίοντας την ποινή του έγινε ακτιβιστής και εξέδωσε ένα σημαδιακό βιβλίο του αφροαμερικανικού αγώνα με επιστολές στους δικούς του.
Ο Γκάρι Ντάουρνταν του «CSI» σε one-man show δίνει βαρύτητα σε αυτήν την ανεξάρτητης παραγωγής και μειονεκτημάτων βιογραφία.
STAR 04.00
Κωμωδία τρόμου, 2007 (Έγχρ.), 82′
TRICK ’R TREAT. Αμερικανική ταινία του Μάικλ Ντάχερτι, με τους Άννα Πάκουιν, Μπράιν Κοξ, Λέσλι Μπιμπ.
Το Χάλογουιν είναι τα νέα… Χριστούγεννα ως προς την έμπνευση που προσφέρει για την παραγωγή ταινιών. Σαν μια αλά «Tales from the Crypt» ανθολογία, η συγκεκριμένη ταινία διασταυρώνει πέντε ιστορίες που συμβαίνουν κατά η διάρκεια του Χάλογουιν σε μια μικρή πόλη, χωρίς να αναπτύσσει καμιά απ’ αυτές ολοκληρωμένα, αλλά πετυχαίνοντας να σε τρομάξει αρκετά.
Η φωτογραφία και το σκηνογραφικό στήσιμο είναι υποβλητικά, οι χαρακτήρες μεταπηδούν ομαλά από τη μια ιστορία στην άλλη, αλλά τα υλικά του μείγματος δεν είναι πρωτόγνωρα.
novacinema4 21.00
Βιογραφική, 1999 (Έγχρ.), 118′
MAN ON THE MOON. Αμερικανική ταινία του Μίλος Φόρμαν με τους Τζιμ Κάρεϊ, Ντάνι ΝτεΒίτο, Κόρτνεϊ Λαβ.
Η σύντομη ζωή και καριέρα του αντι-σταρ κωμικού Άντι Κάουφμαν (1949-1984), για τον οποίο η κωμωδία ήταν μια προέκταση της προσωπικής ζωής του, ένα συνεχές στοίχημα ότι θα προκαλέσει το θεατή, θα τον φέρει σε αμηχανία ή και θα τον εξοργίσει με τα καμώματά του.
Ομολογώντας εκ των προτέρων ότι η ζωή του Κάουφμαν ήταν ένα μυστήριο που μόνο ο ίδιος γνώριζε, ο Μίλος Φόρμαν μετέφερε στην οθόνη μικρό μέρος της πολύπλευρης προσωπικότητάς του, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον του στο έργο του ως κωμικού. Η ταινία του, πέρα από τα βιογραφικά στοιχεία, είναι ένας στοχασμός πάνω στη φύση του κωμικού, αλλά και τα όρια της πρόκλησης που μπορεί να ανεχτεί μια συντηρητική κοινωνία σαν την αμερικανική.
novacinema4 23.00
Κομεντί, 2010 (Έγχρ.), 104′
THE KIDS ARE ALL RIGHT. Αμερικανική ταινία της Λίζα Τσολοντένκο, με τους Ανέτ Μπένινγκ, Τζούλιαν Μουρ, Μαρκ Ράφαλο.
Η Νικ και η Τζουλς είναι ένα ερωτευμένο ζευγάρι με δύο νεαρά παιδιά, την Τζόνι και τον Λέιζερ. Όταν ο τελευταίος αποφασίζει να βρει τον βιολογικό τους πατέρα, η γνωριμία της οικογένειας με τον Πολ θα αναστατώσει τη ζωή όλων των μελών της.
«Το θέμα της ταινίας είναι η οικογένεια», δηλώνει η ανοιχτά γκέι σκηνοθέτις Λίζα Τσολοντένκο κι έχει απόλυτο δίκιο. Οι αξίες που κυριαρχούν δεν είναι πολύ διαφορετικές από εκείνες μιας οικογενειακής κωμωδίας της Disney, αλλά η διαδρομή μέχρι το θρίαμβο είναι πραγματικά απολαυστική. Η Τσολοντένκο ξέρει καλά πότε πρέπει να ανεβάσει και πότε να χαμηλώσει την ένταση, ξέρει όμως ακόμα καλύτερα πώς να καθοδηγήσει τις ηθοποιούς σε ένα μικρό ερμηνευτικό θαύμα (υποψήφιοι για Όσκαρ ήταν ο Ράφαλο και η Μπένινγκ). Απίστευτη φυσικότητα, αστραπιαίο πέρασμα από το ανάλαφρο στο δραματικό και από το ζεστό στο κρύο, ψυχολογική «κόντρα» που πετάει σπίθες και από μόνη της απογειώνει το φιλμ σε ένα θερμό, ξεκαρδιστικό και φιλικό προς τον (κάθε) θεατή δίωρο.
OTE TV Cinema on Demand
Δραματική, 2011 (Έγχρ.), 133′
Αμερικανική ταινία του Μπένετ Μίλερ, με τους Μπραντ Πιτ, Τζόνα Χιλ, Φίλιπ Σέιμουρ Χόφμαν.
Η αληθινή ιστορία του Μπίλι Μπιν, του μάνατζερ της ομάδας μπέιζμπολ του Όκλαντ που αποφασίζει να στήσει με μικρό προϋπολογισμό μια ομάδα εμπιστευόμενος τις αναλύσεις ενός εξπέρ των κομπιούτερ, δίνει στους σεναριογράφους Στίβεν Ζαΐλιαν και Άαρον Σόρκιν την ευκαιρία να ρίξουν μια λοξή ματιά και να πάρουν μια γλυκόπικρη γεύση από το αμερικανικό όνειρο μέσα από ένα σπορ που έχει συνδεθεί άρρηκτα μαζί του.
Με αντι-δραματική λιτότητα, ο σκηνοθέτης του «Truman Capote» περιγράφει τη μονομαχία ενός μοναχικού ήρωα με τον ίδιο του τον εαυτό, αφηγείται την ιστορία μιας απρόσμενης αθλητικής επιτυχίας και παγώνει την εικόνα τη στιγμή του τελικού εσωτερικού απολογισμού. Στην ίδια χαμηλότονη οκτάβα ο Μπραντ Πιτ, ερμηνεύει με ωριμότητα τον παραδομένο στις αντιφάσεις του Μπιν, κερδίζοντας το βραβείο πρώτου αντρικού ρόλου της Ένωσης Κριτικών Νέας Υόρκης και μια από τις έξι οσκαρικές υποψηφιότητες της ταινίας.
athinorama.gr