Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Αυστρία: Μέτρηση της τηλεθέασης μέσω HbbTV
Η ομάδα εργασίας Teletest (AGTT), η οποία μετρά τη χρήση τηλεόρασης και βίντεο στην Αυστρία, θα αναβαθμίσει το σύστημά της με τη συλλογή δεδομένων με βάση το HbbTV από την 1η Σεπτεμβρίου 2024.
Μετά από μια φάση ανάπτυξης και δοκιμών που διήρκεσε περίπου τέσσερα χρόνια, το Teletest 2.0 πρόκειται να προσφέρει στους διαφημιστές, τις εταιρείες μέσων ενημέρωσης και τους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς νέα ποιότητα δεδομένων, σύμφωνα με την AGTT.
Ο υπάρχων πίνακας Teletest θα συνδεθεί με τα δεδομένα διαδρομής επιστροφής από πάνω από 1,1 εκατομμύρια συσκευές λήψης HbbTV που είναι συνδεδεμένες στο διαδίκτυο στην Αυστρία. Σύμφωνα με την Teletest, η βελτιωμένη μεθοδολογία μέτρησης θα πρέπει να «μειώσει δραστικά» τις διακυμάνσεις σε μικρότερες ομάδες-στόχους και να καταστήσει παρελθόν τη λεγόμενη «μηδενική εμβέλεια» λόγω ανεπαρκών στοιχείων περίπτωσης, προσθέτοντας ότι το αποτέλεσμα του Teletest 2.0 θα είναι πιο σταθερά και αξιόπιστα δεδομένα.
Η νέα μορφή μέτρησης της εμβέλειας συνδυάζει τα δεδομένα από τις συσκευές HbbTV με το παλαιό πάνελ της Teletest, όπου τα τεχνικά παραγόμενα «μεγάλα δεδομένα» αναβαθμίζονται σύμφωνα με τα κοινωνικοδημογραφικά και καταναλωτικά χαρακτηριστικά.
Ένα άλλο πλεονέκτημα: ενώ προηγουμένως η χρονικά μετατοπισμένη χρήση του τηλεοπτικού περιεχομένου ήταν διαθέσιμη μόνο οκτώ ημέρες μετά την αρχική μετάδοση, αυτό θα συμβαίνει στο νέο Teletest 2.0 ήδη από την επομένη της μετάδοσης. Όπως και προηγουμένως, τα δεδομένα από το Teletest 2.0 θα δημοσιεύονται στον δικτυακό τόπο της AGTT το πρωί της επόμενης ημέρας.
Η κυκλοφορία του Teletest 2.0 θέτει τα θεμέλια για μια περαιτέρω καινοτομία: Τα δεδομένα Teletest 2.0 είναι διαθέσιμα σε πραγματικό χρόνο και αποτελούν τη βάση για το TV-LOAD, συνδυάζοντας δεδομένα πάνελ με τη μέτρηση περισσότερων από ένα εκατομμύριο συσκευών HbbTV. Το εργαλείο έχει πρόσβαση σε αυτά τα ζωντανά δεδομένα για τη βελτιστοποίηση των διαφημιστικών μπλοκ σε πραγματικό χρόνο. Το TV-LOAD, το οποίο οι Αυστριακοί πάροχοι βίντεο θα εισαγάγουν τους επόμενους μήνες, έχει ως στόχο να επιτρέψει την ακριβή ψηφιακή στόχευση στο περιβάλλον των ραδιοτηλεοπτικών φορέων. Τα δεδομένα από το Teletest 2.0 θα καταστήσουν δυνατή τη σύνταξη διαφημίσεων για μια συγκεκριμένη ομάδα-στόχο για ένα διαφημιστικό μπλοκ, βελτιώνοντας περαιτέρω την απόδοση των τηλεοπτικών εκστρατειών, σύμφωνα με την AGTT.
Η AGTT ιδρύθηκε το 2005 και περιλαμβάνει όλους τους μεγάλους παίκτες της αγοράς στην Αυστρία: ATV, Goldbach Austria, IP Austria, ORF, ORF-Enterprise, ProSiebenSat.1 Puls 4 και Servus TV.
Πηγή: broadbandtvnews.com