Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 195
TM 660
SECREP 159
satpraxis 2022
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6 Αυγούστου 2011 17:01

“Κλειδώνουν” όλα τα αθλητικά προγράμματα!

Γράφει: Nick D.
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2Fe142a76a55f20e040c30c69fd0a00520 XL
“Κλειδώνουν” όλα τα αθλητικά προγράμματα!
Όλα με πληρωμή. Το “ποδοσφαιρικό προιόν’’ και σε λίγο όλο το “αθλητικό προιόν’’ που μπορεί να ενδιαφέρει τους φιλάθλους, θα προβάλλεται μόνο για τα μάτια των συνδρομητών αφού προοδευτικά, δε θα υπάρχει πια τίποτα ελεύθερο.

Και τι θα γίνουν όλοι εκείνοι που δεν έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν για να βλέπουν ποδόσφαιρο και να παρακολουθούν την αγαπημένη ομάδα τους ;

Πρόβλημα…

Η …μόδα με τα “κλειδωμένα’’ αθλητικά προγράμματα ξεκίνησε από την Αμερική και συνεχίζεται.

Πέρασε από την Αγγλία και επεκτείνεται σε όλη την Ευρώπη. Όπως όλα έρχονται με καθυστέρηση στην Ελλάδα, έτσι και με τη συνδρομητική τηλεόραση, η ενίσχυση της πλατφόρμας του ΟΤΕ, σε συνδυασμό με τη NOVA, δημιουργούν ένα πεδίο ολοκληρωτικού ελέγχου του ποδοσφαιρικού θεάματος.

Τα τηλεοπτικά δικαιώματα είναι πολύ ακριβά πια για τα ελληνικά κανάλια.

Η διαφήμιση έχει μειωθεί αισθητά, αλλά και οι τηλεθεάσεις δε φέρνουν τα αναμενόμενα ποσοστά σε τηλεθέαση.

Ακόμα και το Τσάμπιονς Λιγκ παρουσιάζει περιορισμένο ενδιαφέρον στις πιο πολλές αναμετρήσεις του, ως προς τα ποσοστά εκείνων που τις παρακολουθούν.

Το κοινό δείχνει έντονα σημάδια κορεσμού από την υπερβολική προσφορά ποδοσφαιρικών αγώνων. Και τα κανάλια υπολογίζουν πια έως και το τελευταίο ευρώ.

Η ελληνική τηλεοπτική αγορά δεσμεύθηκε για καταβολή σχεδόν 100.000.000 ευρώ προς την ΟΥΕΦΑ, στο διάστημα από το καλοκαίρι του 2009 έως το καλοκαίρι του 2012, για τα δικαιώματα του Τσάμπιονς Λιγκ και του Γιουρόπα Λιγκ.

Από τα 33.000.000 ευρώ της τελευταίας σεζόν, καλύφθηκαν από διαφημιστικά έσοδα λιγότερα και από τα μισά.

Μοιραία, εφόσον πλέον δεν παίζει σημαντικό ρόλο για τα διαφημιστικά μερίδια, η προτίμηση των καναλιών σε τηλεθέαση, καθώς έτσι και αλλιώς τα χρήματα που μοιράζονται είναι λίγα, βρέθηκε και η κατάλληλη ευκαιρία προκειμένου να “ξεφορτωθούν’’ το ποδόσφαιρο αν και η ΟΥΕΦΑ επιμένει να προβάλλει αντιρρήσεις επειδή δε θέλει να “κλειδώσει’’ τις διοργανώσεις της ώστε να τις βλέπουν στην Ελλάδα μόνο όσοι πληρώνουν συνδρομή.

Οι σειρές από την Τουρκία, αλλά και οι επαναλήψεις, κοστίζουν πολύ λιγότερο για τα κανάλια ενώ έχει αποδειχθεί ότι το ανδρικό κοινό, που συνήθως παρακολουθεί τους αγώνες ποδοσφαίρου, δεν έχει τη δυναμική και σταθερή προσήλωση των προηγούμενων ετών ενώ το νεανικό κοινό προτιμά, όλο και πιο πολύ, την αποστασιοποίηση από την τηλεόραση και έχει ήδη αποκτήσει τη δυνατότητα να παρακολουθεί από τον υπολογιστή αγώνες που “κατεβάζει’’ από δορυφορικές συνδέσεις οι οποίες γίνονται όλο και πιο απλές.

Οι διαπραγματεύσεις για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Τσάμπιονς Λιγκ και του Γιουρόπα Λιγκ όπως και η  ολοκλήρωση της συμφωνίας για τη μετάδοση των εντός έδρας αγώνων του Ολυμπιακού και της Ξάνθης, στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκα, από συνδρομητικό κανάλι, οδηγούν σε μία ολοκληρωτική αλλαγή του τοπίου.

Το φαινόμενο δεν είναι μοναδικό καθώς παρατηρείται και αλλού.

Σε όλες πάντως τις ευρωπαικές χώρες όπου υποτίθεται ότι υπάρχει στοιχειώδης σεβασμός στο δικαίωμα της ενημέρωσης και της πληροφόρησης, μπαίνει απαράβατος όρος προκειμένου έστω ένα μέρος από το “ποδοσφαιρικό προιόν’’ να είναι διαθέσιμο και σε εκείνους που δεν έχουν, γιατί δε θέλουν ή δεν μπορούν, πρόσβαση σε συνδρομητική τηλεόραση. Αλλά, η “οικονομική κρίση’’ δεν έχει μόνο παράπλευρες συνέπειες, αλλά παράλληλα προσφέρει και ευκαιρίες για ανακατατάξεις ώστε να μοιρασθεί ξανά η τράπουλα.(balleto.gr)
“Κλειδώνουν” όλα τα αθλητικά προγράμματα!
Όλα με πληρωμή. Το “ποδοσφαιρικό προιόν’’ και σε λίγο όλο το “αθλητικό προιόν’’ που μπορεί να ενδιαφέρει τους φιλάθλους, θα προβάλλεται μόνο για τα μάτια των συνδρομητών αφού προοδευτικά, δε θα υπάρχει πια τίποτα ελεύθερο.

Και τι θα γίνουν όλοι εκείνοι που δεν έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν για να βλέπουν ποδόσφαιρο και να παρακολουθούν την αγαπημένη ομάδα τους ;

Πρόβλημα…

Η …μόδα με τα “κλειδωμένα’’ αθλητικά προγράμματα ξεκίνησε από την Αμερική και συνεχίζεται.

Πέρασε από την Αγγλία και επεκτείνεται σε όλη την Ευρώπη. Όπως όλα έρχονται με καθυστέρηση στην Ελλάδα, έτσι και με τη συνδρομητική τηλεόραση, η ενίσχυση της πλατφόρμας του ΟΤΕ, σε συνδυασμό με τη NOVA, δημιουργούν ένα πεδίο ολοκληρωτικού ελέγχου του ποδοσφαιρικού θεάματος.

Τα τηλεοπτικά δικαιώματα είναι πολύ ακριβά πια για τα ελληνικά κανάλια.

Η διαφήμιση έχει μειωθεί αισθητά, αλλά και οι τηλεθεάσεις δε φέρνουν τα αναμενόμενα ποσοστά σε τηλεθέαση.

Ακόμα και το Τσάμπιονς Λιγκ παρουσιάζει περιορισμένο ενδιαφέρον στις πιο πολλές αναμετρήσεις του, ως προς τα ποσοστά εκείνων που τις παρακολουθούν.

Το κοινό δείχνει έντονα σημάδια κορεσμού από την υπερβολική προσφορά ποδοσφαιρικών αγώνων. Και τα κανάλια υπολογίζουν πια έως και το τελευταίο ευρώ.

Η ελληνική τηλεοπτική αγορά δεσμεύθηκε για καταβολή σχεδόν 100.000.000 ευρώ προς την ΟΥΕΦΑ, στο διάστημα από το καλοκαίρι του 2009 έως το καλοκαίρι του 2012, για τα δικαιώματα του Τσάμπιονς Λιγκ και του Γιουρόπα Λιγκ.

Από τα 33.000.000 ευρώ της τελευταίας σεζόν, καλύφθηκαν από διαφημιστικά έσοδα λιγότερα και από τα μισά.

Μοιραία, εφόσον πλέον δεν παίζει σημαντικό ρόλο για τα διαφημιστικά μερίδια, η προτίμηση των καναλιών σε τηλεθέαση, καθώς έτσι και αλλιώς τα χρήματα που μοιράζονται είναι λίγα, βρέθηκε και η κατάλληλη ευκαιρία προκειμένου να “ξεφορτωθούν’’ το ποδόσφαιρο αν και η ΟΥΕΦΑ επιμένει να προβάλλει αντιρρήσεις επειδή δε θέλει να “κλειδώσει’’ τις διοργανώσεις της ώστε να τις βλέπουν στην Ελλάδα μόνο όσοι πληρώνουν συνδρομή.

Οι σειρές από την Τουρκία, αλλά και οι επαναλήψεις, κοστίζουν πολύ λιγότερο για τα κανάλια ενώ έχει αποδειχθεί ότι το ανδρικό κοινό, που συνήθως παρακολουθεί τους αγώνες ποδοσφαίρου, δεν έχει τη δυναμική και σταθερή προσήλωση των προηγούμενων ετών ενώ το νεανικό κοινό προτιμά, όλο και πιο πολύ, την αποστασιοποίηση από την τηλεόραση και έχει ήδη αποκτήσει τη δυνατότητα να παρακολουθεί από τον υπολογιστή αγώνες που “κατεβάζει’’ από δορυφορικές συνδέσεις οι οποίες γίνονται όλο και πιο απλές.

Οι διαπραγματεύσεις για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Τσάμπιονς Λιγκ και του Γιουρόπα Λιγκ όπως και η  ολοκλήρωση της συμφωνίας για τη μετάδοση των εντός έδρας αγώνων του Ολυμπιακού και της Ξάνθης, στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκα, από συνδρομητικό κανάλι, οδηγούν σε μία ολοκληρωτική αλλαγή του τοπίου.

Το φαινόμενο δεν είναι μοναδικό καθώς παρατηρείται και αλλού.

Σε όλες πάντως τις ευρωπαικές χώρες όπου υποτίθεται ότι υπάρχει στοιχειώδης σεβασμός στο δικαίωμα της ενημέρωσης και της πληροφόρησης, μπαίνει απαράβατος όρος προκειμένου έστω ένα μέρος από το “ποδοσφαιρικό προιόν’’ να είναι διαθέσιμο και σε εκείνους που δεν έχουν, γιατί δε θέλουν ή δεν μπορούν, πρόσβαση σε συνδρομητική τηλεόραση. Αλλά, η “οικονομική κρίση’’ δεν έχει μόνο παράπλευρες συνέπειες, αλλά παράλληλα προσφέρει και ευκαιρίες για ανακατατάξεις ώστε να μοιρασθεί ξανά η τράπουλα.(balleto.gr)

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Θωρακισμένοι ενισχυτές κεραίας
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Ενισχυτές με ακροδέκτες χωρίς θωράκιση, οι ...
TP-Link Omada EAP723
Το EAP723 είναι ένα επαγγελματικό, BE3600 Access Point οροφής της TP-Link, με θύρα Ethernet 2,5 Gigabit και compact σχεδιασμό, το οποίο προσφέρει αξιοσημείωτη απόδοση πολλαπλών Gigabit για μεγαλύτ...
Audien SM-5115A6
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου ηχείου Audien SM-5115A6. Πρόκειται για ένα φορητό ενεργό ηχείο ισχύος 360W RMS, με woofer 15”, tweeter 44 χιλ., δύο ασύρματα μικρόφωνα ...
Ο νέος τιμοκατάλογος της Promax για το 2025
Είναι πλέον διαθέσιμος ο νέος τιμοκατάλογος για τα προϊόντα της Promax, π.χ. τα κορυφαία πεδιόμετρα της σειράς Ranger Neo και HD Ranger, της ναυαρχίδας ATLaS NG και φυσικά, όλων των άλλων οργάνων ...
Grandstream GWN7820
Η σειρά GWN7820 από την Grandstream εισάγει μια νέα εποχή για τα επιχειρηματικά δίκτυα. Αποτελεί Layer 3 managed network switches, περιλαμβάνοντας μοντέλα με PoE, που επιτρέπουν σε μεσαίες και μεγ...
ANGA Master
Η εταιρεία STAM Electronics ανακοινώνει την παραλαβή της σειράς ενισχυτών Master της ANGA, που μπορούν να καλύψουν διάφορες ανάγκες διανομής επίγειου τηλεοπτικού σήματος. Όλοι οι ενισχυτές έχουν ε...
Τεχνολογία Cast για ξενοδοχεία από την IDComs
Η διαδικασία casting μέσα στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου είναι μια τεχνολογία που βρίσκει ευρύτατη εφαρμογή σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες και αφορά στη δυνατότητα των επισκεπτών ενός καταλύματος να δ...
Fracarro UX-WB LTE
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου LNB της οικογένειας UX της ιταλικής Fracarro. Πρόκειται για το UX-WB LTE, ένα wideband LNB με 2 ξεχωριστές εξόδους, που η μία μεταφέρει όλα τα...
Ο αντίκτυπος της μετάβασης από DVB-T σε DVB-T2 και από HD σε UHD-4K στους αναλυτές φάσματος τηλεόρασης
Μία σημαντική τεχνολογική αλλαγή στη μετάδοση ψηφιακής τηλεόρασης θα είναι η μετάβαση από DVB-T σε DVB-T2. Η Promax επισημαίνει τον βασικό αντίκτυπο που θα έχει μία τέτοια αλλαγή στους αναλυτές φά...
Amiko A11 LINK
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του Amiko A11 Link, μιας συσκευής που έρχεται σε μορφή HDMI TV stick και κρύβεται πίσω από την τηλεόραση, καθώς τοποθετείται απευθείας σε θύρα HDMI. Βα...
Συνέντευξη της IDComs στα πλαίσια της έκθεσης Creta Electronix 2024
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης Creta Electronix 2024, στην οποία συμμετείχε η IDComs, στο διάστημα μεταξύ 2-3 Νοεμβρίου, ο Θανάσης Κυριακόπουλος, Managing Director, και ο Στάνισλαβ Ερμιζίδης, Networ...
Arli F Adaptors
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή βυσμάτων, η οποία περιλαμβάνει μεγάλη ποικιλία F adaptors που καλύπτουν όλες τις ανάγκες ομοαξονικών ζεύξεων. Πιο αναλυτικά, διατίθενται οι παρακάτω τύ...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Φεβρουάριος 2025
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Φεβρουαρίου 2025 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Φεβρουαρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με ...
Managed vs Unmanaged Switch
Οι μεταγωγείς δικτύου, που είναι γνωστοί διεθνώς ως Network ή Ethernet Switch, αποτελούν σημαντικά στοιχεία της υποδομής δικτύου επειδή συνδέουν συσκευές (στις οποίες μπορεί να περιλαμβάνονται και...