Skip to main content
8 Ιανουαρίου 2024 09:06

ΑΝΤ1 – Τηλεθέαση, διαρκής άνοδος και οι χρυσές πρωτιές

image?src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F11%2Fant1 logo purple

Το Α’ μισό της τηλεοπτικής σεζόν 2023 – 2024, ο ΑΝΤ1 μπήκε δυνατά στη μάχη της τηλεθέασης, καταγράφοντας σημαντικές πρωτιές και υψηλές επιδόσεις σε όλες τις ζώνες του προγράμματός του.

Χαρακτηριστικό της δυναμικής του είναι η άνοδος που εμφανίζει σε όλες τις ζώνες συγκριτικά με την περσυνή χρονιά: +14% στο σύνολο ημέρας, +13% στο off peak των καθημερινών και +33% στο prime time!

Τα προγράμματα που ξεχώρισαν…

«Καλημέρα Ελλάδα», πάντα στην πρώτη γραμμή

To «Καλημέρα Ελλάδα» παραμένει η πιο σταθερή αξία στην ενημέρωση. Ο Γιώργος Παπαδάκης και η Μαρία Αναστασοπούλου ήταν καθημερινά στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας για να ενημερώσουν τους πολίτες για όλα όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα και τον κόσμο. Με μέσο όρο 15,5%, οι τηλεθεατές έδωσαν στο «Καλημέρα Ελλάδα» την πρώτη θέση, στο δυναμικό κοινό 18-54, στη μάχη των πρωινών ενημερωτικών εκπομπών, με την κάλυψη να φτάνει τους 1.169.205 τηλεθεατές.

Η εκπομπή στους άνδρες σημείωσε μέσο όρο μέχρι και 22,2%, ενώ στις γυναίκες μέχρι και 17,3%.

«Το Πρωινό», η πρώτη επιλογή για ψυχαγωγία και ενημέρωση

Με αποκαλυπτικά ρεπορτάζ, αποκλειστικά θέματα και συνεντεύξεις αγαπημένων προσώπων, το «Πρωινό» με τον Γιώργο Λιάγκα ήταν πρώτο στην προτίμηση των τηλεθεατών με 3 μονάδες μπροστά από τον ανταγωνισμό, στη ζώνη προβολής του στο σύνολο του κοινού, καταγράφοντας μέσο όρο 17,3%. Η εκπομπή, που συνδυάζει με έναν ξεχωριστό τρόπο την ενημέρωση με την ψυχαγωγία, σημείωσε σε επιμέρους γυναικείο κοινό μέσο όρο 21,1%, ενώ σε επιμέρους ανδρικό κοινό μέσο όρο 17,4%.

Το «Rouk Zouk», κλασικά στην κορυφή της τηλεθέασης

Το «Rouk Zouk» με τη Ζέτα Μακρυπούλια, έκοψε γι’ άλλη μια φορά πρώτο το νήμα της τηλεθέασης. Το αγαπημένο τηλεπαιχνίδι ήταν στην κορυφή, στο δυναμικό κοινό 18-54 στη ζώνη προβολής του, με μέσο όρο 17,1%, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό κατά 7,7 μονάδες.

Το «Rouk Zouk» ήταν πρώτο και στο γενικό σύνολο με 16,1% και 3,3 μονάδες διαφορά από το 2ο κανάλι. Υψηλά ήταν τα ποσοστά τόσο στους άνδρες όσο και στις γυναίκες, με την τηλεθέαση να χτυπάει μέσο όρο 36,1%, σε επιμέρους ανδρικό κοινό και 20,7% σε επιμέρους γυναικείο.

Σαρωτικοί οι «Ράδιο Αρβύλα», σταθερά πρώτοι με απόλυτη κυριαρχία και 10 μονάδες διαφορά από τον ανταγωνισμό

Η μακροβιότερη ψυχαγωγική εκπομπή που έχει καταφέρει κάτι μοναδικό, να είναι στην κορυφή σχεδόν δύο δεκαετίες τώρα, ξεκίνησε τη 17η σεζόν της με ακόμα πιο υψηλή τηλεθέαση από την προηγούμενη.

Η καθημερινή ανταπόκριση και αγάπη του κόσμου αποδεικνύουν πως τα πιο σοβαρά πράγματα λέγονται με τη γλώσσα της σάτιρας.

Ο Αντώνης Κανάκης με τους Γιάννη Σερβετά και Χρήστο Κιούση μονοπώλησαν το ενδιαφέρον των τηλεθεατών με εντυπωσιακά ποσοστά τηλεθέασης σε όλα τα ηλικιακά κοινά.

Η εκπομπή ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος στη ζώνη προβολής της τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54, με μέσο όρο 22,6%, υπερισχύοντας του ανταγωνισμού κατά 10 μονάδες, όσο και στο σύνολο κοινού με μέσο όρο 17,8% και 1,8 μονάδες μπροστά από το 2ο κανάλι.

Έχοντας μαζί της καθημερινά κατά μέσο όρο περίπου 1.485.000 τηλεθεατές στο σύνολο κοινού για τουλάχιστον 1’, η ανατρεπτική παρέα από τη Θεσσαλονίκη σατίρισε με τον μοναδικό της τρόπο όλα όσα μας προβληματίζουν, αλλά και μας κάνουν να γελάμε.

Το «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;» και ο Γρηγόρης Αρναούτογλου έκαναν παιχνίδι από την κορυφή της τηλεθέασης

Το «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;» έδωσε γι’ άλλη μια σεζόν τα… ρέστα του με τον μοναδικό Γρηγόρη Αρναούτογλου να κάνει παιχνίδι κορυφής!

Το δημοφιλές τηλεπαιχνίδι γνώσεων του ΑΝΤ1 υπερίσχυσε του ανταγωνισμού, τερματίζοντας πρώτο στην κούρσα της τηλεθέασης στη ζώνη προβολής του στο δυναμικό κοινό 18-54, με μέσο όρο 15,5% και σχεδόν 2 μονάδες διαφορά από το 2ο κανάλι.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της προβολής του, έτρεχε με υψηλές ταχύτητες, σημειώνοντας σε επιμέρους ανδρικό κοινό μέσο όρο 19% , ενώ σε επιμέρους γυναικείο κοινό σκόραρε μέχρι και 17,4%.

Τον Γρηγόρη να παίζει με φοβερούς παίκτες παρακολούθησαν, για τουλάχιστον 1’,κατά μέσο όρο 1.220.500 τηλεθεατές, στο σύνολο κοινού.

Λασκαραίοι και Γερακάρηδες κέρδισαν τη μάχη της πρωτιάς με πάνω από 1.600.000 τηλεθεατές

Με διθυραμβικά σχόλια υποδέχτηκε το τηλεοπτικό κοινό τη «Μάγισσα», που με τη δυνατή ιστορία, την κινηματογραφική αισθητική, το αξιόλογο καστ και τους καταξιωμένους συντελεστές της κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού.

Η υψηλών προδιαγραφών σειρά του ΑΝΤ1 κατέκτησε την κορυφή της τηλεθέασης, στη ζώνη προβολής της στο δυναμικό κοινό 18-54, με μέσο όρο 18,8%, ενώ η αριστοτεχνική πλοκή της καθήλωσε πάνω από 1.600.000 τηλεθεατές, στο σύνολο κοινού, έστω και για 1’.

Αξίζει να σημειωθεί ότι «Η Μάγισσα» είχε ιδιαίτερη δυναμική στις γυναίκες, καταγράφοντας μέσο όρο μέχρι και 25% σε επιμέρους κοινό, ενώ και στους άνδρες οι αποδόσεις ήταν επίσης υψηλές, αγγίζοντας σε επιμέρους κοινό το 18,6%.

Με το «The 2night show» ξενυχτούν οι τηλεθεατές, πρώτος και με διαφορά ο Γρηγόρης Αρναούτογλου

Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου και το «The 2Night Show» ήταν οι απόλυτοι πρωταγωνιστές στη late prime time.

Με ξεχωριστούς καλεσμένους και εξομολογήσεις που συζητήθηκαν πολύ, η εκπομπή κυριάρχησε στη ζώνη προβολής της τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54 με μέσο όρο 15,9% και 5,4 μονάδες μπροστά από τον ανταγωνισμό, όσο και στο σύνολο κοινού με 16,4 % και 5,9 μονάδες διαφορά από το 2ο κανάλι. Το πιο πιστό κοινό του «The 2Night Show» ήταν οι γυναίκες, όπου η τηλεθέαση έφτασε μέχρι και 20,1%, σε επιμέρους κοινό.

Ο ΑΝΤ1 υποδέχεται τη νέα χρονιά, έτοιμος να ανταποκριθεί δυνατά στις προκλήσεις και να προσφέρει ένα πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα υψηλών προδιαγραφών, εστιάζοντας στην ανάγκη των τηλεθεατών για ποιοτική ψυχαγωγία και αξιόπιστη ενημέρωση.

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

TP-Link Omada ER706W-4G
Το ER706W-4G είναι ένα ασύρματο router της TP-Link, το οποίο παρέχει συνδεσιμότητα στο internet μέσω των κεραιών της κινητής τηλεφωνίας, με δυνατότητα υποστήριξης 4G+ Cat6. Η συσκευή διαθέτει μία υπ…
Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής κεραίας 2U30F
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα γίνει περιγραφή του τελευταίου μοντέλου της σειράς θωρακισμένων ενισχυτών με βύσματα F. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες…
Bridge Cable KL015 / KL016 / KL017 / KL018 / KL019
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή σειράς καλωδίων LAN μάρκας Bridge Cable, σε κουλούρες 100m. Πρόκειται για μονόκλωνα καλώδια CAT6 με πάχος καλωδίου 23AWG, τα οποία προσφέρουν αξιό…
Promax ATLaS NG
Έχει προστεθεί μία τρίτη ομάδα εκπαιδευτικών video με ελληνική περιγραφή για το πεδιόμετρο - ναυαρχίδα Promax ATLaS NG. Τα συγκεκριμένα video έχουν προστεθεί στην playlist Promax ATLaS NG - Εκπαιδευ…
Ikusi AM 321
Ο Multiband ενισχυτής AM 321 της Ikusi by Fagor, είναι ένας αυτοτροφοδοτούμενος ενισχυτής πολλαπλών ζωνών με 3 εισόδους για εσωτερικούς χώρους, προσαρμοσμένος στο LTE. Ο AM 321 (Ref. 35386) είναι κα…
Ikusi WAF 201
Ο ενισχυτής WAF 201 (Ref. 35150) είναι ένας broadband ενισχυτής υψηλής στάθμης εξόδου, ιδανικός για την ενίσχυση όλων των τηλεοπτικών καναλιών σε κεντρικές εγκαταστάσεις. Βασικά χαρακτηριστικά: •…
Η IDComs συμμετέχει στη Salonica Electronix 2025!
Στα πλαίσια της συνεχούς δυναμικής παρουσίας της IDComs σε εκθέσεις και events, η εταιρεία θα συμμετάσχει και φέτος στην έκθεση Salonica Electronix 2025, η οποία θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη…
Ruijie Reyee RG-RAP72Pro
Το RG-RAP72Pro σχεδιάστηκε για να προσφέρει ασύρματη σύνδεση υψηλής απόδοσης σε επαγγελματικούς χώρους. Αυτοί οι επαγγελματικοί χώροι κυμαίνονται από ξενοδοχειακές μονάδες, σε μικρές επιχειρήσεις, γ…
Goobay HDMI Optical Hybrid Ultra High Speed 30m / 40m / 50m
Η εταιρεία STAM Electronics ανακοινώνει την παραλαβή σειράς καλωδίων HDMI μάρκας Goobay. Πρόκειται για ultra high speed ενεργά οπτικά καλώδια (AOC – Active Optical Cable) HDMI version 2.1, τα οποία…
TP-Link Omada EAP650-Desktop
Η TP-Link παρουσιάζει το νέο EAP650-Desktop, ένα επιτραπέζιο Access Point για συνδεσιμότητα υψηλής ταχύτητας με ευέλικτη ανάπτυξη. Προσφέρει εξαιρετικά γρήγορες ταχύτητες Wi-Fi 6 και είναι ιδανικό γ…
H850 – Συσκευή ανάγνωσης κωδικού και συχνότητας για ασύρματα τηλεχειριστήρια
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή ενός ποιοτικού και αξιόπιστου αντιγραφέα τηλεκοντρόλ, του H850. Πρόκειται για μια μικροσκοπική συσκευή ανάγνωσης κωδικού και συχνότητας για ασύρμα…
IKUSI by FAGOR FMC Series
Η σειρά FMC της IKUSI by FAGOR περιλαμβάνει 20 μοντέλα Cascade πολυδιακοπτών στους οποίους ο αριθμός εισόδων αποτελεί επίσης και τον αριθμό γραμμών καθόδου (trunk lines). Για τις εν λόγω σειρές, δια…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Μάρτιος 2025
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Μαρτίου 2025 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Φεβρουαρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περ…
Σταθερή, internet & συνδρομητική TV
Οι τηλεπικοινωνίες και η συνδρομητική τηλεόραση αποτελούν προϊόντα ευρείας κατανάλωσης στο σύγχρονο ελληνικό σπίτι. Οι εταιρείες που τα πωλούν έχουν δημιουργήσει μεγάλο ανταγωνισμό στις τιμές και στ…
LOR 700BLE & 7000 SMART
Δύο νέα τηλεχειριστήρια της FT Electronics πέρασαν αυτόν τον μήνα την πόρτα του εργαστηρίου της Ψηφιακής Τεχνολογίας. Πρόκειται για τα LOR 700BLE και LOR 7000 SMART, τα οποία προγραμματίζονται για ν…
Sat & Zap, Μάρτιος 2025
Ο νέος δορυφόρος Astra 1P στις 19.2 Ανατολικά με την πανευρωπαϊκή του δέσμη εύκολης λήψης ξεκίνησε τις μεταδόσεις, ενώ ο παλαιός 1KR στην ίδια θέση εγκαταλείπεται σταδιακά. Την ίδια ώρα, τα ελεύθερα…