Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
3 Δεκεμβρίου 2024 10:25
3 Δεκεμβρίου 2024 09:15
3 Δεκεμβρίου 2024 09:09
3 Δεκεμβρίου 2024 09:05
3 Δεκεμβρίου 2024 09:03
3 Δεκεμβρίου 2024 08:56
3 Δεκεμβρίου 2024 08:40
3 Δεκεμβρίου 2024 08:38
3 Δεκεμβρίου 2024 08:34
18 Ιανουαρίου 2012 11:19
2nd TV Conference: Τα Νέα Μέσα σύμμαχος της TV
Γράφει: N.D
Δημήτρης Βάγιας: Με το μυαλό στους καταναλωτές και τους διαφημιζόμενους
Ο Διευθυντής Πωλήσεων και Υπηρεσιών Εταιρικών Πελατών του Forthnet Group επανέλαβε και αυτός ότι η κρίση αλλάζει τα δεδομένα και μαζί τους αλλάζουν και οι καταναλωτές. Κάνουν έρευνα αγοράς. Αναζητούν προσφορές. Μοιράζονται την πληροφορία, γίνονται πομπός και δέκτης μηνυμάτων. Επιθυμούν να τους ακούμε, να τους καταλάβουμε, να συζητάμε μαζί τους, να τους συναντούμε εκεί που συχνάζουν. Και δεν είναι οι μόνοι που έχουν απαιτήσεις.
Παράλληλα, αλλάζουν και οι διαφημιστικές εταιρείες, οι οποίες επιζητούν διαδραστικές λύσεις επικοινωνίας «κομμένες και ραμμένες» για τους πελάτες τους. Λαμβάνοντας, λοιπόν, υπόψη αυτά τα insights, ο όμιλος Forthnet εξελίσσεται. Και επιδιώκει να προσφέρει μέσω της Nova μία μοναδική εμπειρία περιεχομένου στους τηλεθεατές και πλήθος στοχευμένων επιλογών στους διαφημιζόμενους: με τα 5 θεματικά και εταιρικά sites, τα 2 ηλεκτρονικά newsletters, το περιοδικό της Nova, την αξιοσημείωτη παρουσία στα Social Media τις εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα…
Jorge Papanicolau: Αξιοποιώντας τα Νέα Μέσα
Στην εποχή της ψηφιακής σύγκλισης δεν είναι λίγοι αυτοί που θεωρούν ότι η Τηλεόραση τείνει να απολέσει την πρωτοκαθεδρία. Και όμως. Οι επιδόσεις της TV κάθε άλλο παρά πτωτική πορεία ακολουθούν. Όπως σημείωσε ο Jorge Papanicolau, Head of Cross Platform TV Audience Measurement της Nielsen, τα σχετικά νούμερα είναι παγκοσμίως υψηλότερα από ποτέ άλλοτε, με την Ελλάδα να αποτελεί τρανό παράδειγμα καθότι ο χρόνος μέσης ημερήσιας τηλεθέασης έχει πια ανέβει στα 274 λεπτά.
Η Τηλεόραση, λοιπόν, παραμένει ισχυρή, παρά το γεγονός ότι, πράγματι, αποτελεί μόλις μία από τις πολλές οθόνες στις οποίες έχει στραμμένη την προσοχή του ο θεατής. Διότι ο κόσμος συχνάζει στα Social Media, χαζεύει διάφορα sites, στέλνει email και sms, ασχολείται με το κινητό του τηλέφωνο, ακούει ραδιόφωνο, διαβάζει έντυπα, βλέπει βίντεο… Ίσως κάποιοι να θεωρούν αυτήν την τάση απειλή. Όχι άδικα. Είναι, όμως, και ευκαιρία. Για ακόμα μεγαλύτερη εμπλοκή των θεατών με το τηλεοπτικό προϊόν.
Να, όπως συνέβη στην προβολή επεισοδίου του X-Factor, κατά τη διάρκεια του οποίου οι αναφορές για το σόου αυξήθηκαν στο Facebook κατά 1700%. Άρα είναι στο χέρι των τηλεοπτικών σταθμών να αξιοποιήσουν τα Νέα Μέσα, προσεγγίζοντας τους καταναλωτές τη στιγμή και στην πλατφόρμα που αυτοί προτιμούν. Σωστά;
Το πάνελ του συνεδρίου
Το πρόγραμμα του συνεδρίου δεν περιείχε μόνο ομιλίες αλλά και το πάνελ με τίτλο «Νέα Μέσα. Νέες οθόνες. Νέα έσοδα;». Συντονιστής ήταν ο Σπύρος Ζαβιτσάνος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nielsen Audience Measurement, ενώ συμμετείχαν επίσης οι ακόλουθοι ειδήμονες από την εγχώρια αγορά: ο Marco Struecker, Γενικός Διευθυντής του Antenna Internet, η Μαρία Τζάννου, Online Sales Director του Star Channel, η Ειρήνη Σαχά, Country Director της Advertainment Media, ο Διονύσης Τσίτος, Διευθυντής Τομέα New Media του Forthnet Group, ο Σταύρος Δρακουλαράκος, Deputy CEO & Director of Operations της 24Media και ο Μιχάλης Αναγνωστάκος, Senior Marketing Manager της HOL.
(Marketing Week)
Δημήτρης Βάγιας: Με το μυαλό στους καταναλωτές και τους διαφημιζόμενους
Ο Διευθυντής Πωλήσεων και Υπηρεσιών Εταιρικών Πελατών του Forthnet Group επανέλαβε και αυτός ότι η κρίση αλλάζει τα δεδομένα και μαζί τους αλλάζουν και οι καταναλωτές. Κάνουν έρευνα αγοράς. Αναζητούν προσφορές. Μοιράζονται την πληροφορία, γίνονται πομπός και δέκτης μηνυμάτων. Επιθυμούν να τους ακούμε, να τους καταλάβουμε, να συζητάμε μαζί τους, να τους συναντούμε εκεί που συχνάζουν. Και δεν είναι οι μόνοι που έχουν απαιτήσεις.
Παράλληλα, αλλάζουν και οι διαφημιστικές εταιρείες, οι οποίες επιζητούν διαδραστικές λύσεις επικοινωνίας «κομμένες και ραμμένες» για τους πελάτες τους. Λαμβάνοντας, λοιπόν, υπόψη αυτά τα insights, ο όμιλος Forthnet εξελίσσεται. Και επιδιώκει να προσφέρει μέσω της Nova μία μοναδική εμπειρία περιεχομένου στους τηλεθεατές και πλήθος στοχευμένων επιλογών στους διαφημιζόμενους: με τα 5 θεματικά και εταιρικά sites, τα 2 ηλεκτρονικά newsletters, το περιοδικό της Nova, την αξιοσημείωτη παρουσία στα Social Media τις εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα…
Jorge Papanicolau: Αξιοποιώντας τα Νέα Μέσα
Στην εποχή της ψηφιακής σύγκλισης δεν είναι λίγοι αυτοί που θεωρούν ότι η Τηλεόραση τείνει να απολέσει την πρωτοκαθεδρία. Και όμως. Οι επιδόσεις της TV κάθε άλλο παρά πτωτική πορεία ακολουθούν. Όπως σημείωσε ο Jorge Papanicolau, Head of Cross Platform TV Audience Measurement της Nielsen, τα σχετικά νούμερα είναι παγκοσμίως υψηλότερα από ποτέ άλλοτε, με την Ελλάδα να αποτελεί τρανό παράδειγμα καθότι ο χρόνος μέσης ημερήσιας τηλεθέασης έχει πια ανέβει στα 274 λεπτά.
Η Τηλεόραση, λοιπόν, παραμένει ισχυρή, παρά το γεγονός ότι, πράγματι, αποτελεί μόλις μία από τις πολλές οθόνες στις οποίες έχει στραμμένη την προσοχή του ο θεατής. Διότι ο κόσμος συχνάζει στα Social Media, χαζεύει διάφορα sites, στέλνει email και sms, ασχολείται με το κινητό του τηλέφωνο, ακούει ραδιόφωνο, διαβάζει έντυπα, βλέπει βίντεο… Ίσως κάποιοι να θεωρούν αυτήν την τάση απειλή. Όχι άδικα. Είναι, όμως, και ευκαιρία. Για ακόμα μεγαλύτερη εμπλοκή των θεατών με το τηλεοπτικό προϊόν.
Να, όπως συνέβη στην προβολή επεισοδίου του X-Factor, κατά τη διάρκεια του οποίου οι αναφορές για το σόου αυξήθηκαν στο Facebook κατά 1700%. Άρα είναι στο χέρι των τηλεοπτικών σταθμών να αξιοποιήσουν τα Νέα Μέσα, προσεγγίζοντας τους καταναλωτές τη στιγμή και στην πλατφόρμα που αυτοί προτιμούν. Σωστά;
Το πάνελ του συνεδρίου
Το πρόγραμμα του συνεδρίου δεν περιείχε μόνο ομιλίες αλλά και το πάνελ με τίτλο «Νέα Μέσα. Νέες οθόνες. Νέα έσοδα;». Συντονιστής ήταν ο Σπύρος Ζαβιτσάνος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nielsen Audience Measurement, ενώ συμμετείχαν επίσης οι ακόλουθοι ειδήμονες από την εγχώρια αγορά: ο Marco Struecker, Γενικός Διευθυντής του Antenna Internet, η Μαρία Τζάννου, Online Sales Director του Star Channel, η Ειρήνη Σαχά, Country Director της Advertainment Media, ο Διονύσης Τσίτος, Διευθυντής Τομέα New Media του Forthnet Group, ο Σταύρος Δρακουλαράκος, Deputy CEO & Director of Operations της 24Media και ο Μιχάλης Αναγνωστάκος, Senior Marketing Manager της HOL.
(Marketing Week)