Skip to main content
TM 839
SECURITY REPORT 170
satpraxis 2022
now 33 2022
18 Ιανουαρίου 2012 11:19

2nd TV Conference: Τα Νέα Μέσα σύμμαχος της TV

Γράφει: N.D
4ffe4c55e2862ec13bd51ae5d98195aa XL 558831fd
Δημήτρης Βάγιας: Με το μυαλό στους καταναλωτές και τους διαφημιζόμενους
Ο Διευθυντής Πωλήσεων και Υπηρεσιών Εταιρικών Πελατών του Forthnet Group επανέλαβε και αυτός ότι η κρίση αλλάζει τα δεδομένα και μαζί τους αλλάζουν και οι καταναλωτές. Κάνουν έρευνα αγοράς. Αναζητούν προσφορές. Μοιράζονται την πληροφορία, γίνονται πομπός και δέκτης μηνυμάτων. Επιθυμούν να τους ακούμε, να τους καταλάβουμε, να συζητάμε μαζί τους, να τους συναντούμε εκεί που συχνάζουν. Και δεν είναι οι μόνοι που έχουν απαιτήσεις.
Παράλληλα, αλλάζουν και οι διαφημιστικές εταιρείες, οι οποίες επιζητούν διαδραστικές λύσεις επικοινωνίας «κομμένες και ραμμένες» για τους πελάτες τους. Λαμβάνοντας, λοιπόν, υπόψη αυτά τα insights, ο όμιλος Forthnet εξελίσσεται. Και επιδιώκει να προσφέρει μέσω της Nova μία μοναδική εμπειρία περιεχομένου στους τηλεθεατές και πλήθος στοχευμένων επιλογών στους διαφημιζόμενους: με τα 5 θεματικά και εταιρικά sites, τα 2 ηλεκτρονικά newsletters, το περιοδικό της Nova, την αξιοσημείωτη παρουσία στα Social Media τις εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα…
Jorge Papanicolau: Αξιοποιώντας τα Νέα Μέσα
Στην εποχή της ψηφιακής σύγκλισης δεν είναι λίγοι αυτοί που θεωρούν ότι η Τηλεόραση τείνει να απολέσει την πρωτοκαθεδρία. Και όμως. Οι επιδόσεις της TV κάθε άλλο παρά πτωτική πορεία ακολουθούν. Όπως σημείωσε ο Jorge Papanicolau, Head of Cross Platform TV Audience Measurement της Nielsen, τα σχετικά νούμερα είναι παγκοσμίως υψηλότερα από ποτέ άλλοτε, με την Ελλάδα να αποτελεί τρανό παράδειγμα καθότι ο χρόνος μέσης ημερήσιας τηλεθέασης έχει πια ανέβει στα 274 λεπτά.
Η Τηλεόραση, λοιπόν, παραμένει ισχυρή, παρά το γεγονός ότι, πράγματι, αποτελεί μόλις μία από τις πολλές οθόνες στις οποίες έχει στραμμένη την προσοχή του ο θεατής. Διότι ο κόσμος συχνάζει στα Social Media, χαζεύει διάφορα sites, στέλνει email και sms, ασχολείται με το κινητό του τηλέφωνο, ακούει ραδιόφωνο, διαβάζει έντυπα, βλέπει βίντεο… Ίσως κάποιοι να θεωρούν αυτήν την τάση απειλή. Όχι άδικα. Είναι, όμως, και ευκαιρία. Για ακόμα μεγαλύτερη εμπλοκή των θεατών με το τηλεοπτικό προϊόν.
Να, όπως συνέβη στην προβολή επεισοδίου του X-Factor, κατά τη διάρκεια του οποίου οι αναφορές για το σόου αυξήθηκαν στο Facebook κατά 1700%. Άρα είναι στο χέρι των τηλεοπτικών σταθμών να αξιοποιήσουν τα Νέα Μέσα, προσεγγίζοντας τους καταναλωτές τη στιγμή και στην πλατφόρμα που αυτοί προτιμούν. Σωστά;
Το πάνελ του συνεδρίου
Το πρόγραμμα του συνεδρίου δεν περιείχε μόνο ομιλίες αλλά και το πάνελ με τίτλο «Νέα Μέσα. Νέες οθόνες. Νέα έσοδα;». Συντονιστής ήταν ο Σπύρος Ζαβιτσάνος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nielsen Audience Measurement, ενώ συμμετείχαν επίσης οι ακόλουθοι ειδήμονες από την εγχώρια αγορά: ο Marco Struecker, Γενικός Διευθυντής του Antenna Internet, η Μαρία Τζάννου, Online Sales Director του Star Channel, η Ειρήνη Σαχά, Country Director της Advertainment Media, ο Διονύσης Τσίτος, Διευθυντής Τομέα New Media του Forthnet Group, ο Σταύρος Δρακουλαράκος, Deputy CEO & Director of Operations της 24Media και ο Μιχάλης Αναγνωστάκος, Senior Marketing Manager της HOL.
(Marketing Week)
Δημήτρης Βάγιας: Με το μυαλό στους καταναλωτές και τους διαφημιζόμενους
Ο Διευθυντής Πωλήσεων και Υπηρεσιών Εταιρικών Πελατών του Forthnet Group επανέλαβε και αυτός ότι η κρίση αλλάζει τα δεδομένα και μαζί τους αλλάζουν και οι καταναλωτές. Κάνουν έρευνα αγοράς. Αναζητούν προσφορές. Μοιράζονται την πληροφορία, γίνονται πομπός και δέκτης μηνυμάτων. Επιθυμούν να τους ακούμε, να τους καταλάβουμε, να συζητάμε μαζί τους, να τους συναντούμε εκεί που συχνάζουν. Και δεν είναι οι μόνοι που έχουν απαιτήσεις.
Παράλληλα, αλλάζουν και οι διαφημιστικές εταιρείες, οι οποίες επιζητούν διαδραστικές λύσεις επικοινωνίας «κομμένες και ραμμένες» για τους πελάτες τους. Λαμβάνοντας, λοιπόν, υπόψη αυτά τα insights, ο όμιλος Forthnet εξελίσσεται. Και επιδιώκει να προσφέρει μέσω της Nova μία μοναδική εμπειρία περιεχομένου στους τηλεθεατές και πλήθος στοχευμένων επιλογών στους διαφημιζόμενους: με τα 5 θεματικά και εταιρικά sites, τα 2 ηλεκτρονικά newsletters, το περιοδικό της Nova, την αξιοσημείωτη παρουσία στα Social Media τις εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα…
Jorge Papanicolau: Αξιοποιώντας τα Νέα Μέσα
Στην εποχή της ψηφιακής σύγκλισης δεν είναι λίγοι αυτοί που θεωρούν ότι η Τηλεόραση τείνει να απολέσει την πρωτοκαθεδρία. Και όμως. Οι επιδόσεις της TV κάθε άλλο παρά πτωτική πορεία ακολουθούν. Όπως σημείωσε ο Jorge Papanicolau, Head of Cross Platform TV Audience Measurement της Nielsen, τα σχετικά νούμερα είναι παγκοσμίως υψηλότερα από ποτέ άλλοτε, με την Ελλάδα να αποτελεί τρανό παράδειγμα καθότι ο χρόνος μέσης ημερήσιας τηλεθέασης έχει πια ανέβει στα 274 λεπτά.
Η Τηλεόραση, λοιπόν, παραμένει ισχυρή, παρά το γεγονός ότι, πράγματι, αποτελεί μόλις μία από τις πολλές οθόνες στις οποίες έχει στραμμένη την προσοχή του ο θεατής. Διότι ο κόσμος συχνάζει στα Social Media, χαζεύει διάφορα sites, στέλνει email και sms, ασχολείται με το κινητό του τηλέφωνο, ακούει ραδιόφωνο, διαβάζει έντυπα, βλέπει βίντεο… Ίσως κάποιοι να θεωρούν αυτήν την τάση απειλή. Όχι άδικα. Είναι, όμως, και ευκαιρία. Για ακόμα μεγαλύτερη εμπλοκή των θεατών με το τηλεοπτικό προϊόν.
Να, όπως συνέβη στην προβολή επεισοδίου του X-Factor, κατά τη διάρκεια του οποίου οι αναφορές για το σόου αυξήθηκαν στο Facebook κατά 1700%. Άρα είναι στο χέρι των τηλεοπτικών σταθμών να αξιοποιήσουν τα Νέα Μέσα, προσεγγίζοντας τους καταναλωτές τη στιγμή και στην πλατφόρμα που αυτοί προτιμούν. Σωστά;
Το πάνελ του συνεδρίου
Το πρόγραμμα του συνεδρίου δεν περιείχε μόνο ομιλίες αλλά και το πάνελ με τίτλο «Νέα Μέσα. Νέες οθόνες. Νέα έσοδα;». Συντονιστής ήταν ο Σπύρος Ζαβιτσάνος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nielsen Audience Measurement, ενώ συμμετείχαν επίσης οι ακόλουθοι ειδήμονες από την εγχώρια αγορά: ο Marco Struecker, Γενικός Διευθυντής του Antenna Internet, η Μαρία Τζάννου, Online Sales Director του Star Channel, η Ειρήνη Σαχά, Country Director της Advertainment Media, ο Διονύσης Τσίτος, Διευθυντής Τομέα New Media του Forthnet Group, ο Σταύρος Δρακουλαράκος, Deputy CEO & Director of Operations της 24Media και ο Μιχάλης Αναγνωστάκος, Senior Marketing Manager της HOL.
(Marketing Week)

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Ομοαξονικά καλώδια Kathrein για αξιοπιστία, αποδοτικότητα και ανθεκτικότητα
Η σύνδεση δεν είναι απλώς τεχνολογία – είναι θέμα εμπιστοσύνης. Σε έναν κόσμο όπου η ποιότητα του σήματος και η σταθερότητα της μετάδοσης είναι κρίσιμη, τα καλώδια Kathrein προσφέρουν απόλυτη αξιοπι…
PROMAX TV Explorer NG
Είναι πλέον διαθέσιμο από την IDComs το πλήρες manual σε αρχείο PDF, για τον νέο επαναστατικό αναλυτή TV Explorer NG της PROMAX. Το συγκεκριμένο manual διαθέτει πάνω από 120 σελίδες με αναλυτικές πε…
ALE UC Solution
Η υβριδική εργασία αυξάνεται με ραγδαίο ρυθμό. Οι εργαζόμενοι εργάζονται και επικοινωνούν από όπου και αν βρίσκονται, χωρίς να κρίνεται απαραίτητη η φυσική παρουσία στον ίδιο χώρο. Με τη λύση ενοποι…
Akuvox Self-Organizing Network
Η Akuvox παρουσιάζει μια καινοτόμα προσέγγιση στον έλεγχο πρόσβασης για πολυκατοικίες και gated communities, με τη λύση Self-Organizing Network, σχεδιασμένη για να προσφέρει ευκολία, αποδοτικότητα κ…
EDISION διπλές πρίζες TV/R-SAT
Μια εξαιρετική νέα σειρά πριζών τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού σήματος και αξεσουάρ είναι άμεσα διαθέσιμη από την EDISION. Οι πρίζες σχεδιάζονται και κατασκευάζονται από την EDISION, διαθέτουν εξαιρετ…
Multimedia Perspectives / Fagor COMPACT ROT 310C & ROR 260C
Η σειρά COMPACT της Multimedia Perspectives / Fagor περιλαμβάνει τον οπτικό πομπό ROT 310C και τον οπτικό δέκτη ROR 260C με ισχυρά χαρακτηριστικά και υψηλή αξιοπιστία, ενώ να σημειωθεί ότι τα παραπά…
Ομοαξονικά καλώδια της Multimedia Perspectives / Fagor
Στη νέα διευρυμένη γκάμα προϊόντων της IDComs συμπεριλαμβάνεται ένα σύνολο ιδιαίτερα αξιόλογων ομοαξονικών καλωδίων για όλες τις εφαρμογές λήψης και διανομής επίγειων και δορυφορικών τηλεοπτικών σημ…
Yeastar TB Series BRI VoIP Gateway
Η σειρά TB της Yeastar περιλαμβάνει τα TB200 και TB400, δύο συμπαγείς και αξιόπιστες αυτόνομες πύλες (gateways) VoIP που μετατρέπουν τις γραμμές ISDN BRI σε VoIP, επιτρέποντας σε επιχειρήσεις να ενσ…
Ruijie-Reyee RG-RAP62-Wall
Η συνδεσιμότητα είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της φιλοξενίας και το Ruijie-Reyee RG-RAP62-Wall δίνει τη λύση που κάθε ξενοδόχος χρειάζεται. Με τεχνολογία Wi-Fi 6 AX3000 και ταχύτητες έως 2.974Mbps…
Televes 552220 ενισχυτής γραμμής 3 εξόδων
O Televes 552220 είναι ένας ενισχυτής γραμμής τηλεοπτικού σήματος κατάλληλος για διαμερίσματα, με 3 εξόδους και αυτόματη αποκοπή παρεμβολών 5G / LTE. Διαθέτει 2 κύριες εξόδους και 1 για μία τοπική T…
TP-Link Omada OC220
Η σειρά εξειδικευμένων επιχειρηματικών λύσεων της TP-Link, Omada, μόλις κυκλοφόρησε τον OC220, έναν νέο ελεγκτή υλικού με 2,6 φορές ταχύτερη εκκίνηση από τον ελεγκτή προηγούμενης γενιάς. Μικρό κουτί…
Audien W-990B & W-176
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή των ηχείων W-990B μαζί με την κονσόλα χειρισμού W-176 της Audien, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να δημιουργούν ένα ολοκληρωμένο σετ ήχου, ιδανικό…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, Ιανουάριος 2026
Το νέο τεύχος Ιανουαρίου 2026 του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας.  Θέματα Τεύ…
SAT & ZAP, Ιανουάριος 2026
Για πρώτη φορά, είδα ελεύθερη μετάδοση ισραηλινών καναλιών του πακέτου ΥΕS (δύσκολου στα ΒΔ)! Στα αξιόλογα, στις 13 Ανατολικά το αγγλόφωνο CNBC Europe και το νέο ιταλικό κανάλι για την ποδηλασία. Αξ…
Εφαρμογές ευθυγράμμισης δορυφορικού κατόπτρου
Η δορυφορική λήψη παραμένει για πολλούς το αγαπημένο τους χόμπι, που κρατάει ζωντανό το ενδιαφέρον τους να αναζητούν στον ορίζοντα νέα τηλεοπτικά κανάλια από διάφορες χώρες του πλανήτη. Η ταράτσα στ…
«Η τεχνολογία είναι πάνω απ’ όλα ανθρώπινη υπόθεση»
Σε έναν κόσμο που αλλάζει με ταχύτητα, η τεχνολογία δεν είναι πια πολυτέλεια, είναι η δύναμη που ενώνει ανθρώπους, απλοποιεί διαδικασίες και δημιουργεί νέες εμπειρίες. Από την πρώτη στιγμή, η Par…
EDISION HDMI Modulator 3in1 mini loop
Ο ολοκαίνουργιος ψηφιακός διαμορφωτής της EDISION δοκιμάστηκε στο εργαστήριο της Ψηφιακής Τηλεόρασης για το τεύχος αυτού του μήνα. Πρόκειται για τον HDMI Modulator 3in1 mini loop, έναν ψηφιακό μονοκ…
Audien W-990B & W-176
Η Audien παρουσιάζει ένα ολοκληρωμένο σετ ηχητικού συστήματος, που είναι ευέλικτο στην εγκατάσταση και εύκολο στον χειρισμό του. Το σετ αυτό αποτελείται από τα ηχεία W-990B και την κονσόλα W-176, τα…
Amiko Mini Combo FTA
Τον τελευταίο δέκτη που κυκλοφόρησε η Amiko δοκιμάσαμε για αυτόν τον μήνα στο εργαστήριο της Ψηφιακής Τηλεόρασης. Πρόκειται για τον Mini Combo FTA, έναν οικονομικό δέκτη με ανάλυση Full HD, που όχι…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.