Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
40 εκατ. οι χρήστες του Netflix με το πακέτο με τις διαφημίσεις
Πολλοί κατέκριναν την επιλογή του Netflix να προσφέρει πακέτο με διαφημίσεις, αλλά φαίνεται πως το πείραμα πέτυχε. Όπως αναφέρει η πλατφόρμα στα πρόσφατα αποτελέσματά της, πάνω από 40 εκατομμύρια χρήστες επιλέγουν να παρακολουθήσουν τις παραγωγές που προσφέρει με διαφημίσεις. Ο αριθμός αυτός είναι τεράστιος, αν τον συγκρίνουμε με τα 5 εκατομμύρια που είχε συγκεντρώσει έναν χρόνο πριν. Αυτή τη στιγμή, μάλιστα, πάνω από το 40% των νέων εγγραφών σε όλες τις χώρες που υποστηρίζεται αυτό το πακέτο, κάνουν εκεί εγγραφή.
Μάλιστα, πάνω από το 70% όσων γράφονται στην υπηρεσία με το πακέτο με τις διαφημίσεις βλέπουν πάνω από 10 ώρες το μήνα, στοιχείο που ανεβάζει το Netflix σχεδόν 15% πάνω από τον δεύτερο ανταγωνιστή του σε αυτό το επίπεδο, σύμφωνα με την εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
To Netflix σχεδιάζει, δε, και μια νέα δική του τεχνολογία προβολής διαφημίσεων που θα είναι έτοιμη μέχρι τα τέλη του 2025 και θα δώσει στους διαφημιζόμενους νέους τρόπους να αγοράσουν τηλεοπτικό χρόνο και να μεταφέρουν στους συνδρομητές το μήνυμά τους.
Πηγή: http://www.enternity.gr/
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 20/5/2024)