Skip to main content
27 Οκτωβρίου 2023 08:22

Action Global Communications: Έρευνα Media Navigator για τις τάσεις των social media

image?src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2023%2F10%2FUntitled 1 105

Η Action Global Communications,  η βραβευμένη εταιρεία επικοινωνίας και marketing, παρουσιάζει τα αποτελέσματα μιας νέας παγκόσμιας έρευνας που πραγματοποίησε και η οποία τονίζει τις τάσεις στην χρήση μέσων ενημέρωσης, παραδοσιακών και ψηφιακών, καθώς και των social media. Μεταξύ άλλων, η έρευνα, που διενεργήθηκε από την συμβουλευτική εταιρεία 3GEM, αποκαλύπτει ότι το 74% των ερωτηθέντων στην Ελλάδα είναι πιθανό να σχηματίσουν καλύτερη γνώμη για τα brands που προωθούν ενεργά κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα στην επικοινωνία τους.

Μερικές από τις τάσεις που αναδεικνύει η έρευνα είναι ότι οι χρήστες είναι περισσότερο ενημερωμένοι από ποτέ, καθώς υιοθετούν πολλαπλά κανάλια για πρόσβαση σε περιεχόμενο, με διαφορετικό σκοπό το καθένα. Ως αποτέλεσμα, είναι καθοριστικό για τα brands να ακολουθούν μια ολιστική και ολοκληρωμένη προσέγγιση και να αξιοποιούν αποτελεσματικά κάθε κανάλι, είτε παραδοσιακό, είτε ψηφιακό. Επιπλέον, η γνώση για τις ιδιαιτερότητες της κάθε αγοράς παίζει σημαντικό ρόλο για το χτίσιμο και την υλοποίηση της κατάλληλης στρατηγικής. Από την άλλη τα social media παραμένουν ένα κυρίαρχο μέσο, και παρόλο που η αξιοπιστία τους βρίσκεται υπό συνεχή αξιολόγηση, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε την αποτελεσματικότητα του influencer marketing, που προάγει το χτίσιμο σχέσεων εμπιστοσύνης με ένα brand. Τέλος, τα podcasts αυξάνουν σε δημοτικότητα και εξελίσσονται σε ένα δυνατό, νέο μέσο.

Η έρευνα «Media Navigator» καλύπτει επτά διαφορετικές αγορές, συμπεριλαμβανομένων της Κύπρου, της Ελλάδος, της Βουλγαρίας, του Καζακστάν, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, του Κατάρ και της Σαουδικής Αραβίας. Στόχος της είναι να προσφέρει σε brands και stakeholders γνώση ώστε να αναπτύξουν στοχευμένες στρατηγικές, να ενισχύσουν τις σχέσεις με τους καταναλωτές και την αξιοπιστία τους και να προωθήσουν περαιτέρω την ανάπτυξή τους στις περιοχές αυτές. 

Όπως σημειώνει ο Κρις Χριστοδούλου, CEO της Action Global Communications, η πρώτη έρευνα της Action έρχεται σε μια περίοδο όπου το τοπίο στα μέσα εξελίσσεται ταχύτατα και οι καταναλωτές έχουν στη διάθεσή τους πολλές διαφορετικές επιλογές στον τρόπο που αλληλεπιδρούν με περιεχόμενο, τα brands, αλλά και μεταξύ τους. 

«Στο σύγχρονο, ταχέως εξελισσόμενο και δυναμικό περιβάλλον, είναι κρίσιμο για τα brands να προηγούνται των εξελίξεων και να κατανοούν τις ιδιαιτερότητες στις συμπεριφορές και τις προτιμήσεις του κοινού τους,» δήλωσε ο κ. Χριστοδούλου. «Η βαθύτερη γνώση για τις συνήθειες και τις αντιλήψεις των καταναλωτών σήμερα θα δώσει στους decision-makers στο marketing και την επικοινωνία τη δυνατότητα να σχεδιάσουν αποτελεσματικές στρατηγικές και να κατανέμουν σωστότερα το διαθέσιμο budget. Η πλήρης κατανόηση των διαφορών της κάθε αγοράς είναι εξίσου σημαντική, καθώς η συμπεριφορά του καταναλωτή μπορεί να διαφοροποιείται σημαντικά ανά αγορά, όπως επιβεβαιώνει επίσης η έρευνά μας.»

Η Αγγελική Κιοφίρη, Country Manager της Action Global Communication Greece, δήλωσε επίσης: «Το τοπίο στα μέσα ενημέρωσης μεταβάλλεται συνεχώς και η συγκεκριμένη έρευνα μας παρέχει πολύτιμες πληροφορίες και τα εργαλεία για να κατανοήσουμε σε βάθος τον τρόπο που το κοινό επιλέγει να ενημερωθεί, τις διαφορές που υπάρχουν στην χρήση των μέσων ανά διαφορετική χώρα και τις τάσεις που κυριαρχούν το τελευταίο διάστημα στα media, και εν τέλει να ορίσουμε πιο αποτελεσματικά τη στρατηγική του κάθε brand.  Η ευθυγράμμιση των στρατηγικών μάρκετινγκ και επικοινωνίας σύμφωνα με τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των καταναλωτών βοηθά τα brands να συσχετίζονται πιο αποτελεσματικά με το κοινό, να αναβαθμίζουν την αξιοπιστία τους και να ενισχύουν ακόμη περισσότερο την επιδραστικότητά τους.»

Κύρια Ευρήματα της Έρευνας Media Navigator για την Ελλάδα
Η έρευνα τονίζει τη σημασία της εις βάθους κατανόησης των κατά τόπους κοινών και των διαφορετικών media landscapes, ειδικά στις ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές όπου η Action διατηρεί ισχυρή παρουσία και η γνώση της αγοράς και των πολιτισμικών διαφορών είναι καίριες για την ενίσχυση της σχέσης με τους καταναλωτές.

  • Το 58% των ερωτηθέντων θεωρεί τις ειδησεογραφικές ιστοσελίδες ως την πιο αξιόπιστη πηγή ειδήσεων, με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την τηλεόραση να έπονται.
  • Στο σύνολο των απαντήσεων το 69% δηλώνει ότι ο προτιμώμενος τρόπος συσχέτισης με τα brands είναι μέσω των social media, με το ποσοστό να αυξάνεται στο 75% στις ηλικιακές ομάδες 18-24 και 25-34.
  • 9 στους 10 ερωτηθέντες θεωρούν εξαιρετικά ή πολύ σημαντική την πρόσβαση σε ειδήσεις ή πληροφόρηση από πολλαπλές πηγές για να έχουν μια ολοκληρωμένη άποψη.
  • 80% των ερωτηθέντων δαπανούν από 30 λεπτά έως και 4 ώρες καθημερινά σε ιστοσελίδες, με το 14% να δαπανούν περισσότερες από 4 ώρες
  • Στην Ελλάδα ένα ποσοστό 57% έχει λάβει αποφάσεις  για κάποια αγορά ή έχει σχηματίσει άποψη βασισμένη σε προτάσεις από influencers.
  • Το 70% της ηλικιακής ομάδας 18-24 ετών δαπανά περισσότερο από 2 ώρες την ημέρα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με το 40% εξ αυτών να περνάει περισσότερες από 4 ώρες στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
  • Ένα 68% των ερωτηθέντων απάντησε ότι ακούσει συχνά podcasts, και το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο 76% στις ηλικίες 18-24 παραμένοντας εξίσου υψηλό στο 70% για τις ηλικίες 25-34.

Η πλήρης έρευνα είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της Action Global Communications: www.actionprgroup.com

Εδώ μπορείτε να δείτε το infographic για τα αποτελέσματα της έρευνας στην Ελλάδα: https://actionprgroup.com/infographic-of-greece/

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

TP-Link EAP653
Το EAP653 είναι ένα AX3000 Access Point οροφής με συμπαγή σχεδιασμό, ιδανικό για επαγγελματικά σενάρια που απαιτούν υψηλή απόδοση, όπως ξενοδοχεία, γραφεία, εμπορικά πολυκαταστήματα, αίθουσες συσκέψ…
Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής γραμμής L1x112
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, μετά τους ενισχυτές κεραίας θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών γραμμής. Οι ενισχυτές γραμμής διατίθενται σε τέσσερις κατηγορίες. Ο κάθε ένας έχει…
PROMAX ATLaS NG
Έχει προστεθεί μία τέταρτη ομάδα εκπαιδευτικών video με ελληνική περιγραφή για το πεδιόμετρο - ναυαρχίδα PROMAX ATLaS NG. Τα συγκεκριμένα video έχουν προστεθεί στην Playlist Promax ATLaS NG - Εκπαιδ…
EDISION CAM-100
Νέος κεντρικός ενισχυτής από την EDISION, με σύγχρονα τεχνικά χαρακτηριστικά και υψηλή αισθητική! Πρόκειται για το μοντέλο CAM-100, έναν ενισχυτή επίγειων ψηφιακών καναλιών DVB-T/T2, για μεγάλες εγκ…
Audien DAMP5
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου ενισχυτή Hi-Fi, Audien DAMP5. Πρόκειται για έναν ψηφιακό ενισχυτή υψηλής απόδοσης (CLASS D), με τεχνολογία DAC. Διαθέτει πανέμορφο σχεδια…
Έτοιμα επαγγελματικά πακέτα IKUSI IKUGaF και IDComs Linear
Η αναμετάδοση των επίγειων τηλεοπτικών προγραμμάτων αποτελεί για την Ελλάδα ένα ιδιαίτερα σημαντικό πρόβλημα για αρκετές περιοχές, οι οποίες έχουν ονομαστεί «λευκές περιοχές» λόγω αδυναμίας λήψης κυ…
Infomir MAG555
Η εταιρεία Tronix ανακοινώνει νέα παραλαβή του πρόσφατου μοντέλου της Infomir, του MAG555. Πρόκειται για μια ευέλικτη συσκευή που μετατρέπει οποιαδήποτε τηλεόραση σε κόμβο ψυχαγωγίας. Με υποστήριξη…
Ruijie-Reyee e-Lighten
Στη σημερινή ταχύτατη ψηφιακή εποχή, η αξιόπιστη και αδιάκοπη σύνδεση στο διαδίκτυο είναι απαραίτητη τόσο για τα σπίτια, τα διαμερίσματα, τις πολυκατοικίες, όσο και για τις επιχειρήσεις, και, εφόσον…
IKUSI FLOW Smart Headend
εκατοντάδες ξενοδοχειακές μονάδες στην Ελλάδα και δεκάδες χιλιάδες στο εξωτερικό, καθώς αποτελεί ένα υπόδειγμα τεχνολογίας διανομής τηλεοπτικών καναλιών, τόσο μέσω IP όσο και μέσω RF. Οι υπηρεσίες δ…
SatLink ST6988
Η εταιρεία Tronix ανακοινώνει την παραλαβή του νέου οργάνου ST-6988 της SatLink. Πρόκειται για έναν φορητό μετρητή χειρός, που είναι συμβατός με DVB-S/S2/T/T2 και MPEG-2 H.265/HEVC (10 Bit). Με το σ…
Supervoice SVC-WBT41
Τα τελευταία χρόνια έχει αναδειχθεί η ανάγκη για καθαρή επικοινωνία μεταξύ των υπαλλήλων των επιχειρήσεων, αλλά σαφώς και με τους πελάτες των έκαστων εταιρειών. Είτε πρόκειται για κέντρο τηλεπικοινω…
TP-Link Omada ER706W-4G
Το ER706W-4G είναι ένα ασύρματο router της TP-Link, το οποίο παρέχει συνδεσιμότητα στο internet μέσω των κεραιών της κινητής τηλεφωνίας, με δυνατότητα υποστήριξης 4G+ Cat6. Η συσκευή διαθέτει μία υπ…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Ιούνιος 2025
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Ιουνίου 2025 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδι…
Wi-Fi & AI
Η εποχή που ζούμε περιλαμβάνει έναν εξαιρετικά συνδεδεμένο κόσμο, έναν κόσμο που εξαρτάται ολοένα και περισσότερο από τις ασύρματες τεχνολογίες για ευκολία και κινητικότητα. Το σημερινό Wi-Fi έχει ε…
EDISION Κεντρικός Ενισχυτής CAM-300
Ένας νέος κεντρικός ενισχυτής της EDISION κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά, προσαρμοσμένος στις σύγχρονες ανάγκες που έχουν διαμορφωθεί από την απόδοση του φάσματος των 700MHz στην κινητή τη…
Audien DJ-1001UFB
Ένα νέο σύστημα ήχου επαγγελματικών προδιαγραφών κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά. Πρόκειται για το Audien DJ-1001UFB, μία κονσόλα - μίκτης DJ 5x καναλιών, με πολλαπλές δυνατότητες σύνδεσης…
Sat & Zap, Ιούνιος 2025
Γερμανικό το ενδιαφέρον αυτόν τον μήνα με τα νέα ελεύθερα κανάλια της Wedo, που όμως υποπτευόμαστε ότι θα κλειδώσουν σύντομα. Ενδιαφέροντα και τα αγγλικά μουσικά κανάλια της Now στις 28.2 Ανατολικά…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.