Skip to main content
9 Σεπτεμβρίου 2024 10:04

Brown Hotels Greece & Relevance Digital Agency: Μία ιστορία καινοτομίας στο marketing hospitality, γίνεται Global Case study στο Think with Google

Untitled 1 32 d77ce2aa

Με τη χρήση καινοτόμων στρατηγικών, καναλιών και AI powered εργαλείων διαφήμισης η διεθνής αλυσίδα ξενοδοχείων Brown Hotels στην Ελλάδα σε συνεργασία με το διαφημιστικό γραφείο Relevance Digital, διεθνώς αναγνωρισμένη εταιρεία παροχής υπηρεσιών digital marketing, πετυχαίνουν εντυπωσιακά αποτελέσματα και αναδεικνύονται ως διεθνές case study στο Think with Google, το επίσημο portal της Google και resource hub των παγκόσμιων τεχνολογικών εξελίξεων για marketers.

Έχοντας ως στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του Brand για το άνοιγμα των νέων ξενοδοχείων στην Ελλάδα αλλά και την αύξηση των κρατήσεων από νέες αγορές, εκμεταλλευόμενοι τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης (AI) και δημιουργώντας περιεχόμενο προσαρμοσμένο σε κάθε ξενοδοχείο και προφίλ επισκεπτών ο Όμιλος Brown Hotels και η Relevance Digital πέτυχαν διπλασιασμό των εσόδων μειώνοντας κατά 55% το κόστος ανά κράτηση.

Χτίζοντας την αναγνωρισιμότητα του brand σε νέες αγορές

Σηματοδοτώντας την αρχή της δραστηριότητας στην Ευρώπη, η Brown Hotels επέκτεινε το portfolio της στην Ελληνική ξενοδοχειακή αγορά, ανοίγοντας από το 2020 συνολικά 12 νέα ξενοδοχεία στην Αθήνα και σε παραθεριστικούς προορισμούς (Κόρινθο, Εύβοια, Κέρκυρα & Κρήτη).

Η ραγδαία και αποτελεσματική ανάπτυξη του δικτύου προϋπέθετε την άμεση αύξηση του brand awareness του ομίλου, την προσέγγιση του νέου κοινού αλλά και την αύξηση των εσόδων. Με στόχο να παρέχει μια ξεχωριστή εμπειρία φιλοξενίας και συνάμα να συμβάλλει στην αναγέννηση της περιοχής, όπου βρίσκεται, κάθε ξενοδοχείο της Brown Hotels είναι μοναδικό, με αισθητική εμπνευσμένη από τον ιδιαίτερο παλμό της κάθε περιοχής, και συνυφασμένο με το ιδιαίτερο της χρώμα.

Με γνώμονα αυτό και σκοπό να προσεγγίσει τους ανάλογους επισκέπτες με προσαρμοσμένο μήνυμα και να δημιουργήσει ουσιαστικές συνδέσεις με πιθανούς επισκέπτες, η Relevance σε συνεργασία με τη Brown Hotels έδωσαν έμφαση στη δημιουργία σχετικού περιεχομένου ανάλογα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε ξενοδοχείου αλλά και του κοινού στόχευσης, που προωθήθηκε μέσω ψηφιακών καμπανιών βασισμένων στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ).

Δημιουργώντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσα από το personalization

Υπό την καθοδήγηση της Relevance πραγματοποιήθηκε έρευνα σε δύο διαφορετικά σύνολα δυνητικών πελατών, τους εγχώριους και τους διεθνείς ταξιδιώτες. Στη συνέχεια, δημιουργήθηκαν προφίλ δυνητικών επισκεπτών τόσο για τα urban ξενοδοχεία της Brown Hotels, που βρίσκονται στην Αθήνα, όσο και για τα παραθαλάσσια resorts στην υπόλοιπη Ελλάδα.

Η χρήση εξελιγμένων καμπανιών, που βασίζονται σε ΑΙ, επέτρεψαν στην ομάδα της Relevance την πρόσβαση στην ανάλυση ιστορικών δεδομένων, αλλά και σύγχρονων τάσεων. Σχεδιάζοντας μία ευρεία γκάμα περιγραφών και τίτλων, εικόνων και video κατάλληλων για κάθε προφίλ επισκέπτη και με τη συμβολή του Performance Max for travel goals κάθε ομάδα-στόχος συνδέθηκε με το μεμονωμένο ξενοδοχείο, που είναι περισσότερο ελκυστικό, αξιοποιώντας πολλαπλά διαφημιστικά κανάλια της Google με μία μόνο καμπάνια.

Χρησιμοποιώντας στοιχεία δημιουργικού ξεχωριστά για κάθε τοποθεσία, μεγιστοποιήθηκε ο αντίκτυπος της καμπάνιας και προσεγγίστηκαν περισσότεροι σχετικοί ταξιδιώτες.

Στο πλαίσιο αυτό, για το επηρεασμένο από την αστική κληρονομιά της Αθήνας, Brown Acropol, η καμπάνια αφορούσε την ανακαίνιση του ξενοδοχείου με την ιδιαίτερη αισθητική του, αλλά και την ανάδειξη των νέων υπηρεσιών του (rooftop restaurant, jacuzzis, spa), όπως και το κεντρικό σημείο του ξενοδοχείου στην πόλη, ενώ για ταξιδιώτες που αναζητούν επιλογές για διακοπές με την οικογένειά τους, έμφαση δόθηκε στα resorts, όπου αναδείχθηκαν στοιχεία που προσφέρουν ένα ιδανικό περιβάλλον για ποιοτικό χρόνο με τα παιδί, με έμφαση στην ευχάριστη ατμόσφαιρα των οικογενειακών διακοπών και τις ποικίλες δραστηριότητες.

Όταν η Τεχνητή Νοημοσύνη και η εξατομίκευση φέρνουν άμεσα επιχειρηματικά αποτελέσματα

Συνδυάζοντας τη στρατηγική που στηρίζεται στη δημιουργία προφίλ και τη δυνατότητα του ΑΙ της Google να κατανοεί τα δεδομένα αναζήτησης, η Brown Hotels Greece με τη βοήθεια της Relevance οδηγήθηκε σε ιδιαίτερα επιτυχημένα αποτελέσματα εντός σύντομου χρονικού διαστήματος.

Η καμπάνια αύξησε τις απευθείας κρατήσεις στην Ελλάδα κατά 19X, ενώ παράλληλα μείωσε το κόστος ανά κράτηση κατά 55%.

H VP Marketing-Greece της Brown Hotels Δήμητρα Αρίδα δήλωσε: «H ομάδα μάρκετινγκ και δημιουργικού μας εργάστηκε εκτενώς στην ανάλυση των δεδομένων και των χαρακτηριστικών κάθε αγοράς, όπως και των μοναδικών πλεονεκτημάτων κάθε ξενοδοχείου. Σε συνεργασία με τη Relevance Digital Agency, σχεδιάσαμε και παρακολουθήσαμε τις καμπάνιες χρησιμοποιώντας εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, επιτυγχάνοντας τον στόχο αναγνωρισιμότητας και το αναμενόμενο ROI εσόδων.»

O Founder & CEO της Relevance Digital Agency, Θανάσης Σοφιανός, δήλωσε: «H συνεργασία μας με την Brown Hotels Greece απέδειξε ότι η τεχνητή νοημοσύνη και η εξατομίκευση μπορούν να οδηγήσουν σε εντυπωσιακά αποτελέσματα, καθιστώντας το performance marketing κεντρικό πυλώνα αύξησης εσόδων για ένα ξενοδοχείο. Είμαστε χαρούμενοι, που σε συνεργασία με την ομάδα της Brown Hotels Greece, καταφέραμε να ενισχύσουμε σημαντικά όχι μόνο την αναγνωρισιμότητα του brand, αλλά και να προσεγγίσουμε νέα κοινά, οδηγώντας σε διπλασιασμό των εσόδων.»

Σχετικά με την Brown Hotels

Η Brown Hotels είναι μια διεθνής αλυσίδα ξενοδοχείων που ιδρύθηκε το 2010. Με ένα portfolio από ξενοδοχεία που βρίσκονται στην Αθήνα, την Kόρινθο, τη Χαλκίδα, την Ερέτρια, τα Χανιά και την Κέρκυρα στην Ελλάδα, αλλά και στο Τελ Αβίβ, την Ιερουσαλήμ και το Εϊλάτ στο Ισραήλ και το Trogir στην Κροατία, κάθε ξενοδοχείο φημίζεται για την άρτια εξυπηρέτηση, το design, την καινοτομία και την αυθεντικότητα.

Τα Brown Hotels αναπτύχθηκαν με γνώμονα τη δημιουργία εμπειριών που όχι μόνο εμβαθύνουν τους ταξιδιώτες στον αυθεντικό πολιτισμό και τη δημιουργικότητα της πόλης, αλλά και αναδεικνύουν την τοπική νυχτερινή ζωή και την ιδιαίτερη γοητεία της κάθε γειτονιάς.

Eπιπλέον, Η Brown Hotels είναι μια πιστοποιημένη εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων, εγκεκριμένη από τη Hilton, η οποία διαχειρίζεται και λειτουργεί τα Isla Brown Corinthia, Curio Collection by Hilton & Isla Brown Chania, Curio Collection by Hilton, στην Ελλάδα.

Μάθετε περισσότερα για τη Brown Hotels στο brownhotels.com και στο Instagram.

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

TP-Link EAP623-Outdoor HD AX1800
Το EAP623-Outdoor HD είναι ένα Access Point εξωτερικού χώρου από τη σειρά EAP της TP-Link, που υποστηρίζει το πρότυπο Wi-Fi 6 με μέγιστη ταχύτητα μετάδοσης δεδομένων έως και 1,8Gbps (574Mbps στα 2...
Prolink Patch cord PF207-1000
Το Patch cord PF207-1000 της Prolink είναι ένα υψηλής ποιότητας καλώδιο δικτύου UTP CAT7 με μήκος 10m, το οποίο υποστηρίζει αστραπιαίες ταχύτητες μετάδοσης δεδομένων που μπορούν να φτάσουν έως τα ...
Μέτρηση Link Margin με τη χρήση πεδιομέτρων Promax
Το Link Margin είναι μια μέτρηση που δείχνει πόσο MER μπορεί να χάσει ένα ψηφιακό κανάλι πριν καταστεί αδύνατο να «κλειδώσει». Αυτό συμβαίνει όταν η μέτρηση Link Margin είναι ίση, πολύ κοντά ή κάτ...
Teletek MV series
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή της σειράς πολυδιακοπτών MV της Teletek. Διαθέτει μεγάλη γκάμα επιλογών, με εισόδους για σήματα που καλύπτουν το πλήρες φάσμα 1, 2 και 4 δορυφόρων, με ...
Ikusi FlasHD HDTF-C48V & HDTF-C48G
Οι πιο ισχυρές επίγειες κεραίες της Ikusi είναι τα μοντέλα FlasHD και συγκεκριμένα τα HDTF-C48V & HDTF-C48G σε πράσινο και γκρι. Με αξιόλογα χαρακτηριστικά και ισχυρή απόρριψη υψηλότερων συχνο...
ANGA HD5000T2-H.265
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή του επίγειου ψηφιακού δέκτη HD5000T2-H.265 της ANGA. Πρόκειται για έναν δέκτη Full HD που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις τηλεοράσεις υψηλ...
Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση – Magic Panel κεραία νέας τεχνολογίας
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα γίνει περιγραφή της Magic Panel, της πιο μικρής κεραίας με τη μεγαλύτερη απολαβή. Πρόκειται για μια εξελιγμένη επίπεδη κεραία. Οι επίπεδες ...
TP-Link SG6428X & SG6654X
Τα SG6428X και SG6654X είναι δύο υψηλής απόδοσης επαγγελματικά switches επιπέδου L3 της TP-Link, τα οποία διαθέτουν πλεονάζουσες μονάδες τροφοδοσίας και προσφέρουν γρήγορες ενσύρματες ταχύτητες 10...
DiGiVIEW DV-512
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή του DiGiVIEW DV-512. Πρόκειται για ένα σετ που περιλαμβάνει ενισχυτή κεραίας ιστού για αναλογικά και ψηφιακά κανάλια VHF/UHF, καθώς και τροφοδοτ...
Ikusi Flow
Το Ikusi Flow smart Headend της ισπανικής Ikusi, λειτουργεί ήδη σε εκατοντάδες ξενοδοχειακές μονάδες στην Ελλάδα και δεκάδες χιλιάδες στο εξωτερικό, καθώς αποτελεί ένα υπόδειγμα τεχνολογίας διανομ...
Amiko WLN-851 & WLN-881
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή των Wi-Fi USB sticks WLN-851 και WLN-881 της Amiko. Το WLN-851 είναι σε μορφή mini USB adapter, ενώ το WLN-881 έχει περιστρεφόμενη εξωτερική κεραία. Πρ...
Promax RANGER Neo
Τα πεδιόμετρα RANGER Neo της Promax παρέχουν μετρήσεις για την κατανόηση, τον εντοπισμό και τη διόρθωση των προβλημάτων που αναδύονται στα multicast τηλεοπτικά δίκτυα μέσω IP (IPTV), τα οποία χρησ...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Οκτωβρίου 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Οκτωβρίου 2024 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report” Το νέο τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το πε...
Latency: Τι είναι και πώς επηρεάζει την ποιότητα της σύνδεσης στο internet
Όλοι όσοι χρησιμοποιούμε το internet για πλοήγηση σε ιστοσελίδες, live streaming, online gaming, video διάσκεψη ή οτιδήποτε άλλο, ενδέχεται να αντιμετωπίσουμε προβλήματα με καθυστέρηση, αργή απόκρ...
Future Of Media 2024 – FOM24
Ανανεώσαμε φέτος το ραντεβού μας με την Future Of Media, μία εκδήλωση - γιορτή για τις νέες τεχνολογίες και τους ανθρώπους της! Η φετινή FOM αποτέλεσε εξαιρετική ευκαιρία και για μία επιπλέον γιορ...
Sat & Zap, Οκτώβριος 2024
Όλο και σπανιότερα στο δορυφορικό τόξο τα ελεύθερα ευρωπαϊκά κανάλια, σε αντίθεση με τα ασιατικά και αφρικανικά. Απ’ όσα ακούμε και οι ελληνικές πλατφόρμες προσανατολίζονται να περάσουν σταδιακά σ...