Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Μελέτη: Η Deutsche Telekom το πολυτιμότερο εμπορικό σήμα τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως
Όπως επιβεβαιώνεται από τη μελέτη Brand Finance Global 500, η Deutsche Telekom είναι μία από τις πιο πολύτιμες μάρκες παγκοσμίως. Οι εμπειρογνώμονες κατέγραψαν τον όμιλο ως τη μόνη ευρωπαϊκή εταιρεία στην πρώτη 10άδα της συνολικής κατάταξης. Ως αποτέλεσμα, η Deutsche Telekom ανέβηκε δύο θέσεις σε σχέση με το προηγούμενο έτος και βρίσκεται πλέον στην ένατη θέση. Η Deutsche Telekom γίνεται επίσης για πρώτη φορά το πιο πολύτιμο εμπορικό σήμα τηλεπικοινωνιών στον κόσμο, ξεπερνώντας τις Verizon και AT&T στην πρώτη θέση.
Όσον αφορά την Ευρώπη, η T παραμένει η κορυφαία εταιρική μάρκα στην κατάταξη. Η πιο πολύτιμη μάρκα παγκοσμίως είναι η Apple, ξεπερνώντας τις Microsoft, Google και Amazon. Το βρετανικό ινστιτούτο έρευνας αγοράς Brand Finance δημοσίευσε τη διεθνή μελέτη στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός.
Οι επιτυχημένες επιδόσεις της Deutsche Telekom βασίζονται στην τρέχουσα αξία της, την υψηλότερη στην ιστορία της εταιρείας. Σύμφωνα με τη μελέτη, αυτή ανήλθε σε 73,3 δισεκατομμύρια δολάρια. Η αύξηση σε σχέση με το προηγούμενο έτος (62,9 δισ. δολάρια) ανήλθε σε 17%. Η αξία του εμπορικού σήματος αυξήθηκε κατά 84% από το 2020. Στο διάστημα αυτό, η Deutsche Telekom έχει μετακινηθεί από την τέταρτη θέση στην ισχυρότερη μάρκα τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως.
Η ικανοποίηση των πελατών δίνει ακόμη μεγαλύτερη δυναμική στο εμπορικό σήμα
Η βρετανική εταιρεία συμβούλων Brand Finance αποδίδει αυτή τη σημαντική αύξηση της αξίας του εμπορικού σήματος της Deutsche Telekom σε πτυχές όπως η θετική οικονομική και τεχνολογική ανάπτυξη. Ο όμιλος συνεχίζει να σκοράρει με βιώσιμες επενδύσεις στην ποιότητα του δικτύου, τις ψηφιακές τεχνολογίες και την εξυπηρέτηση των πελατών. Σύμφωνα με την Brand Finance, η ποιότητα του δικτύου της Deutsche Telekom παίζει καθοριστικό ρόλο όταν πρόκειται να κερδίσει και να διατηρήσει πελάτες – τόσο στην Ευρώπη όσο και στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες, οι σημαντικές βελτιώσεις σε βασικούς δείκτες μάρκας, όπως η καινοτομία, η εξυπηρέτηση πελατών, η φιλικότητα προς τον πελάτη, η σχέση ποιότητας-τιμής και η σύσταση παίζουν καθοριστικό ρόλο στην αύξηση της δύναμης της μάρκας. Η βαθμολογία της μάρκας αυξήθηκε από 79 σε 83 από τους 100 βαθμούς, πράγμα που σημαίνει ότι η μάρκα βελτιώθηκε από ΑΑ+ σε ΑΑΑ-.
Πηγή: advanced-television.com