Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
29 Νοεμβρίου 2024 13:15
29 Νοεμβρίου 2024 10:35
29 Νοεμβρίου 2024 09:25
29 Νοεμβρίου 2024 09:14
29 Νοεμβρίου 2024 09:10
29 Νοεμβρίου 2024 09:07
29 Νοεμβρίου 2024 09:05
29 Νοεμβρίου 2024 09:03
20 Σεπτεμβρίου 2024 07:56
Έρευνα Focus Bari: Καθολική πλέον η χρήση του internet μέσω smartphone στην Ελλάδα, με απογείωση του TikTok!
Σύμφωνα με τη νέα έκδοση της Focus on Tech Life της Focus Bari που διεξάγεται Πανελλαδικά συνεχώς από το 1995, παρατηρείται:
- Σημαντική άνοδος στη χρήση του διαδικτύου από άτομα ηλικίας 65-74 στην Ελλάδα.
- Οι Έλληνες δηλώνουν ότι αφιερώνουν περίπου 1,5 ώρα καθημερινά στα social media, τα οποία χρησιμοποιούν κυρίως για ψυχαγωγία και ενημέρωση, αλλά και για να διατηρούν ζωντανές τις σχέσεις τους με φίλους και συγγενείς.
- TikTok και Instagram σε απόλυτη κυριαρχίαστους νέους ηλικίας 16-24, ενώ το Facebook παραμένει πιο δημοφιλές στις ηλικίες 35+.
- Το 65% των Ελλήνων δηλώνει ότι οι διαδικτυακές αγορές κάνουν τη ζωή τους πιο εύκολη.
- Δύο στους τρείς πολίτες έχουν κάνει online αγορές το τελευταίο εξάμηνο, ξοδεύοντας κατά μέσο όρο 976€.
- Οι άντρες επιλέγουν κυρίως ηλεκτρονικά είδη (33%) για αγορές από το διαδίκτυο, ενώ οι γυναίκες «σκορπούν» τα χρήματα τους σε ρούχα (49%).
- Οι χρεωστικές κάρτες και η αντικαταβολή είναι οι προτιμώμενοι τρόποι πληρωμής για τις online αγορές του κοινού.
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ