Η Εικονική Πραγματικότητα (VR) δεν διαθέτει ακόμα ελκυστικό περιεχόμενο
Η Εικονική Πραγματικότητα (Virtual Reality, VR) είναι μία εκκολαπτόμενη τεχνολογία που υπόσχεται πολλά για το μέλλον. Είναι ένα διαδραστικό μέσνο που προσφέρει απαράμιλλη εμβύθιση, ανοίγοντας τον δρόμο για την αληθινή συναισθηματική σύνδεση μέσα από την συνολική εμπλοκή των αισθήσεων. Ενώ η αγοράVR είναι έτοιμη για μία τεράστια ανάπτυξη…
Η Εικονική Πραγματικότητα (Virtual Reality, VR) είναι μία εκκολαπτόμενη τεχνολογία που υπόσχεται πολλά για το μέλλον. Είναι ένα διαδραστικό μέσνο που προσφέρει απαράμιλλη εμβύθιση, ανοίγοντας τον δρόμο για την αληθινή συναισθηματική σύνδεση μέσα από την συνολική εμπλοκή των αισθήσεων. Ενώ η αγοράVR είναι έτοιμη για μία τεράστια ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια, πρόσφατη μελέτη της υπηρεσίας User Experience Services (UXS) της Strategy Analytics, που καταγράφει τις ανάγκες, τις συμπεριφορές και τις προσδοκίες των μελλοντικών χρηστών VR, βρήκε ότι οι υφιστάμενες εμπειρίες VR στερούνται το απαραίτητο περιεχόμενο που είναι απαραίτητο για την πραγματική εμπλοκή με το μέσον.
Η ανάπτυξη της αγοράς VR θα καθοδηγείται από την δημιουργία ελκυστικών εμπειριών που επιτρέπουν στον χρήστη να βιώνει, να παίρνει μία εικόνα, και να ξεφεύγει από την πραγματικότητα. Αυτοί που υιοθετούν νωρίς την VR είναι κυρίως gamers που οδηγούνται στο μέσον από την υπόσχεση ότι “βρίσκονται εκεί”. Ωστόσο οι μεγαλύτεροι κίνδυνοι στην εκκολαπτόμενη αγορά VR είναι η απουσία πλαισίου, η έλλειψη κοινωνικών δυνατοτήτων και τα ενσύρματα headset που περιορίζουν τις κινήσεις του παίκτη.
“Υπάρχουν τρόποι που η VR μπορεί να γίνει ελκυστική: η σχεδίαση περιεχομένου από την αρχή για VR ώστε να γίνεται χρήση των καθηλωτικών της χαρακτηριστικών. Η τοποθέτηση των εμπειριών VR σε πλαίσιο για να παρέχουν πραγματική συναισθηματική εμπλοκή με το περιεχόμενο, και να εξασφαλίζουν την αισθητηριακή εμπλοκή με το περιεχόμενο VR μέσω του αγγίγματος, της θέασης και της ακοής όσων συμβαίνουν στους εικονικούς χώρους”, σχολιάζει ο Mathew Alton της Research Analyst.
“Οι κατασκευαστές πρέπει να επωφεληθούν από την ευκαιρία και να προσφέρουν μιά πλατφόρμα όπου οι άνθρωποι θα μοιράζονται τις δικές τους VR Ιστορίες. Η VR δεν είναι μία εμπειρία απόλυτης απομόνωσης, όσο πιο κοινωνική είναι, τόσο θα είναι και περισσότερο ελκυστική”, προσθέτει ο Chris Schneider της UXIP.
http://advanced-television.com/2017/03/17/research-vr-lacks-engaging-content/




