Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
28 Νοεμβρίου 2024 09:55
28 Νοεμβρίου 2024 09:27
28 Νοεμβρίου 2024 09:15
28 Νοεμβρίου 2024 09:12
28 Νοεμβρίου 2024 09:05
28 Νοεμβρίου 2024 09:01
28 Νοεμβρίου 2024 08:57
28 Νοεμβρίου 2024 08:55
7 Ιουνίου 2011 13:36
Ισπανία: Σε ελεύθερη πτώση τα διαφημιστικά έσοδα, αποτυχία της επίγειας ψηφιακής
Γράφει: Γιάννης-Φίλιππος Δημητριάδης
Η διαφημιστική δαπάνη στην Ισπανική τηλεοπτική αγορά βρίσκεται σε ελεύθερη πτώση, χάνοντας περίπου 20% τον Μάιο ενώ χειρότερα όλων ήταν τα αποτελέσματα των μικρών σταθμών της επίγειας ψηφιακής. Τα μεγαλύτερα κανάλια Antena3 – Tele5 σημείωσαν πτώση 18.9 και 18% αντίστοιχα στον αριθμό διαφημίσεων τον Μάιο, ενόσω μάλιστα τα δύο αυτά μεγάλα εμπορικά κανάλια κατέχουν το 70% της διαφημιστικής αγοράς (Το Tele5 μόνο του κατέχει το 44%).
Η μεγάλη κρίση της διαφημιστικής αγοράς οδηγεί τα μικρά κανάλια της επίγειας ψηφιακής σε δραστική μείωση του μπάτζετ τους αλλά ακόμη και στην σκέψη για κλείσιμο. Το Veo TV που ανήκει στην εφημερίδα El Mundo και έχει μέση ακροαματικότητα 0.7% ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει τις εσωτερικές παραγωγές και θα απολύσει 200 εργαζόμενους. Άλλα κανάλια, με ποσοστά τηλεθέασης κάτω από το 1% εκτιμούν ότι δεν είναι βιώσιμα και ίσως προχωρήσουν σε κλείσιμο.
Πηγή: advanced-television
Η διαφημιστική δαπάνη στην Ισπανική τηλεοπτική αγορά βρίσκεται σε ελεύθερη πτώση, χάνοντας περίπου 20% τον Μάιο ενώ χειρότερα όλων ήταν τα αποτελέσματα των μικρών σταθμών της επίγειας ψηφιακής. Τα μεγαλύτερα κανάλια Antena3 – Tele5 σημείωσαν πτώση 18.9 και 18% αντίστοιχα στον αριθμό διαφημίσεων τον Μάιο, ενόσω μάλιστα τα δύο αυτά μεγάλα εμπορικά κανάλια κατέχουν το 70% της διαφημιστικής αγοράς (Το Tele5 μόνο του κατέχει το 44%).
Η μεγάλη κρίση της διαφημιστικής αγοράς οδηγεί τα μικρά κανάλια της επίγειας ψηφιακής σε δραστική μείωση του μπάτζετ τους αλλά ακόμη και στην σκέψη για κλείσιμο. Το Veo TV που ανήκει στην εφημερίδα El Mundo και έχει μέση ακροαματικότητα 0.7% ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει τις εσωτερικές παραγωγές και θα απολύσει 200 εργαζόμενους. Άλλα κανάλια, με ποσοστά τηλεθέασης κάτω από το 1% εκτιμούν ότι δεν είναι βιώσιμα και ίσως προχωρήσουν σε κλείσιμο.
Πηγή: advanced-television