Skip to main content
22 Μαΐου 2024 08:31

Ο CEO ΤΗΣ LG ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΙΣ Η.Π.Α. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΔΡΑΣΕΩΝ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ

Untitled 1 89 8fe65cc2

Η Τεχνητή Νοημοσύνη ως βασική κινητήρια δύναμη για τη μελλοντική ανάπτυξη και την καινοτομία στην εμπειρία του πελάτη

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της LG Electronics (LG), William Cho, πραγματοποίησε στρατηγικής σημασίας επίσκεψη στις Ηνωμένες Πολιτείες. Κατά τη διάρκεια της παραμονή του στις ΗΠΑ, ο Cho επικεντρώθηκε σε καίρια ζητήματα, όπως η προσέλκυση ταλέντων τεχνητής νοημοσύνης υψηλού επιπέδου, η παρουσίαση του οράματος και της στρατηγικής της εταιρείας σε παγκόσμιους επενδυτές και η συμμετοχή του στο MS CEO Summit.

Η Τεχνητή Νοημοσύνη ως κρίσιμος καταλύτης για τη μελλοντική ανάπτυξη και την καινοτομία στην εμπειρία του πελάτη

Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του, ο Cho είχε συζητήσεις σχετικά με την Τεχνητή Νοημοσύνη που έχει πρόσφατα αναδειχθεί ως κρίσιμο σημείο καμπής στον κλάδο. Ετησίως, η LG εισάγει στην αγορά περίπου 100 εκατομμύρια προϊόντα. Δεδομένου ότι η διάρκεια ζωής των προϊόντων είναι επτά χρόνια, υπολογίζεται ότι σχεδόν 700 εκατομμύρια προϊόντα LG χρησιμοποιούνται σήμερα παγκοσμίως.

“Το AI, το Cloud και τα Big Data αποτελούν νέες ευκαιρίες για την LG”

Ο Cho ήταν οικοδεσπότης σε ένα τεχνολογικό συνέδριο στις 11 του μήνα στο Cupertino της Καλιφόρνια. Στους βασικούς συμμετέχοντες περιλαμβάνονταν η διοικητική ομάδα του AI Lab της LG και στελέχη από διάφορες επιχειρήσεις της LG, όπως ο Park Hyoung-sei, πρόεδρος της LG Home Entertainment Company, ο Eun Seok-hyun, πρόεδρος της LG Vehicle component Solutions Company, ο Dr. Kim Byoung-hoon, CTO και αντιπρόεδρος, ο Kim Weon-bum, CHO και αντιπρόεδρος και ο Dr. Sokwoo Rhee, επικεφαλής του Κέντρου Καινοτομίας της LG στη Βόρεια Αμερική.

Στο συνέδριο συμμετείχαν επίσης πολλοί ειδικοί σε θέματα τεχνητής νοημοσύνης που εργάζονται σε μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας και startups στο Bay Area, καθώς και ερευνητές από φημισμένα πανεπιστήμια της Βόρειας Αμερικής. Το συνέδριο επικεντρώθηκε σε συζητήσεις σχετικά με το όραμα της εταιρείας, τη στρατηγική Έρευνας και Ανάπτυξης και τη μελλοντική πορεία της τεχνολογίας AI.

Ο Cho δήλωσε: “Μπροστά στις τεκτονικές αλλαγές, όπως η ηλεκτροκίνηση και η ψηφιοποίηση, η εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης, του cloud και των big data ανοίγει το δρόμο για νέες προσεγγίσεις και ευκαιρίες. Αυτές οι αναδυόμενες ευκαιρίες αποτελούν ένα νέο πιθανό σύνορο για εμάς, δεδομένης της εκτεταμένης συσσώρευσης βασικών τεχνολογιών και τεχνογνωσίας μας”.

Επίσης, παρείχε λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με το όραμα “Affectionate Intelligence” της LG για την τεχνητή νοημοσύνη, το οποίο παρουσιάστηκε νωρίτερα φέτος στη CES 2024. Ο Cho υπογράμμισε ότι “Η τεχνητή νοημοσύνη θα πρέπει βασικά να χρησιμοποιείται για να φροντίζει και να κατανοεί τους πελάτες, να παρέχει απτά οφέλη και να βελτιώνει την εμπειρία του πελάτη”, μια αντίληψη που βρήκε βαθιά απήχηση στους παρευρισκόμενους.

«Η LG αλλάζει και από παγκόσμιος ηγέτης στις οικιακές συσκευές και τα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης μετατρέπεται σε μια «Smart Life Solution Company» που επεκτείνει και διασυνδέει διάφορους τομείς και εμπειρίες των πελατών». Και πρόσθεσε: «Οραματίζομαι να συνεργαζόμαστε για να επαναπροσδιορίσουμε τα όνειρα, καθώς αναλαμβάνουμε τολμηρά εγχειρήματα, τροφοδοτούμενοι από την αισιοδοξία για ένα λαμπρότερο μέλλον και μια καλύτερη ζωή».

Στην εκδήλωση, ο CTO Kim Byung-hoon μίλησε για τα θέματα “Paradigm Shift” και   «LG’s Innovation Roadmap for the Future» και ο αντιπρόεδρος Han Eun-jung του AI Lab συζήτησε το θέμα «Daily Life with AI». Καθηγητές από το Πανεπιστήμιο της Νότιας Καλιφόρνιας και το Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης προσκλήθηκαν επίσης να παρουσιάσουν θέματα σχετικά με τη γενετική Τεχνητή Νοημοσύνη και την τεχνολογία ρομποτικής. Μια συζήτηση σε πάνελ με θέμα την «Evolution of AI» προσέλκυσε επίσης σημαντικό ενδιαφέρον από τους παρευρισκόμενους.

Μετάβαση από μια κορυφαία εταιρεία οικιακών συσκευών σε μια εταιρεία έξυπνων λύσεων ζωής

Ο Cho ήταν επίσης ο οικοδεσπότης ενός μη-συμβατικού roadshow (NDR) στις 13 Μαΐου, όπου συνομίλησε με βασικά στελέχη επενδυτικών εταιρειών με παγκόσμια επιρροή που εδρεύουν στο Σαν Φρανσίσκο. Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν η επιτάχυνση των δραστηριοτήτων B2B σε τομείς όπως τα εξαρτήματα EV, τα HVAC, οι ενσωματωμένες συσκευές και οι λύσεις σήμανσης. Η επέκταση των υπηρεσιών που βασίζονται σε πλατφόρμες, όπως το webOS, και η είσοδος σε νέους τομείς για την LG, όπως η ρομποτική και η φόρτιση EV, αποτελούν επίσης αναπόσπαστο μέρος του μετασχηματισμού της εταιρείας.

CEO04

Ειδικότερα, ο Cho τόνισε ότι η LG συμμετέχει ενεργά στην ανάπτυξη και την εφαρμογή της Τεχνητής Νοημοσύνης στις επιχειρηματικές της δραστηριότητες.

Από την άποψη αυτή, τα σημεία επαφής με τους πελάτες της LG, τα οποία εξασφαλίζονται μέσω των 700 εκατομμυρίων συσκευών της που καλύπτουν διάφορους χώρους, από τα σπίτια μέχρι τα οχήματα και τους εμπορικούς χώρους, αποτελούν ένα σημαντικό πλεονέκτημα που δεν συγκρίνεται με άλλες παγκόσμιες εταιρείες. Ο στόχος της LG είναι να υλοποιήσει την “Affectionate Intelligence” στην καθημερινή μας ζωή, αξιοποιώντας τα εκτεταμένα δεδομένα ζωής σε πραγματικό χρόνο και την τεχνογνωσία ενορχήστρωσης συσκευών και υπηρεσιών για την επιτάχυνση της ανάπτυξης της τεχνητής νοημοσύνης χρησιμοποιώντας τις συσκευές της ως πλατφόρμες.

Εξασφάλιση παγκόσμιων συνεργατών Τεχνητής Νοημοσύνης και ανακάλυψη νέων επιχειρηματικών ευκαιριών στη Σύνοδο Κορυφής των CEO των MS

Ο Cho συμμετείχε επίσης στο MS CEO Summit, μια κεκλισμένων των θυρών εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Σιάτλ, όπου βρίσκεται η έδρα της Microsoft, για τρεις ημέρες, από τις 14 του μηνός. Αυτή η σύνοδος κορυφής χρησιμεύει ως πλατφόρμα για τους CEOs και τους εκπροσώπους των κορυφαίων εταιρειών παγκοσμίως για να συζητήσουν και να ανταλλάξουν ιδέες για διάφορα θέματα, συμπεριλαμβανομένου του οικονομικού και επιχειρηματικού περιβάλλοντος, καθώς και για τις καινούργιες τάσεις του κλάδου.

Η LG εργάζεται επιμελώς για τη δημιουργία δυνατοτήτων τεχνητής νοημοσύνης παγκόσμιας κλάσης, καθοδηγούμενη από μια “στρατηγική 3B” που επικεντρώνεται στην ανάπτυξη εσωτερικών δυνατοτήτων ή στο δανεισμό και την αγορά εξωτερικών πόρων. Δεδομένων των εκτεταμένων παγκόσμιων σημείων επαφής με τους πελάτες της LG και της κατοχής τεράστιου όγκου πολύπλευρων δεδομένων και πληροφοριών για τους πελάτες της, οι ευκαιρίες για μελλοντικές συνεργασίες με εταιρείες τεχνολογίας με παγκόσμια επιρροή αναμένεται να γίνουν όλο και πιο πολλές.

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής κεραίας 2U30
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Οι ενισχυτές με ακροδέκτες χωρίς θωράκιση, ...
Tesla XT850
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου Tesla MediaBox XT850. Πρόκειται για ένα Android TV Box που είναι ταυτόχρονα και DVB-T2 HEVC (H.265) δέκτης, συμβατός με το νέο πρότυπο επίγεια...
SatLink ST-6502
Η εταιρεία Tronix ανακοινώνει την παραλαβή του νέου modulator ST-6502 της SatLink. Πρόκειται για έναν διαμορφωτή ενός καναλιού σε mini μέγεθος, ο οποίος έχει σχεδιαστεί για οικιακή ψυχαγωγία, ξενο...
Fracarro UX-WB LTE
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου LNB της οικογένειας UX της ιταλικής Fracarro. Πρόκειται για το UX-WB LTE, ένα wideband LNB με 2 ξεχωριστές εξόδους, που η μία μεταφέρει όλα τα...
AVM Geofencing
Η τελευταία ενημέρωση του FRITZ!App Smart Home προσθέτει μια λειτουργία που ζητείται συχνά: Το geofencing. Σας επιτρέπει να εκτελείτε ενέργειες στο έξυπνο σπίτι σας όταν εισέρχεστε ή εξέρχεστε από...
Amiko A11 Link
Αναζητείτε έναν προηγμένο τρόπο για να απολαύσετε το αγαπημένο σας περιεχόμενο, είτε πρόκειται για ζωντανή τηλεόραση, είτε για ταινίες ή ραδιόφωνο; Μην ψάχνετε άλλο! Το Amiko A11 Link 4K TV Stick ...
Fracarro D-Matrix 4S FTA
Δεν γίνεται να αφήσετε τους φιλοξενούμενούς σας χωρίς τηλεόραση. Η ιταλική Fracarro έρχεται να δώσει τη λύση με το νέο Compact Headend D-Matrix 4S FTA, το οποίο προορίζεται για σύνδεση σε τηλεοράσ...
AVM FRITZ!Fon X6
Το FRITZ!Fon X6 εντυπωσιάζει με τη μοντέρνα σχεδίασή του σε κομψή λευκή και μαύρη έκδοση, ενώ διαθέτει μεγάλη έγχρωμη οθόνη 2,4” υψηλής αντίθεσης για τέλεια αναγνωσιμότητα. Ο χρήστης μπορεί να βλέ...
Solray S01C, S02B & S03C Series
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει νέες παραλαβές προϊόντων που περιλαμβάνουν σειρές φωτιστικών LED της Solray. Πρόκειται για πλήρως ανεξάρτητα συστήματα φωτισμού που αποτελούνται από προβολέα...
TP-Link EAP623-Outdoor HD AX1800
Το EAP623-Outdoor HD είναι ένα Access Point εξωτερικού χώρου από τη σειρά EAP της TP-Link, που υποστηρίζει το πρότυπο Wi-Fi 6 με μέγιστη ταχύτητα μετάδοσης δεδομένων έως και 1,8Gbps (574Mbps στα 2...
Ikusi ENC-108
Η Ikusi, συνεχίζοντας τον σχεδιασμό και την υλοποίηση νέων προϊόντων, παρουσιάζει το ENC-108 με 8 εισόδους HDMI, τα σήματα των οποίων μπορούν να μετατραπούν σε 8 streams IP σε SPTS (unicast ή mult...
Fracarro PAS4117101
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου καλωδίου PAS4117101 της ιταλικής Fracarro. Πρόκειται για υψηλής ποιότητας ομοαξονικό καλώδιο εξωτερικού χώρου, με τριπλή θωράκιση, διάμετρο 6,...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Ιούνιος 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Ιουνίου 2024 του περιοδικού "Ψηφιακή Τηλεόραση" μαζί με το "Security Report" Το νέο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδ...
UEFA EURO 2024 GERMANY
Η ώρα για το μεγαλύτερο αθλητικό ραντεβού της τετραετίας στην Ευρώπη έφτασε! Για έναν ολόκληρο μήνα, από 14 Ιουνίου έως 14 Ιουλίου, η καρδιά της ποδοσφαιρικής Ευρώπης θα χτυπάει στα γήπεδα της Γερ...
Η PartnerNET διανέμει αποκλειστικά τα προϊόντα της MaxHub σε Ελλάδα και Κύπρο
H PartnerNET παρουσιάζει την εταιρεία MaxHub, η οποία αναμένεται να επαναπροσδιορίσει τον χώρο των επικοινωνιών (communication) και της έξυπνης συνεργασίας (collaboration) για τις επιχειρήσεις. Με...
Octagon Spirit Pro
Η γερμανική Octagon διευρύνει την γκάμα των HDTV δεκτών της, παρουσιάζοντας τη version 2 του μοντέλου Spirit, τον Octagon Spirit Pro. Πρόκειται για έναν δέκτη IP με επίσημο λειτουργικό σύστημα And...
Ekselans MD HD Easy Twin 122013
Έναν ολοκαίνουργιο στην ελληνική αγορά ψηφιακό διαμορφωτή, που διαθέτει πολλές και σημαντικές καινοτομίες, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε στο τεύχος αυτού του μήνα. Πρόκειται για τον MD HD Easy T...
SAT & ZAP, Ιούνιος 2024
Η πικρή αλήθεια είναι ότι το streaming τείνει να υποκαταστήσει και στους DXersτη δορυφορική λήψη ως μέθοδο zapping. Παρ’ όλα αυτά μπορείτε ακόμη να βρείτε κανάλια που δεν μεταδίδονται ιντερνετικά…...