Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ο οικιακός υπολογιστής (PC) κυρίαρχος στην online τηλεόραση
Το PC παραμένει η κυρίαρχη πλατφόρμα στην κατανάλωση online τηλεοπτικού περιεχομένου και βίντεο, παρόλη την εξάπλωση των διασυνδεδεμένων τηλεοράσεων (Connected TV) και άλλων συσκευών με το διαδίκτυο σύμφωνα με τον David Mercer, αντιπρόεδρο της Strategy Analytics. Ο Mercer στο άνοιγμα σήμερα της παρουσίασης του συνεδρίου Connected TV Summit στο Λονδίνο δήλωσε ότι σύμφωνα με έρευνα της Strategy Analytics το 22% όσων απάντησαν στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ χρησιμοποιούσαν υπολογιστές για να παρακολουθούν τηλεόραση και βίντεο, ενώ το 7% είχε συνδέσει το PC του στην τηλεόραση για να παρακολουθεί το περιεχόμενο σε μεγαλύτερη οθόνη. Περίπου το 8% είχε παρακολουθήσει βίντεο σε φορητή συσκευή, όπως ένα smartphone, και 7% χρησιμοποιούσε κάποια εξειδικευμένη συνδεδεμένη συσκευή με την τηλεόραση. Στην ερώτηση ποια θα ήταν η επιλογή τους αν τους επέτρεπαν να κρατήσουν μόνο μία συσκευή το 45% των συμμετεχόντων στην έρευνα δήλωσε ότι θα κρατήσει τον υπολογιστή του, το 38% ότι θα προτιμούσε να κρατήσει την μεγάλης οθόνης τηλεόραση του, το 15% θα κρατούσε το κινητό του και το 1% το iPad. Σύμφωνα με τον Mercer παρόλο που το 40% κάτω των 25 ετών έχει χρησιμοποιήσει τον υπολογιστή του για να παρακολουθήσει τηλεοπτικό περιεχόμενο η ίδια αυτή ομάδα είναι που θα αγοράσει περισσότερα DVD και Blu-ray. Εντούτοις τα έσοδα από τις υπηρεσίες over-the-top (περιεχόμενο μέσω δικτύων) μοιράζονται κυρίως στους κατόχους του περιεχομένου και στους aggregator (υπηρεσίες που συγκεντρώνουν και παρέχουν το περιεχόμενο δικτυακά), ενώ οι πάροχοι πρόσβασης στο δίκτυο συμπιέζονται εκτός της αγοράς. Ο Mercer είπε ακόμα ότι η Strategy Analytics εκτιμά ότι υπήρχαν 400 εκατομμύρια διασυνδεμένες συσκευές τηλεόρασης στο τέλος του 2010, με τις παιχνιδομηχανές να έχουν τον πρώτο λόγο. Η εταιρεία προβλέπει ότι μέχρι το 2014 θα υπάρχουν 1,6 δισεκατομμύρια διασυνδεμένες συσκευές τηλεόρασης παγκοσμίως.
Πηγή: digitaltveurope.net
Το PC παραμένει η κυρίαρχη πλατφόρμα στην κατανάλωση online τηλεοπτικού περιεχομένου και βίντεο, παρόλη την εξάπλωση των διασυνδεδεμένων τηλεοράσεων (Connected TV) και άλλων συσκευών με το διαδίκτυο σύμφωνα με τον David Mercer, αντιπρόεδρο της Strategy Analytics. Ο Mercer στο άνοιγμα σήμερα της παρουσίασης του συνεδρίου Connected TV Summit στο Λονδίνο δήλωσε ότι σύμφωνα με έρευνα της Strategy Analytics το 22% όσων απάντησαν στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ χρησιμοποιούσαν υπολογιστές για να παρακολουθούν τηλεόραση και βίντεο, ενώ το 7% είχε συνδέσει το PC του στην τηλεόραση για να παρακολουθεί το περιεχόμενο σε μεγαλύτερη οθόνη. Περίπου το 8% είχε παρακολουθήσει βίντεο σε φορητή συσκευή, όπως ένα smartphone, και 7% χρησιμοποιούσε κάποια εξειδικευμένη συνδεδεμένη συσκευή με την τηλεόραση. Στην ερώτηση ποια θα ήταν η επιλογή τους αν τους επέτρεπαν να κρατήσουν μόνο μία συσκευή το 45% των συμμετεχόντων στην έρευνα δήλωσε ότι θα κρατήσει τον υπολογιστή του, το 38% ότι θα προτιμούσε να κρατήσει την μεγάλης οθόνης τηλεόραση του, το 15% θα κρατούσε το κινητό του και το 1% το iPad. Σύμφωνα με τον Mercer παρόλο που το 40% κάτω των 25 ετών έχει χρησιμοποιήσει τον υπολογιστή του για να παρακολουθήσει τηλεοπτικό περιεχόμενο η ίδια αυτή ομάδα είναι που θα αγοράσει περισσότερα DVD και Blu-ray. Εντούτοις τα έσοδα από τις υπηρεσίες over-the-top (περιεχόμενο μέσω δικτύων) μοιράζονται κυρίως στους κατόχους του περιεχομένου και στους aggregator (υπηρεσίες που συγκεντρώνουν και παρέχουν το περιεχόμενο δικτυακά), ενώ οι πάροχοι πρόσβασης στο δίκτυο συμπιέζονται εκτός της αγοράς. Ο Mercer είπε ακόμα ότι η Strategy Analytics εκτιμά ότι υπήρχαν 400 εκατομμύρια διασυνδεμένες συσκευές τηλεόρασης στο τέλος του 2010, με τις παιχνιδομηχανές να έχουν τον πρώτο λόγο. Η εταιρεία προβλέπει ότι μέχρι το 2014 θα υπάρχουν 1,6 δισεκατομμύρια διασυνδεμένες συσκευές τηλεόρασης παγκοσμίως.
Πηγή: digitaltveurope.net