Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 193
616
SECURITY REPORT 152
satpraxis 2022
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

13 Νοεμβρίου 2024 10:43
13 Νοεμβρίου 2024 09:51

Social Media Trends: Οι σημαντικότερες τάσεις για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη

publicis logo 60004473

Το Publicis Groupe CEE και η GWI παρουσιάζουν τα Social Media Insights για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη

Το Publicis Groupe Κεντρικής & Ανατολικής Ευρώπης (CEE) και η GWI παρουσιάζουν μια νέα έκθεση σχετικά με τις συνήθειες στα social media στην περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Αυτή η συνεργασία είναι η τρίτη προσθήκη στις εκθέσεις της GWI για το Publicis Groupe CEE, μετά τις εκθέσεις «You are What You Buy» και «The New Age of Gen Z», και διερευνά τις συνήθειες των καταναλωτών στην περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης στα social media.

Βασιζόμενη στην εκτεταμένη διαδικτυακή έρευνα της GWI για τους χρήστες του internet, ηλικίας 16-64 ετών, η έκθεση εξετάζει τις τάσεις σε επτά βασικές αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης: Βουλγαρία, Κροατία, Τσεχία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Πολωνία και Ρουμανία. Τα στοιχεία είναι αντιπροσωπευτικά του πληθυσμού κάθε αγοράς και όχι του συνολικού πληθυσμού της περιοχής. Προσφέρει μια μοναδική ματιά στον τρόπο με τον οποίο τα social media μεταμορφώνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών με τα brands, καθώς και τον τρόπο που ανακαλύπτουν προϊόντα και το πώς δημιουργείται brand loyalty.

Βασικά ευρήματα:

Τα Social Media μεταμορφώνουν τον τρόπο με τον οποίο καταναλώνουμε ειδήσεις

Στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται στα social media για ενημέρωση σχετικά με τα τρέχοντα γεγονότα. Και παρόλο που οι πλατφόρμες που χρησιμοποιούνται περισσότερο διαφέρουν από άτομο σε άτομο, η εμπιστοσύνη στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης μειώνεται και οι καταναλωτές αναζητούν νέους τρόπους ενημέρωσης.

Η αλληλεπίδραση στα Social Media δεν περιορίζεται από την ηλικία

Τα social media έχουν ωριμάσει με την πάροδο του χρόνου, και μαζί τους έχει ωριμάσει και η βάση των χρηστών τους. Στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, το μεγαλύτερο ποσοστό χρηστών των social media είναι η Gen X, με τους Millennials να ακολουθούν. Τα brands που επιθυμούν να προσεγγίσουν τους καταναλωτές στα social media πρέπει να διασφαλίσουν ότι δημιουργούν περιεχόμενο που απευθύνεται τόσο στις νεότερες όσο και στις μεγαλύτερες γενιές.

Το περιεχόμενο μικρής διάρκειας δεν περιορίζεται μόνο στο Tik Tok

Δεν μπορούμε να υποτιμήσουμε τον αντίκτυπο που έχουν τα βίντεο στους σημερινούς καταναλωτές. Τα brands που επιθυμούν να αφήσουν το στίγμα τους χρησιμοποιώντας βίντεο πρέπει να διασφαλίσουν ότι απευθύνονται στους καταναλωτές σε μια ποικιλία από πλατφόρμες μικρής και μεγάλης διάρκειας.

Τα Social Media στην κορυφή για την ανακάλυψη προϊόντων

Στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, τα social media παίζουν μεγάλο ρόλο στο purchase journey. Οι marketeers που επιθυμούν να βρεθούν στο προσκήνιο πρέπει να δημιουργήσουν περιεχόμενο που κεντρίζει την περιέργεια και εμπνέει το κοινό-στόχο τους να εξερευνήσει ακόμη περισσότερο τα brand τους.

Η Maria Tudor, Chief Operating Officer του Publicis Groupe CEE, υπογραμμίζει τη σημασία αυτών των ευρημάτων: «Η συνεργασία μας με την GWI προσφέρει μια απαράμιλλη εικόνα του εξελισσόμενου ψηφιακού τοπίου της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Αυτό που είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό είναι ο τρόπος με τον οποίο τα social media έχουν ενσωματωθεί σε κάθε πτυχή της καθημερινής ζωής στην περιοχή αυτή – από τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές ανακαλύπτουν νέα προϊόντα μέχρι τον τρόπο με τον οποίο λαμβάνουν τις ειδήσεις. Τα δεδομένα αναδεικνύουν ότι οι marketeers πρέπει να συνεχίσουν να προσαρμόζονται στο ρυθμό των αλλαγών, δημιουργώντας περιεχόμενο που να απευθύνεται στις ποικίλες ανάγκες τόσο των νεότερων όσο και των μεγαλύτερων δημογραφικών ομάδων σε όλη την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη».

Η έκθεση επιβεβαιώνει τον ρόλο των social media ως ισχυρού παράγοντα επιρροής της καταναλωτικής συμπεριφοράς, τονίζοντας τη σημασία καινοτόμων και προσαρμοσμένων στρατηγικών marketing για την ικανοποίηση των απαιτήσεων ενός ολοένα και πιο αφοσιωμένου κοινού.

«Ο ρόλος που διαδραματίζουν τα social media στη ζωή των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο δεν μπορεί να υποτιμηθεί. Και αυτός ο αντίκτυπος ξεπερνά τα σύνορα και παρατηρείται σε όλες τις ηλικιακές ομάδες. Στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, η Gen X είναι πιο ενεργή στα social media, με τους Millennials να ακολουθούν, αλλά οι λόγοι που τα χρησιμοποιούν ποικίλλουν ανάλογα την ηλικιακή ομάδα. Η κατανόηση του τι είναι πιο σημαντικό για τους διάφορους καταναλωτές στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη είναι ένας σίγουρος τρόπος για τα brands να τους συναντήσουν εκεί που βρίσκονται, με τρόπο που πραγματικά θα έχει απήχηση», πρόσθεσε ο Jason Mander, Chief Research Officer της GWI.

Διαθεσιμότητα και πρόσβαση: Η παγκόσμια έκδοση της έκθεσης «Social Media Trends: The highlight reel» είναι διαθέσιμη εδώ. Για να αποκτήσετε πρόσβαση στην έκδοση της έκθεσης για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, μπορείτε να τη ζητήσετε συμπληρώνοντας τη φόρμα εδώ.

Η GWI και το Publicis Groupe Κεντρικής & Ανατολικής Ευρώπης (CEE) συνεργάζονται επί του παρόντος σε 7 αγορές της περιοχής, συμπεριλαμβανομένης της Βουλγαρίας, της Κροατίας, της Τσεχίας, της Ελλάδας, της Ουγγαρίας, της Πολωνίας και της Ρουμανίας – προσφέροντας μια σπάνια ματιά στις τάσεις των καταναλωτών στην περιοχή, καθώς και επιτρέποντας τη συμπερίληψη της εκπροσώπησης της περιοχής της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης σε βασικές παγκόσμιες μελέτες της GWI.

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Γιατί τα πεδιόμετρα Promax Ranger αποτελούν «ελβετικό σουγιά» των μετρήσεων
Ποιος δεν θυμάται τον ατρόμητο Angus MacGyver, ο οποίος, με μεγάλη πείρα και δεξιότητες, κουβαλούσε πάντα μαζί του τον ελβετικό σουγιά του στρατού για να σώσει την κατάσταση σε αμέτρητα σενάρια. Μ...
Grandstream GSC3574/3575
Η Grandstream συνεχίζει να ενδυναμώνει τη σειρά των συστημάτων ελέγχου εγκαταστάσεων και θυροτηλεοράσεών της, με την κυκλοφορία των νέων μοντέλων GSC3574 σε λευκό χρώμα και GSC3575 σε μαύρο. Η Par...
Αξιοποίηση της λήψης 4G/5G data σε δύσκολες περιοχές
«Αξιοποίηση της λήψης 4G/5G data σε δύσκολες περιοχές». Το webinar επικεντρώθηκε στην περιγραφή της τεχνολογίας με την οποία μπορούμε να έχουμε internet σε απομακρυσμένα σημεία, όπου δεν έχουμε αξ...
Amiko NXH-CO1 & NXH-C02
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή των combiners NXH-CO1 και NXH-CO2 της Amiko. Πρόκειται για μίκτες διανομής δορυφορικού και επίγειου ψηφιακού σήματος, οι οποίοι λειτουργούν σε εύρος ζώ...
Οι επίσημοι εισαγωγείς – διανομείς της Ikusi σε Ελλάδα και Κύπρο
Η IDComs - Ikusi Hellas εκφράζοντας την πολιτική της Ikusi για την Ελλάδα, την Κύπρο και τα Βαλκάνια, έχει εδώ και δεκαετίες δημιουργήσει στην κάθε περιοχή τις κατάλληλες δομές που της επιτρέπουν ...
Teletek UP01-SA & GUP04-SA
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή πριζών διανομής σήματος της Teletek. Πρόκειται για την UP01-SA (τερματική) και την GUP04-SA (διελεύσεως), οι οποίες είναι εξοπλισμένες με 3 εξόδους TV-...
Redline S150 HD
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του Redline S150 HD. Πρόκειται για έναν οικονομικό δορυφορικό δέκτη με ανάλυση Full HD και λειτουργία τυφλής αναζήτησης υπηρεσιών. Χάρη στην υποστήριξη...
TP-Link EAP772
Το EAP772 είναι ένα επαγγελματικό Access Point Wi-Fi 7 τριών ζωνών της TP-Link, με εξαιρετικά λεπτή σχεδίαση που εξασφαλίζει κορυφαία σύνδεση με συνολική απόδοση έως και 9,3Gbps. Η συνολική απόδοσ...
GJ-1600
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή της GJ-1600, μιας τροχήλατης βάσης δαπέδου που είναι ιδανική για τηλεοράσεις με μέγεθος οθόνης από 32 έως 65 ίντσες. Είναι σχεδιασμένη για ευκολ...
Μετρήσεις δικτύων κινητής τηλεφωνίας 4G και 5G με τον Atlas NG της Promax
Ο Atlas NG της Promax είναι ο καθολικός αναλυτής εκπομπής που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα στάδια της αλυσίδας μετάδοσης, από το στούντιο έως τα τελικά σημεία. Η νέα επιλογή μέτρησης δικτύων...
Supervoice SVC-WBT41
Το Supervoice SVC-WBT41 είναι ένα επαγγελματικό, ασύρματο μονοφωνικό ακουστικό κεφαλής Bluetooth V5.2, με προηγμένη τεχνολογία Ai dual-mic noise cancelling και πολυτελές design, με εξαιρετικά ελαφ...
Redline RL-SP8624G
Το RL-SP8624G είναι ένα Ethernet PoE Switch της Redline, που χρησιμοποιείται για την επέκταση ενός ενσύρματου δικτύου. Εκεί που οι θύρες του router δεν επαρκούν για τις ενσύρματες συνδέσεις όλων τ...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Νοέμβριος 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Νοεμβρίου 2024 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το ...
Επανάσταση στην οικιακή δικτύωση
Η αύξηση του αριθμού των συνδεδεμένων συσκευών στο σύγχρονο σπίτι, οι αυξημένες απαιτήσεις απόδοσης, η αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών και η αλματώδης ανάπτυξη στις τεχνολογίες ευρυζωνικής πρόσ...
Uniguest’s Digital Signage X MaxHub
Η Uniguest, κορυφαία δύναμη στις τεχνολογίες people engagement, ειδικεύεται στη σύνδεση και επικοινωνία των οργανισμών με το κοινό τους μέσω καινοτόμων ψηφιακών καναλιών. Η Uniguest δρα γύρω από τ...
Sat & Zap, Νοέμβριος 2024
Το ενδιαφέρον επικεντρώνεται σε αθλητικά κανάλια ελεύθερης μετάδοσης ασιατικών χωρών, αλλά και στο πολύ αξιόλογο κανάλι κλασικής μουσικής Stingray HD στις 23.5 ανατολικά. Σημαντικό και το ελεύθερο...