Skip to main content
TM 839
SECREPORT 169
satpraxis 2022
now 33 2022
8 Δεκεμβρίου 2010 02:00

Στρατηγική επικοινωνίας για την ψηφιακή μετάβαση

Κοινή δράση με τη συμμετοχή του Δημοσίου και ιδιωτών

Γράφει: Νίκος Δρικάκης
dec188140cadbe0e52d802f53c43ec86 XL 908bde83
Η δημιουργία εθνικής στρατηγικής για την επικοινωνία και την ενημέρωση του κοινού, για τα θέματα που αφορούν στην ψηφιακή τηλεόραση -ένα φιλόδοξο εγχείρημα δεδομένων και των τρεχουσών οικονομικών συνθηκών- εξετάζεται από τους εμπλεκόμενους στη μετάβαση, δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς.
Την αναγκαιότητα της δημιουργίας εθνικής επικοινωνιακής στρατηγικής, έχουν ήδη επισημάνει στελέχη και των δύο πλευρών (εκπρόσωποι των επιχειρήσεων και των κρατικών φορέων) και σύμφωνα με πληροφορίες το ζήτημα θα τεθεί από τα πρώτα, στη νέα συντονιστική Επιτροπή που έχει δημιουργηθεί για το συντονισμό των κινήσεων για την ψηφιακή μετάβαση και η οποία αναμένεται να συνεδριάσει σύντομα.
Υπενθυμίζεται ότι στην Επιτροπή συμμετέχουν εκπρόσωποι από τη ΓΓΕ, τα υπουργεία Πολιτισμού και Τουρισμού, Εσωτερικών, Οικονομικών, Περιφερειακής Ανάπτυξης, το ΕΣΡ την ΕΕΤΤ την ΕΙΤΗΣΕΕ, την Digea, την ΕΠΕΚ, την ΕΤΕΠ και την Digital Union και η πρώτη της συνεδρίαση θα γίνει όταν ορισθούν οι εκπρόσωποι των προαναφερθέντων φορέων.
Το κόστος της επικοινωνίας για την ψηφιακή τηλεόραση, στο οποίο περιλαμβάνονται οι κάθε είδους ενέργειες σχετικά με την ενημέρωση του κοινού για τη μετάβαση στη νέα τεχνολογία εκπομπών, αποτελεί σε διεθνή κλίμακα, κοινή προσπάθεια του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, αφενός γιατί αφορά το σύνολο των πολιτών, αφετέρου γιατί ανέρχεται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε πρόσφατα στη δημοσιότητα το ΙΟΜ -και ειδικότερα ο ερευνητής ΜΜΕ, Κωνσταντίνος Παπαβασιλόπουλος- το κόστος της επικοινωνίας / ενημέρωσης στη Μεγάλη Βρετανία ανήλθε σε 200 εκατ. λίρες, στη Γαλλία στα 240 εκατ. ευρώ και σε μικρότερες χώρες, όπως η Σουηδία και η Δανία, σε 5,5 εκατ. ευρώ και 6,7 εκατ. ευρώ, αντίστοιχα.
Το εγχείρημα στην Ελλάδα
Όπως αναφέρθηκε στη «Ν» το κόστος της επικοινωνίας για την ψηφιακή τηλεόραση, δεν μπορεί να αποσυνδεθεί από το σημερινό οικονομικό περιβάλλον, το οποίο δεν αφήνει πολλά περιθώρια για μεγάλα ανοίγματα.
Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να υιοθετεί μια κεντρική συνολική εικόνα για όλους τους φορείς -στο πλαίσιο αυτό και δεδομένου ότι η αρχή έχει γίνει με την οικογένεια Κλικλίκου, το πιθανότερο είναι η καμπάνια αυτή να αποτελέσει και την κεντρική επιλογή- ενώ από πλευράς επικοινωνιακών οχημάτων, θα περιλαμβάνεται το σύνολο των μέσων, με τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ, καταχωρίσεις στον Τύπο, το Διαδίκτυο, υπαίθρια διαφήμιση, ειδικές ενημερωτικές εκδηλώσεις καθώς και συνεργασία με άλλες οργανώσεις.
Το τελικό ποσό του κόστους της καμπάνιας δεν μπορεί να προσδιορισθεί ακριβώς στην παρούσα φάση, ενώ θα πρέπει να επισημανθεί ότι ήδη έχουν γίνει τα πρώτα βήματα από την πλευρά των ιδιωτών, μέσω της Digea. Παρά ταύτα στελέχη της αγοράς, εκτιμούν ότι θα κινηθεί σε επίπεδα ανάλογα με εκείνα μικρότερων χωρών (όπως η Δανία).

Πηγή: Ναυτεμπορική

Η δημιουργία εθνικής στρατηγικής για την επικοινωνία και την ενημέρωση του κοινού, για τα θέματα που αφορούν στην ψηφιακή τηλεόραση -ένα φιλόδοξο εγχείρημα δεδομένων και των τρεχουσών οικονομικών συνθηκών- εξετάζεται από τους εμπλεκόμενους στη μετάβαση, δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς.
Την αναγκαιότητα της δημιουργίας εθνικής επικοινωνιακής στρατηγικής, έχουν ήδη επισημάνει στελέχη και των δύο πλευρών (εκπρόσωποι των επιχειρήσεων και των κρατικών φορέων) και σύμφωνα με πληροφορίες το ζήτημα θα τεθεί από τα πρώτα, στη νέα συντονιστική Επιτροπή που έχει δημιουργηθεί για το συντονισμό των κινήσεων για την ψηφιακή μετάβαση και η οποία αναμένεται να συνεδριάσει σύντομα.
Υπενθυμίζεται ότι στην Επιτροπή συμμετέχουν εκπρόσωποι από τη ΓΓΕ, τα υπουργεία Πολιτισμού και Τουρισμού, Εσωτερικών, Οικονομικών, Περιφερειακής Ανάπτυξης, το ΕΣΡ την ΕΕΤΤ την ΕΙΤΗΣΕΕ, την Digea, την ΕΠΕΚ, την ΕΤΕΠ και την Digital Union και η πρώτη της συνεδρίαση θα γίνει όταν ορισθούν οι εκπρόσωποι των προαναφερθέντων φορέων.
Το κόστος της επικοινωνίας για την ψηφιακή τηλεόραση, στο οποίο περιλαμβάνονται οι κάθε είδους ενέργειες σχετικά με την ενημέρωση του κοινού για τη μετάβαση στη νέα τεχνολογία εκπομπών, αποτελεί σε διεθνή κλίμακα, κοινή προσπάθεια του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, αφενός γιατί αφορά το σύνολο των πολιτών, αφετέρου γιατί ανέρχεται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε πρόσφατα στη δημοσιότητα το ΙΟΜ -και ειδικότερα ο ερευνητής ΜΜΕ, Κωνσταντίνος Παπαβασιλόπουλος- το κόστος της επικοινωνίας / ενημέρωσης στη Μεγάλη Βρετανία ανήλθε σε 200 εκατ. λίρες, στη Γαλλία στα 240 εκατ. ευρώ και σε μικρότερες χώρες, όπως η Σουηδία και η Δανία, σε 5,5 εκατ. ευρώ και 6,7 εκατ. ευρώ, αντίστοιχα.
Το εγχείρημα στην Ελλάδα
Όπως αναφέρθηκε στη «Ν» το κόστος της επικοινωνίας για την ψηφιακή τηλεόραση, δεν μπορεί να αποσυνδεθεί από το σημερινό οικονομικό περιβάλλον, το οποίο δεν αφήνει πολλά περιθώρια για μεγάλα ανοίγματα.
Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να υιοθετεί μια κεντρική συνολική εικόνα για όλους τους φορείς -στο πλαίσιο αυτό και δεδομένου ότι η αρχή έχει γίνει με την οικογένεια Κλικλίκου, το πιθανότερο είναι η καμπάνια αυτή να αποτελέσει και την κεντρική επιλογή- ενώ από πλευράς επικοινωνιακών οχημάτων, θα περιλαμβάνεται το σύνολο των μέσων, με τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ, καταχωρίσεις στον Τύπο, το Διαδίκτυο, υπαίθρια διαφήμιση, ειδικές ενημερωτικές εκδηλώσεις καθώς και συνεργασία με άλλες οργανώσεις.
Το τελικό ποσό του κόστους της καμπάνιας δεν μπορεί να προσδιορισθεί ακριβώς στην παρούσα φάση, ενώ θα πρέπει να επισημανθεί ότι ήδη έχουν γίνει τα πρώτα βήματα από την πλευρά των ιδιωτών, μέσω της Digea. Παρά ταύτα στελέχη της αγοράς, εκτιμούν ότι θα κινηθεί σε επίπεδα ανάλογα με εκείνα μικρότερων χωρών (όπως η Δανία).

Πηγή: Ναυτεμπορική

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτές κεντρικής κεραίας
Οι ενισχυτές κεντρικής κεραίας διατίθενται σε δύο διαφορετικές κατηγορίες. Η πρώτη κατηγορία είναι αυτή της οποίας οι ενισχυτές έχουν μία έξοδο και η άλλη κατηγορία είναι αυτή με τους ενισχυτές που…
EDISION HDMI MODULATOR 3in1 mini loop
Το EDISION HDMI MODULATOR 3in1 mini loop είναι ένας ολοκαίνουριος ψηφιακός διαμορφωτής, με το γνωστό mini μέγεθος του EDISION modulator, τώρα με περισσότερα χαρακτηριστικά και ακόμα περισσότερες επι…
TP-Link Omada Network 6.0
Η TP-Link ανακοινώνει ταυτόχρονες αναβαθμίσεις στο Omada Network 6.0 – σχεδιασμένο για MSP, SI και εγκαταστάτες – μαζί με το αναβαθμισμένο Omada App 5.0. Και οι δύο αναβαθμίσεις απλοποιούν τις καθημ…
Bridge Cable TDC101 / TGC302 / TMC202
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή των νέων καλωδίων TDC101, TGC302 και TMC202, τα οποία είναι καλώδια μικροφώνου υψηλής ποιότητας της Bridge Cable σε κουλούρες των 100 μέτρων. Διαθ…
Kathrein MP4060 & MS4060
Η Kathrein, ηγέτιδα στην τεχνολογία τηλεπικοινωνιών, προσφέρει δύο προϊόντα που κάνουν κάθε επαγγελματική εγκατάσταση απλή, οργανωμένη και αξιόπιστη. Στιβαρή βάση MP4060 για κάθε εξοπλισμό: Η διά…
Multimedia Perspectives / Fagor COMPACT Series
Η σειρά COMPACT της Multimedia Perspectives / Fagor περιλαμβάνει τον οπτικό πομπό ROT 310C και τον οπτικό δέκτη ROR 260C, με ισχυρά χαρακτηριστικά και υψηλή αξιοπιστία, ενώ να σημειωθεί ότι τα παραπ…
Grandstream GCC6000 Series
Στην εποχή της ψηφιακής μεταμόρφωσης, οι επιχειρήσεις καλούνται να διαχειριστούν ένα πολύπλοκο περιβάλλον επικοινωνίας, ασφάλειας και δικτύωσης. Η νέα σειρά GCC6000 της Grandstream επαναπροσδιορίζει…
EDISION τριπλές πρίζες TV-R-SAT
Νέα, ολοκαίνουρια μοντέλα τριπλών πριζών για διανομή τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού σήματος είναι άμεσα διαθέσιμα από την EDISION. Πρόκειται για μια εξαιρετική νέα σειρά τριπλών πριζών TV-R-SAT, σχεδι…
Νέα σειρά LNB της Emme Esse από την AstraSat
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή νέας σειράς LNB της Emme Esse. Περιλαμβάνει τα μοντέλα Single 80185KM, Twin 80189KM και Quad 80199KM, για παροχή σήματος σε 1, 2 και 4 ανεξάρτητους χρήστ…
Multimedia Perspectives / Fagor DIGIT 25 D2
H DIGIT 25 D2 είναι μία επίγεια κεραία που προσφέρει υψηλό κέρδος και υψηλή μηχανική αντοχή για ψηφιακή τηλεοπτική λήψη σε ατομικές, αλλά και σε κεντρικές εγκαταστάσεις. Η συγκεκριμένη επίγεια κεραί…
PROMAX TV Explorer NG
Είναι πλέον διαθέσιμο το πλήρες manual σε αρχείο PDF, για τον νέο επαναστατικό αναλυτή TV Explorer NG από την PROMAX. Το συγκεκριμένο manual διαθέτει πάνω από 120 σελίδες με αναλυτικές περιγραφές γι…
Rexer X Power RXBA2
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή της σειράς μπαταριών 1,5V Rexer X Power RXBA2. Πρόκειται για αλκαλικές μπαταρίες extra ισχύος, μεγέθους AA και AAA, οι οποίες διατίθενται σε συσκ…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Δεκεμβρίου 2025
Το νέο τεύχος Δεκεμβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας.  Θέματα Τεύχους…
Λίστες αναπαραγωγής M3U
Για τους χρήστες που αρέσκονται να χρησιμοποιούν την IPTV και όχι τον παραδοσιακό τρόπο της επίγειας λήψης για να βλέπουν τηλεόραση, οι λίστες αναπαραγωγής M3U αποτελούν ένα τέλειο εργαλείο που μπορ…
EDISION CAM-100
Ένα νέο μοντέλο EDISION ενισχυτή δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε σε αυτό το τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης. Πρόκειται για τον CAM-100, έναν ποιοτικό κεντρικό ενισχυτή που διαθέτει μία είσοδο UHF για…
Kathrein UFX 12 & UFX 14
Η γερμανική Kathrein, που αποτελεί έναν αξιόπιστο και δυναμικό συνεργάτη για όσους επιδιώκουν αποτελεσματικότητα, καινοτομία και βιώσιμες λύσεις, παρουσιάζει δύο νέα μοντέλα διαμορφωτών, τα UFX 12 κ…
ARLI βάσεις TV
Η Astrasat διαθέτει σειρά βάσεων της ARLI για διάφορα μεγέθη τηλεοράσεων, όπως βάσεις τοίχου σταθερές ή με κλίση και περιστροφή που είναι σχεδιασμένες να μειώνουν την απόσταση της τηλεόρασης από τον…
Lemco HDMOD-7
Ένα νέο HDMI modulator της Lemco που κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε σε αυτό το τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης. Πρόκειται για το HDMOD-7, το οποίο συνδυάζει…
Sat & Zap, Δεκέμβριος 2025
Λίγα τα αξιόλογα ελεύθερα κανάλια του δορυφορικού τόξου – για να περνάει η ώρα θα προτείναμε το Strongman Champions League στις 13 Ανατολικά ή το δικαστικό Court TV στις 28.2 Ανατολικά. Για ποδοσφαι…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.