Skip to main content
8 Δεκεμβρίου 2010 03:00

Στρατηγική επικοινωνίας για την ψηφιακή μετάβαση

Κοινή δράση με τη συμμετοχή του Δημοσίου και ιδιωτών

Γράφει: Νίκος Δρικάκης
dec188140cadbe0e52d802f53c43ec86 XL b0092828
Η δημιουργία εθνικής στρατηγικής για την επικοινωνία και την ενημέρωση του κοινού, για τα θέματα που αφορούν στην ψηφιακή τηλεόραση -ένα φιλόδοξο εγχείρημα δεδομένων και των τρεχουσών οικονομικών συνθηκών- εξετάζεται από τους εμπλεκόμενους στη μετάβαση, δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς.
Την αναγκαιότητα της δημιουργίας εθνικής επικοινωνιακής στρατηγικής, έχουν ήδη επισημάνει στελέχη και των δύο πλευρών (εκπρόσωποι των επιχειρήσεων και των κρατικών φορέων) και σύμφωνα με πληροφορίες το ζήτημα θα τεθεί από τα πρώτα, στη νέα συντονιστική Επιτροπή που έχει δημιουργηθεί για το συντονισμό των κινήσεων για την ψηφιακή μετάβαση και η οποία αναμένεται να συνεδριάσει σύντομα.
Υπενθυμίζεται ότι στην Επιτροπή συμμετέχουν εκπρόσωποι από τη ΓΓΕ, τα υπουργεία Πολιτισμού και Τουρισμού, Εσωτερικών, Οικονομικών, Περιφερειακής Ανάπτυξης, το ΕΣΡ την ΕΕΤΤ την ΕΙΤΗΣΕΕ, την Digea, την ΕΠΕΚ, την ΕΤΕΠ και την Digital Union και η πρώτη της συνεδρίαση θα γίνει όταν ορισθούν οι εκπρόσωποι των προαναφερθέντων φορέων.
Το κόστος της επικοινωνίας για την ψηφιακή τηλεόραση, στο οποίο περιλαμβάνονται οι κάθε είδους ενέργειες σχετικά με την ενημέρωση του κοινού για τη μετάβαση στη νέα τεχνολογία εκπομπών, αποτελεί σε διεθνή κλίμακα, κοινή προσπάθεια του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, αφενός γιατί αφορά το σύνολο των πολιτών, αφετέρου γιατί ανέρχεται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε πρόσφατα στη δημοσιότητα το ΙΟΜ -και ειδικότερα ο ερευνητής ΜΜΕ, Κωνσταντίνος Παπαβασιλόπουλος- το κόστος της επικοινωνίας / ενημέρωσης στη Μεγάλη Βρετανία ανήλθε σε 200 εκατ. λίρες, στη Γαλλία στα 240 εκατ. ευρώ και σε μικρότερες χώρες, όπως η Σουηδία και η Δανία, σε 5,5 εκατ. ευρώ και 6,7 εκατ. ευρώ, αντίστοιχα.
Το εγχείρημα στην Ελλάδα
Όπως αναφέρθηκε στη «Ν» το κόστος της επικοινωνίας για την ψηφιακή τηλεόραση, δεν μπορεί να αποσυνδεθεί από το σημερινό οικονομικό περιβάλλον, το οποίο δεν αφήνει πολλά περιθώρια για μεγάλα ανοίγματα.
Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να υιοθετεί μια κεντρική συνολική εικόνα για όλους τους φορείς -στο πλαίσιο αυτό και δεδομένου ότι η αρχή έχει γίνει με την οικογένεια Κλικλίκου, το πιθανότερο είναι η καμπάνια αυτή να αποτελέσει και την κεντρική επιλογή- ενώ από πλευράς επικοινωνιακών οχημάτων, θα περιλαμβάνεται το σύνολο των μέσων, με τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ, καταχωρίσεις στον Τύπο, το Διαδίκτυο, υπαίθρια διαφήμιση, ειδικές ενημερωτικές εκδηλώσεις καθώς και συνεργασία με άλλες οργανώσεις.
Το τελικό ποσό του κόστους της καμπάνιας δεν μπορεί να προσδιορισθεί ακριβώς στην παρούσα φάση, ενώ θα πρέπει να επισημανθεί ότι ήδη έχουν γίνει τα πρώτα βήματα από την πλευρά των ιδιωτών, μέσω της Digea. Παρά ταύτα στελέχη της αγοράς, εκτιμούν ότι θα κινηθεί σε επίπεδα ανάλογα με εκείνα μικρότερων χωρών (όπως η Δανία).

Πηγή: Ναυτεμπορική

Η δημιουργία εθνικής στρατηγικής για την επικοινωνία και την ενημέρωση του κοινού, για τα θέματα που αφορούν στην ψηφιακή τηλεόραση -ένα φιλόδοξο εγχείρημα δεδομένων και των τρεχουσών οικονομικών συνθηκών- εξετάζεται από τους εμπλεκόμενους στη μετάβαση, δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς.
Την αναγκαιότητα της δημιουργίας εθνικής επικοινωνιακής στρατηγικής, έχουν ήδη επισημάνει στελέχη και των δύο πλευρών (εκπρόσωποι των επιχειρήσεων και των κρατικών φορέων) και σύμφωνα με πληροφορίες το ζήτημα θα τεθεί από τα πρώτα, στη νέα συντονιστική Επιτροπή που έχει δημιουργηθεί για το συντονισμό των κινήσεων για την ψηφιακή μετάβαση και η οποία αναμένεται να συνεδριάσει σύντομα.
Υπενθυμίζεται ότι στην Επιτροπή συμμετέχουν εκπρόσωποι από τη ΓΓΕ, τα υπουργεία Πολιτισμού και Τουρισμού, Εσωτερικών, Οικονομικών, Περιφερειακής Ανάπτυξης, το ΕΣΡ την ΕΕΤΤ την ΕΙΤΗΣΕΕ, την Digea, την ΕΠΕΚ, την ΕΤΕΠ και την Digital Union και η πρώτη της συνεδρίαση θα γίνει όταν ορισθούν οι εκπρόσωποι των προαναφερθέντων φορέων.
Το κόστος της επικοινωνίας για την ψηφιακή τηλεόραση, στο οποίο περιλαμβάνονται οι κάθε είδους ενέργειες σχετικά με την ενημέρωση του κοινού για τη μετάβαση στη νέα τεχνολογία εκπομπών, αποτελεί σε διεθνή κλίμακα, κοινή προσπάθεια του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, αφενός γιατί αφορά το σύνολο των πολιτών, αφετέρου γιατί ανέρχεται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε πρόσφατα στη δημοσιότητα το ΙΟΜ -και ειδικότερα ο ερευνητής ΜΜΕ, Κωνσταντίνος Παπαβασιλόπουλος- το κόστος της επικοινωνίας / ενημέρωσης στη Μεγάλη Βρετανία ανήλθε σε 200 εκατ. λίρες, στη Γαλλία στα 240 εκατ. ευρώ και σε μικρότερες χώρες, όπως η Σουηδία και η Δανία, σε 5,5 εκατ. ευρώ και 6,7 εκατ. ευρώ, αντίστοιχα.
Το εγχείρημα στην Ελλάδα
Όπως αναφέρθηκε στη «Ν» το κόστος της επικοινωνίας για την ψηφιακή τηλεόραση, δεν μπορεί να αποσυνδεθεί από το σημερινό οικονομικό περιβάλλον, το οποίο δεν αφήνει πολλά περιθώρια για μεγάλα ανοίγματα.
Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να υιοθετεί μια κεντρική συνολική εικόνα για όλους τους φορείς -στο πλαίσιο αυτό και δεδομένου ότι η αρχή έχει γίνει με την οικογένεια Κλικλίκου, το πιθανότερο είναι η καμπάνια αυτή να αποτελέσει και την κεντρική επιλογή- ενώ από πλευράς επικοινωνιακών οχημάτων, θα περιλαμβάνεται το σύνολο των μέσων, με τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ, καταχωρίσεις στον Τύπο, το Διαδίκτυο, υπαίθρια διαφήμιση, ειδικές ενημερωτικές εκδηλώσεις καθώς και συνεργασία με άλλες οργανώσεις.
Το τελικό ποσό του κόστους της καμπάνιας δεν μπορεί να προσδιορισθεί ακριβώς στην παρούσα φάση, ενώ θα πρέπει να επισημανθεί ότι ήδη έχουν γίνει τα πρώτα βήματα από την πλευρά των ιδιωτών, μέσω της Digea. Παρά ταύτα στελέχη της αγοράς, εκτιμούν ότι θα κινηθεί σε επίπεδα ανάλογα με εκείνα μικρότερων χωρών (όπως η Δανία).

Πηγή: Ναυτεμπορική

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

IKUSI by FAGOR IPolo SIT 402/422
Η σειρά IPolo SIT της IKUSI by FAGOR περιλαμβάνει 2 μοντέλα SAT to IP Streamers για rack 19”, προκειμένου να επιτυγχάνεται διανομή δορυφορικών καναλιών σε δίκτυο Ethernet. Πρόκειται για τα μοντέλα S…
Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής γραμμής Mini Line
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, μετά τους ενισχυτές κεραίας θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών γραμμής. Οι ενισχυτές γραμμής διατίθενται σε τέσσερις κατηγορίες. Ο καθένας έχει τα…
Akubela HyPanel Lux Knob
Η τελευταία καινοτομία της Akubela, το HyPanel Lux Knob συνδυάζει κορυφαία τεχνολογία με εκλεπτυσμένο σχεδιασμό, προσφέροντας μια νέα διάσταση στην εμπειρία του έξυπνου κτιρίου. Σε μια εποχή όπου η…
Ekselans ODU LTE 4G router
Στην Ελλάδα υπάρχουν πολυάριθμα μικρά ξενοδοχεία, αλλά και ενοικιαζόμενα δωμάτια για τις περιόδους των διακοπών και όχι μόνο. Μία ιδιαίτερα σημαντική υπηρεσία που πρέπει να παρέχει κάθε μικρό ξενοδο…
Grandstream GRP2610(P)
Η τεχνολογία συνεχίζει να εξελίσσεται με γρήγορους ρυθμούς, και όλες οι επιχειρήσεις που βασίζονται στην επικοινωνία αναζητούν λύσεις που θα βοηθήσουν στο να παραμείνουν ανταγωνιστικές. Ένα από τα π…
Promax MD-200C
Η Promax – εκτός από κορυφαία πεδιόμετρα – παράγει μία ευρεία γκάμα οργάνων μέτρησης για όλες τις εφαρμογές. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το ψηφιακό επιτραπέζιο πολύμετρο MD-200C, το οποίο φέ…
Grandstream WP836
H Grandstream παρουσιάζει το νέο της ανθεκτικό Wi-Fi 6 Ruggedized Cordless IP Phone, το WP836, την τελευταία προσθήκη στη σειρά WP. Η σειρά WP παρέχει φορητά τηλέφωνα Wi-Fi που είναι εξοπλισμένα με…
ANGA Free TV-V3 / 2-V3 / 4 COMBO-V3
Η εταιρεία STAM Electronics ανακοινώνει την παραλαβή νέων τηλεχειριστηρίων μάρκας ANGA της σειράς Free TV Version 3. Πρόκειται για 3 ποιοτικά τηλεχειριστήρια, με εργονομικό σχεδιασμό και πολύ καλή α…
Promax MD-200C
Η Promax – εκτός από κορυφαία πεδιόμετρα – παράγει μία ευρεία γκάμα οργάνων μέτρησης για όλες τις εφαρμογές. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το ψηφιακό επιτραπέζιο πολύμετρο MD-200C, το οποίο φέ…
Ekselans ODU LTE 4G
Το ODU LTE 4G είναι ένα all-in-one 4G router για εξωτερική χρήση λήψης δεδομένων 4G, με ενσωματωμένη omnidirectional κεραία 4x4 MIMO για υψηλές ταχύτητες και στιβαρή κατασκευή. Μία εξαιρετική περίπτ…
TP-Link Omada: Η έξυπνη Cloud λύση για επαγγελματική δικτύωση
Η πλατφόρμα του Omada Software Defined Networking (SDN) ενσωματώνει συσκευές δικτύου, συμπεριλαμβανομένων Access Point, Switch και Gateway, που παρέχουν 100% κεντρική διαχείριση cloud. Το Omada δημι…
Prolink PLT-288B-10000
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή της νέας σειράς καλωδίων PLT-288B της Prolink. Πρόκειται για νέας γενιάς ενεργά οπτικά καλώδια HDMI σε HDMI, τα οποία έρχονται με μήκος 20, 30, 50…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Μάιος 2025
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Μαΐου 2025 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Μαΐου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «…
Salonica Electronix 2025
Σάββατο 15 και Κυριακή 16 Μαρίου 2025, στο Porto Palace Hotel Thessaloniki διεξήχθη το μεγαλύτερο event της αγοράς συστημάτων ασφαλείας, τηλεόρασης, δικτύων και τεχνολογίας ξενοδοχείων για το 2025…
Sat & Zap, Μάιος 2025
Ο ισχυρός Astra 1P στις 19.2 ανατολικά έχει ήδη αντικαταστήσει πλήρως τον παλιό 1ΚR και μερικώς τον 1Μ. Αρκετά εύκολη και η λήψη των ρωσικών καναλιών στις 80 ανατολικά. 3 Sat HD Astra 1P – 19…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.