Skip to main content
13 Δεκεμβρίου 2010 03:00

Γιώργος Μαθιός: Η ψηφιακή τηλεόραση είναι εθνική προσπάθεια

Γράφει: Δ.Ν
b1e621a0342caa27ff197076e7fde650 XL ec02a6dd
Η επικοινωνία της επίγειας ψηφιακής τηλεοπτικής εκπομπής -και κατ’ επέκταση η προσαρμογή των πολιτών στη νέα τεχνολογία- είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που έχουν να αντιμετωπίσουν στα επόμενα δύο χρόνια η πολιτεία και οι ιδιωτικές επιχειρήσεις του χώρου της τηλεόρασης προκειμένου να αντεπεξέλθουν στο λεγόμενο «ψηφιακό στοίχημα».
Το κόστος της, σύμφωνα με τη διεθνή εμπειρία, ανέρχεται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ, πράγμα που δεδομένης της συγκυρίας δυσκολεύει ακόμα περισσότερο τα πράγματα.
Ο Γιώργος Μαθιός, γενικός διευθυντής της Digea, της εταιρείας διαχείρισης ψηφιακού τηλεοπτικού σήματος που έχουν συστήσει οι 7 ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί της χώρας, μιλά στη «Ν», για το θέμα και επισημαίνει: την ελληνική ιδιαιτερότητα, τονίζει την ανάγκη υιοθέτησης εθνικής στρατηγικής και δηλώνει ότι το κόστος της επικοινωνίας στην Ελλάδα, με τις πιο συντηρητικές εκτιμήσεις, θα ξεπεράσει το ποσό των 30 εκατ. ευρώ.
Πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος της επικοινωνίας στην ψηφιακή μετάβαση;
«Η διεθνής εμπειρία έχει αποδείξει ότι το δυσκολότερο κομμάτι της ψηφιακής μετάβασης έχει να κάνει με την προσαρμογή των πολιτών. Για το λόγο αυτό σε όλες τις χώρες έχει προβλεφθεί μια μακριά περίοδος παράλληλης μετάδοσης του αναλογικού και του ψηφιακού σήματος, συνοδευόμενη από συστηματική και εντατική επικοινωνία σε όλο το φάσμα των μέσων.
Η επικοινωνία αυτή έγινε πάντοτε σε συνεργασία της εμπορικής και της δημόσιας τηλεόρασης με τη συμμετοχή του κράτους σε ρόλο χρηματοδότη και διευκολυντικό προκειμένου να ξεπερνιούνται του όποιου προβλήματος πρόσβασης προς τον καταναλωτή, καθώς και να αποφεύγεται το όποιο μη παραγωγικό κόστος».
Αφού χρειάζεται η χρηματοδότηση του κράτους, δεν θα έπρεπε να αναλάβει την ευθύνη της επικοινωνίας αποκλειστικά;
«Χαρακτηριστικό είναι το αρνητικό παράδειγμα της Γαλλίας όπου για σειρά ετών το εγχείρημα το είχε αναλάβει αποκλειστικά το κράτος με εξαιρετικά απογοητευτικά αποτελέσματα δεδομένου ότι η επικοινωνία χάθηκε στα γρανάζια του Δημοσίου, στερείτο δημιουργικότητας και εξαντλήθηκε σε επανειλημμένες αποστολές ξύλινης αλληλογραφίας που κόστισε εκατομμύρια ευρώ. Μετά από 5 χρόνια κρατικής διαχείρισης η γνώση για το εγχείρημα δεν είχε ξεπεράσει το 30%!».
Ποιο είναι το ποσό που, κατά τη γνώμη σας, χρειάζεται για την επικοινωνία του ψηφιακού εγχειρήματος στην Ελλάδα, δεδομένου ότι διανύουμε και περίοδο οικονομικής κρίσης;
«Εχουν ακουστεί διάφοροι αριθμοί για το πόσο έχει στοιχίσει η επικοινωνία της μετάβασης στα διάφορα κράτη και αρκετοί είναι εκείνοι που σπεύδουν να ταυτίσουν τη χώρα με άλλες πληθυσμιακά όμοιες ευρωπαϊκές χώρες.
Ακολουθώντας μια επιστημονική προσέγγιση που δεν βασίζεται σε υπεραπλουστεύσεις, αρχίζουμε από το ότι η επίγεια εκπομπή στην Ελλάδα είναι πρωτεύον μέσο λήψης (αφορά στο 98% του πληθυσμού), ενώ αντίστοιχα σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες η καλωδιακή πρόσβαση έχει το μεγαλύτερο μερίδιο. Κατά συνέπεια οι επικοινωνιακές ενέργειες άλλων χωρών, που ανέρχονται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ, αφορούν ποσοστά πληθυσμού πολύ χαμηλότερα απ’ ό,τι στην Ελλάδα, που αφορά σχεδόν το σύνολο.
Στην Ελλάδα, λοιπόν, όταν κάνει μετάβαση, θα πρέπει να προσαρμοστεί το σύνολο του πληθυσμού. Επίσης έχουμε ένα από τα πιο περίπλοκα ανάγλυφα, που σε συνδυασμό με τις 15 και πλέον γειτνιάζουσες χώρες στα θέματα τηλεοπτικών εκπομπών, το δίκτυο γίνεται μια εξαιρετικά περίπλοκη υπόθεση με αποτέλεσμα να υπάρξουν αρκετές αλλαγές σε σχέση με την αναλογική.
Τα ανωτέρω, αλλά και το άναρχο περιβάλλον στο τηλεοπτικό πεδίο, λόγω της μη αδειοδότησης του χώρου για πάνω από 20 χρόνια, δεν επέτρεψαν τη μακρά περίοδο παράλληλης μετάδοσης ψηφιακού και αναλογικού σήματος στη χώρα μας.
Βάσει όλων των παραπάνω, δυστυχώς, το απαραίτητο νούμερο για το οποίο στην καλύτερη περίπτωση μιλάμε αρχίζει από τα 30 εκατομμύρια ευρώ.
Δεδομένης και της ευρύτερης οικονομικής κατάστασης, δεν πιστεύετε ότι το νούμερο αυτό είναι υψηλό;
«Πρέπει στην Ελλάδα να είμαστε για μια φορά σοβαροί και υπεύθυνοι σε ένα θέμα που αφορά στο σύνολο του ελληνικού πληθυσμού. Η μετάβαση δεν είναι προαιρετική. Είναι υποχρεωτική. Εχουμε ένα εξαιρετικά περίπλοκο μήνυμα που επιβάλλει κατανόηση του θέματος.
Συγκεκριμένα, κατανόηση του ότι το θέμα με αφορά, αποδοχή, κατανόηση του τι χρειάζεται να κάνω, αποδοχή του να το κάνω, να πάω στο κατάστημα και να ψωνίσω, κατανόηση του πότε θα μου συμβεί και βέβαια όλα αυτά τα βήματα να γίνουν για το 98% του πληθυσμού. Οποιο στέλεχος με στοιχειώδεις γνώσεις επικοινωνίας αναλάβει να λύσει το ανωτέρω πρόβλημα με 30 εκατομμύρια, μάλλον θα παραιτηθεί. Αν πάλι αναλάβει να το λύσει με 10 εκατ., επιτρέψτε μου να πω ότι μάλλον στερείται τη γνώση και την εμπειρία».
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, μια νέα Εθνική Επιτροπή συστάθηκε με πρωτοβουλία του υφυπουργού Μεταφορών, Σπ. Βούγια, για την αντιμετώπιση των θεμάτων της ψηφιακής μετάβασης. Στην Επιτροπή αυτή, εκτός από συναρμόδια υπουργεία, το ΕΣΡ και την ΕΕΤΤ συμμετέχει και η Digea, καθώς και οι άλλοι εμπλεκόμενοι ιδιωτικοί φορείς. Είστε σύμφωνοι με την προσπάθεια αυτή και τι πρέπει να γίνει ειδικότερα στον τομέα της επικοινωνίας;
«Είχαμε θέσει εξ αρχής την ανάγκη για ένα κεντρικό συντονιστικό φορέα. Σε ό,τι αφορά την επικοινωνία, πρέπει να οργανωθούν περιοδικές έρευνες κατανόησης, αποδοχής και προσαρμογής ώστε να προγραμματίζουμε με επιτυχία, πρέπει να αναπτυχθούν από το κράτος οι απαραίτητοι μηχανισμοί ώστε τα μηνύματα να φτάσουν στους σωστούς ανθρώπους τη σωστή στιγμή, πρέπει να κινητοποιηθεί εναρμονισμένα η τοπική αυτοδιοίκηση και οι μηχανισμοί της, πρέπει να δημιουργηθούν και να χρηματοδοτηθούν συνεργεία εθελοντών και διανομής αποκωδικοποιητών σε απομακρυσμένες περιοχές, συνεργεία τοπικής ενημέρωσης στα χωριά και τα νησιά, πρέπει να αναπτυχτούν οι μηχανισμοί για δωρεάν προσφορά αποκωδικοποιητών σε αναξιοπαθούντες και αδύναμες κοινωνικές ομάδες, πρέπει να τυπωθούν και να διανεμηθούν πόρτα πόρτα εκατομμύρια φυλλάδια με στοχευμένο μήνυμα, πρέπει να δημιουργηθεί call center επιδοτούμενο από το κράτος ώστε να μη χρειάζεται να πληρώνει ο πολίτης».
Εσείς στην Digea έχετε ήδη προχωρήσει στη δημιουργία καμπάνιας, αφού το κράτος ομολογουμένως καθυστέρησε. Το γεγονός αυτό βέβαια ήδη δημιουργεί ένα πλαίσιο σε ό,τι αφορά την επικοινωνία, αφού η οποιαδήποτε αλλαγή του μηνύματος μάλλον θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα απ’ όσα θα λύσει. Πώς μπορεί το κράτος να εμπλακεί στην υπόθεση αυτή;
«Η Digea αντιμετώπισε με μεγάλη ευθύνη την ενημέρωση του κοινού σαν πρώτη προτεραιότητα της εταιρείας, αναλαμβάνοντας ένα μεγάλο κόστος, πρώτα απ’ όλα, γιατί ο σεβασμός προς τον τηλεθεατή είναι μια από τις αρχές μας.
Ενα χρόνο μετά, με την αξιέπαινη υποστήριξη του ΕΣΡ, η καμπάνια έχει γράψει πολλές χιλιάδες GRPs, έχει ταυτιστεί με το εγχείρημα, έχει αγαπηθεί από τους Ελληνες και έχει συμβάλει σε μεγάλο βαθμό στο να μπορούμε σήμερα στην Ελλάδα να μιλάμε για μετάβαση το 2013.
Η Digea έχει δηλώσει και στην πολιτεία επισήμως αλλά και σε άλλα φόρα ότι, λαμβάνοντας υπόψη την περίοδο οικονομικής δυσπραγίας, προσφέρει την “Οικογένεια Κλικλίκου” στη διαδικασία της μετάβασης, ενώ θα συνεισφέρει την τεχνογνωσία που διαθέτει στην επικοινωνία του συγκεκριμένου εγχειρήματος ώστε να εξακολουθήσουμε να έχουμε τα εξαιρετικά αποτελέσματα που έχουν επιτευχθεί μέχρι τώρα χωρίς περιττές δαπάνες από δημόσιο χρήμα για να «ξανα-ανακαλύψουμε» τον τροχό και βέβαια χωρίς καθυστερήσεις. Σε κάθε περίπτωση όμως η «Οικογένεια Κλικλίκου» θα είναι εκεί για να βοηθήσει τους Ελληνες σε αυτήν τη δύσκολη μετάβαση.
Η καμπάνια για την ψηφιακή είναι μια πρωτόγνωρη καμπάνια για τα ελληνικά δεδομένα που δεν έχουμε περιθώριο να την κάνουμε λάθος με πειραματισμούς. Δεν το αντέχει ο λαός και του το οφείλουμε».

Πηγή : H Ναυτεμπορική

Η επικοινωνία της επίγειας ψηφιακής τηλεοπτικής εκπομπής -και κατ’ επέκταση η προσαρμογή των πολιτών στη νέα τεχνολογία- είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που έχουν να αντιμετωπίσουν στα επόμενα δύο χρόνια η πολιτεία και οι ιδιωτικές επιχειρήσεις του χώρου της τηλεόρασης προκειμένου να αντεπεξέλθουν στο λεγόμενο «ψηφιακό στοίχημα».
Το κόστος της, σύμφωνα με τη διεθνή εμπειρία, ανέρχεται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ, πράγμα που δεδομένης της συγκυρίας δυσκολεύει ακόμα περισσότερο τα πράγματα.
Ο Γιώργος Μαθιός, γενικός διευθυντής της Digea, της εταιρείας διαχείρισης ψηφιακού τηλεοπτικού σήματος που έχουν συστήσει οι 7 ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί της χώρας, μιλά στη «Ν», για το θέμα και επισημαίνει: την ελληνική ιδιαιτερότητα, τονίζει την ανάγκη υιοθέτησης εθνικής στρατηγικής και δηλώνει ότι το κόστος της επικοινωνίας στην Ελλάδα, με τις πιο συντηρητικές εκτιμήσεις, θα ξεπεράσει το ποσό των 30 εκατ. ευρώ.
Πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος της επικοινωνίας στην ψηφιακή μετάβαση;
«Η διεθνής εμπειρία έχει αποδείξει ότι το δυσκολότερο κομμάτι της ψηφιακής μετάβασης έχει να κάνει με την προσαρμογή των πολιτών. Για το λόγο αυτό σε όλες τις χώρες έχει προβλεφθεί μια μακριά περίοδος παράλληλης μετάδοσης του αναλογικού και του ψηφιακού σήματος, συνοδευόμενη από συστηματική και εντατική επικοινωνία σε όλο το φάσμα των μέσων.
Η επικοινωνία αυτή έγινε πάντοτε σε συνεργασία της εμπορικής και της δημόσιας τηλεόρασης με τη συμμετοχή του κράτους σε ρόλο χρηματοδότη και διευκολυντικό προκειμένου να ξεπερνιούνται του όποιου προβλήματος πρόσβασης προς τον καταναλωτή, καθώς και να αποφεύγεται το όποιο μη παραγωγικό κόστος».
Αφού χρειάζεται η χρηματοδότηση του κράτους, δεν θα έπρεπε να αναλάβει την ευθύνη της επικοινωνίας αποκλειστικά;
«Χαρακτηριστικό είναι το αρνητικό παράδειγμα της Γαλλίας όπου για σειρά ετών το εγχείρημα το είχε αναλάβει αποκλειστικά το κράτος με εξαιρετικά απογοητευτικά αποτελέσματα δεδομένου ότι η επικοινωνία χάθηκε στα γρανάζια του Δημοσίου, στερείτο δημιουργικότητας και εξαντλήθηκε σε επανειλημμένες αποστολές ξύλινης αλληλογραφίας που κόστισε εκατομμύρια ευρώ. Μετά από 5 χρόνια κρατικής διαχείρισης η γνώση για το εγχείρημα δεν είχε ξεπεράσει το 30%!».
Ποιο είναι το ποσό που, κατά τη γνώμη σας, χρειάζεται για την επικοινωνία του ψηφιακού εγχειρήματος στην Ελλάδα, δεδομένου ότι διανύουμε και περίοδο οικονομικής κρίσης;
«Εχουν ακουστεί διάφοροι αριθμοί για το πόσο έχει στοιχίσει η επικοινωνία της μετάβασης στα διάφορα κράτη και αρκετοί είναι εκείνοι που σπεύδουν να ταυτίσουν τη χώρα με άλλες πληθυσμιακά όμοιες ευρωπαϊκές χώρες.
Ακολουθώντας μια επιστημονική προσέγγιση που δεν βασίζεται σε υπεραπλουστεύσεις, αρχίζουμε από το ότι η επίγεια εκπομπή στην Ελλάδα είναι πρωτεύον μέσο λήψης (αφορά στο 98% του πληθυσμού), ενώ αντίστοιχα σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες η καλωδιακή πρόσβαση έχει το μεγαλύτερο μερίδιο. Κατά συνέπεια οι επικοινωνιακές ενέργειες άλλων χωρών, που ανέρχονται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ, αφορούν ποσοστά πληθυσμού πολύ χαμηλότερα απ’ ό,τι στην Ελλάδα, που αφορά σχεδόν το σύνολο.
Στην Ελλάδα, λοιπόν, όταν κάνει μετάβαση, θα πρέπει να προσαρμοστεί το σύνολο του πληθυσμού. Επίσης έχουμε ένα από τα πιο περίπλοκα ανάγλυφα, που σε συνδυασμό με τις 15 και πλέον γειτνιάζουσες χώρες στα θέματα τηλεοπτικών εκπομπών, το δίκτυο γίνεται μια εξαιρετικά περίπλοκη υπόθεση με αποτέλεσμα να υπάρξουν αρκετές αλλαγές σε σχέση με την αναλογική.
Τα ανωτέρω, αλλά και το άναρχο περιβάλλον στο τηλεοπτικό πεδίο, λόγω της μη αδειοδότησης του χώρου για πάνω από 20 χρόνια, δεν επέτρεψαν τη μακρά περίοδο παράλληλης μετάδοσης ψηφιακού και αναλογικού σήματος στη χώρα μας.
Βάσει όλων των παραπάνω, δυστυχώς, το απαραίτητο νούμερο για το οποίο στην καλύτερη περίπτωση μιλάμε αρχίζει από τα 30 εκατομμύρια ευρώ.
Δεδομένης και της ευρύτερης οικονομικής κατάστασης, δεν πιστεύετε ότι το νούμερο αυτό είναι υψηλό;
«Πρέπει στην Ελλάδα να είμαστε για μια φορά σοβαροί και υπεύθυνοι σε ένα θέμα που αφορά στο σύνολο του ελληνικού πληθυσμού. Η μετάβαση δεν είναι προαιρετική. Είναι υποχρεωτική. Εχουμε ένα εξαιρετικά περίπλοκο μήνυμα που επιβάλλει κατανόηση του θέματος.
Συγκεκριμένα, κατανόηση του ότι το θέμα με αφορά, αποδοχή, κατανόηση του τι χρειάζεται να κάνω, αποδοχή του να το κάνω, να πάω στο κατάστημα και να ψωνίσω, κατανόηση του πότε θα μου συμβεί και βέβαια όλα αυτά τα βήματα να γίνουν για το 98% του πληθυσμού. Οποιο στέλεχος με στοιχειώδεις γνώσεις επικοινωνίας αναλάβει να λύσει το ανωτέρω πρόβλημα με 30 εκατομμύρια, μάλλον θα παραιτηθεί. Αν πάλι αναλάβει να το λύσει με 10 εκατ., επιτρέψτε μου να πω ότι μάλλον στερείται τη γνώση και την εμπειρία».
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, μια νέα Εθνική Επιτροπή συστάθηκε με πρωτοβουλία του υφυπουργού Μεταφορών, Σπ. Βούγια, για την αντιμετώπιση των θεμάτων της ψηφιακής μετάβασης. Στην Επιτροπή αυτή, εκτός από συναρμόδια υπουργεία, το ΕΣΡ και την ΕΕΤΤ συμμετέχει και η Digea, καθώς και οι άλλοι εμπλεκόμενοι ιδιωτικοί φορείς. Είστε σύμφωνοι με την προσπάθεια αυτή και τι πρέπει να γίνει ειδικότερα στον τομέα της επικοινωνίας;
«Είχαμε θέσει εξ αρχής την ανάγκη για ένα κεντρικό συντονιστικό φορέα. Σε ό,τι αφορά την επικοινωνία, πρέπει να οργανωθούν περιοδικές έρευνες κατανόησης, αποδοχής και προσαρμογής ώστε να προγραμματίζουμε με επιτυχία, πρέπει να αναπτυχθούν από το κράτος οι απαραίτητοι μηχανισμοί ώστε τα μηνύματα να φτάσουν στους σωστούς ανθρώπους τη σωστή στιγμή, πρέπει να κινητοποιηθεί εναρμονισμένα η τοπική αυτοδιοίκηση και οι μηχανισμοί της, πρέπει να δημιουργηθούν και να χρηματοδοτηθούν συνεργεία εθελοντών και διανομής αποκωδικοποιητών σε απομακρυσμένες περιοχές, συνεργεία τοπικής ενημέρωσης στα χωριά και τα νησιά, πρέπει να αναπτυχτούν οι μηχανισμοί για δωρεάν προσφορά αποκωδικοποιητών σε αναξιοπαθούντες και αδύναμες κοινωνικές ομάδες, πρέπει να τυπωθούν και να διανεμηθούν πόρτα πόρτα εκατομμύρια φυλλάδια με στοχευμένο μήνυμα, πρέπει να δημιουργηθεί call center επιδοτούμενο από το κράτος ώστε να μη χρειάζεται να πληρώνει ο πολίτης».
Εσείς στην Digea έχετε ήδη προχωρήσει στη δημιουργία καμπάνιας, αφού το κράτος ομολογουμένως καθυστέρησε. Το γεγονός αυτό βέβαια ήδη δημιουργεί ένα πλαίσιο σε ό,τι αφορά την επικοινωνία, αφού η οποιαδήποτε αλλαγή του μηνύματος μάλλον θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα απ’ όσα θα λύσει. Πώς μπορεί το κράτος να εμπλακεί στην υπόθεση αυτή;
«Η Digea αντιμετώπισε με μεγάλη ευθύνη την ενημέρωση του κοινού σαν πρώτη προτεραιότητα της εταιρείας, αναλαμβάνοντας ένα μεγάλο κόστος, πρώτα απ’ όλα, γιατί ο σεβασμός προς τον τηλεθεατή είναι μια από τις αρχές μας.
Ενα χρόνο μετά, με την αξιέπαινη υποστήριξη του ΕΣΡ, η καμπάνια έχει γράψει πολλές χιλιάδες GRPs, έχει ταυτιστεί με το εγχείρημα, έχει αγαπηθεί από τους Ελληνες και έχει συμβάλει σε μεγάλο βαθμό στο να μπορούμε σήμερα στην Ελλάδα να μιλάμε για μετάβαση το 2013.
Η Digea έχει δηλώσει και στην πολιτεία επισήμως αλλά και σε άλλα φόρα ότι, λαμβάνοντας υπόψη την περίοδο οικονομικής δυσπραγίας, προσφέρει την “Οικογένεια Κλικλίκου” στη διαδικασία της μετάβασης, ενώ θα συνεισφέρει την τεχνογνωσία που διαθέτει στην επικοινωνία του συγκεκριμένου εγχειρήματος ώστε να εξακολουθήσουμε να έχουμε τα εξαιρετικά αποτελέσματα που έχουν επιτευχθεί μέχρι τώρα χωρίς περιττές δαπάνες από δημόσιο χρήμα για να «ξανα-ανακαλύψουμε» τον τροχό και βέβαια χωρίς καθυστερήσεις. Σε κάθε περίπτωση όμως η «Οικογένεια Κλικλίκου» θα είναι εκεί για να βοηθήσει τους Ελληνες σε αυτήν τη δύσκολη μετάβαση.
Η καμπάνια για την ψηφιακή είναι μια πρωτόγνωρη καμπάνια για τα ελληνικά δεδομένα που δεν έχουμε περιθώριο να την κάνουμε λάθος με πειραματισμούς. Δεν το αντέχει ο λαός και του το οφείλουμε».

Πηγή : H Ναυτεμπορική

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

  • AVM FRITZ!Powerline 1240 AX

    AVM FRITZ!Powerline 1240 AX

    Ως ιδιαίτερο χαρακτηριστικό, το νέο σετ FRITZ!Powerline 1240 AX WLAN διαθέτει Wi-Fi 6. Αυτό για τον χρήστη σημαίνει ότι μπορεί να αναβαθμίσει το οικιακό του δίκτυο με Gigabit μέσω της ηλεκτρικής κ...
  • Τηλεχειριστήρια τύπου original από την KAL Electronics

    Τηλεχειριστήρια τύπου original από την KAL Electronics

    Αλλάξτε το παλιό τηλεκοντρόλ της τηλεόρασής σας με ένα από τα τηλεχειριστήρια αντικατάστασης της KAL Electronics! Πρόκειται για τηλεχειριστήρια τύπου original, τα οποία δεν χρειάζονται προγραμματι...
  • Ikusi FTD-420

    Ikusi FTD-420

    Οι λύσεις οπτικών ινών – μεταξύ άλλων – είναι ιδανικές για διανομή ραδιοτηλεοπτικών σημάτων σε κεντρικές εγκαταστάσεις, από μία πολυκατοικία έως και ένα μεγάλο ξενοδοχειακό συγκρότημα. Το πιο σημα...
  • Icy Box IB-HUB1454-C31

    Icy Box IB-HUB1454-C31

    Με το hub IB-HUB1454-C31 της Icy Box μπορείτε να επεκτείνετε τη συνδεσιμότητα του υπολογιστή σας προσθέτοντας έως και 4 επιπλέον θύρες USB 3.2 Gen 2x1, προσφέροντάς σας ταχύτητα μεταφοράς δεδομένω...
  • NOD S.CLEANER 200KIT

    NOD S.CLEANER 200KIT

    Καθαρίστε τις οθόνες όλων των ειδών (τηλεόραση, tablet, smartphone, laptop, οθόνη Η/Υ, ψηφιακή οθόνη multimedia αυτοκινήτου), με το σετ καθαρισμού 4 σε 1 NOD S.CLEANER 200KIT.Το σετ περιλαμβάνει 2...
  • D-Link G403 EAGLE PRO AI N300

    D-Link G403 EAGLE PRO AI N300

    Απολαύστε ένα δίκτυο στο οποίο μπορείτε να βασιστείτε για να παραμείνετε συνδεδεμένοι, ακόμα και όταν η ευρυζωνική σύνδεση του παρόχου σας πέφτει. Η λειτουργία ανακατεύθυνσης του ενσωματωμένου εφε...
  • Η AVM στην MWC 2024

    Η AVM στην MWC 2024

    Στη φετινή MWC που πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη, η AVM παρουσίασε πρωτοποριακές καινοτομίες και νέα προϊόντα FRITZ! για πανίσχυρες συνδέσεις. Το FRITZ!Box 5690 Pro, που υποστηρίζει συνδέσεις οπτ...
  • DiGiVIEW DV-512

    DiGiVIEW DV-512

    Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου DiGiVIEW DV-512. Πρόκειται για ένα σετ που περιλαμβάνει ενισχυτή κεραίας ιστού για αναλογικά και ψηφιακά κανάλια VHF/UHF, καθώς και τρο...
  • Promax Ranger – Ολοκληρώθηκαν τα εκπαιδευτικά video

    Promax Ranger – Ολοκληρώθηκαν τα εκπαιδευτικά video

    Είναι πλέον διαθέσιμη η τέταρτη και τελευταία ομάδα εκπαιδευτικών video με ελληνική περιγραφή για τα πεδιόμετρα Promax Ranger. Τα συγκεκριμένα video έχουν προστεθεί στην Playlist Πεδιόμετρα RANGER...
  • Meliconi Slimstyle Plus 400 ST

    Meliconi Slimstyle Plus 400 ST

    Η Meliconi, ηγέτης στην κατηγορία των επιτοίχιων και επιτραπέζιων βάσεων TV, παρουσιάζει τη σειρά Slimstyle, με την εγγύηση της εξ ολοκλήρου ιταλικής κατασκευής. Αλλάξτε, λοιπόν, τον τρόπο που «βλ...
  • Bridge Cable KL017

    Bridge Cable KL017

    Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου καλωδίου Bridge Cable KL017. Πρόκειται για καλώδιο LAN κατηγορίας CAT6, το οποίο είναι τύπου S/FTP. Διαθέτει τη μέγιστη δυνατή θωράκιση...
  • Ikusi FlasHD HDTF-C48V & HDTF-C48G

    Ikusi FlasHD HDTF-C48V & HDTF-C48G

    Οι πιο ισχυρές επίγειες κεραίες της Ikusi είναι τα μοντέλα FlasHD και συγκεκριμένα, τα HDTF-C48V & HDTF-C48G σε πράσινο και γκρι χρώμα. Με αξιόλογα χαρακτηριστικά και ισχυρή απόρριψη υψηλότερω...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

  • Ψηφιακή Τηλεόραση, Μάιος 2024

    Ψηφιακή Τηλεόραση, Μάιος 2024

    Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Μαΐου 2024 του περιοδικού "Ψηφιακή Τηλεόραση" μαζί με το "Security Report" Το νέο τεύχος Μαΐου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό ...
  • Cosmote, Nova, Vodafone – Όλα τα πακέτα για streaming και υπερυψηλές ταχύτητες internet μέσω οπτικής ίνας

    Cosmote, Nova, Vodafone – Όλα τα πακέτα για streaming και υπερυψηλές ταχύτητες internet μέσω οπτικής ίνας

    Οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι είναι πάντα περιζήτητοι! Εκτός από τις υπηρεσίες τηλεφωνίας και υψηλής ταχύτητας internet που παρέχουν, έχουν εμπλουτίσει το πορτφόλιό τους και με πλατφόρμες συνδρομητ...
  • Kathrein UFOpro

    Kathrein UFOpro

    Το UFOpro αποτελεί την πρόσφατη πλατφόρμα Headend της γερμανικής Kathrein, που προσφέρει ηγετική σχέση απόδοσης - τιμής στην αγορά! Είναι κατασκευασμένο για εφαρμογές τηλεόρασης επόμενης γενιάς σε...
  • Sat & Zap, Μάιος 2024

    Sat & Zap, Μάιος 2024

    Ελάχιστο το ευρωπαϊκό ενδιαφέρον στη γεωστατική τροχιά όπου το streaming έχει υπερκεράσει τους δορυφόρους. Αντίθετα, σε Ασία και Αφρική κάθε μήνα εμφανίζονται νέα ελεύθερα κανάλια. Al Shams...