Skip to main content
13 Δεκεμβρίου 2010 03:00

Γιώργος Μαθιός: Η ψηφιακή τηλεόραση είναι εθνική προσπάθεια

Γράφει: Δ.Ν
image?src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2Fb1e621a0342caa27ff197076e7fde650 XL
Η επικοινωνία της επίγειας ψηφιακής τηλεοπτικής εκπομπής -και κατ’ επέκταση η προσαρμογή των πολιτών στη νέα τεχνολογία- είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που έχουν να αντιμετωπίσουν στα επόμενα δύο χρόνια η πολιτεία και οι ιδιωτικές επιχειρήσεις του χώρου της τηλεόρασης προκειμένου να αντεπεξέλθουν στο λεγόμενο «ψηφιακό στοίχημα».
Το κόστος της, σύμφωνα με τη διεθνή εμπειρία, ανέρχεται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ, πράγμα που δεδομένης της συγκυρίας δυσκολεύει ακόμα περισσότερο τα πράγματα.
Ο Γιώργος Μαθιός, γενικός διευθυντής της Digea, της εταιρείας διαχείρισης ψηφιακού τηλεοπτικού σήματος που έχουν συστήσει οι 7 ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί της χώρας, μιλά στη «Ν», για το θέμα και επισημαίνει: την ελληνική ιδιαιτερότητα, τονίζει την ανάγκη υιοθέτησης εθνικής στρατηγικής και δηλώνει ότι το κόστος της επικοινωνίας στην Ελλάδα, με τις πιο συντηρητικές εκτιμήσεις, θα ξεπεράσει το ποσό των 30 εκατ. ευρώ.
Πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος της επικοινωνίας στην ψηφιακή μετάβαση;
«Η διεθνής εμπειρία έχει αποδείξει ότι το δυσκολότερο κομμάτι της ψηφιακής μετάβασης έχει να κάνει με την προσαρμογή των πολιτών. Για το λόγο αυτό σε όλες τις χώρες έχει προβλεφθεί μια μακριά περίοδος παράλληλης μετάδοσης του αναλογικού και του ψηφιακού σήματος, συνοδευόμενη από συστηματική και εντατική επικοινωνία σε όλο το φάσμα των μέσων.
Η επικοινωνία αυτή έγινε πάντοτε σε συνεργασία της εμπορικής και της δημόσιας τηλεόρασης με τη συμμετοχή του κράτους σε ρόλο χρηματοδότη και διευκολυντικό προκειμένου να ξεπερνιούνται του όποιου προβλήματος πρόσβασης προς τον καταναλωτή, καθώς και να αποφεύγεται το όποιο μη παραγωγικό κόστος».
Αφού χρειάζεται η χρηματοδότηση του κράτους, δεν θα έπρεπε να αναλάβει την ευθύνη της επικοινωνίας αποκλειστικά;
«Χαρακτηριστικό είναι το αρνητικό παράδειγμα της Γαλλίας όπου για σειρά ετών το εγχείρημα το είχε αναλάβει αποκλειστικά το κράτος με εξαιρετικά απογοητευτικά αποτελέσματα δεδομένου ότι η επικοινωνία χάθηκε στα γρανάζια του Δημοσίου, στερείτο δημιουργικότητας και εξαντλήθηκε σε επανειλημμένες αποστολές ξύλινης αλληλογραφίας που κόστισε εκατομμύρια ευρώ. Μετά από 5 χρόνια κρατικής διαχείρισης η γνώση για το εγχείρημα δεν είχε ξεπεράσει το 30%!».
Ποιο είναι το ποσό που, κατά τη γνώμη σας, χρειάζεται για την επικοινωνία του ψηφιακού εγχειρήματος στην Ελλάδα, δεδομένου ότι διανύουμε και περίοδο οικονομικής κρίσης;
«Εχουν ακουστεί διάφοροι αριθμοί για το πόσο έχει στοιχίσει η επικοινωνία της μετάβασης στα διάφορα κράτη και αρκετοί είναι εκείνοι που σπεύδουν να ταυτίσουν τη χώρα με άλλες πληθυσμιακά όμοιες ευρωπαϊκές χώρες.
Ακολουθώντας μια επιστημονική προσέγγιση που δεν βασίζεται σε υπεραπλουστεύσεις, αρχίζουμε από το ότι η επίγεια εκπομπή στην Ελλάδα είναι πρωτεύον μέσο λήψης (αφορά στο 98% του πληθυσμού), ενώ αντίστοιχα σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες η καλωδιακή πρόσβαση έχει το μεγαλύτερο μερίδιο. Κατά συνέπεια οι επικοινωνιακές ενέργειες άλλων χωρών, που ανέρχονται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ, αφορούν ποσοστά πληθυσμού πολύ χαμηλότερα απ’ ό,τι στην Ελλάδα, που αφορά σχεδόν το σύνολο.
Στην Ελλάδα, λοιπόν, όταν κάνει μετάβαση, θα πρέπει να προσαρμοστεί το σύνολο του πληθυσμού. Επίσης έχουμε ένα από τα πιο περίπλοκα ανάγλυφα, που σε συνδυασμό με τις 15 και πλέον γειτνιάζουσες χώρες στα θέματα τηλεοπτικών εκπομπών, το δίκτυο γίνεται μια εξαιρετικά περίπλοκη υπόθεση με αποτέλεσμα να υπάρξουν αρκετές αλλαγές σε σχέση με την αναλογική.
Τα ανωτέρω, αλλά και το άναρχο περιβάλλον στο τηλεοπτικό πεδίο, λόγω της μη αδειοδότησης του χώρου για πάνω από 20 χρόνια, δεν επέτρεψαν τη μακρά περίοδο παράλληλης μετάδοσης ψηφιακού και αναλογικού σήματος στη χώρα μας.
Βάσει όλων των παραπάνω, δυστυχώς, το απαραίτητο νούμερο για το οποίο στην καλύτερη περίπτωση μιλάμε αρχίζει από τα 30 εκατομμύρια ευρώ.
Δεδομένης και της ευρύτερης οικονομικής κατάστασης, δεν πιστεύετε ότι το νούμερο αυτό είναι υψηλό;
«Πρέπει στην Ελλάδα να είμαστε για μια φορά σοβαροί και υπεύθυνοι σε ένα θέμα που αφορά στο σύνολο του ελληνικού πληθυσμού. Η μετάβαση δεν είναι προαιρετική. Είναι υποχρεωτική. Εχουμε ένα εξαιρετικά περίπλοκο μήνυμα που επιβάλλει κατανόηση του θέματος.
Συγκεκριμένα, κατανόηση του ότι το θέμα με αφορά, αποδοχή, κατανόηση του τι χρειάζεται να κάνω, αποδοχή του να το κάνω, να πάω στο κατάστημα και να ψωνίσω, κατανόηση του πότε θα μου συμβεί και βέβαια όλα αυτά τα βήματα να γίνουν για το 98% του πληθυσμού. Οποιο στέλεχος με στοιχειώδεις γνώσεις επικοινωνίας αναλάβει να λύσει το ανωτέρω πρόβλημα με 30 εκατομμύρια, μάλλον θα παραιτηθεί. Αν πάλι αναλάβει να το λύσει με 10 εκατ., επιτρέψτε μου να πω ότι μάλλον στερείται τη γνώση και την εμπειρία».
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, μια νέα Εθνική Επιτροπή συστάθηκε με πρωτοβουλία του υφυπουργού Μεταφορών, Σπ. Βούγια, για την αντιμετώπιση των θεμάτων της ψηφιακής μετάβασης. Στην Επιτροπή αυτή, εκτός από συναρμόδια υπουργεία, το ΕΣΡ και την ΕΕΤΤ συμμετέχει και η Digea, καθώς και οι άλλοι εμπλεκόμενοι ιδιωτικοί φορείς. Είστε σύμφωνοι με την προσπάθεια αυτή και τι πρέπει να γίνει ειδικότερα στον τομέα της επικοινωνίας;
«Είχαμε θέσει εξ αρχής την ανάγκη για ένα κεντρικό συντονιστικό φορέα. Σε ό,τι αφορά την επικοινωνία, πρέπει να οργανωθούν περιοδικές έρευνες κατανόησης, αποδοχής και προσαρμογής ώστε να προγραμματίζουμε με επιτυχία, πρέπει να αναπτυχθούν από το κράτος οι απαραίτητοι μηχανισμοί ώστε τα μηνύματα να φτάσουν στους σωστούς ανθρώπους τη σωστή στιγμή, πρέπει να κινητοποιηθεί εναρμονισμένα η τοπική αυτοδιοίκηση και οι μηχανισμοί της, πρέπει να δημιουργηθούν και να χρηματοδοτηθούν συνεργεία εθελοντών και διανομής αποκωδικοποιητών σε απομακρυσμένες περιοχές, συνεργεία τοπικής ενημέρωσης στα χωριά και τα νησιά, πρέπει να αναπτυχτούν οι μηχανισμοί για δωρεάν προσφορά αποκωδικοποιητών σε αναξιοπαθούντες και αδύναμες κοινωνικές ομάδες, πρέπει να τυπωθούν και να διανεμηθούν πόρτα πόρτα εκατομμύρια φυλλάδια με στοχευμένο μήνυμα, πρέπει να δημιουργηθεί call center επιδοτούμενο από το κράτος ώστε να μη χρειάζεται να πληρώνει ο πολίτης».
Εσείς στην Digea έχετε ήδη προχωρήσει στη δημιουργία καμπάνιας, αφού το κράτος ομολογουμένως καθυστέρησε. Το γεγονός αυτό βέβαια ήδη δημιουργεί ένα πλαίσιο σε ό,τι αφορά την επικοινωνία, αφού η οποιαδήποτε αλλαγή του μηνύματος μάλλον θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα απ’ όσα θα λύσει. Πώς μπορεί το κράτος να εμπλακεί στην υπόθεση αυτή;
«Η Digea αντιμετώπισε με μεγάλη ευθύνη την ενημέρωση του κοινού σαν πρώτη προτεραιότητα της εταιρείας, αναλαμβάνοντας ένα μεγάλο κόστος, πρώτα απ’ όλα, γιατί ο σεβασμός προς τον τηλεθεατή είναι μια από τις αρχές μας.
Ενα χρόνο μετά, με την αξιέπαινη υποστήριξη του ΕΣΡ, η καμπάνια έχει γράψει πολλές χιλιάδες GRPs, έχει ταυτιστεί με το εγχείρημα, έχει αγαπηθεί από τους Ελληνες και έχει συμβάλει σε μεγάλο βαθμό στο να μπορούμε σήμερα στην Ελλάδα να μιλάμε για μετάβαση το 2013.
Η Digea έχει δηλώσει και στην πολιτεία επισήμως αλλά και σε άλλα φόρα ότι, λαμβάνοντας υπόψη την περίοδο οικονομικής δυσπραγίας, προσφέρει την “Οικογένεια Κλικλίκου” στη διαδικασία της μετάβασης, ενώ θα συνεισφέρει την τεχνογνωσία που διαθέτει στην επικοινωνία του συγκεκριμένου εγχειρήματος ώστε να εξακολουθήσουμε να έχουμε τα εξαιρετικά αποτελέσματα που έχουν επιτευχθεί μέχρι τώρα χωρίς περιττές δαπάνες από δημόσιο χρήμα για να «ξανα-ανακαλύψουμε» τον τροχό και βέβαια χωρίς καθυστερήσεις. Σε κάθε περίπτωση όμως η «Οικογένεια Κλικλίκου» θα είναι εκεί για να βοηθήσει τους Ελληνες σε αυτήν τη δύσκολη μετάβαση.
Η καμπάνια για την ψηφιακή είναι μια πρωτόγνωρη καμπάνια για τα ελληνικά δεδομένα που δεν έχουμε περιθώριο να την κάνουμε λάθος με πειραματισμούς. Δεν το αντέχει ο λαός και του το οφείλουμε».

Πηγή : H Ναυτεμπορική

Η επικοινωνία της επίγειας ψηφιακής τηλεοπτικής εκπομπής -και κατ’ επέκταση η προσαρμογή των πολιτών στη νέα τεχνολογία- είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που έχουν να αντιμετωπίσουν στα επόμενα δύο χρόνια η πολιτεία και οι ιδιωτικές επιχειρήσεις του χώρου της τηλεόρασης προκειμένου να αντεπεξέλθουν στο λεγόμενο «ψηφιακό στοίχημα».
Το κόστος της, σύμφωνα με τη διεθνή εμπειρία, ανέρχεται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ, πράγμα που δεδομένης της συγκυρίας δυσκολεύει ακόμα περισσότερο τα πράγματα.
Ο Γιώργος Μαθιός, γενικός διευθυντής της Digea, της εταιρείας διαχείρισης ψηφιακού τηλεοπτικού σήματος που έχουν συστήσει οι 7 ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί της χώρας, μιλά στη «Ν», για το θέμα και επισημαίνει: την ελληνική ιδιαιτερότητα, τονίζει την ανάγκη υιοθέτησης εθνικής στρατηγικής και δηλώνει ότι το κόστος της επικοινωνίας στην Ελλάδα, με τις πιο συντηρητικές εκτιμήσεις, θα ξεπεράσει το ποσό των 30 εκατ. ευρώ.
Πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος της επικοινωνίας στην ψηφιακή μετάβαση;
«Η διεθνής εμπειρία έχει αποδείξει ότι το δυσκολότερο κομμάτι της ψηφιακής μετάβασης έχει να κάνει με την προσαρμογή των πολιτών. Για το λόγο αυτό σε όλες τις χώρες έχει προβλεφθεί μια μακριά περίοδος παράλληλης μετάδοσης του αναλογικού και του ψηφιακού σήματος, συνοδευόμενη από συστηματική και εντατική επικοινωνία σε όλο το φάσμα των μέσων.
Η επικοινωνία αυτή έγινε πάντοτε σε συνεργασία της εμπορικής και της δημόσιας τηλεόρασης με τη συμμετοχή του κράτους σε ρόλο χρηματοδότη και διευκολυντικό προκειμένου να ξεπερνιούνται του όποιου προβλήματος πρόσβασης προς τον καταναλωτή, καθώς και να αποφεύγεται το όποιο μη παραγωγικό κόστος».
Αφού χρειάζεται η χρηματοδότηση του κράτους, δεν θα έπρεπε να αναλάβει την ευθύνη της επικοινωνίας αποκλειστικά;
«Χαρακτηριστικό είναι το αρνητικό παράδειγμα της Γαλλίας όπου για σειρά ετών το εγχείρημα το είχε αναλάβει αποκλειστικά το κράτος με εξαιρετικά απογοητευτικά αποτελέσματα δεδομένου ότι η επικοινωνία χάθηκε στα γρανάζια του Δημοσίου, στερείτο δημιουργικότητας και εξαντλήθηκε σε επανειλημμένες αποστολές ξύλινης αλληλογραφίας που κόστισε εκατομμύρια ευρώ. Μετά από 5 χρόνια κρατικής διαχείρισης η γνώση για το εγχείρημα δεν είχε ξεπεράσει το 30%!».
Ποιο είναι το ποσό που, κατά τη γνώμη σας, χρειάζεται για την επικοινωνία του ψηφιακού εγχειρήματος στην Ελλάδα, δεδομένου ότι διανύουμε και περίοδο οικονομικής κρίσης;
«Εχουν ακουστεί διάφοροι αριθμοί για το πόσο έχει στοιχίσει η επικοινωνία της μετάβασης στα διάφορα κράτη και αρκετοί είναι εκείνοι που σπεύδουν να ταυτίσουν τη χώρα με άλλες πληθυσμιακά όμοιες ευρωπαϊκές χώρες.
Ακολουθώντας μια επιστημονική προσέγγιση που δεν βασίζεται σε υπεραπλουστεύσεις, αρχίζουμε από το ότι η επίγεια εκπομπή στην Ελλάδα είναι πρωτεύον μέσο λήψης (αφορά στο 98% του πληθυσμού), ενώ αντίστοιχα σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες η καλωδιακή πρόσβαση έχει το μεγαλύτερο μερίδιο. Κατά συνέπεια οι επικοινωνιακές ενέργειες άλλων χωρών, που ανέρχονται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ, αφορούν ποσοστά πληθυσμού πολύ χαμηλότερα απ’ ό,τι στην Ελλάδα, που αφορά σχεδόν το σύνολο.
Στην Ελλάδα, λοιπόν, όταν κάνει μετάβαση, θα πρέπει να προσαρμοστεί το σύνολο του πληθυσμού. Επίσης έχουμε ένα από τα πιο περίπλοκα ανάγλυφα, που σε συνδυασμό με τις 15 και πλέον γειτνιάζουσες χώρες στα θέματα τηλεοπτικών εκπομπών, το δίκτυο γίνεται μια εξαιρετικά περίπλοκη υπόθεση με αποτέλεσμα να υπάρξουν αρκετές αλλαγές σε σχέση με την αναλογική.
Τα ανωτέρω, αλλά και το άναρχο περιβάλλον στο τηλεοπτικό πεδίο, λόγω της μη αδειοδότησης του χώρου για πάνω από 20 χρόνια, δεν επέτρεψαν τη μακρά περίοδο παράλληλης μετάδοσης ψηφιακού και αναλογικού σήματος στη χώρα μας.
Βάσει όλων των παραπάνω, δυστυχώς, το απαραίτητο νούμερο για το οποίο στην καλύτερη περίπτωση μιλάμε αρχίζει από τα 30 εκατομμύρια ευρώ.
Δεδομένης και της ευρύτερης οικονομικής κατάστασης, δεν πιστεύετε ότι το νούμερο αυτό είναι υψηλό;
«Πρέπει στην Ελλάδα να είμαστε για μια φορά σοβαροί και υπεύθυνοι σε ένα θέμα που αφορά στο σύνολο του ελληνικού πληθυσμού. Η μετάβαση δεν είναι προαιρετική. Είναι υποχρεωτική. Εχουμε ένα εξαιρετικά περίπλοκο μήνυμα που επιβάλλει κατανόηση του θέματος.
Συγκεκριμένα, κατανόηση του ότι το θέμα με αφορά, αποδοχή, κατανόηση του τι χρειάζεται να κάνω, αποδοχή του να το κάνω, να πάω στο κατάστημα και να ψωνίσω, κατανόηση του πότε θα μου συμβεί και βέβαια όλα αυτά τα βήματα να γίνουν για το 98% του πληθυσμού. Οποιο στέλεχος με στοιχειώδεις γνώσεις επικοινωνίας αναλάβει να λύσει το ανωτέρω πρόβλημα με 30 εκατομμύρια, μάλλον θα παραιτηθεί. Αν πάλι αναλάβει να το λύσει με 10 εκατ., επιτρέψτε μου να πω ότι μάλλον στερείται τη γνώση και την εμπειρία».
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, μια νέα Εθνική Επιτροπή συστάθηκε με πρωτοβουλία του υφυπουργού Μεταφορών, Σπ. Βούγια, για την αντιμετώπιση των θεμάτων της ψηφιακής μετάβασης. Στην Επιτροπή αυτή, εκτός από συναρμόδια υπουργεία, το ΕΣΡ και την ΕΕΤΤ συμμετέχει και η Digea, καθώς και οι άλλοι εμπλεκόμενοι ιδιωτικοί φορείς. Είστε σύμφωνοι με την προσπάθεια αυτή και τι πρέπει να γίνει ειδικότερα στον τομέα της επικοινωνίας;
«Είχαμε θέσει εξ αρχής την ανάγκη για ένα κεντρικό συντονιστικό φορέα. Σε ό,τι αφορά την επικοινωνία, πρέπει να οργανωθούν περιοδικές έρευνες κατανόησης, αποδοχής και προσαρμογής ώστε να προγραμματίζουμε με επιτυχία, πρέπει να αναπτυχθούν από το κράτος οι απαραίτητοι μηχανισμοί ώστε τα μηνύματα να φτάσουν στους σωστούς ανθρώπους τη σωστή στιγμή, πρέπει να κινητοποιηθεί εναρμονισμένα η τοπική αυτοδιοίκηση και οι μηχανισμοί της, πρέπει να δημιουργηθούν και να χρηματοδοτηθούν συνεργεία εθελοντών και διανομής αποκωδικοποιητών σε απομακρυσμένες περιοχές, συνεργεία τοπικής ενημέρωσης στα χωριά και τα νησιά, πρέπει να αναπτυχτούν οι μηχανισμοί για δωρεάν προσφορά αποκωδικοποιητών σε αναξιοπαθούντες και αδύναμες κοινωνικές ομάδες, πρέπει να τυπωθούν και να διανεμηθούν πόρτα πόρτα εκατομμύρια φυλλάδια με στοχευμένο μήνυμα, πρέπει να δημιουργηθεί call center επιδοτούμενο από το κράτος ώστε να μη χρειάζεται να πληρώνει ο πολίτης».
Εσείς στην Digea έχετε ήδη προχωρήσει στη δημιουργία καμπάνιας, αφού το κράτος ομολογουμένως καθυστέρησε. Το γεγονός αυτό βέβαια ήδη δημιουργεί ένα πλαίσιο σε ό,τι αφορά την επικοινωνία, αφού η οποιαδήποτε αλλαγή του μηνύματος μάλλον θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα απ’ όσα θα λύσει. Πώς μπορεί το κράτος να εμπλακεί στην υπόθεση αυτή;
«Η Digea αντιμετώπισε με μεγάλη ευθύνη την ενημέρωση του κοινού σαν πρώτη προτεραιότητα της εταιρείας, αναλαμβάνοντας ένα μεγάλο κόστος, πρώτα απ’ όλα, γιατί ο σεβασμός προς τον τηλεθεατή είναι μια από τις αρχές μας.
Ενα χρόνο μετά, με την αξιέπαινη υποστήριξη του ΕΣΡ, η καμπάνια έχει γράψει πολλές χιλιάδες GRPs, έχει ταυτιστεί με το εγχείρημα, έχει αγαπηθεί από τους Ελληνες και έχει συμβάλει σε μεγάλο βαθμό στο να μπορούμε σήμερα στην Ελλάδα να μιλάμε για μετάβαση το 2013.
Η Digea έχει δηλώσει και στην πολιτεία επισήμως αλλά και σε άλλα φόρα ότι, λαμβάνοντας υπόψη την περίοδο οικονομικής δυσπραγίας, προσφέρει την “Οικογένεια Κλικλίκου” στη διαδικασία της μετάβασης, ενώ θα συνεισφέρει την τεχνογνωσία που διαθέτει στην επικοινωνία του συγκεκριμένου εγχειρήματος ώστε να εξακολουθήσουμε να έχουμε τα εξαιρετικά αποτελέσματα που έχουν επιτευχθεί μέχρι τώρα χωρίς περιττές δαπάνες από δημόσιο χρήμα για να «ξανα-ανακαλύψουμε» τον τροχό και βέβαια χωρίς καθυστερήσεις. Σε κάθε περίπτωση όμως η «Οικογένεια Κλικλίκου» θα είναι εκεί για να βοηθήσει τους Ελληνες σε αυτήν τη δύσκολη μετάβαση.
Η καμπάνια για την ψηφιακή είναι μια πρωτόγνωρη καμπάνια για τα ελληνικά δεδομένα που δεν έχουμε περιθώριο να την κάνουμε λάθος με πειραματισμούς. Δεν το αντέχει ο λαός και του το οφείλουμε».

Πηγή : H Ναυτεμπορική

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

EDISION USB Wi-Fi EDI-MEGA 2
Το EDISION USB Wi-Fi Dongle είναι ξανά διαθέσιμο, με νέες προδιαγραφές και τεχνικά χαρακτηριστικά. Το USB Wi-Fi EDI-MEGA 2 είναι το ολοκαίνουριο μοντέλο, με νέο επεξεργαστή MTK7601, ταχύτητα έως 150…
Grandstream WP856
Το νέο Smart IP Phone WP856 της Grandstream με ενσωματωμένο Dual-Band Wi-Fi 6 και barcode scanner, προσφέρει μία all-in-one λύση. Το WP856 είναι ένα Wi-Fi smartphone με ενσωματωμένο σαρωτή που προσφ…
PROMAX HD RANGER & RANGERNeo
Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα προβλήματα στην επίγεια ψηφιακή λήψη, είναι τα λεγόμενα σήματα «ηχώ» ή διεθνώς Echoes, τα οποία μπορούν να εμφανιστούν σε δίκτυα MFN και SFN. Δίκτυα πολλαπλών συχνοτήτ…
JollyLine Replacement στο B2B EDISION
Νέα εισαγωγή τηλεχειριστήριων JollyLine Replacement! Νέες καλύτερες τιμές χονδρικής στα τηλεχειριστήρια άμεσης αντικατάστασης JollyLine στο B2B site της EDISION. Πρόκειται για τηλεχειριστήρια υπέρυθ…
IKUSI by FAGOR WAF 210
Ο ενισχυτής WAF 210 (Ref. 35150) είναι ένας broadband ενισχυτής υψηλής στάθμης εξόδου, ιδανικός για την ενίσχυση όλων των τηλεοπτικών καναλιών σε κεντρικές εγκαταστάσεις. Βασικά χαρακτηριστικά: •…
Συνέντευξη της IDComs στα πλαίσια της Salonica Electronix 2025
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης Salonica Electronix 2025, στην οποία συμμετείχε η IDComs στο διάστημα μεταξύ 15-16 Μαρτίου, ο Στάνισλαβ Ερμιζίδης, Network & System Engineer της IDComs, και ο Κωνστα…
Wi-Tek WI-AP718M(V2)
Το WI-AP718M(V2) της Wi-Tek είναι ένα ισχυρό Wi-Fi Mesh Access Point, κατάλληλο για όσους χρειάζονται αξιόπιστη και γρήγορη κάλυψη Wi-Fi σε μεγάλους χώρους, με ευκολία στη διαχείριση και επεκτασιμότ…
MAXHUB XBoard V7
Η MAXHUB επανέρχεται δυναμικά, παρουσιάζοντας τη νέα, απόλυτα αναβαθμισμένη σειρά Interactive Flat Panels (IFPs), XBoard V7. Πρόκειται για την πιο προηγμένη πλατφόρμα συνεργασίας της εταιρείας, που…
EDISION ομοαξονικά καλώδια RG6
Η νέα σειρά ομοαξονικών καλωδίων της EDISION σάς προσφέρει μια εξαιρετική ομάδα κωδικών ομοαξονικού τύπου RG6, σε διάφορες έτοιμες ποσότητες, με νέα τεχνικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα, για να…
TP-Link EAP613
Το EAP613 της TP-Link είναι ένα AX1800 Access Point οροφής με Wi-Fi 6 υψηλής απόδοσης, που επιτρέπει σε περισσότερες συνδεδεμένες συσκευές να μπορούν να απολαμβάνουν μεγαλύτερες ταχύτητες, μικρότερη…
Πολυδιακόπτες Stand Alone & Cascade της IKUSI by FAGOR
Μία εξαιρετική σειρά πολυδιακοπτών από την IKUSI by FAGOR περιλαμβάνει μοντέλα Stand Alone και Cascade multiswitch για διανομή Sat-IF+Ter σε εγκαταστάσεις κάθε μεγέθους με δυνατότητα επεκτάσεων ανάλ…
Wi-TekWI-POL5800-08
Το WI-POL5800-08 της Wi-Tek είναι ένα υψηλής απόδοσης τερματικό οπτικής γραμμής GPON για λύσεις POL. Αποτελεί τον πυρήνα των πλήρως οπτικών λύσεων για την εξέλιξη των δικτύων επόμενης γενιάς. Παρέχε…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Ιούλιος 2025
Το νέο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας. Θέματα Τεύχους Ε…
Ενισχυτές τηλεοπτικού σήματος
Η λήψη του τηλεοπτικού σήματος ενδέχεται σε ορισμένες περιπτώσεις να αντιμετωπίζει προβλήματα, σε βαθμό τέτοιο που η τηλεόραση να μην μπορεί να συντονίζεται στα επίγεια ψηφιακά κανάλια που εκπέμπουν…
Mercusys MR80X
Το Mercusys MR80X είναι ένα Wi-Fi 6 router, το οποίο απευθύνεται σε χρήστες που επιζητούν υψηλές ταχύτητες, σταθερότητα δικτύου και σύγχρονες λειτουργίες ασφαλείας, χωρίς να ξοδέψουν μια περιουσία…
Sat & Zap, Ιούλιος 2025
Η Ευρώπη λάμπει διά της απουσίας της στον ελεύθερο δορυφορικό ορίζοντα, και μόνο κάποια αγγλόφωνα ή γαλλόφωνα αφρικανικά κανάλια συνεχίζουν να εμφανίζονται. Στα αξιοπερίεργα, το ορθόδοξο ουκρανικό κ…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.