Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Η πανδημία ωρίμασε απότομα τον κλάδο των ΜΜΕ και της Ψυχαγωγίας
Η νέα σεζόν ξεκίνησε και οι παίκτες σε κάθε πεδίο της αγοράς των ΜΜΕ, της Ψυχαγωγίας και της Διαφήμισης ανοίγουν ο ένας μετά τον άλλον τα χαρτιά τους. Οι επενδύσεις αγγίζουν τα 40 εκατ. ευρώ από την πλευρά των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών για μια διαφημιστική πίτα που έχει κολλήσει στα 300…Η νέα σεζόν ξεκίνησε και οι παίκτες σε κάθε πεδίο της αγοράς των ΜΜΕ, της Ψυχαγωγίας και της Διαφήμισης ανοίγουν ο ένας μετά τον άλλον τα χαρτιά τους. Οι επενδύσεις αγγίζουν τα 40 εκατ. ευρώ από την πλευρά των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών για μια διαφημιστική πίτα που έχει κολλήσει στα 300 εκατ. ευρώ και ένα ανταγωνιστικό πλαίσιο με πολλές μεταβλητές και δυνατούς επενδυτές τουλάχιστον στο συνδρομητικό κλάδο και στις streaming υπηρεσίες.
Πανδημία, εμβλολιαστικές επιδόσεις, ψηφιακός μετασχηματισμός και ανατιμήσεις κρίνουν τη φετινή σεζόν μια παρτίδα που είναι λίγο έως πολύ γνωστό ότι θα κερδίσει αυτός που κάνει πρώτος ένα δυνατό break even στην επένδυση σε καθημερινές σειρές που κοστίζουν αλλά και σε reality με ακριβά loyalties.
Οι ενδείξεις της 22ης ετήσιας έρευνας της PwC «Global Entertainment & Media Outlook 2021-2025» για τον κλάδο της Ψυχαγωγίας & ΜΜΕ που αποτυπώνουν μια ανανεωμένη δυναμική σε παγκόσμιο επίπεδο λένε κάποια …καινούργια πράγματα για την Ελλάδα. Για πρώτη φορά η ελληνική αγορά media στοιχίζεται με τον ευρωπαϊκό και γιατί όχι; με τον παγκόσμιο ρυθμό ανάπτυξης και προσαρμογής στα νέα δεδομένα ενώ φαίνεται να εξαρτάται πολύ από τα τεκταινόμενα στη διαφήμιση διεθνώς.
Σύμφωνα με την έρευνα λοιπόν ο κλάδος, αποτιμάται σε πάνω από US$ 2 τρισ., και αναμένεται να καταγράψει ανάπτυξη 6,5% το 2021 και 6,7% το 2022, τροφοδοτούμενος από την ισχυρή ζήτηση για ψηφιακό περιεχόμενο και διαφήμιση. Αυτή η επαναφορά στην ανάπτυξη έρχεται μετά από τη δύσκολη περίοδο του 2020, όπου η δια ζώσης ψυχαγωγία σημείωσε δραματική πτώση, καταγράφοντας 71% μείωση στα έσοδα των εισιτηρίων των κινηματογράφων εξαιτίας της πανδημίας.
Η μελέτη της PwC επικεντρώνεται στην ανάλυση και πρόβλεψη της καταναλωτικής και διαφημιστικής δαπάνης στον κλάδο της Ψυχαγωγίας & ΜΜΕ και λαμβάνει υπόψη στοιχεία από 52 χώρες. Σύμφωνα με τον Αιμίλιο Μελή, Partner, Strategy and Operations Leader, PwC Ελλάδας, «ο κλάδος της ψυχαγωγίας και των ΜΜΕ στην Ελλάδα κατά την επόμενη μέρα, αναμένεται να επιστρέψει σε επιταχυνόμενους ρυθμούς ανάπτυξης, ενώ εκτιμάται μια μεταστροφή σε νέες επιλογές περιεχομένου και τρόπους κατανάλωσης. Η απελευθέρωση των πολύμηνων περιορισμών που επιβλήθηκαν , λόγω της πανδημίας, οδηγεί σε μια ορμητική τροχιά ανάπτυξης για τις ζωντανές πλατφόρμες ψυχαγωγίας, όπως το θέατρο, οι οποίες ευνοούνται και από το ελληνικό κλίμα και κουλτούρα. Δομικές αλλαγές στον τρόπο που προσεγγίζουμε την καθημερινότητα, όπως είναι για παράδειγμα η τηλεργασία, ενισχύουν σημαντικά τη ζήτηση για on-demand περιεχόμενο και υπηρεσίες, κάνοντας απαραίτητη τη δυνατότητα πρόσβασης από ένα μεγάλο εύρος συσκευών της επιλογής του χρήστη. Χαρακτηριστική ένδειξη των παραπάνω αποτελεί το ότι στην επόμενη πενταετία τα έσοδα από την πρόσβαση στο διαδίκτυο θα αυξηθούν με μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 9,22%. Παράλληλα, η διευρυνόμενη γκάμα streaming platforms στην ελληνική αγορά προδιαγράφει πορεία σημαντικής απορρόφησης της μερίδας στη διανομή ενημερωτικού και ψυχαγωγικού περιεχομένου.
H επιτυχία εντός της επόμενης πενταετίας για την Ελληνική αγορά, ανάγεται στη διευρυμένη προσέγγιση των παρόχων και παραγωγών περιεχομένου, προκειμένου, να προσελκύσουν επενδύσεις σε καινοτόμες, επίκαιρες επιλογές, και να διευρύνουν το κοινό τους εκτός συνόρων μέσω στρατηγικών συνεργασιών με νέες ψηφιακές πλατφόρμες». Όλα αυτά σηματοδοτούν μια σύμπλευση με την ευρωπαϊκή πορεία του κλάδου και αυτό καλούνται να το λάβουν όλοι πολύ σοβαρά υπόψιν τους. Ήρθε η ώρα της πλήρους επαγγελματικοποίησης του κλάδου.
Πηγή: advertising.gr