Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ανάλυση: Πώς επιλέγεται το περιεχόμενο από τους συνδρομητές online παρόχων

Καθώς οι πάροχοι βίντεο πολλαπλασιάζονται, οι θεατές είναι ενθουσιασμένοι με τον όγκο των εκπομπών που μπορούν να επιλέξουν. Όμως, όλο και περισσότερο αντιμετωπίζουν ένα λογιστικό πρόβλημα: με τόσα πολλά να διαλέξουν, η Hub Entertainment Research επιδιώκει να διαπιστώσει πώς αποφασίζουν τι θα παρακολουθήσουν από μια απέραντη βιβλιοθήκη επιλογών.
Τα εμπορικά σήματα των παρόχων χάνουν τον αντίκτυπό τους
Οι έμποροι streaming έχουν κάνει καλή δουλειά στην προώθηση της αναγνωρισιμότητας: ακόμη και οι νεότερες πλατφόρμες διαθέτουν αναγνωρισιμότητα της μάρκας σε ποσοστό άνω του 90%, σημειώνει η Hub. Αλλά οι προτάσεις που αξίζουν είναι μια άλλη ιστορία: πολύ λιγότεροι καταναλωτές αισθάνονται σίγουροι ότι γνωρίζουν για ποιο λόγο ένας πάροχος SVoD διαφέρει από τους άλλους. Και καθώς οι θεατές αισθάνονται την πίεση του πληθωρισμού, ένας λόγος για να κρατήσουν έναν πάροχο αντί για άλλους γίνεται όλο και πιο σημαντικός.
Οι σειρές και τα εμπορικά σήματα IP γεμίζουν αυτό το κενό
Τον Ιανουάριο του 2023, το 41% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι τον τελευταίο χρόνο είχε εγγραφεί σε μια νέα υπηρεσία streaming μόνο και μόνο για να παρακολουθήσει μια σειρά (από 35% το 2021). Πρόκειται για έναν ακόμη μεγαλύτερο παράγοντα μεταξύ τμημάτων του πληθυσμού που έχουν τη μεγαλύτερη αξία: Το 57% των ατόμων κάτω των 35 ετών έχουν εγγραφεί για να παρακολουθήσουν μία εκπομπή και μεταξύ των νοικοκυριών με παιδιά το ποσοστό είναι 54%.
Η δημιουργία μιας “αλυσίδας” ανακάλυψης είναι ένας ισχυρός τρόπος για την καταπολέμηση της εγκατάλειψης μιας πλατφόρμας
Ο πιο συνηθισμένος λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι εγκαταλείπουν μια πλατφόρμα streaming είναι ότι “ξέμειναν από πράγματα να παρακολουθήσουν”. Οι τεράστιοι προϋπολογισμοί περιεχομένου ήταν μια μέθοδος “ωμής βίας” για να μην συμβεί αυτό, αλλά το 2023 οι πάροχοι πρέπει να κάνουν περισσότερα με λιγότερα. Η αξιοποίηση των εμπορικών σημάτων της βασικής πνευματικής ιδιοκτησίας είναι ένας ισχυρός τρόπος για να γίνει ακριβώς αυτό. Για παράδειγμα: τον Ιανουάριο του 2023, το 29% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι είχε παρακολουθήσει το Yellowstone. Από αυτούς, το 70 τοις εκατό δήλωσε ότι είχε παρακολουθήσει μία ή περισσότερες από τις σειρές που σχετίζονται με το Yellowstone (απευθείας παρακλάδια ή σειρές που προωθούνται ως προερχόμενες από τον Taylor Sheridan/τους δημιουργούς του Yellowstone). Αυτός ο αριθμός είναι καλός με κάθε κριτήριο, αλλά είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακός αν αναλογιστεί κανείς την προσπάθεια που συνεπάγεται: Το Yellowstone μπορεί να παρακολουθηθεί μόνο μέσω καλωδιακής τηλεόρασης ή του Peacock, ενώ όλες αυτές οι άλλες εκπομπές απαιτούν συνδρομή στο Paramount+, σημειώνει το Hub.
“Το περιεχόμενο ήταν πάντα βασιλιάς”, υποστηρίζει ο Jon Giegengack, κύριος και ιδρυτής της Hub. “Αλλά καθώς το οικοσύστημα streaming γίνεται όλο και πιο πολυπληθές, ο ρόλος του IP branding για το σε ποιες πλατφόρμες θα εγγραφούν και θα κρατήσουν οι θεατές είναι πιο άμεσος από ποτέ. Και σε μια εποχή που ο μετριασμός της απομάκρυνσης έχει γίνει η πρώτη δουλειά για τους παρόχους, η πολύτιμη IP θα είναι πιο πολύτιμη από ποτέ”.
Πηγή: advanced-television.com