Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Έρευνα: Λιγότερες υπηρεσίες βίντεο χρησιμοποιούν οι καταναλωτές

Για πρώτη φορά μετά από πέντε χρόνια, οι καταναλωτές αναφέρουν μείωση του αριθμού των τηλεοπτικών πηγών που χρησιμοποιούν. Η ετήσια έρευνα Best Bundle της Hub Entertainment Research δείχνει ότι οι τηλεθεατές μείωσαν τον αριθμό των υπηρεσιών βίντεο που “στοιβάζουν” το 2023 – αλλά το μεγάλο ερώτημα είναι αν πρόκειται για βραχυπρόθεσμη ή μακροπρόθεσμη τάση.
Οι πηγές βίντεο μειώνονται για πρώτη φορά μέσα σε πέντε χρόνια: Αφού παρουσίασε ισχυρή αύξηση – διπλασιάστηκε μεταξύ 2019 και 2022, από 3,7 σε 7,4 – ο μέσος αριθμός των τηλεοπτικών πηγών που χρησιμοποιούν οι θεατές μειώθηκε το 2023 σε 6,4. Αυτή η μείωση από 7,4 σε 6,4 αντιπροσωπεύει μια σχετική μείωση της τάξης του 14%. Αν και τα αίτια της πτώσης ποικίλλουν, είναι πιθανό ο πληθωρισμός και οι αντιλήψεις για την οικονομία να είναι οι πρωταρχικοί λόγοι.
Οι μειώσεις τόσο στις παραδοσιακές συνδρομές όσο και στις συνδρομές streaming βρίσκονται σε άνοδο, σύμφωνα με τα στοιχεία: Οι συγκρίσεις με τα στοιχεία του 2022 δείχνουν ότι λιγότεροι θεατές δηλώνουν ότι έχουν συνδρομή streaming (από υπηρεσίες “συνδρομητικού βίντεο κατά παραγγελία” ή SVoD) φέτος, με τα επίπεδα να μειώνονται από 89% σε 82%. Η παραδοσιακή συνδρομητική τηλεόραση (από τους “πολυκαναλικούς διανομείς τηλεοπτικών προγραμμάτων”, ή MVPDs) μειώθηκε από 62% των τηλεθεατών σε 55%. Οι vMVPDs (MVPDs μόνο για streaming, ή “εικονικοί MVPDs”) δεν παρουσίασαν στατιστικά σημαντική μεταβολή.
Αποσυσπείρωση των SVoDs: Η διαπίστωση της Hub για την “αποσυμφόρηση” ενισχύεται από το γεγονός ότι μικρότερο ποσοστό τηλεθεατών δηλώνει ότι έχει σήμερα συνδρομές σε τρία ή περισσότερα από τα “Big 5” SVoD (Netflix, Hulu, Amazon, HBO Max ή Disney+). Το 2022, οι μισοί (50%) ανέφεραν τρεις ή περισσότερες συνδρομές- το 2023, το ποσοστό αυτό έχει μειωθεί στο 42%.
Τα FASTs είναι τα τελευταία: Ιδιαίτερα αξιοσημείωτο είναι ότι οι υπηρεσίες FAST (“δωρεάν, υποστηριζόμενη από διαφημίσεις τηλεόραση”) παρέμειναν σταθερές από έτος σε έτος, χωρίς να παρουσιάζουν σημαντική μείωση από το 2022 έως το 2023. Αυτές οι εναλλακτικές, δωρεάν υπηρεσίες αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερη σημασία για τους καταναλωτές που σφίγγουν το ζωνάρι τους λόγω των πληθωριστικών προβλημάτων και των δυσοίωνων προβλέψεων για την οικονομία.
Πηγή: advanced-television.com