Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Limelight: "Οι τηλεοράσεις 8Κ δεν έχουν νόημα, αν δεν υπάρχουν υπηρεσίες 8Κ"
Με όλη την υπερβολή που αφορά την προώθηση της τεχνολογίας και των τηλεοράσεων 8K TV στην CES 2019, ο Andrew Gray, Διευθυντής Marketing EMEA της Limelight Networks, θέτει επί τάπητος το γεγονός ότι δεν υπάρχουν υπηρεσίες που να συνοδεύουν όλο αυτό το νέο υλικό. “Στην CES 2019, ο ελέφαντας στο δωμάτιο είναι εκεί και τον βλέπουν όλοι, με την ανάλυση 8K…
Με όλη την υπερβολή που αφορά την προώθηση της τεχνολογίας και των τηλεοράσεων 8K TV στην CES 2019, ο Andrew Gray, Διευθυντής Marketing EMEA της Limelight Networks, θέτει επί τάπητος το γεγονός ότι δεν υπάρχουν υπηρεσίες που να συνοδεύουν όλο αυτό το νέο υλικό.
“Στην CES 2019, ο ελέφαντας στο δωμάτιο είναι εκεί και τον βλέπουν όλοι, με την ανάλυση 8K. Οι ανακοινώσεις νέων τηλεοράσεων 8K μεγέθους jumbo έρχονται η μία μετά την άλλη στην έκθεση, με τη σειρά Master Z9G της Sony να αξιώνει το μεγαλύτερο μέγεθος τηλεόρασης 8K μέχρι στιγμής. Όμως, τα προβλήματα ξεκινούν εκεί που τελειώνουν οι λαμπρές παρουσιάσεις και επιδείξεις. Με άλλα λόγια, δεν υπάρχει τίποτα που να μπορεί να εκμεταλλευθεί τις δυνατότητες των 8K στον πραγματικό κόσμο. Παρόλο που τέτοιες υπηρεσίες ενδέχεται να παρουσιαστούν στο άμεσο μέλλον, θα απαιτήσουν από τις υπηρεσίες online streaming να επανεξετάσουν σοβαρά τις ανάγκες τους για την παροχή περιεχομένου και να επενδύσουν σε μια σοβαρή στρατηγική, ικανή να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των καταναλωτών”, λέει ο Gray.
“Σε έναν κόσμο 8K streaming, οι υπηρεσίες παράδοσης περιεχομένου δεν μπορούν να ανατεθούν στον χαμηλότερο πλειοδότη. Η ύπαρξη μιας ισχυρής στρατηγικής που θα περιλαμβάνει φορείς εκμετάλλευσης με ιδιόκτητη υποδομή θα είναι κρίσιμη για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί στη νέα αυτή εποχή υψηλής ευκρίνειας και υψηλών απαίτησεων. Οι καταναλωτές δεν θα περιμένουν τίποτα λιγότερο όταν επενδύουν τόσο σημαντικά χρήματα στην τηλεόρασή τους”, συμπλήρωσε ο Gray.
https://advanced-television.com/2019/01/10/limelight-8k-tvs-pointless-with-no-8k-services/