Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Συμφωνία για ηλεκτρονική πλατφόρμα διαφήμισης στην TV
Εκ των υστέρων, μετά τη δημοσίευση του νόμου για τη λειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας διαφήμισης στην Εφημερίδα της κυβέρνησης, διαπιστώθηκε πως υπήρξε συμφωνία κορυφής για το νέο νόμο 4487/2017 ανάμεσα στους ιδιοκτήτες της τηλεόρασης και την κυβέρνηση. Για αυτό από τις καλοκαιρινές σφοδρές αντιδράσεις και απειλές της αγοράς της TV και της διαφήμισης πως θα γίνει προσφυγή…Εκ των υστέρων, μετά τη δημοσίευση του νόμου για τη λειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας διαφήμισης στην Εφημερίδα της κυβέρνησης, διαπιστώθηκε πως υπήρξε συμφωνία κορυφής για το νέο νόμο 4487/2017 ανάμεσα στους ιδιοκτήτες της τηλεόρασης και την κυβέρνηση. Για αυτό από τις καλοκαιρινές σφοδρές αντιδράσεις και απειλές της αγοράς της TV και της διαφήμισης πως θα γίνει προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας, δεν ακούστηκε καμία απολύτως διαμαρτυρία. Αιτία όπως διαπιστώθηκε από την έντυπη πλέον μορφή του νόμου είναι πως αυτός ψηφίστηκε με αλλαγές που ευνοούν τους τηλεοπτικούς σταθμούς! Καταρχήν η απευθείας τιμολόγηση που θα εφαρμοζόταν από τον Σεπτέμβριο του 2018 δεν ισχύει πλέον. Το παλιό καθεστώς τελειώνει την 31η Δεκεμβρίου 2017, οπότε το μοίρασμα των νέων διαφημιστικών πακέτων στο τέλος του έτους θα γίνει με την απευθείας τιμολόγηση, κάτι που ήθελαν τα κανάλια.
Σημαντικό επίσης για αυτά είναι ότι η προβλεπόμενη δημοπρασία τηλεοπτικού χρόνου δεν είναι υποχρεωτική αλλά προαιρετική, σε αντίθεση με όσα προέβλεπε το νομοσχέδιο, ενώ οι εκπρόσωποι της αγοράς, δηλαδή καναλιών και διαφημιζόμενων, θα μετέχουν στη διαχείριση της πλατφόρμας. Άλλο ένα αίτημα που ικανοποιήθηκε έμμεσα. Τέλος, βγήκε από το νομοσχέδιο η απόδοση ποσοστού 10% από την τηλεοπτική διαφήμιση για τη λειτουργία του ΕΚΟΜΕ.