Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
19.650 δορυφορικά κανάλια στα τέλη του 2011
Η Euroconsult, διεθνής εταιρεία ερευνών και αναλύσεων που εξειδικεύεται στον δορυφορικό και ραδιοτηλεοπτικό τομέα, ανακοίνωσε σήμερα ότι τα έσοδα της συνδρομητικής τηλεοπτικής βιομηχανίας έφτασαν τα 90 δισεκατομμύρια δολάρια το 2011, σημειώνοντας μία αύξηση 11 δισεκατομμυρίων σε σχέση με τα έσοδα (79 δισεκατομμύρια δολάρια) του 2010. Τα έσοδα της βιομηχανίας θα φτάσουν διεθνώς τα 150 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021, με τις αναδυόμενες αγορές της Λατινικής Αμερικής, Κεντρικής Ευρώπης, Ρωσίας, Μέσης Ανατολής, Αφρικής και Ασίας να αντιπροσωπεύουν έναν αυξανόμενο μερίδιο στα έσοδα που σχεδόν θα διπλασιαστεί τα επόμενα δέκα χρόνια και θα φτάσει το 44% έως το 2021.
Σύμφωνα με την πέμπτη έκδοση της έρευνας «Satellite TV Platforms, World Survey and Prospects to 2021», ο αριθμός των τηλεοπτικών πλατφόρμων έφτασε τις 137 το 2011, και οι συνδρομητές τα 184 εκατομμύρια. Οι πλατφόρμες αυτές διένειμαν 19.650 κανάλια. Έως το 2021 σχεδόν 350 εκατομμύρια νοικοκυριά θα είναι συνδρομητές σε τηλεοπτικές πλατφόρμες παγκοσμίως, σημειώνοντας μία ετήσια αύξηση 6,7% για τα επόμενα δέκα χρόνια.
Την τελευταία δεκαετία οι χρήστες της συνδρομητικής δορυφορικής τηλεόρασης αυξάνονταν τουλάχιστον 10% κάθε χρόνο. Η θετική τάση συνεχίστηκε το 2011 όταν οι συνδρομές παγκοσμίως αυξήθηκαν γύρω στο 16%. Μερικές από τις πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες αγορές είναι η Βραζιλία, η Ρωσία και η Ινδία. Η Ασία είναι αυτή τη στιγμή η περιοχή με τους περισσότερους συνδρομητές, χάρη στην ακμάζουσα ινδική αγορά. Το 2021 το 77% των συνδρομητών παγκοσμίως θα βρίσκεται στις αναδυόμενες περιοχές, σε σχέση με το 60% του 2011.
Οι συνδρομητικές πλατφόρμες επενδύουν σε υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, όπως η HDTV και η 3DTV, και σε αποκωδικοποιητές (set-top boxes) επόμενης γενιάς, για να έχουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Στο τέλος του 2011 υπήρχαν 90 συνδρομητικές πλατφόρμες με υπηρεσίες HD στα πακέτα τους, σε σχέση με τις 48 πλατφόρμες του 2009. Περισσότερα από 2.800 κανάλια HD διανέμονταν από αυτές τις πλατφόρμες παγκοσμίως στο τέλος του 2011, ενώ κατά τη διάρκεια του ίδιου έτους προστέθηκαν γύρω στα 600 κανάλια HD. H HDTV και η 3DTV (καθώς και η Ultra HD) θα οδηγεί την αύξηση των καναλιών στην επόμενη δεκαετία.
Πηγή: euroconsult-ec.com
Η Euroconsult, διεθνής εταιρεία ερευνών και αναλύσεων που εξειδικεύεται στον δορυφορικό και ραδιοτηλεοπτικό τομέα, ανακοίνωσε σήμερα ότι τα έσοδα της συνδρομητικής τηλεοπτικής βιομηχανίας έφτασαν τα 90 δισεκατομμύρια δολάρια το 2011, σημειώνοντας μία αύξηση 11 δισεκατομμυρίων σε σχέση με τα έσοδα (79 δισεκατομμύρια δολάρια) του 2010. Τα έσοδα της βιομηχανίας θα φτάσουν διεθνώς τα 150 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021, με τις αναδυόμενες αγορές της Λατινικής Αμερικής, Κεντρικής Ευρώπης, Ρωσίας, Μέσης Ανατολής, Αφρικής και Ασίας να αντιπροσωπεύουν έναν αυξανόμενο μερίδιο στα έσοδα που σχεδόν θα διπλασιαστεί τα επόμενα δέκα χρόνια και θα φτάσει το 44% έως το 2021.
Σύμφωνα με την πέμπτη έκδοση της έρευνας «Satellite TV Platforms, World Survey and Prospects to 2021», ο αριθμός των τηλεοπτικών πλατφόρμων έφτασε τις 137 το 2011, και οι συνδρομητές τα 184 εκατομμύρια. Οι πλατφόρμες αυτές διένειμαν 19.650 κανάλια. Έως το 2021 σχεδόν 350 εκατομμύρια νοικοκυριά θα είναι συνδρομητές σε τηλεοπτικές πλατφόρμες παγκοσμίως, σημειώνοντας μία ετήσια αύξηση 6,7% για τα επόμενα δέκα χρόνια.
Την τελευταία δεκαετία οι χρήστες της συνδρομητικής δορυφορικής τηλεόρασης αυξάνονταν τουλάχιστον 10% κάθε χρόνο. Η θετική τάση συνεχίστηκε το 2011 όταν οι συνδρομές παγκοσμίως αυξήθηκαν γύρω στο 16%. Μερικές από τις πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες αγορές είναι η Βραζιλία, η Ρωσία και η Ινδία. Η Ασία είναι αυτή τη στιγμή η περιοχή με τους περισσότερους συνδρομητές, χάρη στην ακμάζουσα ινδική αγορά. Το 2021 το 77% των συνδρομητών παγκοσμίως θα βρίσκεται στις αναδυόμενες περιοχές, σε σχέση με το 60% του 2011.
Οι συνδρομητικές πλατφόρμες επενδύουν σε υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, όπως η HDTV και η 3DTV, και σε αποκωδικοποιητές (set-top boxes) επόμενης γενιάς, για να έχουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Στο τέλος του 2011 υπήρχαν 90 συνδρομητικές πλατφόρμες με υπηρεσίες HD στα πακέτα τους, σε σχέση με τις 48 πλατφόρμες του 2009. Περισσότερα από 2.800 κανάλια HD διανέμονταν από αυτές τις πλατφόρμες παγκοσμίως στο τέλος του 2011, ενώ κατά τη διάρκεια του ίδιου έτους προστέθηκαν γύρω στα 600 κανάλια HD. H HDTV και η 3DTV (καθώς και η Ultra HD) θα οδηγεί την αύξηση των καναλιών στην επόμενη δεκαετία.
Πηγή: euroconsult-ec.com