Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Αυξήθηκαν οι δαπάνες των ευρωπαϊκών νοικοκυριών για δορυφορική λήψη

Το Ευρωπαϊκό Οπτικοακουστικό Παρατηρητήριο δημοσίευσε σήμερα την 20η έκδοση της ετήσιας έκθεσης του για τα αποτελέσματα του οπτικοακουστικού τομέα ανάμεσα στο 2009 και στο 2013, σε 40 ευρωπαϊκές χώρες. Η μελέτη μας πληροφορεί ότι μέσα σε πέντε χρόνια οι ευρωπαϊκοί οπτικοακουστικοί όμιλοι έχασαν 5,3% από το μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς και ότι ο οπτικοακουστικός τομέας…
Το Ευρωπαϊκό Οπτικοακουστικό Παρατηρητήριο δημοσίευσε σήμερα την 20η έκδοση της ετήσιας έκθεσης του για τα αποτελέσματα του οπτικοακουστικού τομέα ανάμεσα στο 2009 και στο 2013, σε 40 ευρωπαϊκές χώρες.
Η μελέτη μας πληροφορεί ότι μέσα σε πέντε χρόνια οι ευρωπαϊκοί οπτικοακουστικοί όμιλοι έχασαν 5,3% από το μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς και ότι ο οπτικοακουστικός τομέας γνώρισε για δεύτερη συνεχή χρονιά το 2013 τη στασιμότητα, παρά την υψηλή αύξηση της ζήτησης για υπηρεσίες on-demand.
Τα αποτελέσματα αυτά επιβεβαιώνουν τις νέες καταναλωτικές τάσεις, δεδομένου ότι οι συνδρομητικές τηλεοπτικές πλατφόρμες (+2,7%) και οι υπηρεσίες VOD (+46,1%) δεν κατόρθωσαν να αντισταθμίσουν τις απώλειες από άλλες δραστηριότητες, όπως οι πωλήσεις φυσικών μέσων βίντεο (-11,3%), τα βίντεο games (-1,8%), οι πωλήσεις εισιτηρίων στους κινηματογράφους (-4,3%).
Ένα άλλο σημείο με το οποίο ασχολείται η πρόσφατη έρευνα, είναι οι δαπάνες των ευρωπαίων καταναλωτών για οπτικοακουστικές υπηρεσίες. Πληροφορούμαστε λοιπόν ότι στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης η δορυφορική τηλεόραση προηγείται πάντα από τον ανταγωνισμό της καλωδιακής, της IPTV και της επίγειας ψηφιακής τηλεόρασης, με συνολικά δαπάνες που φτάνουν τα 17,255 δισεκατομμύρια ευρώ το 2013, 24% περισσότερα μέσα σε πέντε χρόνια.
{gallery}13741{/gallery}