Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Euronews: Ανανέωση στη στρατηγική μετάδοσης
Το μεγαλύτερο ενημερωτικό κανάλι της Ευρώπης, το Euronews, που αριθμεί 3,3 εκατομμύρια καθημερινούς τηλεθεατές στην περιφέρεια, ανανεώνει την στρατηγική μετάδοσης, με την εισαγωγή της νέας “multi-cultural and multi-lingual” προσέγγισης, η οποία εντάσσεται στο γενικό πλάνο μετασχηματισμού, “Next”.
Το μεγαλύτερο ενημερωτικό κανάλι της Ευρώπης, το Euronews, που αριθμεί 3,3 εκατομμύρια καθημερινούς τηλεθεατές στην περιφέρεια, ανανεώνει την στρατηγική μετάδοσης, με την εισαγωγή της νέας “multi-cultural and multi-lingual” προσέγγισης, η οποία εντάσσεται στο γενικό πλάνο μετασχηματισμού, “Next”.
Από εδώ και στο εξής, το παραδοσιακό video feed θα αντικατασταθεί από 12 διαφορετικά κανάλια με διαφορετικές “customised εκδόσεις” και σε μια σειρά από γλώσσες. Το προσωπικό που εργάζεται σε κάθε μια από τις γλώσσες, θα κληθεί να προωθήσει την ευρωπαϊκή πολυ-πολιτισμικότητα, συμπεριλαμβάνοντας μια σειρά από διαφορετικές γνώμες σε bulletins, με τους editors να επιλέγουν από ένα pool 200, περίπου, αναφορών συναδέλφων τους και με βάση τα πολτικά και πολιτιστικά ενδιαφέροντα των περιοχών που βρίσκονται.
Σχολιάζοντας τις αλλαγές, ο chief executive του Euronews, Michael Peters ανέφερε πως η προσωποποίηση (customisation) βρίσκεται στην “καρδιά” του μετασχηματισμού: “Το Euronews θα προσαρμόσει την παραγωγή του στις ανάγκες των πελατών που εξυπηρετεί, ενισχύοντας τη μοναδικότητα και την πολυ-πολιτισμικοτητα”.
http://www.advertising.gr/marketing/global-news/euronews-ananeosi-sti-stratigiki-metadosis/