Skip to main content
13 Δεκεμβρίου 2010 03:00

Γιώργος Μαθιός: Η ψηφιακή τηλεόραση είναι εθνική προσπάθεια

Γράφει: Δ.Ν
b1e621a0342caa27ff197076e7fde650 XL ec02a6dd
Η επικοινωνία της επίγειας ψηφιακής τηλεοπτικής εκπομπής -και κατ’ επέκταση η προσαρμογή των πολιτών στη νέα τεχνολογία- είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που έχουν να αντιμετωπίσουν στα επόμενα δύο χρόνια η πολιτεία και οι ιδιωτικές επιχειρήσεις του χώρου της τηλεόρασης προκειμένου να αντεπεξέλθουν στο λεγόμενο «ψηφιακό στοίχημα».
Το κόστος της, σύμφωνα με τη διεθνή εμπειρία, ανέρχεται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ, πράγμα που δεδομένης της συγκυρίας δυσκολεύει ακόμα περισσότερο τα πράγματα.
Ο Γιώργος Μαθιός, γενικός διευθυντής της Digea, της εταιρείας διαχείρισης ψηφιακού τηλεοπτικού σήματος που έχουν συστήσει οι 7 ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί της χώρας, μιλά στη «Ν», για το θέμα και επισημαίνει: την ελληνική ιδιαιτερότητα, τονίζει την ανάγκη υιοθέτησης εθνικής στρατηγικής και δηλώνει ότι το κόστος της επικοινωνίας στην Ελλάδα, με τις πιο συντηρητικές εκτιμήσεις, θα ξεπεράσει το ποσό των 30 εκατ. ευρώ.
Πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος της επικοινωνίας στην ψηφιακή μετάβαση;
«Η διεθνής εμπειρία έχει αποδείξει ότι το δυσκολότερο κομμάτι της ψηφιακής μετάβασης έχει να κάνει με την προσαρμογή των πολιτών. Για το λόγο αυτό σε όλες τις χώρες έχει προβλεφθεί μια μακριά περίοδος παράλληλης μετάδοσης του αναλογικού και του ψηφιακού σήματος, συνοδευόμενη από συστηματική και εντατική επικοινωνία σε όλο το φάσμα των μέσων.
Η επικοινωνία αυτή έγινε πάντοτε σε συνεργασία της εμπορικής και της δημόσιας τηλεόρασης με τη συμμετοχή του κράτους σε ρόλο χρηματοδότη και διευκολυντικό προκειμένου να ξεπερνιούνται του όποιου προβλήματος πρόσβασης προς τον καταναλωτή, καθώς και να αποφεύγεται το όποιο μη παραγωγικό κόστος».
Αφού χρειάζεται η χρηματοδότηση του κράτους, δεν θα έπρεπε να αναλάβει την ευθύνη της επικοινωνίας αποκλειστικά;
«Χαρακτηριστικό είναι το αρνητικό παράδειγμα της Γαλλίας όπου για σειρά ετών το εγχείρημα το είχε αναλάβει αποκλειστικά το κράτος με εξαιρετικά απογοητευτικά αποτελέσματα δεδομένου ότι η επικοινωνία χάθηκε στα γρανάζια του Δημοσίου, στερείτο δημιουργικότητας και εξαντλήθηκε σε επανειλημμένες αποστολές ξύλινης αλληλογραφίας που κόστισε εκατομμύρια ευρώ. Μετά από 5 χρόνια κρατικής διαχείρισης η γνώση για το εγχείρημα δεν είχε ξεπεράσει το 30%!».
Ποιο είναι το ποσό που, κατά τη γνώμη σας, χρειάζεται για την επικοινωνία του ψηφιακού εγχειρήματος στην Ελλάδα, δεδομένου ότι διανύουμε και περίοδο οικονομικής κρίσης;
«Εχουν ακουστεί διάφοροι αριθμοί για το πόσο έχει στοιχίσει η επικοινωνία της μετάβασης στα διάφορα κράτη και αρκετοί είναι εκείνοι που σπεύδουν να ταυτίσουν τη χώρα με άλλες πληθυσμιακά όμοιες ευρωπαϊκές χώρες.
Ακολουθώντας μια επιστημονική προσέγγιση που δεν βασίζεται σε υπεραπλουστεύσεις, αρχίζουμε από το ότι η επίγεια εκπομπή στην Ελλάδα είναι πρωτεύον μέσο λήψης (αφορά στο 98% του πληθυσμού), ενώ αντίστοιχα σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες η καλωδιακή πρόσβαση έχει το μεγαλύτερο μερίδιο. Κατά συνέπεια οι επικοινωνιακές ενέργειες άλλων χωρών, που ανέρχονται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ, αφορούν ποσοστά πληθυσμού πολύ χαμηλότερα απ’ ό,τι στην Ελλάδα, που αφορά σχεδόν το σύνολο.
Στην Ελλάδα, λοιπόν, όταν κάνει μετάβαση, θα πρέπει να προσαρμοστεί το σύνολο του πληθυσμού. Επίσης έχουμε ένα από τα πιο περίπλοκα ανάγλυφα, που σε συνδυασμό με τις 15 και πλέον γειτνιάζουσες χώρες στα θέματα τηλεοπτικών εκπομπών, το δίκτυο γίνεται μια εξαιρετικά περίπλοκη υπόθεση με αποτέλεσμα να υπάρξουν αρκετές αλλαγές σε σχέση με την αναλογική.
Τα ανωτέρω, αλλά και το άναρχο περιβάλλον στο τηλεοπτικό πεδίο, λόγω της μη αδειοδότησης του χώρου για πάνω από 20 χρόνια, δεν επέτρεψαν τη μακρά περίοδο παράλληλης μετάδοσης ψηφιακού και αναλογικού σήματος στη χώρα μας.
Βάσει όλων των παραπάνω, δυστυχώς, το απαραίτητο νούμερο για το οποίο στην καλύτερη περίπτωση μιλάμε αρχίζει από τα 30 εκατομμύρια ευρώ.
Δεδομένης και της ευρύτερης οικονομικής κατάστασης, δεν πιστεύετε ότι το νούμερο αυτό είναι υψηλό;
«Πρέπει στην Ελλάδα να είμαστε για μια φορά σοβαροί και υπεύθυνοι σε ένα θέμα που αφορά στο σύνολο του ελληνικού πληθυσμού. Η μετάβαση δεν είναι προαιρετική. Είναι υποχρεωτική. Εχουμε ένα εξαιρετικά περίπλοκο μήνυμα που επιβάλλει κατανόηση του θέματος.
Συγκεκριμένα, κατανόηση του ότι το θέμα με αφορά, αποδοχή, κατανόηση του τι χρειάζεται να κάνω, αποδοχή του να το κάνω, να πάω στο κατάστημα και να ψωνίσω, κατανόηση του πότε θα μου συμβεί και βέβαια όλα αυτά τα βήματα να γίνουν για το 98% του πληθυσμού. Οποιο στέλεχος με στοιχειώδεις γνώσεις επικοινωνίας αναλάβει να λύσει το ανωτέρω πρόβλημα με 30 εκατομμύρια, μάλλον θα παραιτηθεί. Αν πάλι αναλάβει να το λύσει με 10 εκατ., επιτρέψτε μου να πω ότι μάλλον στερείται τη γνώση και την εμπειρία».
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, μια νέα Εθνική Επιτροπή συστάθηκε με πρωτοβουλία του υφυπουργού Μεταφορών, Σπ. Βούγια, για την αντιμετώπιση των θεμάτων της ψηφιακής μετάβασης. Στην Επιτροπή αυτή, εκτός από συναρμόδια υπουργεία, το ΕΣΡ και την ΕΕΤΤ συμμετέχει και η Digea, καθώς και οι άλλοι εμπλεκόμενοι ιδιωτικοί φορείς. Είστε σύμφωνοι με την προσπάθεια αυτή και τι πρέπει να γίνει ειδικότερα στον τομέα της επικοινωνίας;
«Είχαμε θέσει εξ αρχής την ανάγκη για ένα κεντρικό συντονιστικό φορέα. Σε ό,τι αφορά την επικοινωνία, πρέπει να οργανωθούν περιοδικές έρευνες κατανόησης, αποδοχής και προσαρμογής ώστε να προγραμματίζουμε με επιτυχία, πρέπει να αναπτυχθούν από το κράτος οι απαραίτητοι μηχανισμοί ώστε τα μηνύματα να φτάσουν στους σωστούς ανθρώπους τη σωστή στιγμή, πρέπει να κινητοποιηθεί εναρμονισμένα η τοπική αυτοδιοίκηση και οι μηχανισμοί της, πρέπει να δημιουργηθούν και να χρηματοδοτηθούν συνεργεία εθελοντών και διανομής αποκωδικοποιητών σε απομακρυσμένες περιοχές, συνεργεία τοπικής ενημέρωσης στα χωριά και τα νησιά, πρέπει να αναπτυχτούν οι μηχανισμοί για δωρεάν προσφορά αποκωδικοποιητών σε αναξιοπαθούντες και αδύναμες κοινωνικές ομάδες, πρέπει να τυπωθούν και να διανεμηθούν πόρτα πόρτα εκατομμύρια φυλλάδια με στοχευμένο μήνυμα, πρέπει να δημιουργηθεί call center επιδοτούμενο από το κράτος ώστε να μη χρειάζεται να πληρώνει ο πολίτης».
Εσείς στην Digea έχετε ήδη προχωρήσει στη δημιουργία καμπάνιας, αφού το κράτος ομολογουμένως καθυστέρησε. Το γεγονός αυτό βέβαια ήδη δημιουργεί ένα πλαίσιο σε ό,τι αφορά την επικοινωνία, αφού η οποιαδήποτε αλλαγή του μηνύματος μάλλον θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα απ’ όσα θα λύσει. Πώς μπορεί το κράτος να εμπλακεί στην υπόθεση αυτή;
«Η Digea αντιμετώπισε με μεγάλη ευθύνη την ενημέρωση του κοινού σαν πρώτη προτεραιότητα της εταιρείας, αναλαμβάνοντας ένα μεγάλο κόστος, πρώτα απ’ όλα, γιατί ο σεβασμός προς τον τηλεθεατή είναι μια από τις αρχές μας.
Ενα χρόνο μετά, με την αξιέπαινη υποστήριξη του ΕΣΡ, η καμπάνια έχει γράψει πολλές χιλιάδες GRPs, έχει ταυτιστεί με το εγχείρημα, έχει αγαπηθεί από τους Ελληνες και έχει συμβάλει σε μεγάλο βαθμό στο να μπορούμε σήμερα στην Ελλάδα να μιλάμε για μετάβαση το 2013.
Η Digea έχει δηλώσει και στην πολιτεία επισήμως αλλά και σε άλλα φόρα ότι, λαμβάνοντας υπόψη την περίοδο οικονομικής δυσπραγίας, προσφέρει την “Οικογένεια Κλικλίκου” στη διαδικασία της μετάβασης, ενώ θα συνεισφέρει την τεχνογνωσία που διαθέτει στην επικοινωνία του συγκεκριμένου εγχειρήματος ώστε να εξακολουθήσουμε να έχουμε τα εξαιρετικά αποτελέσματα που έχουν επιτευχθεί μέχρι τώρα χωρίς περιττές δαπάνες από δημόσιο χρήμα για να «ξανα-ανακαλύψουμε» τον τροχό και βέβαια χωρίς καθυστερήσεις. Σε κάθε περίπτωση όμως η «Οικογένεια Κλικλίκου» θα είναι εκεί για να βοηθήσει τους Ελληνες σε αυτήν τη δύσκολη μετάβαση.
Η καμπάνια για την ψηφιακή είναι μια πρωτόγνωρη καμπάνια για τα ελληνικά δεδομένα που δεν έχουμε περιθώριο να την κάνουμε λάθος με πειραματισμούς. Δεν το αντέχει ο λαός και του το οφείλουμε».

Πηγή : H Ναυτεμπορική

Η επικοινωνία της επίγειας ψηφιακής τηλεοπτικής εκπομπής -και κατ’ επέκταση η προσαρμογή των πολιτών στη νέα τεχνολογία- είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που έχουν να αντιμετωπίσουν στα επόμενα δύο χρόνια η πολιτεία και οι ιδιωτικές επιχειρήσεις του χώρου της τηλεόρασης προκειμένου να αντεπεξέλθουν στο λεγόμενο «ψηφιακό στοίχημα».
Το κόστος της, σύμφωνα με τη διεθνή εμπειρία, ανέρχεται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ, πράγμα που δεδομένης της συγκυρίας δυσκολεύει ακόμα περισσότερο τα πράγματα.
Ο Γιώργος Μαθιός, γενικός διευθυντής της Digea, της εταιρείας διαχείρισης ψηφιακού τηλεοπτικού σήματος που έχουν συστήσει οι 7 ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί της χώρας, μιλά στη «Ν», για το θέμα και επισημαίνει: την ελληνική ιδιαιτερότητα, τονίζει την ανάγκη υιοθέτησης εθνικής στρατηγικής και δηλώνει ότι το κόστος της επικοινωνίας στην Ελλάδα, με τις πιο συντηρητικές εκτιμήσεις, θα ξεπεράσει το ποσό των 30 εκατ. ευρώ.
Πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος της επικοινωνίας στην ψηφιακή μετάβαση;
«Η διεθνής εμπειρία έχει αποδείξει ότι το δυσκολότερο κομμάτι της ψηφιακής μετάβασης έχει να κάνει με την προσαρμογή των πολιτών. Για το λόγο αυτό σε όλες τις χώρες έχει προβλεφθεί μια μακριά περίοδος παράλληλης μετάδοσης του αναλογικού και του ψηφιακού σήματος, συνοδευόμενη από συστηματική και εντατική επικοινωνία σε όλο το φάσμα των μέσων.
Η επικοινωνία αυτή έγινε πάντοτε σε συνεργασία της εμπορικής και της δημόσιας τηλεόρασης με τη συμμετοχή του κράτους σε ρόλο χρηματοδότη και διευκολυντικό προκειμένου να ξεπερνιούνται του όποιου προβλήματος πρόσβασης προς τον καταναλωτή, καθώς και να αποφεύγεται το όποιο μη παραγωγικό κόστος».
Αφού χρειάζεται η χρηματοδότηση του κράτους, δεν θα έπρεπε να αναλάβει την ευθύνη της επικοινωνίας αποκλειστικά;
«Χαρακτηριστικό είναι το αρνητικό παράδειγμα της Γαλλίας όπου για σειρά ετών το εγχείρημα το είχε αναλάβει αποκλειστικά το κράτος με εξαιρετικά απογοητευτικά αποτελέσματα δεδομένου ότι η επικοινωνία χάθηκε στα γρανάζια του Δημοσίου, στερείτο δημιουργικότητας και εξαντλήθηκε σε επανειλημμένες αποστολές ξύλινης αλληλογραφίας που κόστισε εκατομμύρια ευρώ. Μετά από 5 χρόνια κρατικής διαχείρισης η γνώση για το εγχείρημα δεν είχε ξεπεράσει το 30%!».
Ποιο είναι το ποσό που, κατά τη γνώμη σας, χρειάζεται για την επικοινωνία του ψηφιακού εγχειρήματος στην Ελλάδα, δεδομένου ότι διανύουμε και περίοδο οικονομικής κρίσης;
«Εχουν ακουστεί διάφοροι αριθμοί για το πόσο έχει στοιχίσει η επικοινωνία της μετάβασης στα διάφορα κράτη και αρκετοί είναι εκείνοι που σπεύδουν να ταυτίσουν τη χώρα με άλλες πληθυσμιακά όμοιες ευρωπαϊκές χώρες.
Ακολουθώντας μια επιστημονική προσέγγιση που δεν βασίζεται σε υπεραπλουστεύσεις, αρχίζουμε από το ότι η επίγεια εκπομπή στην Ελλάδα είναι πρωτεύον μέσο λήψης (αφορά στο 98% του πληθυσμού), ενώ αντίστοιχα σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες η καλωδιακή πρόσβαση έχει το μεγαλύτερο μερίδιο. Κατά συνέπεια οι επικοινωνιακές ενέργειες άλλων χωρών, που ανέρχονται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ, αφορούν ποσοστά πληθυσμού πολύ χαμηλότερα απ’ ό,τι στην Ελλάδα, που αφορά σχεδόν το σύνολο.
Στην Ελλάδα, λοιπόν, όταν κάνει μετάβαση, θα πρέπει να προσαρμοστεί το σύνολο του πληθυσμού. Επίσης έχουμε ένα από τα πιο περίπλοκα ανάγλυφα, που σε συνδυασμό με τις 15 και πλέον γειτνιάζουσες χώρες στα θέματα τηλεοπτικών εκπομπών, το δίκτυο γίνεται μια εξαιρετικά περίπλοκη υπόθεση με αποτέλεσμα να υπάρξουν αρκετές αλλαγές σε σχέση με την αναλογική.
Τα ανωτέρω, αλλά και το άναρχο περιβάλλον στο τηλεοπτικό πεδίο, λόγω της μη αδειοδότησης του χώρου για πάνω από 20 χρόνια, δεν επέτρεψαν τη μακρά περίοδο παράλληλης μετάδοσης ψηφιακού και αναλογικού σήματος στη χώρα μας.
Βάσει όλων των παραπάνω, δυστυχώς, το απαραίτητο νούμερο για το οποίο στην καλύτερη περίπτωση μιλάμε αρχίζει από τα 30 εκατομμύρια ευρώ.
Δεδομένης και της ευρύτερης οικονομικής κατάστασης, δεν πιστεύετε ότι το νούμερο αυτό είναι υψηλό;
«Πρέπει στην Ελλάδα να είμαστε για μια φορά σοβαροί και υπεύθυνοι σε ένα θέμα που αφορά στο σύνολο του ελληνικού πληθυσμού. Η μετάβαση δεν είναι προαιρετική. Είναι υποχρεωτική. Εχουμε ένα εξαιρετικά περίπλοκο μήνυμα που επιβάλλει κατανόηση του θέματος.
Συγκεκριμένα, κατανόηση του ότι το θέμα με αφορά, αποδοχή, κατανόηση του τι χρειάζεται να κάνω, αποδοχή του να το κάνω, να πάω στο κατάστημα και να ψωνίσω, κατανόηση του πότε θα μου συμβεί και βέβαια όλα αυτά τα βήματα να γίνουν για το 98% του πληθυσμού. Οποιο στέλεχος με στοιχειώδεις γνώσεις επικοινωνίας αναλάβει να λύσει το ανωτέρω πρόβλημα με 30 εκατομμύρια, μάλλον θα παραιτηθεί. Αν πάλι αναλάβει να το λύσει με 10 εκατ., επιτρέψτε μου να πω ότι μάλλον στερείται τη γνώση και την εμπειρία».
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, μια νέα Εθνική Επιτροπή συστάθηκε με πρωτοβουλία του υφυπουργού Μεταφορών, Σπ. Βούγια, για την αντιμετώπιση των θεμάτων της ψηφιακής μετάβασης. Στην Επιτροπή αυτή, εκτός από συναρμόδια υπουργεία, το ΕΣΡ και την ΕΕΤΤ συμμετέχει και η Digea, καθώς και οι άλλοι εμπλεκόμενοι ιδιωτικοί φορείς. Είστε σύμφωνοι με την προσπάθεια αυτή και τι πρέπει να γίνει ειδικότερα στον τομέα της επικοινωνίας;
«Είχαμε θέσει εξ αρχής την ανάγκη για ένα κεντρικό συντονιστικό φορέα. Σε ό,τι αφορά την επικοινωνία, πρέπει να οργανωθούν περιοδικές έρευνες κατανόησης, αποδοχής και προσαρμογής ώστε να προγραμματίζουμε με επιτυχία, πρέπει να αναπτυχθούν από το κράτος οι απαραίτητοι μηχανισμοί ώστε τα μηνύματα να φτάσουν στους σωστούς ανθρώπους τη σωστή στιγμή, πρέπει να κινητοποιηθεί εναρμονισμένα η τοπική αυτοδιοίκηση και οι μηχανισμοί της, πρέπει να δημιουργηθούν και να χρηματοδοτηθούν συνεργεία εθελοντών και διανομής αποκωδικοποιητών σε απομακρυσμένες περιοχές, συνεργεία τοπικής ενημέρωσης στα χωριά και τα νησιά, πρέπει να αναπτυχτούν οι μηχανισμοί για δωρεάν προσφορά αποκωδικοποιητών σε αναξιοπαθούντες και αδύναμες κοινωνικές ομάδες, πρέπει να τυπωθούν και να διανεμηθούν πόρτα πόρτα εκατομμύρια φυλλάδια με στοχευμένο μήνυμα, πρέπει να δημιουργηθεί call center επιδοτούμενο από το κράτος ώστε να μη χρειάζεται να πληρώνει ο πολίτης».
Εσείς στην Digea έχετε ήδη προχωρήσει στη δημιουργία καμπάνιας, αφού το κράτος ομολογουμένως καθυστέρησε. Το γεγονός αυτό βέβαια ήδη δημιουργεί ένα πλαίσιο σε ό,τι αφορά την επικοινωνία, αφού η οποιαδήποτε αλλαγή του μηνύματος μάλλον θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα απ’ όσα θα λύσει. Πώς μπορεί το κράτος να εμπλακεί στην υπόθεση αυτή;
«Η Digea αντιμετώπισε με μεγάλη ευθύνη την ενημέρωση του κοινού σαν πρώτη προτεραιότητα της εταιρείας, αναλαμβάνοντας ένα μεγάλο κόστος, πρώτα απ’ όλα, γιατί ο σεβασμός προς τον τηλεθεατή είναι μια από τις αρχές μας.
Ενα χρόνο μετά, με την αξιέπαινη υποστήριξη του ΕΣΡ, η καμπάνια έχει γράψει πολλές χιλιάδες GRPs, έχει ταυτιστεί με το εγχείρημα, έχει αγαπηθεί από τους Ελληνες και έχει συμβάλει σε μεγάλο βαθμό στο να μπορούμε σήμερα στην Ελλάδα να μιλάμε για μετάβαση το 2013.
Η Digea έχει δηλώσει και στην πολιτεία επισήμως αλλά και σε άλλα φόρα ότι, λαμβάνοντας υπόψη την περίοδο οικονομικής δυσπραγίας, προσφέρει την “Οικογένεια Κλικλίκου” στη διαδικασία της μετάβασης, ενώ θα συνεισφέρει την τεχνογνωσία που διαθέτει στην επικοινωνία του συγκεκριμένου εγχειρήματος ώστε να εξακολουθήσουμε να έχουμε τα εξαιρετικά αποτελέσματα που έχουν επιτευχθεί μέχρι τώρα χωρίς περιττές δαπάνες από δημόσιο χρήμα για να «ξανα-ανακαλύψουμε» τον τροχό και βέβαια χωρίς καθυστερήσεις. Σε κάθε περίπτωση όμως η «Οικογένεια Κλικλίκου» θα είναι εκεί για να βοηθήσει τους Ελληνες σε αυτήν τη δύσκολη μετάβαση.
Η καμπάνια για την ψηφιακή είναι μια πρωτόγνωρη καμπάνια για τα ελληνικά δεδομένα που δεν έχουμε περιθώριο να την κάνουμε λάθος με πειραματισμούς. Δεν το αντέχει ο λαός και του το οφείλουμε».

Πηγή : H Ναυτεμπορική

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Amiko MIRA X-4200
Ο Amiko MiraX HiS-4200 είναι ένας κορυφαίος Linux 4K UHD media streamer, που σας επιτρέπει να απολαμβάνετε τα αγαπημένα σας προγράμματα σε 4K UHD. Αυτός ο media streamer υποστηρίζει μεταξύ άλλων τ...
KAL KL-60
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου τηλεχειριστηρίου KL-60. Πρόκειται για ένα προγραμματιζόμενο τηλεχειριστήριο 4:1, το οποίο προγραμματίζεται μέσω μονάδας υπέρυθρων από τ...
Promax ATLaS NG
Η Promax έχει δημιουργήσει μία σειρά εκπαιδευτικών video για τον κορυφαίο αναλυτή φάσματος ATLaS NG. Στα συγκεκριμένα video, περιγράφονται όλες οι λειτουργίες του αναλυτή, καθώς και ο τρόπος που δ...
SatLink COL5141A
Ο κωδικοποιητής COL5141A 4 σε 1 της SatLink είναι μια επαγγελματική συσκευή κωδικοποίησης και πολυπλεξίας ήχου και video με ισχυρή λειτουργικότητα. Διαθέτει διεπαφές εισόδου 4 καναλιών CVBS video ...
AVM FRITZ!DECT 350
Προσαρμόστε το FRITZ!DECT 350 σε πόρτες ή παράθυρα και αμέσως θα ανιχνεύσει αν είναι ανοικτά ή κλειστά. Αποτελώντας έναυσμα για την επακόλουθη λειτουργία προϊόντων FRITZ!DECT και συμβατών συσκευών...
KAL K-320
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του K-320, ενός ασύρματου ανιχνευτή κίνησης υποδοχής με εμβέλεια ανίχνευσης κίνησης 3 έως 7 μέτρων και γωνία κάλυψης 100°. Είναι ιδανικός για τη...
Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής κεραίας 2U30
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Οι ενισχυτές με ακροδέκτες χωρίς θωράκιση, ...
Tesla XT850
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου Tesla MediaBox XT850. Πρόκειται για ένα Android TV Box που είναι ταυτόχρονα και DVB-T2 HEVC (H.265) δέκτης, συμβατός με το νέο πρότυπο επίγεια...
SatLink ST-6502
Η εταιρεία Tronix ανακοινώνει την παραλαβή του νέου modulator ST-6502 της SatLink. Πρόκειται για έναν διαμορφωτή ενός καναλιού σε mini μέγεθος, ο οποίος έχει σχεδιαστεί για οικιακή ψυχαγωγία, ξενο...
Fracarro UX-WB LTE
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου LNB της οικογένειας UX της ιταλικής Fracarro. Πρόκειται για το UX-WB LTE, ένα wideband LNB με 2 ξεχωριστές εξόδους, που η μία μεταφέρει όλα τα...
AVM Geofencing
Η τελευταία ενημέρωση του FRITZ!App Smart Home προσθέτει μια λειτουργία που ζητείται συχνά: Το geofencing. Σας επιτρέπει να εκτελείτε ενέργειες στο έξυπνο σπίτι σας όταν εισέρχεστε ή εξέρχεστε από...
Amiko A11 Link
Αναζητείτε έναν προηγμένο τρόπο για να απολαύσετε το αγαπημένο σας περιεχόμενο, είτε πρόκειται για ζωντανή τηλεόραση, είτε για ταινίες ή ραδιόφωνο; Μην ψάχνετε άλλο! Το Amiko A11 Link 4K TV Stick ...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Ιουλίου 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Ιουλίου 2024 του περιοδικού "Ψηφιακή Τηλεόραση" μαζί με το "Security Report" Το νέο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδ...
Διανομή σήματος HDMI στο σπίτι
Για τη θέαση τηλεοπτικών προγραμμάτων υψηλής ανάλυσης μέσω ενός δέκτη, IPTV Box, αποκωδικοποιητή συνδρομητικής πλατφόρμας ή οποιασδήποτε άλλης εξωτερικής πηγής, απαιτείται μόνο η σύνδεσή τους στην...
CRETA ELECTRONIX 2024
Μετά την τεράστια επιτυχία των κλαδικών εκθέσεων Salonica Electronix 2023 και Athens Electronix 2024, που πραγματοποιήθηκαν για τρίτη φορά σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα, αντίστοιχα, και έσπασαν κάθε ρε...
Fracarro D-Matrix 4S FTA
Την πιο πρόσφατη μονάδα της οικογένειας των Headend της ιταλικής Fracarro, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε στο τεύχος αυτού του μήνα. Πρόκειται για το D-Matrix 4S FTA, ένα Compact Headend που έρχε...
Amiko MIRA X-4200
Ένα νέο μοντέλο της σειράς OTT της Amiko δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε στο τεύχος αυτού του μήνα. Πρόκειται για το MIRA X-4200, ένα Set-Top Box που βασίζεται σε λειτουργικό σύστημα Linux και προ...
Sat & Zap, Ιούλιος 2024
Αρκετά νέα κανάλια στις 28 ανατολικά, ενώ και πάλι το Ιράν εμφανίζεται με νέα κανάλια εξωτερικού, μη εγκεκριμένα φυσικά από το θεοκρατικό καθεστώς… Al Mayadeen HD Hot Bird 13G – 13 East 11....