Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 202
TM 780
SECURITY REPORT 165
satpraxis 2022
now 33 2022
13 Δεκεμβρίου 2010 03:00

Γιώργος Μαθιός: Η ψηφιακή τηλεόραση είναι εθνική προσπάθεια

Γράφει: Δ.Ν
image?src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2Fb1e621a0342caa27ff197076e7fde650 XL
Η επικοινωνία της επίγειας ψηφιακής τηλεοπτικής εκπομπής -και κατ’ επέκταση η προσαρμογή των πολιτών στη νέα τεχνολογία- είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που έχουν να αντιμετωπίσουν στα επόμενα δύο χρόνια η πολιτεία και οι ιδιωτικές επιχειρήσεις του χώρου της τηλεόρασης προκειμένου να αντεπεξέλθουν στο λεγόμενο «ψηφιακό στοίχημα».
Το κόστος της, σύμφωνα με τη διεθνή εμπειρία, ανέρχεται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ, πράγμα που δεδομένης της συγκυρίας δυσκολεύει ακόμα περισσότερο τα πράγματα.
Ο Γιώργος Μαθιός, γενικός διευθυντής της Digea, της εταιρείας διαχείρισης ψηφιακού τηλεοπτικού σήματος που έχουν συστήσει οι 7 ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί της χώρας, μιλά στη «Ν», για το θέμα και επισημαίνει: την ελληνική ιδιαιτερότητα, τονίζει την ανάγκη υιοθέτησης εθνικής στρατηγικής και δηλώνει ότι το κόστος της επικοινωνίας στην Ελλάδα, με τις πιο συντηρητικές εκτιμήσεις, θα ξεπεράσει το ποσό των 30 εκατ. ευρώ.
Πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος της επικοινωνίας στην ψηφιακή μετάβαση;
«Η διεθνής εμπειρία έχει αποδείξει ότι το δυσκολότερο κομμάτι της ψηφιακής μετάβασης έχει να κάνει με την προσαρμογή των πολιτών. Για το λόγο αυτό σε όλες τις χώρες έχει προβλεφθεί μια μακριά περίοδος παράλληλης μετάδοσης του αναλογικού και του ψηφιακού σήματος, συνοδευόμενη από συστηματική και εντατική επικοινωνία σε όλο το φάσμα των μέσων.
Η επικοινωνία αυτή έγινε πάντοτε σε συνεργασία της εμπορικής και της δημόσιας τηλεόρασης με τη συμμετοχή του κράτους σε ρόλο χρηματοδότη και διευκολυντικό προκειμένου να ξεπερνιούνται του όποιου προβλήματος πρόσβασης προς τον καταναλωτή, καθώς και να αποφεύγεται το όποιο μη παραγωγικό κόστος».
Αφού χρειάζεται η χρηματοδότηση του κράτους, δεν θα έπρεπε να αναλάβει την ευθύνη της επικοινωνίας αποκλειστικά;
«Χαρακτηριστικό είναι το αρνητικό παράδειγμα της Γαλλίας όπου για σειρά ετών το εγχείρημα το είχε αναλάβει αποκλειστικά το κράτος με εξαιρετικά απογοητευτικά αποτελέσματα δεδομένου ότι η επικοινωνία χάθηκε στα γρανάζια του Δημοσίου, στερείτο δημιουργικότητας και εξαντλήθηκε σε επανειλημμένες αποστολές ξύλινης αλληλογραφίας που κόστισε εκατομμύρια ευρώ. Μετά από 5 χρόνια κρατικής διαχείρισης η γνώση για το εγχείρημα δεν είχε ξεπεράσει το 30%!».
Ποιο είναι το ποσό που, κατά τη γνώμη σας, χρειάζεται για την επικοινωνία του ψηφιακού εγχειρήματος στην Ελλάδα, δεδομένου ότι διανύουμε και περίοδο οικονομικής κρίσης;
«Εχουν ακουστεί διάφοροι αριθμοί για το πόσο έχει στοιχίσει η επικοινωνία της μετάβασης στα διάφορα κράτη και αρκετοί είναι εκείνοι που σπεύδουν να ταυτίσουν τη χώρα με άλλες πληθυσμιακά όμοιες ευρωπαϊκές χώρες.
Ακολουθώντας μια επιστημονική προσέγγιση που δεν βασίζεται σε υπεραπλουστεύσεις, αρχίζουμε από το ότι η επίγεια εκπομπή στην Ελλάδα είναι πρωτεύον μέσο λήψης (αφορά στο 98% του πληθυσμού), ενώ αντίστοιχα σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες η καλωδιακή πρόσβαση έχει το μεγαλύτερο μερίδιο. Κατά συνέπεια οι επικοινωνιακές ενέργειες άλλων χωρών, που ανέρχονται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ, αφορούν ποσοστά πληθυσμού πολύ χαμηλότερα απ’ ό,τι στην Ελλάδα, που αφορά σχεδόν το σύνολο.
Στην Ελλάδα, λοιπόν, όταν κάνει μετάβαση, θα πρέπει να προσαρμοστεί το σύνολο του πληθυσμού. Επίσης έχουμε ένα από τα πιο περίπλοκα ανάγλυφα, που σε συνδυασμό με τις 15 και πλέον γειτνιάζουσες χώρες στα θέματα τηλεοπτικών εκπομπών, το δίκτυο γίνεται μια εξαιρετικά περίπλοκη υπόθεση με αποτέλεσμα να υπάρξουν αρκετές αλλαγές σε σχέση με την αναλογική.
Τα ανωτέρω, αλλά και το άναρχο περιβάλλον στο τηλεοπτικό πεδίο, λόγω της μη αδειοδότησης του χώρου για πάνω από 20 χρόνια, δεν επέτρεψαν τη μακρά περίοδο παράλληλης μετάδοσης ψηφιακού και αναλογικού σήματος στη χώρα μας.
Βάσει όλων των παραπάνω, δυστυχώς, το απαραίτητο νούμερο για το οποίο στην καλύτερη περίπτωση μιλάμε αρχίζει από τα 30 εκατομμύρια ευρώ.
Δεδομένης και της ευρύτερης οικονομικής κατάστασης, δεν πιστεύετε ότι το νούμερο αυτό είναι υψηλό;
«Πρέπει στην Ελλάδα να είμαστε για μια φορά σοβαροί και υπεύθυνοι σε ένα θέμα που αφορά στο σύνολο του ελληνικού πληθυσμού. Η μετάβαση δεν είναι προαιρετική. Είναι υποχρεωτική. Εχουμε ένα εξαιρετικά περίπλοκο μήνυμα που επιβάλλει κατανόηση του θέματος.
Συγκεκριμένα, κατανόηση του ότι το θέμα με αφορά, αποδοχή, κατανόηση του τι χρειάζεται να κάνω, αποδοχή του να το κάνω, να πάω στο κατάστημα και να ψωνίσω, κατανόηση του πότε θα μου συμβεί και βέβαια όλα αυτά τα βήματα να γίνουν για το 98% του πληθυσμού. Οποιο στέλεχος με στοιχειώδεις γνώσεις επικοινωνίας αναλάβει να λύσει το ανωτέρω πρόβλημα με 30 εκατομμύρια, μάλλον θα παραιτηθεί. Αν πάλι αναλάβει να το λύσει με 10 εκατ., επιτρέψτε μου να πω ότι μάλλον στερείται τη γνώση και την εμπειρία».
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, μια νέα Εθνική Επιτροπή συστάθηκε με πρωτοβουλία του υφυπουργού Μεταφορών, Σπ. Βούγια, για την αντιμετώπιση των θεμάτων της ψηφιακής μετάβασης. Στην Επιτροπή αυτή, εκτός από συναρμόδια υπουργεία, το ΕΣΡ και την ΕΕΤΤ συμμετέχει και η Digea, καθώς και οι άλλοι εμπλεκόμενοι ιδιωτικοί φορείς. Είστε σύμφωνοι με την προσπάθεια αυτή και τι πρέπει να γίνει ειδικότερα στον τομέα της επικοινωνίας;
«Είχαμε θέσει εξ αρχής την ανάγκη για ένα κεντρικό συντονιστικό φορέα. Σε ό,τι αφορά την επικοινωνία, πρέπει να οργανωθούν περιοδικές έρευνες κατανόησης, αποδοχής και προσαρμογής ώστε να προγραμματίζουμε με επιτυχία, πρέπει να αναπτυχθούν από το κράτος οι απαραίτητοι μηχανισμοί ώστε τα μηνύματα να φτάσουν στους σωστούς ανθρώπους τη σωστή στιγμή, πρέπει να κινητοποιηθεί εναρμονισμένα η τοπική αυτοδιοίκηση και οι μηχανισμοί της, πρέπει να δημιουργηθούν και να χρηματοδοτηθούν συνεργεία εθελοντών και διανομής αποκωδικοποιητών σε απομακρυσμένες περιοχές, συνεργεία τοπικής ενημέρωσης στα χωριά και τα νησιά, πρέπει να αναπτυχτούν οι μηχανισμοί για δωρεάν προσφορά αποκωδικοποιητών σε αναξιοπαθούντες και αδύναμες κοινωνικές ομάδες, πρέπει να τυπωθούν και να διανεμηθούν πόρτα πόρτα εκατομμύρια φυλλάδια με στοχευμένο μήνυμα, πρέπει να δημιουργηθεί call center επιδοτούμενο από το κράτος ώστε να μη χρειάζεται να πληρώνει ο πολίτης».
Εσείς στην Digea έχετε ήδη προχωρήσει στη δημιουργία καμπάνιας, αφού το κράτος ομολογουμένως καθυστέρησε. Το γεγονός αυτό βέβαια ήδη δημιουργεί ένα πλαίσιο σε ό,τι αφορά την επικοινωνία, αφού η οποιαδήποτε αλλαγή του μηνύματος μάλλον θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα απ’ όσα θα λύσει. Πώς μπορεί το κράτος να εμπλακεί στην υπόθεση αυτή;
«Η Digea αντιμετώπισε με μεγάλη ευθύνη την ενημέρωση του κοινού σαν πρώτη προτεραιότητα της εταιρείας, αναλαμβάνοντας ένα μεγάλο κόστος, πρώτα απ’ όλα, γιατί ο σεβασμός προς τον τηλεθεατή είναι μια από τις αρχές μας.
Ενα χρόνο μετά, με την αξιέπαινη υποστήριξη του ΕΣΡ, η καμπάνια έχει γράψει πολλές χιλιάδες GRPs, έχει ταυτιστεί με το εγχείρημα, έχει αγαπηθεί από τους Ελληνες και έχει συμβάλει σε μεγάλο βαθμό στο να μπορούμε σήμερα στην Ελλάδα να μιλάμε για μετάβαση το 2013.
Η Digea έχει δηλώσει και στην πολιτεία επισήμως αλλά και σε άλλα φόρα ότι, λαμβάνοντας υπόψη την περίοδο οικονομικής δυσπραγίας, προσφέρει την “Οικογένεια Κλικλίκου” στη διαδικασία της μετάβασης, ενώ θα συνεισφέρει την τεχνογνωσία που διαθέτει στην επικοινωνία του συγκεκριμένου εγχειρήματος ώστε να εξακολουθήσουμε να έχουμε τα εξαιρετικά αποτελέσματα που έχουν επιτευχθεί μέχρι τώρα χωρίς περιττές δαπάνες από δημόσιο χρήμα για να «ξανα-ανακαλύψουμε» τον τροχό και βέβαια χωρίς καθυστερήσεις. Σε κάθε περίπτωση όμως η «Οικογένεια Κλικλίκου» θα είναι εκεί για να βοηθήσει τους Ελληνες σε αυτήν τη δύσκολη μετάβαση.
Η καμπάνια για την ψηφιακή είναι μια πρωτόγνωρη καμπάνια για τα ελληνικά δεδομένα που δεν έχουμε περιθώριο να την κάνουμε λάθος με πειραματισμούς. Δεν το αντέχει ο λαός και του το οφείλουμε».

Πηγή : H Ναυτεμπορική

Η επικοινωνία της επίγειας ψηφιακής τηλεοπτικής εκπομπής -και κατ’ επέκταση η προσαρμογή των πολιτών στη νέα τεχνολογία- είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που έχουν να αντιμετωπίσουν στα επόμενα δύο χρόνια η πολιτεία και οι ιδιωτικές επιχειρήσεις του χώρου της τηλεόρασης προκειμένου να αντεπεξέλθουν στο λεγόμενο «ψηφιακό στοίχημα».
Το κόστος της, σύμφωνα με τη διεθνή εμπειρία, ανέρχεται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ, πράγμα που δεδομένης της συγκυρίας δυσκολεύει ακόμα περισσότερο τα πράγματα.
Ο Γιώργος Μαθιός, γενικός διευθυντής της Digea, της εταιρείας διαχείρισης ψηφιακού τηλεοπτικού σήματος που έχουν συστήσει οι 7 ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί της χώρας, μιλά στη «Ν», για το θέμα και επισημαίνει: την ελληνική ιδιαιτερότητα, τονίζει την ανάγκη υιοθέτησης εθνικής στρατηγικής και δηλώνει ότι το κόστος της επικοινωνίας στην Ελλάδα, με τις πιο συντηρητικές εκτιμήσεις, θα ξεπεράσει το ποσό των 30 εκατ. ευρώ.
Πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος της επικοινωνίας στην ψηφιακή μετάβαση;
«Η διεθνής εμπειρία έχει αποδείξει ότι το δυσκολότερο κομμάτι της ψηφιακής μετάβασης έχει να κάνει με την προσαρμογή των πολιτών. Για το λόγο αυτό σε όλες τις χώρες έχει προβλεφθεί μια μακριά περίοδος παράλληλης μετάδοσης του αναλογικού και του ψηφιακού σήματος, συνοδευόμενη από συστηματική και εντατική επικοινωνία σε όλο το φάσμα των μέσων.
Η επικοινωνία αυτή έγινε πάντοτε σε συνεργασία της εμπορικής και της δημόσιας τηλεόρασης με τη συμμετοχή του κράτους σε ρόλο χρηματοδότη και διευκολυντικό προκειμένου να ξεπερνιούνται του όποιου προβλήματος πρόσβασης προς τον καταναλωτή, καθώς και να αποφεύγεται το όποιο μη παραγωγικό κόστος».
Αφού χρειάζεται η χρηματοδότηση του κράτους, δεν θα έπρεπε να αναλάβει την ευθύνη της επικοινωνίας αποκλειστικά;
«Χαρακτηριστικό είναι το αρνητικό παράδειγμα της Γαλλίας όπου για σειρά ετών το εγχείρημα το είχε αναλάβει αποκλειστικά το κράτος με εξαιρετικά απογοητευτικά αποτελέσματα δεδομένου ότι η επικοινωνία χάθηκε στα γρανάζια του Δημοσίου, στερείτο δημιουργικότητας και εξαντλήθηκε σε επανειλημμένες αποστολές ξύλινης αλληλογραφίας που κόστισε εκατομμύρια ευρώ. Μετά από 5 χρόνια κρατικής διαχείρισης η γνώση για το εγχείρημα δεν είχε ξεπεράσει το 30%!».
Ποιο είναι το ποσό που, κατά τη γνώμη σας, χρειάζεται για την επικοινωνία του ψηφιακού εγχειρήματος στην Ελλάδα, δεδομένου ότι διανύουμε και περίοδο οικονομικής κρίσης;
«Εχουν ακουστεί διάφοροι αριθμοί για το πόσο έχει στοιχίσει η επικοινωνία της μετάβασης στα διάφορα κράτη και αρκετοί είναι εκείνοι που σπεύδουν να ταυτίσουν τη χώρα με άλλες πληθυσμιακά όμοιες ευρωπαϊκές χώρες.
Ακολουθώντας μια επιστημονική προσέγγιση που δεν βασίζεται σε υπεραπλουστεύσεις, αρχίζουμε από το ότι η επίγεια εκπομπή στην Ελλάδα είναι πρωτεύον μέσο λήψης (αφορά στο 98% του πληθυσμού), ενώ αντίστοιχα σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες η καλωδιακή πρόσβαση έχει το μεγαλύτερο μερίδιο. Κατά συνέπεια οι επικοινωνιακές ενέργειες άλλων χωρών, που ανέρχονται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ, αφορούν ποσοστά πληθυσμού πολύ χαμηλότερα απ’ ό,τι στην Ελλάδα, που αφορά σχεδόν το σύνολο.
Στην Ελλάδα, λοιπόν, όταν κάνει μετάβαση, θα πρέπει να προσαρμοστεί το σύνολο του πληθυσμού. Επίσης έχουμε ένα από τα πιο περίπλοκα ανάγλυφα, που σε συνδυασμό με τις 15 και πλέον γειτνιάζουσες χώρες στα θέματα τηλεοπτικών εκπομπών, το δίκτυο γίνεται μια εξαιρετικά περίπλοκη υπόθεση με αποτέλεσμα να υπάρξουν αρκετές αλλαγές σε σχέση με την αναλογική.
Τα ανωτέρω, αλλά και το άναρχο περιβάλλον στο τηλεοπτικό πεδίο, λόγω της μη αδειοδότησης του χώρου για πάνω από 20 χρόνια, δεν επέτρεψαν τη μακρά περίοδο παράλληλης μετάδοσης ψηφιακού και αναλογικού σήματος στη χώρα μας.
Βάσει όλων των παραπάνω, δυστυχώς, το απαραίτητο νούμερο για το οποίο στην καλύτερη περίπτωση μιλάμε αρχίζει από τα 30 εκατομμύρια ευρώ.
Δεδομένης και της ευρύτερης οικονομικής κατάστασης, δεν πιστεύετε ότι το νούμερο αυτό είναι υψηλό;
«Πρέπει στην Ελλάδα να είμαστε για μια φορά σοβαροί και υπεύθυνοι σε ένα θέμα που αφορά στο σύνολο του ελληνικού πληθυσμού. Η μετάβαση δεν είναι προαιρετική. Είναι υποχρεωτική. Εχουμε ένα εξαιρετικά περίπλοκο μήνυμα που επιβάλλει κατανόηση του θέματος.
Συγκεκριμένα, κατανόηση του ότι το θέμα με αφορά, αποδοχή, κατανόηση του τι χρειάζεται να κάνω, αποδοχή του να το κάνω, να πάω στο κατάστημα και να ψωνίσω, κατανόηση του πότε θα μου συμβεί και βέβαια όλα αυτά τα βήματα να γίνουν για το 98% του πληθυσμού. Οποιο στέλεχος με στοιχειώδεις γνώσεις επικοινωνίας αναλάβει να λύσει το ανωτέρω πρόβλημα με 30 εκατομμύρια, μάλλον θα παραιτηθεί. Αν πάλι αναλάβει να το λύσει με 10 εκατ., επιτρέψτε μου να πω ότι μάλλον στερείται τη γνώση και την εμπειρία».
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, μια νέα Εθνική Επιτροπή συστάθηκε με πρωτοβουλία του υφυπουργού Μεταφορών, Σπ. Βούγια, για την αντιμετώπιση των θεμάτων της ψηφιακής μετάβασης. Στην Επιτροπή αυτή, εκτός από συναρμόδια υπουργεία, το ΕΣΡ και την ΕΕΤΤ συμμετέχει και η Digea, καθώς και οι άλλοι εμπλεκόμενοι ιδιωτικοί φορείς. Είστε σύμφωνοι με την προσπάθεια αυτή και τι πρέπει να γίνει ειδικότερα στον τομέα της επικοινωνίας;
«Είχαμε θέσει εξ αρχής την ανάγκη για ένα κεντρικό συντονιστικό φορέα. Σε ό,τι αφορά την επικοινωνία, πρέπει να οργανωθούν περιοδικές έρευνες κατανόησης, αποδοχής και προσαρμογής ώστε να προγραμματίζουμε με επιτυχία, πρέπει να αναπτυχθούν από το κράτος οι απαραίτητοι μηχανισμοί ώστε τα μηνύματα να φτάσουν στους σωστούς ανθρώπους τη σωστή στιγμή, πρέπει να κινητοποιηθεί εναρμονισμένα η τοπική αυτοδιοίκηση και οι μηχανισμοί της, πρέπει να δημιουργηθούν και να χρηματοδοτηθούν συνεργεία εθελοντών και διανομής αποκωδικοποιητών σε απομακρυσμένες περιοχές, συνεργεία τοπικής ενημέρωσης στα χωριά και τα νησιά, πρέπει να αναπτυχτούν οι μηχανισμοί για δωρεάν προσφορά αποκωδικοποιητών σε αναξιοπαθούντες και αδύναμες κοινωνικές ομάδες, πρέπει να τυπωθούν και να διανεμηθούν πόρτα πόρτα εκατομμύρια φυλλάδια με στοχευμένο μήνυμα, πρέπει να δημιουργηθεί call center επιδοτούμενο από το κράτος ώστε να μη χρειάζεται να πληρώνει ο πολίτης».
Εσείς στην Digea έχετε ήδη προχωρήσει στη δημιουργία καμπάνιας, αφού το κράτος ομολογουμένως καθυστέρησε. Το γεγονός αυτό βέβαια ήδη δημιουργεί ένα πλαίσιο σε ό,τι αφορά την επικοινωνία, αφού η οποιαδήποτε αλλαγή του μηνύματος μάλλον θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα απ’ όσα θα λύσει. Πώς μπορεί το κράτος να εμπλακεί στην υπόθεση αυτή;
«Η Digea αντιμετώπισε με μεγάλη ευθύνη την ενημέρωση του κοινού σαν πρώτη προτεραιότητα της εταιρείας, αναλαμβάνοντας ένα μεγάλο κόστος, πρώτα απ’ όλα, γιατί ο σεβασμός προς τον τηλεθεατή είναι μια από τις αρχές μας.
Ενα χρόνο μετά, με την αξιέπαινη υποστήριξη του ΕΣΡ, η καμπάνια έχει γράψει πολλές χιλιάδες GRPs, έχει ταυτιστεί με το εγχείρημα, έχει αγαπηθεί από τους Ελληνες και έχει συμβάλει σε μεγάλο βαθμό στο να μπορούμε σήμερα στην Ελλάδα να μιλάμε για μετάβαση το 2013.
Η Digea έχει δηλώσει και στην πολιτεία επισήμως αλλά και σε άλλα φόρα ότι, λαμβάνοντας υπόψη την περίοδο οικονομικής δυσπραγίας, προσφέρει την “Οικογένεια Κλικλίκου” στη διαδικασία της μετάβασης, ενώ θα συνεισφέρει την τεχνογνωσία που διαθέτει στην επικοινωνία του συγκεκριμένου εγχειρήματος ώστε να εξακολουθήσουμε να έχουμε τα εξαιρετικά αποτελέσματα που έχουν επιτευχθεί μέχρι τώρα χωρίς περιττές δαπάνες από δημόσιο χρήμα για να «ξανα-ανακαλύψουμε» τον τροχό και βέβαια χωρίς καθυστερήσεις. Σε κάθε περίπτωση όμως η «Οικογένεια Κλικλίκου» θα είναι εκεί για να βοηθήσει τους Ελληνες σε αυτήν τη δύσκολη μετάβαση.
Η καμπάνια για την ψηφιακή είναι μια πρωτόγνωρη καμπάνια για τα ελληνικά δεδομένα που δεν έχουμε περιθώριο να την κάνουμε λάθος με πειραματισμούς. Δεν το αντέχει ο λαός και του το οφείλουμε».

Πηγή : H Ναυτεμπορική

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

TP-Link Omada Central
Αναβαθμισμένη από το Omada Cloud-Based Controller, η Omada Central είναι μια πλατφόρμα που βασίζεται στο Cloud για κεντρική διαχείριση συστημάτων δικτύωσης και επιτήρησης. Δεν απαιτείται επιπλέον ελ…
Multimedia Perspectives / FAGOR RHOMBUS 48
Δύο νέα αξιόλογα μοντέλα επίγειων κεραιών προστίθενται – μεταξύ άλλων – στην γκάμα προϊόντων της IDComs. Πρόκειται για το μοντέλο RHOMBUS 5 48 με ενεργό / παθητικό δίπολο και το RHOMBUS 5 P 48 με πα…
Wi-Tek WI-GP1412
Απολαύστε αστραπιαίο fiber internet για απρόσκοπτη συνδεσιμότητα, με το υπερυψηλής ταχύτητας GPON router WI-GP1412 της Wi-Tek! Είναι ιδανικό για εγκαταστάσεις FTTH, έξυπνα σπίτια και μικρά γραφεία…
MaxHub Interactive Flat Panel (IFP) ViewPro Series
Η νέα σειρά MaxHub Interactive Flat Panel (IFP) ViewPro Series είναι μια λύση BYOM (Bring Your Own Meeting), που δεν αφορά μόνο το πώς γίνονται οι συσκέψεις, αλλά το πώς οι συνεργάτες της PartnerNET…
Επίτοιχες βάσεις TV Jolly Line
Διαθέσιμες πλέον στο B2B της EDISION, οι σταθερές και ρυθμιζόμενες βάσεις TV τοίχου της Jolly Line, οι οποίες ξεχωρίζουν για την ποιότητα κατασκευής, την εργονομία και την ευκολία χρήσης τους. Ο λει…
Multimedia Perspectives / FAGOR STELLAR 200/300
Οι προγραμματιζόμενοι ενισχυτές STELLAR 200/300 αποτελούν μονάδες ελέγχου 5 εισόδων και μέχρι 32 καναλιών εξόδου, για επεξεργασία, απόλυτο φιλτράρισμα, μεταλλαγή και ενίσχυση ψηφιακών σημάτων TV / R…
EDISION καλώδια Multicoax RG6 4+1 & 8+1
Διαθέσιμα στο B2B της EDISION τα νέα ομοαξονικά καλώδια Multicoax RG6 4+1 και 8+1. Πρόκειται για υψηλής ποιότητας πεντάκλωνα (4+1) και εννιάκλωνα (8+1) ομοαξονικά καλώδια διπλής θωράκισης, με 5 και…
Νέα διευρυμένη γκάμα προϊόντων στην IDComs
Όπως είχε ανακοινωθεί τον Μάιο 2024, η πολύ γνωστή στην αγορά IKUSI Multimedia συγχωνεύτηκε με την Fagor Electrónica, εταιρεία η οποία αποτελεί τμήμα του μεγάλου ομίλου εταιρειών MONDRAGON, που ειδι…
Wi-Tek Smart IoT Box Series
Τα Smart IoT Box της Wi-Tek είναι κουτιά προστασίας ηλεκτρικού εξοπλισμού, σχεδιασμένα για εξωτερική χρήση σε εξωτερικό περιβάλλον παντός καιρού. Διαθέτουν κέλυφος που εξασφαλίζει αδιάβροχη προστασί…
Grandstream GCC6020 Series
Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, η ανάγκη για συνοχή, ασφάλεια και ευφυή διαχείριση του δικτύου και των επικοινωνιών δεν αποτελεί πλέον πολυτέλεια, αλλά βασική προϋπόθεση για την εύρυθμη και…
Unitronic AIR
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου τηλεχειριστηρίου Unitronic AIR. Πρόκειται για ένα ποιοτικό και πολύ όμορφα σχεδιασμένο τηλεχειριστήριο κλιματιστικού γενικής χρήσης. Είν…
K-1000 / K-1080ES / K-2080E / K-3302E / K-650E
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή σειράς τηλεχειριστηρίων για κλιματιστικά και air conditioners. Πρόκειται για τα K-1000, K-1080ES, K-2080E, K-3302E και K-650E, τα οποία προγραμματ…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Αύγουστος 2025
Το νέο τεύχος Αυγούστου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας. Θέματα Τεύχο…
Τεχνητή νοημοσύνη στις τηλεοράσεις
Η τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης έχει γίνει πολύ γρήγορα το μεγαλύτερο θέμα συζήτησης σε μια σειρά από βιομηχανίες σε όλο τον κόσμο. Λόγω των πολλών πιθανών εφαρμογών της, η τεχνητή νοημοσύνη πρ…
Kit ενισχυτή ιστού EDISION MAK-100
Ένα νέο kit ενισχυτή, που κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε στο τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης αυτού του μήνα. Πρόκειται για το EDISION MAK-100, το οποίο περι…
Sat & Zap, Αύγουστος 2025
Σημαντική κινητικότητα αυτόν τον μήνα, με αξιοσημείωτα το ιταλικό ταξιδιωτικό κανάλι στις 13 Ανατολικά, πολλά γαλλικά ελεύθερα στις 5 Δυτικά, το αγγλόφωνο παιδικό στις 52 Ανατολικά και, για πρώτη φο…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.