Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Η ιταλική Agcom μπλοκάρει τους λογαριασμούς τηλεφωνίας με κύκλο χρέωσης 28 ημερών
Η ιταλική τηλεπικοινωνιακή αρχή Agcom διέταξε τους παρόχους να σταματήσουν να χρεώνουν τους πελάτες της σταθερής τηλεφωνίας με κύκλο 28 ημερών αντί της μηνιαίας χρέωσης. Σε απόφαση που ελήφθη μετά από συνεδρίαση της αρχής στις 15 Μαρτίου, η Agcom ανακοίνωσε ότι η Vodafone και η Wind θα πρέπει να καταργήσουν τους λογαριασμούς σταθερής τηλεφωνίας, DSL ή …
Η ιταλική τηλεπικοινωνιακή αρχή Agcom διέταξε τους παρόχους να σταματήσουν να χρεώνουν τους πελάτες της σταθερής τηλεφωνίας με κύκλο 28 ημερών αντί της μηνιαίας χρέωσης. Σε απόφαση που ελήφθη μετά από συνεδρίαση της αρχής στις 15 Μαρτίου, η Agcom ανακοίνωσε ότι η Vodafone και η Wind θα πρέπει να καταργήσουν τους λογαριασμούς σταθερής τηλεφωνίας, DSL ή οπτικών ινών, που έχουν ήδη εισάγει, ενώ η Telecom Italia και η Fastweb θα πρέπει να εγκαταλείψουν τα πρόσφατα ανακοινωθέντα σχέδια τους να πράξουν το ίδιο. Οι πάροχοι τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών έχουν λάβει διορία 90 ημερών να προσαρμοστούν στην απόφαση, η οποία ελήφθη για να εγγυηθεί “την αποτελεσματική προστασία των χρηστών σε σχέση με προβλήματα που προκύπτουν σε ό,τι αφορά την διαφάνεια και την συγκρισιμότητα της ενημέρωσης… καθώς και του ελέγχου της κατανάλωσης”, όπως λέει η Agcom. Η τηλεπικοινωνιακή αρχή διευκρινίζει ότι το μέτρο καλύπτει τους ενοποιημένους λογαριασμούς, αν και οι πάροχοι μπορούν να χρεώνουν όσους πελάτες είναι συνδρομητές αποκλειστικά στις mobile υπηρεσίες σε περιόδους “όχι μικρότερες των 28 ημερών” εφόσον αυτοί είναι ενημερωμένοι για την ανανέωση της προσφοράς με μήνυμα SMS.
Η ενέργεια της Agcom ήρθε μετά την ανακοίνωση της TIM ότι θα ξεκινήσει να χρεώνει τους πελάτες σταθερής τηλεφωνίας σε βάση 28 ημερών, αντί της μηνιαίας βάσης, από την 1η Απριλίου, που θα είχε ως αποτέλεσμα μία ετήσια αύξηση του κόστους 8,6% για τους συνδρομητές. Ωστόσο η βιομηχανική ένωση Asstel αντίδρασε στην απόφαση της αρχής, ισχυριζόμενη ότι δεν είχε καμία νομική βάση για μία τέτοια επέμβαση. “Η Agcom δεν έχει την εξουσία ρύθμισης του περιεχομένου των συμβατικών σχέσεων μεταξύ των παρόχων τηλεφωνίας και των πελατών – όπως η διάρκεια των κύκλων ανανέωσης και χρέωσης – και μπορεί να επεμβαίνει μόνο για την προστασία των πελατών σε ό,τι αφορά την διαφάνεια”, λέει η Asstel σε ανακοίνωση της, προσθέτοντας ότι οι πελάτες έχουν το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης μέσα σε 30 ημέρες από την παραλαβή της κοινοποίησης του νέου κύκλου χρέωσης των 28 ημερών.
https://www.telecompaper.com/news/italys-agcom-blocks-28-day-fixed-line-bills–1189568