Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
OTE TV: υποθέσεις εργασίας
Μετά από 7 μήνες λειτουργίας του ΟΤΕ TV μέσω δορυφόρου, και με τους συνδρομητές του να κυμαίνονται γύρω στις 19-20.000,(προσθέτοντας και το IPTV οι συνδρομητές προσεγγίζουν τις 68.000), αναρωτιόμαστε ποιες θα πρέπει να είναι οι κινήσεις που θα πρέπει να κάνει ο ΟΤΕ TV μέσω δορυφόρου από εδώ και στο εξής, ώστε να «κουνήσει τη βελόνα», και να προσελκύσει ένα σημαντικό αριθμό νέων συνδρομητών. Έχει διαφημίσει δυνατά σε όλα τα μέσα, έχει παίξει το χαρτί των αθλητικών μεταδόσεων(El Classico, F1,Κύπελλο), έχει βάλει κατά 90% τα κανάλια εθνικής εμβέλειας και έχει φτάσει σήμερα όπως γράψαμε παραπάνω στις 20.000(δορυφορικά), και με την ολοκλήρωση της εισόδου των καναλιών εθνικής εμβέλειας (ΑΝΤ1 & Μακεδονία) θα πάρει ακόμα ένα κομμάτι κοινού που ήταν στη nova, σε περιοχές με προβληματική λήψη που δεν έχει φτάσει η Digea, στο εξωτερικό, κλπ. Πόσοι να είναι αυτοί; Δεν γνωρίζουμε ακριβώς. Άντε και τους παίρνει όλους , θα φτάσει σε ένα νούμερο. Μετά;
Ποιες θα πρέπει να είναι οι κινήσεις που θα πρέπει να κάνει για να προσελκύσει ή να μετακινήσει από την ανταγωνιστική nova μεγάλη μερίδα συνδρομητών στην πλατφόρμα του; Νομίζουμε πως δύο πράγματα είναι τα πιο βασικά.
1) Κεφάλαιο Ταινίες : Πονάει πολύ σε αυτό το κομμάτι ο ΟΤΕ και θα πρέπει να το λύσει οπωσδήποτε γιατί αυτή τη στιγμή το πακέτο δεν είναι ολοκληρωμένο. Θα πρέπει να βρει τον τρόπο να προσφέρει ταινίες πρώτης γραμμής. Είτε με την προσθήκη κανονικών καναλιών ταινιών είτε με μια λύση pay per view η οποία θα πρέπει να αποτελείται τουλάχιστον από τρείς επιλογές σε SD και μια τουλάχιστον σε HD. Βέβαια και σε αυτή τη λύση θα πρέπει να κρατήσει το κόστος χαμηλά.
2)Κεφάλαιο αθλητικό περιεχόμενο : Χρειάζεται κάτι δυνατό, κάτι που θα κάνει αίσθηση, κάτι με πολλούς και φανατικούς φίλους . Με το ελληνικό πρωτάθλημα κλεισμένο στη Nova μέχρι το 2015 είναι νομίζω ξεκάθαρο ότι θα πρέπει να αποκτήσει τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Premier League (ξεκινούν οι συζητήσεις το καλοκαίρι)για να κάνει τη διαφορά. Φυσικά θα πρέπει να διατηρήσει (όσο είναι δυνατόν)και τα υπόλοιπα πρωταθλήματα που έχει με πρώτη προτεραιότητα την Primera Division. Αν αποκτούσε την Premier League, ακόμη και με μια ενδεχόμενη απώλεια του Γερμανικού ή του Ιταλικού πρωταθλήματος πάλι κερδισμένος θα ήταν.
Δεν ξέρουμε ποιοι είναι οι στόχοι που έχουν θέσει οι υπεύθυνοι του OTE και πως σκέφτονται να ενεργήσουν. Μπορεί να θέλουν απλά σε μια οικονομική συγκυρία όπως είναι η σημερινή να τηρήσουν στάση αναμονής και εμπλουτίζοντας σταδιακά το πρόγραμμα τους με νέα HD ή SD κανάλια και κρατώντας χαμηλά τη μηνιαία συνδρομή, να εγγράφουν νέους πελάτες ή να «τσιμπάνε» από τη δεξαμενή συνδρομητών της Nova, η οποία και από την πλευρά της θα δώσει σκληρή μάχη με προσφορές και συνδυαστικά προγράμματα για να διατηρήσει τα κεκτημένα.Μετά από 7 μήνες λειτουργίας του ΟΤΕ TV μέσω δορυφόρου, και με τους συνδρομητές του να κυμαίνονται γύρω στις 19-20.000,(προσθέτοντας και το IPTV οι συνδρομητές προσεγγίζουν τις 68.000), αναρωτιόμαστε ποιες θα πρέπει να είναι οι κινήσεις που θα πρέπει να κάνει ο ΟΤΕ TV μέσω δορυφόρου από εδώ και στο εξής, ώστε να «κουνήσει τη βελόνα», και να προσελκύσει ένα σημαντικό αριθμό νέων συνδρομητών. Έχει διαφημίσει δυνατά σε όλα τα μέσα, έχει παίξει το χαρτί των αθλητικών μεταδόσεων(El Classico, F1,Κύπελλο), έχει βάλει κατά 90% τα κανάλια εθνικής εμβέλειας και έχει φτάσει σήμερα όπως γράψαμε παραπάνω στις 20.000(δορυφορικά), και με την ολοκλήρωση της εισόδου των καναλιών εθνικής εμβέλειας (ΑΝΤ1 & Μακεδονία) θα πάρει ακόμα ένα κομμάτι κοινού που ήταν στη nova, σε περιοχές με προβληματική λήψη που δεν έχει φτάσει η Digea, στο εξωτερικό, κλπ. Πόσοι να είναι αυτοί; Δεν γνωρίζουμε ακριβώς. Άντε και τους παίρνει όλους , θα φτάσει σε ένα νούμερο. Μετά;
Ποιες θα πρέπει να είναι οι κινήσεις που θα πρέπει να κάνει για να προσελκύσει ή να μετακινήσει από την ανταγωνιστική nova μεγάλη μερίδα συνδρομητών στην πλατφόρμα του; Νομίζουμε πως δύο πράγματα είναι τα πιο βασικά.
1) Κεφάλαιο Ταινίες : Πονάει πολύ σε αυτό το κομμάτι ο ΟΤΕ και θα πρέπει να το λύσει οπωσδήποτε γιατί αυτή τη στιγμή το πακέτο δεν είναι ολοκληρωμένο. Θα πρέπει να βρει τον τρόπο να προσφέρει ταινίες πρώτης γραμμής. Είτε με την προσθήκη κανονικών καναλιών ταινιών είτε με μια λύση pay per view η οποία θα πρέπει να αποτελείται τουλάχιστον από τρείς επιλογές σε SD και μια τουλάχιστον σε HD. Βέβαια και σε αυτή τη λύση θα πρέπει να κρατήσει το κόστος χαμηλά.
2)Κεφάλαιο αθλητικό περιεχόμενο : Χρειάζεται κάτι δυνατό, κάτι που θα κάνει αίσθηση, κάτι με πολλούς και φανατικούς φίλους . Με το ελληνικό πρωτάθλημα κλεισμένο στη Nova μέχρι το 2015 είναι νομίζω ξεκάθαρο ότι θα πρέπει να αποκτήσει τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Premier League (ξεκινούν οι συζητήσεις το καλοκαίρι)για να κάνει τη διαφορά. Φυσικά θα πρέπει να διατηρήσει (όσο είναι δυνατόν)και τα υπόλοιπα πρωταθλήματα που έχει με πρώτη προτεραιότητα την Primera Division. Αν αποκτούσε την Premier League, ακόμη και με μια ενδεχόμενη απώλεια του Γερμανικού ή του Ιταλικού πρωταθλήματος πάλι κερδισμένος θα ήταν.
Δεν ξέρουμε ποιοι είναι οι στόχοι που έχουν θέσει οι υπεύθυνοι του OTE και πως σκέφτονται να ενεργήσουν. Μπορεί να θέλουν απλά σε μια οικονομική συγκυρία όπως είναι η σημερινή να τηρήσουν στάση αναμονής και εμπλουτίζοντας σταδιακά το πρόγραμμα τους με νέα HD ή SD κανάλια και κρατώντας χαμηλά τη μηνιαία συνδρομή, να εγγράφουν νέους πελάτες ή να «τσιμπάνε» από τη δεξαμενή συνδρομητών της Nova, η οποία και από την πλευρά της θα δώσει σκληρή μάχη με προσφορές και συνδυαστικά προγράμματα για να διατηρήσει τα κεκτημένα.