Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 192
611
SECURITY REPORT 152
satpraxis 2022
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

16 Οκτωβρίου 2012 19:35

«Μαζί, είμαστε ένα»

Έμπνευση για τον ΟΤΕ η καθημερινότητα του πελάτη

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2F4b41d8402a855349daa868762863cbe9 XL

Με σημείο αναφοράς τον πελάτη και τη σχέση μαζί του, o OTE παρουσιάζει την καινούργια εταιρική του επικοινωνία και μπαίνει σε μια νέα εποχή, αναλαμβάνοντας μία δέσμευση προς όλους: «Μαζί, είμαστε ένα».   

Η καθημερινότητα των πελατών γίνεται έμπνευση για την περαιτέρω εξέλιξη των προϊόντων και των υπηρεσιών του ΟΤΕ και την παροχή ολοκληρωμένης εξυπηρέτησης.  

Το κεντρικό μήνυμα της νέας εταιρικής τοποθέτησης, «Μαζί, είμαστε ένα», αποτυπώνει την πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρείας. Με οικονομικές προτάσεις, όπως τα προγράμματα OTE Double Play, προσιτή ψυχαγωγία, όπως ο ΟΤΕ ΤV, και σύγχρονη εξυπηρέτηση, ο ΟΤΕ έρχεται ακόμη πιο κοντά στον πελάτη και επιδιώκει με αξιοπιστία, αμεσότητα και ειλικρίνεια να αποτελεί την πρώτη του επιλογή για ποιοτική επικοινωνία.  

Ο Εκτελεστικός Γενικός Διευθυντής του ΟΤΕ, κ. Ζαχαρίας Πιπερίδης, δήλωσε σχετικά: «Τα τελευταία χρόνια, ο ΟΤΕ έχει κάνει άλματα μπροστά όσον αφορά στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, στη δημιουργία καινοτόμων και χρηστικών λύσεων, στην τιμολογιακή του πολιτική και στην εξυπηρέτηση των πελατών του. Ο ΟΤΕ εμπνέεται από την καθημερινότητα των πελατών του, ακούει τις ανάγκες τους και ανταποκρίνεται σε αυτές με όρεξη, ευελιξία και αποτελεσματικότητα. Σε μία ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά, στόχος μας είναι να είμαστε η πρώτη επιλογή του πελάτη γιατί προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία σε όλα τα επίπεδα, γιατί αποδεικνύουμε με πράξεις ότι μαζί με τον πελάτη είμαστε ένα»

Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια του ΟΤΕ ξεκινά σήμερα με την εταιρεία να ετοιμάζει ακόμη περισσότερες προτάσεις βασισμένες στις ουσιαστικές ανάγκες των πελατών.                                                                                             

Το τηλεοπτικό σποτ της καμπάνιας, που κάνει πρεμιέρα σήμερα το βράδυ, είναι προσβάσιμο στο

http://www.youtube.com/watch?v=lC9db6Co_fg&feature=plcp


 Με σημείο αναφοράς τον πελάτη και τη σχέση μαζί του, o OTE παρουσιάζει την καινούργια εταιρική του επικοινωνία και μπαίνει σε μια νέα εποχή, αναλαμβάνοντας μία δέσμευση προς όλους: «Μαζί, είμαστε ένα».   

Η καθημερινότητα των πελατών γίνεται έμπνευση για την περαιτέρω εξέλιξη των προϊόντων και των υπηρεσιών του ΟΤΕ και την παροχή ολοκληρωμένης εξυπηρέτησης.  

Το κεντρικό μήνυμα της νέας εταιρικής τοποθέτησης, «Μαζί, είμαστε ένα», αποτυπώνει την πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρείας. Με οικονομικές προτάσεις, όπως τα προγράμματα OTE Double Play, προσιτή ψυχαγωγία, όπως ο ΟΤΕ ΤV, και σύγχρονη εξυπηρέτηση, ο ΟΤΕ έρχεται ακόμη πιο κοντά στον πελάτη και επιδιώκει με αξιοπιστία, αμεσότητα και ειλικρίνεια να αποτελεί την πρώτη του επιλογή για ποιοτική επικοινωνία.  

Ο Εκτελεστικός Γενικός Διευθυντής του ΟΤΕ, κ. Ζαχαρίας Πιπερίδης, δήλωσε σχετικά: «Τα τελευταία χρόνια, ο ΟΤΕ έχει κάνει άλματα μπροστά όσον αφορά στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, στη δημιουργία καινοτόμων και χρηστικών λύσεων, στην τιμολογιακή του πολιτική και στην εξυπηρέτηση των πελατών του. Ο ΟΤΕ εμπνέεται από την καθημερινότητα των πελατών του, ακούει τις ανάγκες τους και ανταποκρίνεται σε αυτές με όρεξη, ευελιξία και αποτελεσματικότητα. Σε μία ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά, στόχος μας είναι να είμαστε η πρώτη επιλογή του πελάτη γιατί προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία σε όλα τα επίπεδα, γιατί αποδεικνύουμε με πράξεις ότι μαζί με τον πελάτη είμαστε ένα»

Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια του ΟΤΕ ξεκινά σήμερα με την εταιρεία να ετοιμάζει ακόμη περισσότερες προτάσεις βασισμένες στις ουσιαστικές ανάγκες των πελατών.                                                                                             

Το τηλεοπτικό σποτ της καμπάνιας, που κάνει πρεμιέρα σήμερα το βράδυ, είναι προσβάσιμο στο

http://www.youtube.com/watch?v=lC9db6Co_fg&feature=plcp


 

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Redline S150 HD
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του Redline S150 HD. Πρόκειται για έναν οικονομικό δορυφορικό δέκτη με ανάλυση Full HD και λειτουργία τυφλής αναζήτησης υπηρεσιών. Χάρη στην υποστήριξη...
TP-Link EAP772
Το EAP772 είναι ένα επαγγελματικό Access Point Wi-Fi 7 τριών ζωνών της TP-Link, με εξαιρετικά λεπτή σχεδίαση που εξασφαλίζει κορυφαία σύνδεση με συνολική απόδοση έως και 9,3Gbps. Η συνολική απόδοσ...
GJ-1600
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή της GJ-1600, μιας τροχήλατης βάσης δαπέδου που είναι ιδανική για τηλεοράσεις με μέγεθος οθόνης από 32 έως 65 ίντσες. Είναι σχεδιασμένη για ευκολ...
Μετρήσεις δικτύων κινητής τηλεφωνίας 4G και 5G με τον Atlas NG της Promax
Ο Atlas NG της Promax είναι ο καθολικός αναλυτής εκπομπής που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα στάδια της αλυσίδας μετάδοσης, από το στούντιο έως τα τελικά σημεία. Η νέα επιλογή μέτρησης δικτύων...
Supervoice SVC-WBT41
Το Supervoice SVC-WBT41 είναι ένα επαγγελματικό, ασύρματο μονοφωνικό ακουστικό κεφαλής Bluetooth V5.2, με προηγμένη τεχνολογία Ai dual-mic noise cancelling και πολυτελές design, με εξαιρετικά ελαφ...
Redline RL-SP8624G
Το RL-SP8624G είναι ένα Ethernet PoE Switch της Redline, που χρησιμοποιείται για την επέκταση ενός ενσύρματου δικτύου. Εκεί που οι θύρες του router δεν επαρκούν για τις ενσύρματες συνδέσεις όλων τ...
Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Θωρακισμένος ενισχυτής κεραίας U24F-5G
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, σε αυτό το τεύχος, θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Ενισχυτές με ακροδέκτες ...
TP-Link EAP625-Outdoor HD
Μεγιστοποιήστε τη συνδεσιμότητά σας με το Access Point EAP625-Outdoor HD AX1800 Wi-Fi 6 της TP-Link, το οποίο έχει κατασκευαστεί τόσο για εσωτερικούς όσο και για εξωτερικούς χώρους. Απολαύστε εκπλ...
DiGiView DV-713/5G
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του DiGiView DV-713. Πρόκειται για έναν κεντρικό ενισχυτή κεραίας με 3 εισόδους και 1 έξοδο, ο οποίος είναι κατάλληλος για εγκατάσταση σε μικρές...
Ikusi FlasHD HDTF-C48V & HDTF-C48G
Οι πιο ισχυρές επίγειες κεραίες της Ikusi είναι τα μοντέλα FlasHD και συγκεκριμένα τα HDTF-C48V & HDTF-C48G σε πράσινο και γκρι. Με αξιόλογα χαρακτηριστικά και ισχυρή απόρριψη υψηλότερων συχνο...
FT LOR 7000 Smart
Η εταιρεία FT Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή του LOR 7000, που είναι το πιο εξελιγμένο μοντέλο της. Πρόκειται για ένα προγραμματιζόμενο τηλεχειριστήριο, ιδανικό για την αντικατάσταση του παλ...
Promax ATLaS NG
Ο ATLaS NG είναι ο πρώτος αναλυτής τηλεοπτικού σήματος, του οποίου τα χαρακτηριστικά και οι λειτουργίες τον καθιστούν κατάλληλο για την εξυπηρέτηση όλων των τομέων της αλυσίδας μετάδοσης: Στούντιο...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Νοέμβριος 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Νοεμβρίου 2024 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το ...
Επανάσταση στην οικιακή δικτύωση
Η αύξηση του αριθμού των συνδεδεμένων συσκευών στο σύγχρονο σπίτι, οι αυξημένες απαιτήσεις απόδοσης, η αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών και η αλματώδης ανάπτυξη στις τεχνολογίες ευρυζωνικής πρόσ...
Uniguest’s Digital Signage X MaxHub
Η Uniguest, κορυφαία δύναμη στις τεχνολογίες people engagement, ειδικεύεται στη σύνδεση και επικοινωνία των οργανισμών με το κοινό τους μέσω καινοτόμων ψηφιακών καναλιών. Η Uniguest δρα γύρω από τ...
Sat & Zap, Νοέμβριος 2024
Το ενδιαφέρον επικεντρώνεται σε αθλητικά κανάλια ελεύθερης μετάδοσης ασιατικών χωρών, αλλά και στο πολύ αξιόλογο κανάλι κλασικής μουσικής Stingray HD στις 23.5 ανατολικά. Σημαντικό και το ελεύθερο...