Skip to main content
16 Οκτωβρίου 2012 20:35

«Μαζί, είμαστε ένα»

Έμπνευση για τον ΟΤΕ η καθημερινότητα του πελάτη

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2F4b41d8402a855349daa868762863cbe9 XL

Με σημείο αναφοράς τον πελάτη και τη σχέση μαζί του, o OTE παρουσιάζει την καινούργια εταιρική του επικοινωνία και μπαίνει σε μια νέα εποχή, αναλαμβάνοντας μία δέσμευση προς όλους: «Μαζί, είμαστε ένα».   

Η καθημερινότητα των πελατών γίνεται έμπνευση για την περαιτέρω εξέλιξη των προϊόντων και των υπηρεσιών του ΟΤΕ και την παροχή ολοκληρωμένης εξυπηρέτησης.  

Το κεντρικό μήνυμα της νέας εταιρικής τοποθέτησης, «Μαζί, είμαστε ένα», αποτυπώνει την πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρείας. Με οικονομικές προτάσεις, όπως τα προγράμματα OTE Double Play, προσιτή ψυχαγωγία, όπως ο ΟΤΕ ΤV, και σύγχρονη εξυπηρέτηση, ο ΟΤΕ έρχεται ακόμη πιο κοντά στον πελάτη και επιδιώκει με αξιοπιστία, αμεσότητα και ειλικρίνεια να αποτελεί την πρώτη του επιλογή για ποιοτική επικοινωνία.  

Ο Εκτελεστικός Γενικός Διευθυντής του ΟΤΕ, κ. Ζαχαρίας Πιπερίδης, δήλωσε σχετικά: «Τα τελευταία χρόνια, ο ΟΤΕ έχει κάνει άλματα μπροστά όσον αφορά στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, στη δημιουργία καινοτόμων και χρηστικών λύσεων, στην τιμολογιακή του πολιτική και στην εξυπηρέτηση των πελατών του. Ο ΟΤΕ εμπνέεται από την καθημερινότητα των πελατών του, ακούει τις ανάγκες τους και ανταποκρίνεται σε αυτές με όρεξη, ευελιξία και αποτελεσματικότητα. Σε μία ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά, στόχος μας είναι να είμαστε η πρώτη επιλογή του πελάτη γιατί προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία σε όλα τα επίπεδα, γιατί αποδεικνύουμε με πράξεις ότι μαζί με τον πελάτη είμαστε ένα»

Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια του ΟΤΕ ξεκινά σήμερα με την εταιρεία να ετοιμάζει ακόμη περισσότερες προτάσεις βασισμένες στις ουσιαστικές ανάγκες των πελατών.                                                                                             

Το τηλεοπτικό σποτ της καμπάνιας, που κάνει πρεμιέρα σήμερα το βράδυ, είναι προσβάσιμο στο

http://www.youtube.com/watch?v=lC9db6Co_fg&feature=plcp


 Με σημείο αναφοράς τον πελάτη και τη σχέση μαζί του, o OTE παρουσιάζει την καινούργια εταιρική του επικοινωνία και μπαίνει σε μια νέα εποχή, αναλαμβάνοντας μία δέσμευση προς όλους: «Μαζί, είμαστε ένα».   

Η καθημερινότητα των πελατών γίνεται έμπνευση για την περαιτέρω εξέλιξη των προϊόντων και των υπηρεσιών του ΟΤΕ και την παροχή ολοκληρωμένης εξυπηρέτησης.  

Το κεντρικό μήνυμα της νέας εταιρικής τοποθέτησης, «Μαζί, είμαστε ένα», αποτυπώνει την πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρείας. Με οικονομικές προτάσεις, όπως τα προγράμματα OTE Double Play, προσιτή ψυχαγωγία, όπως ο ΟΤΕ ΤV, και σύγχρονη εξυπηρέτηση, ο ΟΤΕ έρχεται ακόμη πιο κοντά στον πελάτη και επιδιώκει με αξιοπιστία, αμεσότητα και ειλικρίνεια να αποτελεί την πρώτη του επιλογή για ποιοτική επικοινωνία.  

Ο Εκτελεστικός Γενικός Διευθυντής του ΟΤΕ, κ. Ζαχαρίας Πιπερίδης, δήλωσε σχετικά: «Τα τελευταία χρόνια, ο ΟΤΕ έχει κάνει άλματα μπροστά όσον αφορά στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, στη δημιουργία καινοτόμων και χρηστικών λύσεων, στην τιμολογιακή του πολιτική και στην εξυπηρέτηση των πελατών του. Ο ΟΤΕ εμπνέεται από την καθημερινότητα των πελατών του, ακούει τις ανάγκες τους και ανταποκρίνεται σε αυτές με όρεξη, ευελιξία και αποτελεσματικότητα. Σε μία ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά, στόχος μας είναι να είμαστε η πρώτη επιλογή του πελάτη γιατί προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία σε όλα τα επίπεδα, γιατί αποδεικνύουμε με πράξεις ότι μαζί με τον πελάτη είμαστε ένα»

Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια του ΟΤΕ ξεκινά σήμερα με την εταιρεία να ετοιμάζει ακόμη περισσότερες προτάσεις βασισμένες στις ουσιαστικές ανάγκες των πελατών.                                                                                             

Το τηλεοπτικό σποτ της καμπάνιας, που κάνει πρεμιέρα σήμερα το βράδυ, είναι προσβάσιμο στο

http://www.youtube.com/watch?v=lC9db6Co_fg&feature=plcp


 

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

TP-Link EAP623-Outdoor HD AX1800
Το EAP623-Outdoor HD είναι ένα Access Point εξωτερικού χώρου από τη σειρά EAP της TP-Link, που υποστηρίζει το πρότυπο Wi-Fi 6 με μέγιστη ταχύτητα μετάδοσης δεδομένων έως και 1,8Gbps (574Mbps στα 2...
Prolink Patch cord PF207-1000
Το Patch cord PF207-1000 της Prolink είναι ένα υψηλής ποιότητας καλώδιο δικτύου UTP CAT7 με μήκος 10m, το οποίο υποστηρίζει αστραπιαίες ταχύτητες μετάδοσης δεδομένων που μπορούν να φτάσουν έως τα ...
Μέτρηση Link Margin με τη χρήση πεδιομέτρων Promax
Το Link Margin είναι μια μέτρηση που δείχνει πόσο MER μπορεί να χάσει ένα ψηφιακό κανάλι πριν καταστεί αδύνατο να «κλειδώσει». Αυτό συμβαίνει όταν η μέτρηση Link Margin είναι ίση, πολύ κοντά ή κάτ...
Teletek MV series
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή της σειράς πολυδιακοπτών MV της Teletek. Διαθέτει μεγάλη γκάμα επιλογών, με εισόδους για σήματα που καλύπτουν το πλήρες φάσμα 1, 2 και 4 δορυφόρων, με ...
Ikusi FlasHD HDTF-C48V & HDTF-C48G
Οι πιο ισχυρές επίγειες κεραίες της Ikusi είναι τα μοντέλα FlasHD και συγκεκριμένα τα HDTF-C48V & HDTF-C48G σε πράσινο και γκρι. Με αξιόλογα χαρακτηριστικά και ισχυρή απόρριψη υψηλότερων συχνο...
ANGA HD5000T2-H.265
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή του επίγειου ψηφιακού δέκτη HD5000T2-H.265 της ANGA. Πρόκειται για έναν δέκτη Full HD που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις τηλεοράσεις υψηλ...
Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση – Magic Panel κεραία νέας τεχνολογίας
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα γίνει περιγραφή της Magic Panel, της πιο μικρής κεραίας με τη μεγαλύτερη απολαβή. Πρόκειται για μια εξελιγμένη επίπεδη κεραία. Οι επίπεδες ...
TP-Link SG6428X & SG6654X
Τα SG6428X και SG6654X είναι δύο υψηλής απόδοσης επαγγελματικά switches επιπέδου L3 της TP-Link, τα οποία διαθέτουν πλεονάζουσες μονάδες τροφοδοσίας και προσφέρουν γρήγορες ενσύρματες ταχύτητες 10...
DiGiVIEW DV-512
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή του DiGiVIEW DV-512. Πρόκειται για ένα σετ που περιλαμβάνει ενισχυτή κεραίας ιστού για αναλογικά και ψηφιακά κανάλια VHF/UHF, καθώς και τροφοδοτ...
Ikusi Flow
Το Ikusi Flow smart Headend της ισπανικής Ikusi, λειτουργεί ήδη σε εκατοντάδες ξενοδοχειακές μονάδες στην Ελλάδα και δεκάδες χιλιάδες στο εξωτερικό, καθώς αποτελεί ένα υπόδειγμα τεχνολογίας διανομ...
Amiko WLN-851 & WLN-881
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή των Wi-Fi USB sticks WLN-851 και WLN-881 της Amiko. Το WLN-851 είναι σε μορφή mini USB adapter, ενώ το WLN-881 έχει περιστρεφόμενη εξωτερική κεραία. Πρ...
Promax RANGER Neo
Τα πεδιόμετρα RANGER Neo της Promax παρέχουν μετρήσεις για την κατανόηση, τον εντοπισμό και τη διόρθωση των προβλημάτων που αναδύονται στα multicast τηλεοπτικά δίκτυα μέσω IP (IPTV), τα οποία χρησ...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Οκτωβρίου 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Οκτωβρίου 2024 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report” Το νέο τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το πε...
Latency: Τι είναι και πώς επηρεάζει την ποιότητα της σύνδεσης στο internet
Όλοι όσοι χρησιμοποιούμε το internet για πλοήγηση σε ιστοσελίδες, live streaming, online gaming, video διάσκεψη ή οτιδήποτε άλλο, ενδέχεται να αντιμετωπίσουμε προβλήματα με καθυστέρηση, αργή απόκρ...
Future Of Media 2024 – FOM24
Ανανεώσαμε φέτος το ραντεβού μας με την Future Of Media, μία εκδήλωση - γιορτή για τις νέες τεχνολογίες και τους ανθρώπους της! Η φετινή FOM αποτέλεσε εξαιρετική ευκαιρία και για μία επιπλέον γιορ...
Sat & Zap, Οκτώβριος 2024
Όλο και σπανιότερα στο δορυφορικό τόξο τα ελεύθερα ευρωπαϊκά κανάλια, σε αντίθεση με τα ασιατικά και αφρικανικά. Απ’ όσα ακούμε και οι ελληνικές πλατφόρμες προσανατολίζονται να περάσουν σταδιακά σ...