Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Αλλαγές στο συνδρομητικό τοπίο. Η επόμενη ημέρα για Nova και COSMOTE TV
Υπό διαμόρφωση βρίσκεται αυτή τη στιγμή, ο χάρτης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων στη χώρα μας. Διαγωνιστικές διαδικασίες βρίσκονται σε εξέλιξη, ενώ κάποιες έχουν ήδη ολοκληρωθεί και αναμένονται οι επίσημες ανακοινώσεις. Όπως φαίνεται από τις μέχρι τώρα πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει, κάποια αθλητικά τηλεοπτικά γεγονότα αλλάζουν χέρια και θα φιλοξενούνται από τις επόμενες σεζόν σε άλλες συνδρομητικές πλατφόρμες.
Υπό διαμόρφωση βρίσκεται αυτή τη στιγμή, ο χάρτης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων στη χώρα μας. Διαγωνιστικές διαδικασίες βρίσκονται σε εξέλιξη, ενώ κάποιες έχουν ήδη ολοκληρωθεί και αναμένονται οι επίσημες ανακοινώσεις. Όπως φαίνεται από τις μέχρι τώρα πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει, κάποια αθλητικά τηλεοπτικά γεγονότα αλλάζουν χέρια και θα φιλοξενούνται από τις επόμενες σεζόν σε άλλες συνδρομητικές πλατφόρμες.
Οι μέχρι τώρα πληροφορίες (δεν υπάρχει κάτι επίσημο ακόμη) θέλουν τη Nova να έχει μπει πολύ δυναμικά στο παιχνίδι της διεκδίκησης αθλητικού περιεχομένου, πλειοδοτώντας των αντιστοίχων προσφορών της COSMOTE TV και αποκτώντας μετά από αρκετά χρόνια τα αθλητικά δικαιώματα του ισπανικού καθώς και του γερμανικού πρωταθλήματος (Bundesliga).
Οι αρχικές δηλώσεις του επικεφαλής της BC Partners και πλέον νέου προέδρου της Forthnet, κου Ν. Σταθόπουλου, ότι στη νέα εποχή της η Nova θα στοχεύσει στη βελτίωση και ενίσχυση του τηλεοπτικού της περιεχομένου και την αύξηση των συνδρομητών, πλέον επιβεβαιώνονται.
Τα πρώτα δείγματα γραφής των προθέσεων της BC Partners είχαν ήδη γίνει αντιληπτά στις αρχές της σεζόν, αφού με τους χειρισμούς του κου Σταθόπουλου προχώρησε με επιτυχία η σύναψη συμφωνιών και με τις 14 ομάδες της Superleague, μεταφέροντας και πάλι όλο το ελληνικό πρωτάθλημα στα αθλητικά κανάλια Novasports.
Οι προηγούμενοι διαγωνισμοί
H Nova, παρά τα γνωστά οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπιζε, πάντα συμμετείχε στους διαγωνισμούς για τα αθλητικά τηλεοπτικά δικαιώματα που την ενδιέφεραν με αξιώσεις, καταθέτοντας πάντα, σοβαρές προτάσεις. Ας μην ξεχνάμε πως κατάφερε να κρατήσει το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα μπάσκετ της Euroleague που ήθελε και η COSMOTE TV, ενώ και στον προηγούμενο διαγωνισμό για το Champions και το Europa League είχε καταθέσει σοβαρή πρόταση.
Το μεγάλο ενδιαφέρον φυσικά επικεντρώνεται σήμερα στο το ποιος θα επικρατήσει στον κρίσιμο διαγωνισμό για τις ανανεώσεις του Champions , Europa και Conference League.
Nova και COSMOTE TV θα κονταροχτυπηθούν σκληρά για την απόκτηση των συγκεκριμένων δικαιωμάτων που είναι σε θέση να επιφέρουν αλλαγές στις ισορροπίες της συνδρομητικής αγοράς.
Αποκλειστικότητα η χονδρική διάθεση;
Οι δύο μεγαλύτερες συνδρομητικές πλατφόρμες της χώρας μας ακολουθούν σήμερα διαφορετικές στρατηγικές, για τη διάθεση των αθλητικών τους προϊόντων. Όσον αφορά στην COSMOTE TV, ακολουθεί τη λογική του Premium Exclusive Content, επιλέγοντας τη μετάδοση των αθλητικών γεγονότων που διαθέτει, αποκλειστικά στα αθλητικά της κανάλια. Η Nova από τον Σεπτέμβρη του 2017 έχει συνάψει εμπορικές συμφωνίες παράλληλης μετάδοσης των καναλιών Novasports, με τις IPTV πλατφόρμες της Vodafone TV και της Wind Vision. Με τον τρόπο αυτό δόθηκε η δυνατότητα πρόσβασης στα κανάλια Novasports σε ακόμα περισσότερους Έλληνες τηλεθεατές. Όπως μαρτυρούν όμως τα οικονομικά στοιχεία, αυτό είχε επιπτώσεις για τη Nova, αφού στο διάστημα που ακολούθησε της συμφωνίας χονδρικής, μέχρι και το α΄ εξάμηνο του 2020, απώλεσε ένα διόλου ευκαταφρόνητο αριθμό συνδρομητών λιανικής (93.387).
Σημαντικό ποσοστό εξ αυτών, φαίνεται να μεταφέρθηκε στις πλατφόρμες της Vodafone TV και Wind Vision, οι οποίες αύξησαν τους συνδρομητές τους. Στον αντίποδα όμως, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε πως υπήρξε σημαντική αύξηση των εσόδων της χονδρικής. Χωρίς να γνωρίζουμε ωστόσο τα οικονομικά δεδομένα της συμφωνίας που έχει η Nova με τις Wind και Vodafone, δεν είμαστε σε θέση να εκτιμήσουμε εάν στο τέλος της ημέρας ο απολογισμός είναι θετικός ή αρνητικός. Η μόνη που είναι σε θέση να απαντήσει εάν αυτού του είδους η συνεργασία είναι τελικά επωφελής για τη Nova, είναι η νέα διοίκησή της. Αυτοί μόνο έχουν την πλήρη εικόνα, και εξετάζοντας τα ακριβή δεδομένα της συμφωνίας χονδρικής διάθεσης περιεχομένου, και βάσει των πλάνων τους, θα αποφασίσουν εάν θα συνεχίσουν, θα τροποποιήσουν ή εντέλει θα την τερματίσουν.